PDA

View Full Version : Freefight Breda?



Anonymous
27-02-2005, 23:42
Hallo,

Ik zoek een sportschool in Breda waar ik kan beginnen met freefighten, zijn er die?

Ik heb al zo'n 2,5 jaar aan thaiboksen gedaan, en wil nu freefight gaan proberen (of als het kan deze 2 sporten combineren).
Ik heb van een maat van me gehoord dat Golden Glory Gym in Breda traint, klopt dit?

Alvast bedankt.

edge

Highline
27-02-2005, 23:53
Hallo,

Ik zoek een sportschool in Breda waar ik kan beginnen met freefighten, zijn er die?

Ik heb al zo'n 2,5 jaar aan thaiboksen gedaan, en wil nu freefight gaan proberen (of als het kan deze 2 sporten combineren).
Ik heb van een maat van me gehoord dat Golden Glory Gym in Breda traint, klopt dit?

Alvast bedankt.

edge

haha ja dat klopt gg team traint in hetzelfde gebouw als team dekkers maar daar kan je ecth niet ff bij komen om wat lesjes te volgen hoor ;) ik geloof dat ze bij meang ho wel free fight les geven.

LOCO
27-02-2005, 23:57
@ Edge,. ben jij toevallig hier gekomen via link op BenF of DBB forum ????

Aaronk
28-02-2005, 02:07
remco pardoel is in oss!

Anonymous
28-02-2005, 11:03
@ Edge,. ben jij toevallig hier gekomen via link op BenF of DBB forum ????

klopt

maeng ho traint als het goed is geen freefight meer, heb er een tijd geleden voor gebeld, denk dat ik deze week even langsga om mee te thaiboksen, dan kan ik het even voor de zekerheid vragen.

Zoek echt een sportschool Ã*n Breda, omdat ik als student niet overal naar toe kan reizen.

Highline
28-02-2005, 11:37
@ Edge,. ben jij toevallig hier gekomen via link op BenF of DBB forum ????

klopt

maeng ho traint als het goed is geen freefight meer, heb er een tijd geleden voor gebeld, denk dat ik deze week even langsga om mee te thaiboksen, dan kan ik het even voor de zekerheid vragen.

Zoek echt een sportschool Ã*n Breda, omdat ik als student niet overal naar toe kan reizen.

team dekkers voor thaiboksen ;) free fight zal ik verder niet weten in breda

Shytown
28-02-2005, 12:18
@ Edge, de kans om bij Team Dekkers te gaan trainen zou ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan......

Highline
28-02-2005, 13:26
@ Edge, de kans om bij Team Dekkers te gaan trainen zou ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan......

shytown snapt het ;)

Anonymous
28-02-2005, 14:04
@ Edge, de kans om bij Team Dekkers te gaan trainen zou ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan......

shytown snapt het ;)

location -> breda, train jij daar ook of wat?

zit team dekkers ook in breda? heb op internet gezocht voor sportscholen, maar alleen maeng ho kwam daaruit.

XedgeX
28-02-2005, 14:08
dat was ik dus

Justinian
28-02-2005, 14:36
@ Edge, de kans om bij Team Dekkers te gaan trainen zou ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan......

Shytown = correct :thumbs:

Highline
28-02-2005, 17:06
@ Edge, de kans om bij Team Dekkers te gaan trainen zou ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan......

shytown snapt het ;)

location -> breda, train jij daar ook of wat?

zit team dekkers ook in breda? heb op internet gezocht voor sportscholen, maar alleen maeng ho kwam daaruit.

ja daar train ik ook. stuur maar een pm als je meer wilt weten

Thomas
28-02-2005, 17:17
@ Edge,. ben jij toevallig hier gekomen via link op BenF of DBB forum ????

klopt

maeng ho traint als het goed is geen freefight meer, heb er een tijd geleden voor gebeld, denk dat ik deze week even langsga om mee te thaiboksen, dan kan ik het even voor de zekerheid vragen.

Zoek echt een sportschool Ã*n Breda, omdat ik als student niet overal naar toe kan reizen.

Heb je geen OV?

XedgeX
28-02-2005, 18:18
ja daar train ik ook. stuur maar een pm als je meer wilt weten

pm komt eraan



Heb je geen OV?

jawel, maar ben bang dat het inclusief reizen ed. teveel tijd in beslag gaat nemen

Thomas
28-02-2005, 18:30
ja daar train ik ook. stuur maar een pm als je meer wilt weten

pm komt eraan



Heb je geen OV?

jawel, maar ben bang dat het inclusief reizen ed. teveel tijd in beslag gaat nemen

Hoeveel tijd gaat het dan in beslag nemen?

XedgeX
28-02-2005, 18:36
Haha, dat ligt eraan waar dat de gym ligt natuurlijk. Ik heb het liefst dat ik er gewoon op de fiets heenkan, zodat ik niet afhankelijk ben van vaste vertrektijden ed.