PDA

View Full Version : Ultimate Fighter deel 7 *spoiler*



Wheelie
01-03-2005, 09:58
Nu te downloaden op de tracker.

Als ik hem heb upload ik hem op yousendit.

Christophe
01-03-2005, 11:26
You are the man! :thumbs:

stefan112
01-03-2005, 12:42
Wat vinden jullie van de uitslag? Ik kan er wel mee leven

Wheelie
01-03-2005, 13:22
Wat vinden jullie van de uitslag? Ik kan er wel mee leven

Ik vond dat er een 3e ronde moest komen

Wheelie
01-03-2005, 13:30
Er komt ook een vechter terug die eerder uitgeschakeld is, ben benieuwd wie :shock:

:lol:

harry
01-03-2005, 13:43
Ben het zelden niet eens met de jury (dan moet je maar beter je best doen), maar kan me in deze beslissing toch niet helemaal vinden :?

Wel mooi dat die grootsmoel eens flink op zijn bek gaat :mrgreen:

(en dan nog een grote bek tegen de presidenta ook haha niet echt slim volgens mij want aan hem hebben ze nogal wat te danken...)

Wheelie
01-03-2005, 13:46
Op sherdog denken de meeste dat Leben terug komt

stefan112
01-03-2005, 14:03
Op sherdog denken de meeste dat Leben terug komt
Hoop het wel

stefan112
01-03-2005, 14:04
Van de andere kant.... Bobby was ook een hele goede vechter, maar hij zal toch wel niet terugkomen

Wheelie
01-03-2005, 14:07
Dit quote ik van sherdog:



http://www.attikai.com/handofleban.jpg

notice white skin, left hand, messed up knuckle.

Wheelie
01-03-2005, 14:14
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=239671

harry
01-03-2005, 14:25
Dit quote ik van sherdog:



http://www.attikai.com/handofleban.jpg

notice white skin, left hand, messed up knuckle.

Haha da's pas speurwerk, daar kan Horst Tappert nog een puntje aan zuigen :lol:

stefan112
01-03-2005, 14:40
Dit quote ik van sherdog:



http://www.attikai.com/handofleban.jpg

notice white skin, left hand, messed up knuckle.
Nu is het dus wel duidelijk... :)

migyur
01-03-2005, 14:46
ik had wel graag een 3de ronde gezien, maar hoopte wel dat bobby zou verliezen.

Ik vond eerlijk gezegd de tegenstander van bobby(weet zijn naam niet meer) ook een kneusachtig uitstraling hebben :D

migyur
01-03-2005, 14:49
Damn..ik kwam net op een gedachte, terwijl ik aan het pissen was, dat er pas iemand opnieuw bij zou komen als vervanging. Betekend dit dat Nate naar huis moet door zijn blessure???
Zal het wel jammer vinden..ik zie liever Nate dan Leben..

Wheelie
01-03-2005, 14:52
Waarschijnlijk gaat Nathan Quarry er dan uit ja

Virus
01-03-2005, 16:21
Nathan zal eruit gaan (komt niet meer echt goed met die enkel) en Leben komt terug in de plaats voor hem...

Kijk maar naar de schaduw op de straat als hij komt aangelopen... :wink:

Ik vond de match van deze week een heel mooi gevecht!

Over en weer goeie moves gezien en hoewel Bobby net iets meer rake klappen uitdeelde, bepaalde Stephan voortdurend het tempo van de match! Twee takedowns en een stalen kin!

Ke... Er had eigenlijk een derde ronde uit moeten komen maar ik ben allang blij dat die mongool van een Bobby opgetieft is!

Next week`s gonna kick ass!! :thumbs:

Punk in drublic
01-03-2005, 16:26
Zonde van Nathan. Was toch een beetje fan van hem.

Ik kan me wel vinden in de judges dec. Er is ook nog zoiets als octagon-control. Op dat punt was alles voor Stephen. Bobby heeft alleen maar achteruit gelopen. De takedowns op 1 na waren van Stephen. Submission attempts alleen Stephen.
En verder vind ik Bobby een zak stront dus ben wel happy.

Ik had zelf liever Lodune Sincaid terug zien komen. Leuke vent, leeuwenhart. En een goede partij tegen Bobby gevochten. Liever dan Cry-baby Leben.

