PDA

View Full Version : In de schaduw van Ede....



PigDog
27-02-2005, 21:25
In Arnhem was gisteren het jaarlijks terugkerende gala van Radju Ramdjielal. Ik weet dat dit gala vooral voor de Shooto jongens niet zo heel belangrijk is, toch had ik wel wat uitslagen willen zien. Is er iemand die wat weet? Er zat trouwens wel een goeie mixfight fotograaf :wink:

LOCO
27-02-2005, 22:05
Enige dat ik weet:
(ff copy paste van http://www.angelogym.nl/html/kickbox.htm ;) )

Op 26 februari was in Arnhem weer het jaarlijkse "Enter the Dragon".
De uitslagen:

Tim Mekkelholt 92 kg vs Rick van KB Brummen
Tim begon gelijk met een harde combinatie gevolgd door een lowkick. De tegenstander viel met een pijnlijk gezicht in de touwen waarop Tim wilde nakomen met een paar stoten. Bij een van de hoeken vloog de arm van Tim uit de kom! Direct door naar het ziekenhuis en verlies door medische interventie..

Remco Hisken 69 kg vs Evi Iton van Magic gym
Remco maakte deze partij met direkte stoten gevolgd door lowkicks. De tegenstander probeerde nog te blokken, maar Remco bleef raken en gooide er nog een paar hoge trappen in. De tegenstander was alleen gevaarlijk in de clinch. Remco bleef zijn lowkicks maken en won deze partij dan ook punten.

Thanit Im-On 63 kg vs Hakim van Mu Chin
Thanit vocht tegen een zeer goede bokser. Hakim kwam goed door met stoten, Thanit met trappen. Thanit maakte op een gegeven moment zelfs een gesprongen trap naar het hoofd (Ã* la Kaoklai) die mooi raakte, maar niet hard genoeg was. In de 2e ronde moest Thanit een opstoot nemen waardoor hij 8 tellen kreeg. De rest van de partij was erg spectaculair waarbij beiden tot het uiterste gingen.
De tegenstander maakte iets meer punten en had de 8 tellen mee en won dan ook op punten. Verlies dus voor Thanit..


Godver, Tim weer zijn arm uit de kom,........ damn het ging net weer lekker met hem bij de training.

mama
27-02-2005, 22:32
shit balen voor Tim dat gaat ff duren
sterkte ermee Tim............

PigDog
27-02-2005, 22:58
Thanx, die uitslagen waren de enige die ik ook al wist, de rest van de tijd zijn we in de kleedkamer bezig.

Sneu voor Tim, omdat 3 april hij in de Vechtse banen kon laten zien, waarom er voortaan rekening gehouden dient te worden met Tim Mekkelholt.
En iedereen weet wat voor kl*te blessure dit is.

LOCO
28-02-2005, 00:01
Yep, zwaar focked voor hem. Nu al 2e keer (afgelopen vakantie in Turkije was het hem ook al overkomen) Weet overigens niet of het dezelfde schouder is. Tja, het ging verder lekker, woensdag trainen ging lekker, hij had er zin in. Het zal dus helaas wel ff duren voor we hem weer in de ring zien.

Osu

LOCO

Silat
28-02-2005, 02:33
Oef :x pijnlijk... sterkte.

Justinian
28-02-2005, 09:50
Erg jammer dat de partij zo is afgelopen, want de partij begon goed. Het is een kloteblessure. Ik weet nog dat Koen voor een tijdje geleden op de training dezelfde blessure had en Tim (LOCO) de boel weer in de kom heeft gezet. Ik wens je beterschap Tim!

Tim Mekkelholt is trouwens Maximus van Mixfight.nl.

Triker
28-02-2005, 12:24
In Arnhem was gisteren het jaarlijks terugkerende gala van Radju Ramdjielal. Ik weet dat dit gala vooral voor de Shooto jongens niet zo heel belangrijk is, toch had ik wel wat uitslagen willen zien. Is er iemand die wat weet? Er zat trouwens wel een goeie mixfight fotograaf :wink:

Hoi PigDog, er zaten daar genoeg fotografen, zag volgens mij zo'n beetje alle kranten van Arnhem en omstreken daar zitten hahahaha :D Mijn foto's zullen niet online verschijnen, maar daar weet Angelo alles al van ;)
Overigens een waanzinnig hoge ring om aan te fotograferen, voortaan maar een trapje meenemen hahahaa. En de belichting was net zoals voorgaande keren op dat gala, niet je van het!!! Maar wat belangrijker is, dat zijn de uitslagen van de vechters ;)

