PDA

View Full Version : Studenten EK ---BOKSEN---



Ralph
28-02-2005, 17:35
Een tijdje geleden heb ik hier gemeld dat (o.a.) mijn trainer bezig was met het organiseren van een studenten EK boksen en thaiboksen. Na wat overleg met anderen is besloten om alleen een EK boksen te organiseren (er waren nogal wat problemen met verschillende thaiboksbonden als ik het goed heb begrepen). Dus als er hier studenten zijn die geïnteresseerd zijn, mail naar [email protected] of stuur mij een pm.

Dit is het officiële bericht op www.thaiboksen.nl:


Thaiboksen.nl, Boksvereniging HOBOKEN, TU-Delft en de Nederlandse Boksbond zijn van plan om een Europese kampioenschap boksen te organiseren voor studenten. De planning staat voor halverwege juni 2005.

Hiervoor moeten er genoeg aameldingen zijn. Ben je geinteresseerd om mee te doen en je bent student (Uni, HBO, MBO, middelbaar onderwijs) en minimaal 18 jaar aarzel dan niet en meld je vast aan via [email protected]. Email je naam, gewicht, leeftijd en je boksclub.

LET OP boksbond lidmaatschap is een vereiste!

English Version:
Thaiboksen.nl, boksclub HOBOKEN, Technical University Delft and the Dutch boxing federation are planning to organise an European student Boxing championship. This will be held somewhere in june 2005.
Are you interested to join this championship just email your name, weight, age and your boxing club to us. Minimal age to join: 18 yrs.

EMAIL ADRES: [email protected]

Check voor meer info www.thaiboksen.nl.

Shytown
28-02-2005, 18:59
Hmmz..jammer dat er geen thaiboksen mogelijk is,denk dat kans van slagen dan veel groter is evenals lidmaatschap boksbond.
Misschien een idee om het ism Shooto te oden ivm bescherming?

Nickuraba
28-02-2005, 19:45
huh..., moet je ervaring hebben of niet? ik doe zekers mee als je geen ervaring moet hebben muwahahahha 8) :lol:

Johan
28-02-2005, 20:52
Hé hallo! Ik boks ook bij een studentenvereniging, maar denk niet dat we van een bond lid zijn. Dat moet ik nog ff navragen. Kan dan zeker niet mee doen? Wel jammer dan.

groet Johan

Ralph
28-02-2005, 21:52
Volgens mij is dat wel zo te regelen. Weet er het mijne ook niet precies van, maar het gaat denk ik om het in het bezit zijn van een wedstrijdboekje. Ik zal woensdag (als ik weer ga trainen; ben net terug...) aan mijn trainer vragen hoe streng die eis is..... Veel ervaring is overigens niet benodigd, als je je wilt aanmelden moet je er gewoon even bijzetten, hoeveel ervaring je hebt en er wordt gezocht naar passende tegenstanders.

The Maniac
01-03-2005, 14:10
Ik heb me voor aangemeld aangezien dat ik over een week of 3 na thailand ga voor camp kan ik me ieder geval richten op mijn conditie plus
Vitpramon Beedansrik Pan asian featherweight kampioen traint daar ook dus kan ik een paar punters meekrijgen. Ga wel in het Super Middleweight categorie aan het slag ben nu 80 kilo dus zeker een kilo of 4 verliezen.