Shytown
01-03-2005, 16:28
Damn,dit is een discussie over d euitslagen en de terugkeer.
Ik dacht dat dit over Willa Ford ging :mrgreen:

redjuh
01-03-2005, 18:46
ik vind het helemaal goed zo!
en ook dat Leben terug komt. hij is nou eenmaal een kijkcijferkanon, en het is tenslotte TV

truth&justice
01-03-2005, 18:49
het maakt mijn dag weer goed nu bobby er uit is.
weet ie ook hoe het is om door de judges beoordeeld te worden, en zowiezo vindt ik dat er tot nu toe wel wat meer vechtlust getoont mag worden, heb hier in nederland wel betere opkomende vechters aan het werk gezien.
en wat leben betreft, hij is natuurlijk het onderwerp van de TUF show, dus qua kijkcijfers is het wel logisch dat ie terug komt.
ben er zelf wel blij mee.
trouwens, zijn er meer mensen die met het bekende upload programma problemen hebben??
het 2 keer geprobeert en de pc niet gebruikt in de tussentijd, maar loopt steeds vast.

Wheelie
01-03-2005, 18:53
bij mij loopt het uploaden van grotere bestanden ook vast

Virus
01-03-2005, 18:55
bij mij loopt het uploaden van grotere bestanden ook vast
Same here... :(

MMA Tracker of het FTP programma van Daniel zijn goede alternatieven... :thumbs:

makavelli
01-03-2005, 19:32
Ik vond het een terechte overwinning, Bonnar was constant de agressor en zet Southworth in zijn achteruit

migyur
01-03-2005, 19:41
vindt ik dat er tot nu toe wel wat meer vechtlust getoont mag worden


Vond ik ook, maar de instelling van stephan was goed, om met bobby te vechten puur omdat hij de beste is.
Inplaats van de zwakste te nemen...

Biiyen
01-03-2005, 20:03
Vette episode alweer! jammer dat Nathan het niet gaat redden, maar als Leben terug komt..... VET!!! I SMELL A RE-MATCH!!!!

Thomas
01-03-2005, 21:07
Ik heb het net gezien. Super dat Bobby eruit is :thumbs:

Jeru
01-03-2005, 21:40
Was een moeilijke beslissing omdat Bobby op het einde nog een aantal keer goed doorkwam. Toch gezien de agressie van Bonnar is hij de terechte winnaar (al had ik graag nog een derde ronde gezien ;) )

Ton
01-03-2005, 21:44
Zonde van Nathan. Was toch een beetje fan van hem.

Ik kan me wel vinden in de judges dec. Er is ook nog zoiets als octagon-control. Op dat punt was alles voor Stephen. Bobby heeft alleen maar achteruit gelopen. De takedowns op 1 na waren van Stephen. Submission attempts alleen Stephen.
En verder vind ik Bobby een zak stront dus ben wel happy.

Ik had zelf liever Lodune Sincaid terug zien komen. Leuke vent, leeuwenhart. En een goede partij tegen Bobby gevochten. Liever dan Cry-baby Leben.

Helemaal mijn woorden ! :thumbs:

Kijk nu al uit naar volgende week :maskills:

MZN
01-03-2005, 22:11
Zonde van Nathan. Was toch een beetje fan van hem.

Ik kan me wel vinden in de judges dec. Er is ook nog zoiets als octagon-control. Op dat punt was alles voor Stephen. Bobby heeft alleen maar achteruit gelopen. De takedowns op 1 na waren van Stephen. Submission attempts alleen Stephen.
En verder vind ik Bobby een zak stront dus ben wel happy.

Ik had zelf liever Lodune Sincaid terug zien komen. Leuke vent, leeuwenhart. En een goede partij tegen Bobby gevochten. Liever dan Cry-baby Leben.

Helemaal mijn woorden ! :thumbs:

Kijk nu al uit naar volgende week :maskills:

Zeker, :thumbs: . Het enige wat misschien een probleem zou zijn met Loden is dat 't eigenlijk gewoon niet een echte lhw is, hij heeft wat dikke armen en te kort lengte voor dat gewicht, vooral als je 'm naast Bobby zet. Het feit ook dat ie een lhw is betekent dat ie niet in de plaats kan komen van Nate :)

Ik vond ook dat zowel een draw als een knikje naar Bonnar beiden mee te leven viel. Vooral omdat als Stephen hetzelfde had gevochten als Southworth dat het dan een draak van een partij was geweest. En al die takedown reversals waar Griffin op liep te zaniken gingen naar mijn idee gelijk op.

