PDA

View Full Version : Shake met water of melk?



Peete
28-02-2005, 17:52
Na het trainen neem ik altijd thuis een shakie, maar wat is beter, shake met melk of met water?
Arnold zegt bijvoorbeeld in Pumping Iron dat melk voor baby's is.
Ik neem het trouwens altijd met melk.

Octavius
28-02-2005, 17:55
Ik zou zeggen met melk. Arnold maakte altijd grappen dus het is moeilijk te zeggen of i het meent.

Peete
28-02-2005, 17:57
Wel me melk is op en ben te lui om nieuwe te gaan halen, ga het voor één keer met water proberen :wink:

Ton
28-02-2005, 17:59
Ik neem het ook altijd met melk of yoghurt...

Shytown
28-02-2005, 19:01
Ik neem het altijd met Yoki drink :thumbs:

Unregistered
28-02-2005, 21:29
Zonder melk is snellere opname, met melk... nouja is langzamer, maar voegt natuurlijk ook extra eiwitten en vetten toe

Biiyen
28-02-2005, 21:43
Wel me melk is op en ben te lui om nieuwe te gaan halen, ga het voor één keer met water proberen :wink:

koop gewoon 20 pakken in 1 keer, doe ik ook. Melk is toch lang houdbaar.

}|^-_-^|{
28-02-2005, 22:53
Wel me melk is op en ben te lui om nieuwe te gaan halen, ga het voor één keer met water proberen :wink:

koop gewoon 20 pakken in 1 keer, doe ik ook. Melk is toch lang houdbaar.

dat hangt natuurlijk van de melk af. moet je wel houdbare melk kopen, die melkunie-zooi smaakt meestal na 3 dagen naar slagroom...

Anonymous
28-02-2005, 23:13
wanneer je snel aankomt zou ik willen adviseren de shake met water te nemen.

Mack
28-02-2005, 23:29
De verkoper van de Fitshop Den Haag heeft me altijd aangeraden om na de training met water in te nemen zodat het sneller wordt opgenomen en voor het slapen met melk zodat het langzaam tijdens je slaap wordt gebruikt. Geen idee of dit de 'juiste' manier is, maar het voelt bij mij wel goed aan...

Biiyen
01-03-2005, 00:34
Wel me melk is op en ben te lui om nieuwe te gaan halen, ga het voor één keer met water proberen :wink:

koop gewoon 20 pakken in 1 keer, doe ik ook. Melk is toch lang houdbaar.

dat hangt natuurlijk van de melk af. moet je wel houdbare melk kopen, die melkunie-zooi smaakt meestal na 3 dagen naar slagroom...

je moet ze ook niet allemaal tegelijk openmaken :mrgreen:

Ik koop altijd de halfvolle van de Friesche Vlag die is een paar maanden houdbaar.

Unregistered
01-03-2005, 00:56
De verkoper van de Fitshop Den Haag heeft me altijd aangeraden om na de training met water in te nemen zodat het sneller wordt opgenomen en voor het slapen met melk zodat het langzaam tijdens je slaap wordt gebruikt. Geen idee of dit de 'juiste' manier is, maar het voelt bij mij wel goed aan...

Klopt.. is idd een goede redenering !

Silat
02-03-2005, 01:58
De verkoper van de Fitshop Den Haag heeft me altijd aangeraden om na de training met water in te nemen zodat het sneller wordt opgenomen en voor het slapen met melk zodat het langzaam tijdens je slaap wordt gebruikt. Geen idee of dit de 'juiste' manier is, maar het voelt bij mij wel goed aan...

Klopt.. is idd een goede redenering !

Dan heb ik het net goed gedaan :mrgreen:

bras
02-03-2005, 15:10
Ik koop altijd de halfvolle van de Friesche Vlag die is een paar maanden houdbaar.

gatverdamme, wat is die melk ranzig!!
geef mij maar melkunie! en die is een week houdbaar,
dus dat is goed te doen!
voor shakes gebruik ik magere melk!
zit tussen water en melk in, best of both worlds...

Unregistered
02-03-2005, 19:46
Die troep die heel lang houdbaar is, is alleen maar verarmt en helemaal onnatuurlijk. T beste wat er is is eigenlijks ongepasteuriseerde volle melk, maargoed, zie dat maar eens te krijgen. Oa vanwege he calcium casseinaat, veel mineralen / vitaminen, gezonde verzadigde vetten, bacterien, etc, geweldig spul. Maarja persoonlijk ga ik alijd voor halfvolle of volle melk.

Kato
15-03-2005, 10:28
Hebben we het hier over eiwit shakes?

Zo ja welk merk gebruiken jullie dan?

Mack
15-03-2005, 13:37
Sportlabs ProWhey