De uitslagen even van Cindy 'geleend', bron: www.Kickbox.nl

1. Abdul Mohamed (Budo Blok) vs Najim (Ziani gym) N-kl
WOP Najim

2. Soyin (Maeng Ho) vs Christy Ooms (KB Brummen) N-kl
WOP Christy Ooms

3. Daniel (No Fear) vs Sven (Soykan gym) N-kl
WOP Daniel

4. Jamal (Ziani Gym) vs Martijn (Dynamo Gym) N-kl
WOP Jamal

5. Krista Fleming (KB Arnhem) vs Carly Ooms (KB Brummen) C-kl
WOP Krista Fleming

6. Henry v Opstal (Ling Ho) vs Danny Nijland (Tabanon) C-kl
Wdoor opgave; Henry v Opstal

7. Pascal (KB Arnhem) vs Wesley Reinders (Budo Blok) N-kl
Wmed. interv: Pascal

8. Said Lahri (Arif Gym) vs Benito linger (Magic Gym) C-kl
WOP Said Lahri

9. Carlo Rumokoy (Scorpio Gym) vs Mohamed Chahbari (KB Brummen)N-kl
WKO Mohamed Chahbari

10. Francisco Doezeman (Tabanon) vs Rob Weinreder (Scorpio Gym) N-kl
Wmed. interv. Franciso Doezeman

11. Gino Bourne (KB Arnhem) vs Azzidin Aoukili (Bengala Gym) B-kl
Wdoor diskwalificatie:Azzizdin Aoukili

12. Babz Vera (Scorpio Gym) vs Sheila Romeo (KB Brummen) N-kl
WKO Sheila Romeo

13. Mark v Rijn (Bengala gym) vs Dave Osmani (Ling Ho) N-kl
WOP Mark van Rijn

14. Brian (KB Arnhem) vs Ashwin Poeran (Arif Gym) C-kl
WOP Brian

15. Melvin van Leeuwarden vs Brahim (Tabanon) B kl
WOP Melvin van Leeuwarden

16. Aizdin Amazian (Dynamo Gym) vs Otmar (FF Carbin) B-kl
Wmed.interv. Otmar

17. Soufian (Body Perfection) vs Alie (Mu Chin) N-kl
WOP: Alie

18. ?? (KB arnhem) vs Laurentz Stormbroek (Continental) C-kl
WOP ?? KB Arnhem

19. Tim Mekkolt (Angelo Gym) vs Nick (KB Brummen) N-kl
No contest

20. Achmed Sultani (Ubeda Gym) vs Soufian Aquaab (Arif Gym) N-kl
WKO Achmed Sultani

21. Remco Hiskens (Angelo Gym) vs Yves Tjon (Magic Gym)
WOP Remco Hiskens

22. Boy Boy KB Arnhem vs Samir Bouzaitoun (Arif Gym) C kl
WKO Boy Boy

23. Patrick Jansen (Bengala Gym) vs Majid (Body Perfection)N-kl
W. door opgave Majid
C kl
24. Kamal Benamari (Mu Chin) vs ????? Arif Gym
Wdoor opgave Kamal

25. Samir (Dynamo Gym) vs Mohamed (Body Perfection) N-kl
Onbeslist

26. Mesut Derin (Ubeda gym) vs Andre Gutz (KB Arnhem) B-kl
Onbeslist

26. Hakim (Mu chin) vs Thanit Imo (Angelo gym) C-kl
WOP Hakim

27. Lex Wybenga (KB Arnhem) vs Tarik Lahri (Body Perfection) A kl
No contest

ICON
28-02-2005, 16:35
In Arnhem was gisteren het jaarlijks terugkerende gala van Radju Ramdjielal. Ik weet dat dit gala vooral voor de Shooto jongens niet zo heel belangrijk is, toch had ik wel wat uitslagen willen zien. Is er iemand die wat weet? Er zat trouwens wel een goeie mixfight fotograaf :wink:

Hoi PigDog, er zaten daar genoeg fotografen, zag volgens mij zo'n beetje alle kranten van Arnhem en omstreken daar zitten hahahaha :D Mijn foto's zullen niet online verschijnen, maar daar weet Angelo alles al van ;)
Overigens een waanzinnig hoge ring om aan te fotograferen, voortaan maar een trapje meenemen hahahaa. En de belichting was net zoals voorgaande keren op dat gala, niet je van het!!! Maar wat belangrijker is, dat zijn de uitslagen van de vechters ;)



27. Lex Wybenga (KB Arnhem) vs Tarik Lahri (Body Perfection) A kl
No contest

waarom was dit een no contest??

Triker
28-02-2005, 16:48
Een verboden slag (backfist na mijn weten,) naar hoofd tegenstander. De tegenstander kreeg hierdoor een behoorlijke zwelling en pijn achter zijn hoofd waardoor de partij niet door ging!!!

Maar er zijn vast mensen die er meer van weten dan ik, tenslotte krijg ik niet alles mee als je de hele avond door een lensdop van een fotocamera kijkt :D

smike
28-02-2005, 17:26
heeft iemand fotos van dit gala?

Anonymous
28-02-2005, 17:28
Bedankt voor de reacties. Gaat helaas inderdaad wel ff duren voordat dit goed hersteld is :( :(

Ga er voorlopig zelf maar vanuit dat het wel weer in orde komt en dat ik over een tijd wel weer de ring in kan :D

Anonymous
28-02-2005, 19:30
iemand foto's

Andre
28-02-2005, 20:29
Bedankt voor de reacties. Gaat helaas inderdaad wel ff duren voordat dit goed hersteld is :( :(

Ga er voorlopig zelf maar vanuit dat het wel weer in orde komt en dat ik over een tijd wel weer de ring in kan :D
Is dit Tarik?
Hoe bestaat het dat jij een A klasse wedstrijd vecht?
Je ben nu een week weg bij BA Physical en heb nog nooit in die vijf jaar dat je bij ons trainde een wedstrijd gevochten.
Je nieuwe trainer is dan wel lekker verantwoord bezig.
Eerst Mezit tegen een b klasse laten vechten terwijl hij een nieuweling is en nu jij een a klasse partij.
Ik vind het ook ongelofelijk van de wfca dat ze dit toelaten.


Andre

maximus
28-02-2005, 23:43
Bedankt voor de reacties. Gaat helaas inderdaad wel ff duren voordat dit goed hersteld is :( :(

Ga er voorlopig zelf maar vanuit dat het wel weer in orde komt en dat ik over een tijd wel weer de ring in kan :D


Sorry was vergeten in te loggen.

Nee ben niet Tarik. Ben Tim Mekkelholt (Maximus).

LOCO
01-03-2005, 00:58
Hey gozer, smste je vanmiddag al, damnz zwaar focked up voor je man. Spreek je een dezer dagen wel (zal wel een hulp-praatgroepje oprichten, kunnen jij en koen je verhaalkwijt ;) ) Zie je,

Osu

LOCO