Ik denk zelf ook dat de laatste tien/twintig seconden cruciaal waren. Bobby begon eindelijk uit te delen in die laatste minuten, maakte een takedown maar in de laatste seconden stond Bonnar knap op en begon zelf uit te delen totdat Mazzagati 'm letterlijk tegen 't hek aan moest duwen

Highline
01-03-2005, 22:15
ik d8 ook al meteen aan die schadu te zien dat het chris was :thumbs: hopelijk skrijgt ie een rematch met josh.

van mij had er btw wel een 3de ronde mogen komen maar ik zal die bobby niet missen

Hollandpride
02-03-2005, 01:50
Ik heb trouwens zo'n gevoel dat die Forrest Griffin de LHW titel gaat winnen. Heb een paar gevechten van hem gezien en die gast is echt zwaar goed!

jasperchain
02-03-2005, 08:39
en hij heeft tegen redelijke namen gestaan....wel verloren van horn en severn maar toch ook gewonnen van travis fulton en fontes braga...Lijkt me een prima vechter dit jaa,en winsten op KO en submissions, ook allround dus!

Jay Hoov
02-03-2005, 09:06
Was een moeilijke beslissing omdat Bobby op het einde nog een aantal keer goed doorkwam. Toch gezien de agressie van Bonnar is hij de terechte winnaar (al had ik graag nog een derde ronde gezien ;) )

:thumbs: :thumbs:

phranq
02-03-2005, 11:02
extra ronde had imo wel terecht geweest, aan de andere kant vind ik het mooi dat Bobby verloren heeft....hij was er niet blij mee geloof ik... :mrgreen:

Mickey
02-03-2005, 12:47
Ow yeah! Die smerige hond is eruit!
Geweldig vind ik dat!

Ook mooi is dat ie aan het begin van de show nog loopt te mieren dat Leben
met "Dignity" en een "raised chin" de ring uit had moeten lopen..
en nu loopt ie zelf te jammeren als de nicht die hij is..

Super Dus!!

En ik zou echt helemaal uit mn dak gaan als Leben terugkwam!
Leben is da shit! Fuck all you haters.. Hij is de beste van het stelletje daar..
Kan me nog steeds pissig maken om die dwaas van een Josh die nu denkt
dat ie de betere is..

Anyway! Ik vind het ook mooi dat Team Couture nu eindelijk eens wat gewonnen
heeft! Goede zet om Bobby te kiezen!

This shit made my day!!!

redjuh
02-03-2005, 12:50
Mickey... I coudn't have said it better

Wheelie
02-03-2005, 12:53
*zucht* shut up mickey

Tsuki
02-03-2005, 13:53
*zucht* shut up mickey

mickey is correct alleen niet terecht als Leben terug zou komen, verliezen is verliezen .............. take it like a man and shut up ................

migyur
02-03-2005, 14:13
Leben is da shit! Fuck all you haters.. Hij is de beste van het stelletje daar..


Waaruit maak je dat op?
Zoveel heb ik niet van hem gezien in het programma, en van zijn partij met josh ben ik ook niet onder de indruk van...

Ben trouwens met tsuki eens, eruit = eruit..
Eerlijker was geweest als ze iemand terug haalde uit de 2de aflevering, iemand die niet de kans kreeg om te vechten..

Wheelie
02-03-2005, 14:39
Leben komt terug zodat hij weer door Josh verslagen kan worden :mrgreen:

kyokushin
02-03-2005, 15:05
leben komt terug omdat het anders een dooie boel wordt, hij komt terug voor de kijkcijfers.

redjuh
02-03-2005, 15:55
leben komt terug omdat het anders een dooie boel wordt, hij komt terug voor de kijkcijfers.

...quote... redjuh

Ronald
02-03-2005, 21:19
Jammer, ik had graag een 3e ronde gezien. Als een gevecht zo close eindigd moet je daar eigenlijk geen winnaar uit willen forceren.

Wat betreft Leben: als ze die volgende aflevering terughalen maken ze zichzelf totaal ongeloofwaardig. Bovendien, stel nou dat ie zou winnen... dan zitten ze 3 jaar met een labiele vechter opgescheept. Wie wil er in godsnaam 3 jaar met iemand samenwerken die in z'n maat z'n bed pist maar gaat janken als z'n slaapzak nat wordt :roll: .

Mike
02-03-2005, 22:12
het zou iig niet de eerste labiele vechter in de ufc zijn

tito ortiz was zelfs enkele jaren hun boegbeeld :mrgreen:

Biiyen
02-03-2005, 22:18
Jammer, ik had graag een 3e ronde gezien. Als een gevecht zo close eindigd moet je daar eigenlijk geen winnaar uit willen forceren.

Wat betreft Leben: als ze die volgende aflevering terughalen maken ze zichzelf totaal ongeloofwaardig. Bovendien, stel nou dat ie zou winnen... dan zitten ze 3 jaar met een labiele vechter opgescheept. Wie wil er in godsnaam 3 jaar met iemand samenwerken die in z'n maat z'n bed pist maar gaat janken als z'n slaapzak nat wordt :roll: .

Het is een grote set-up man.

Ik denk dat het afscheid van Nathan al bekend was bij de UFC voor de partij en dat de UFC echt iets heeft gehad van "Leben komt terug dus dan moet Bobby weg anders gaat er iemand sterven in dat huis." Dana White zei zelf al in een aflevering tijdens dat gesprek met Couture en Chuck dat hij echt genoeg had van Bobby en hem liever kwijt dan rijk is. Kleine moeite dus om hem in een volgende match te laten benadelen.

Want eerlijk is eerlijk als je terug kijkt had Bobby gewoon gewonnen, of MINIMAAL een derde ronde verdiend.

Wat Leben betreft ben ik het wel eens dat ze hem terug halen. Ze hebben nu eenmaal een vervanger nodig voor Nathan en wie beter dan de laatste die is afgevallen? das vrij eerlijk.

Virus
02-03-2005, 22:35
Dat is te simpel geredeneerd Ronald...

Ke... Eerlijk gezegd vond ik dat het een domme zet van `m was om in andermans bed te pienkelen, maar die actie van Josh en Bobby waren te zielig voor woorden! Te meer omdat Chris zich al apart van de groep had gelegd om eventuele problemen te voorkomen... Chris wist dat hij nogal emotioneel was en beschermde zichzelf en anderen tegen zichzelf... Bobby en Josh respecteerden dit niet en hebben Chris met opzet tot woede gedreven...

Bobby roept overigens heel de tijd dat Leben de boel aan`t stangen was daaro, maar het valt me op dat ik nog maar weinig mensen heb gezien die met Bobby weglopen... Op Mixfight en op Ironlife wordt ie dus echt als de sul van de show gezien... Prima dus dat Stephan `m verslagen heeft en na de wedstrijd een aantal keer te hebben gezien, ben ik van mening die ie de match eerlijk en verdiend gewonnen had!

@ Raziël... Of een extra ronde en zo niet dan heeft Stephan gewonnen!
Kijk de match maar eens een keer of 2, 3 na... Ik althans kijk dan heel anders tegen een match aan en Stephan verdiende het zeker imo...

Welcome back Leben! :thumbs:

ashi76
02-03-2005, 22:38
Mooi dat die eikel eruit is. :thumbs:

Kut van Nathan en :thumbs: @ Leben !

Punk in drublic
03-03-2005, 01:58
Want eerlijk is eerlijk als je terug kijkt had Bobby gewoon gewonnen, of MINIMAAL een derde ronde verdiend.



Oh man dit kun je niet menen. Op basis waarvan? Heb je de match uberhaupt wel gezien??? Omdat hij 2 keer hard door komt aan het einde?

En wat had hij een grote mond over Leben nadat hij een Budpartij verloor...
Bobby is echt de grote looser van de show. Gelukkig.
Maar mischien krijgt hij een herkansing op het slotgala, als hij z'n gewicht haalt tenminste.

Jeroen
03-03-2005, 08:54
Jullie geloven wel snel alles wat je op de buis ziet he? Met een berg film-materiaal kun je een behoorlijk verhaal in elkaar zetten en de waarheid manipuleren. Van wat ik op de buis zie, vind ik die Southworth ook niet echt een geweldig figuur, maar dat is misschien precies wat de media ons wilt laten geloven.

migyur
03-03-2005, 08:55
kyokushin wrote:
leben komt terug omdat het anders een dooie boel wordt, hij komt terug voor de kijkcijfers.


Volgens mij is het al eerder opgenomen, dus toen wisten ze nog niet dat hij zo`n kijkcijferkanon was.
Want als je eerdere afleveringen ziet dan zie je ook voorstukjes van sommige partijen.


Wat Leben betreft ben ik het wel eens dat ze hem terug halen. Ze hebben nu eenmaal een vervanger nodig voor Nathan en wie beter dan de laatste die is afgevallen? das vrij eerlijk.

Vind ik niet, als je een partij hebt verloren vind ik gewoon dat je weg moet blijven. Die gasten die eruit zijn gekozen in de 2de aflevering, die mogen wel terug komen van mij.


Ke... Eerlijk gezegd vond ik dat het een domme zet van `m was om in andermans bed te pienkelen, maar die actie van Josh en Bobby waren te zielig voor woorden! Te meer omdat Chris zich al apart van de groep had gelegd om eventuele problemen te voorkomen... Chris wist dat hij nogal emotioneel was en beschermde zichzelf en anderen tegen zichzelf... Bobby en Josh respecteerden dit niet en hebben Chris met opzet tot woede gedreven...


Hmmm...vraag me af hoe leuk jij het zou vinden nadat je er achter komt dat iemand in je bed heeft staan zeiken..
En dat hij mike kyle zat te stangen met zijn winst over hem...ook leuk..
Meerdere mensen in het huis vonden hem gewoon irritant en dat deed tie zeker wel opzettelijk.
Je moet niet gaan janken als andere mensen je irriteren terwijl jij dat al weken lang gedaan hebt...

Mickey
03-03-2005, 09:55
For Gods Sake..
De meesten willen het gewoon niet snappen he?

Er is mijn inziens een klein verschil tussen in iemands bed zeiken omdat
je hem een dork vind.. Of iemand opzettelijk proberen te breken met
beledigingen over zn vader, terwijl je die persoon eerder die week hebt horen
vertellen over de situatie die hij met zn vader heeft.

Het eerste is gewoon slechte smaak en nogal sneu... het laatste is gewoon kwaadaardig. There's a diffrence between being a bully and being Evil.

Zoals Soutworth naar voren komt in de show is het gewoon een schijnheil van het
eerste uur. Ik ben daarom ook blij dat ie er uit is geslagen.

Als jullie willen geloven dat het een work was... of een attempt van Dana White
om hem eruit te werken.. Gimme a break!

Ik ben iig erg blij dat Leben terug komt.. en ik hoop dat ie Osh Kosh Josh helemaal
de puinpoeier in schopt!

bras
03-03-2005, 11:42
Dat is te simpel geredeneerd Ronald...

Ke... Eerlijk gezegd vond ik dat het een domme zet van `m was om in andermans bed te pienkelen, maar die actie van Josh en Bobby waren te zielig voor woorden! Te meer omdat Chris zich al apart van de groep had gelegd om eventuele problemen te voorkomen... Chris wist dat hij nogal emotioneel was en beschermde zichzelf en anderen tegen zichzelf... Bobby en Josh respecteerden dit niet en hebben Chris met opzet tot woede gedreven...

Bobby roept overigens heel de tijd dat Leben de boel aan`t stangen was daaro, maar het valt me op dat ik nog maar weinig mensen heb gezien die met Bobby weglopen... Op Mixfight en op Ironlife wordt ie dus echt als de sul van de show gezien... Prima dus dat Stephan `m verslagen heeft en na de wedstrijd een aantal keer te hebben gezien, ben ik van mening die ie de match eerlijk en verdiend gewonnen had!

@ Raziël... Of een extra ronde en zo niet dan heeft Stephan gewonnen!
Kijk de match maar eens een keer of 2, 3 na... Ik althans kijk dan heel anders tegen een match aan en Stephan verdiende het zeker imo...

Welcome back Leben! :thumbs:

helemaal mee eens!
:thumbs:

qball
03-03-2005, 16:38
ik had graag een derde ronde gezien maar vind de beslising goed zoals hij is , het was in ieder geval een close call ...

shyne
03-03-2005, 17:25
Ik hoop wel dat Josh kan slapen nu Southworth niet meer bij hem in bed ligt :lol:

En dat Leben terug komt was voor mij al duidelijk zonder die zoom in van zijn fucked up knuckle :P

Waren tenslotte geen middleweights meer over bij team couture, zeker niet als Nathan er ook nog eens uitgaat...

wel eerlijk dat ze om die reden een vechter terug kunnen halen. is niet meer dan logisch dat Couture zijn eigen vechter (leben) dan kiest...was de beste van de 3 uitgeschakelden ook btw.

Ben benieuwd wat Dana te zeggen heeft tegen Southworth :twak:

Ronald
03-03-2005, 19:37
Er is mijn inziens een klein verschil tussen in iemands bed zeiken omdat
je hem een dork vind.. Of iemand opzettelijk proberen te breken met
beledigingen over zn vader, terwijl je die persoon eerder die week hebt horen
vertellen over de situatie die hij met zn vader heeft.

Het eerste is gewoon slechte smaak en nogal sneu... het laatste is gewoon kwaadaardig. There's a diffrence between being a bully and being Evil.
No way Mick, Leben zit anderen voortdurend te irriteren. Het is niet evil als je dan iemand terug wilt pakken; da's gewoon terecht.

Zoals Liddell in TUF 5 al zei over Leben: "If you're gonna throw pranks at people, you're better be damn well be able to take it."