PDA

View Full Version : FEDOR VS. 'CRO COP' POSSIBLY IN 2H2H OR M-1



Anonymous
01-03-2005, 11:45
According to people close to the camp of Fedor Emelianenko, the negotiations between Fedor's manager and DSE/PRIDE have not been going too well, especially now that DSE/PRIDE are trying to strong-arm Fedor into signing a new contract by pushing the angle in the media, to their fans, that Fedor does not want to fight Mirko 'Cro Cop' Filipovic.

Fedor's management is upset that the offer they are recieving to re-sign with DSE/PRIDE is supposedly not even half the amount of what they signed their light heavyweight champion, Vanderlei Silva, for.

According to these same sources, if no deal is reached with DSE/PRIDE, Fedor will challenge Cro Cop to face him in either the M-1 promotion or the 'Too Hot To Handle' promotion.

Too Hot To Handle, or '2H2H', recently signed two big television deals, and is negotiating with some name sponsors for their next show. According to these sources, 2H2H would offer Cro Cop the same amount of money he is currently making with DSE/PRIDE, in order to sign him to face Fedor.

----------
Lijkt mij sterk

Peete
01-03-2005, 11:52
Wel, keep hope alive :!:

KO TKO
01-03-2005, 12:01
Ik hoop dat Fedor vs Mirko Filipovic in 2H2H gaan vechten, want dan ga ik ook na 2H2H om te kijken. Ik wil Fedor en Mirko Filipovic wel eens in het echt zien vechten.

bras
01-03-2005, 12:07
2h2h doet goeie zaken als die doorgaat!!
:thumbs:

Jay Hoov
01-03-2005, 12:10
EN MIKE TYSON KOMT NAAR HET zONNEHUIS!!!

Wheelie
01-03-2005, 12:11
Deze partij moet er gewoon komen, maakt niet uit waar.
Zou wel heeeeeeeeeel vet zijn als het bij 2h2h zou zijn maar lijkt mij onbetaalbaar.

Ronny
01-03-2005, 12:13
het zou zomaar kunnen jongens!

ROIDRAGE
01-03-2005, 12:13
jongens, positief blijven.
ik ga er alvast elke nacht voor bidden.
Als het waar is dan hebben we de dag van ons leven

Anonymous
01-03-2005, 12:20
Dan mogen ze van mij wel 20 partijen sterrenboksen die dag doen!

Virus
01-03-2005, 12:20
ik ga er alvast elke nacht voor bidden.


Deze jongen bid met je mee...

phranq
01-03-2005, 12:28
EN MIKE TYSON KOMT NAAR HET zONNEHUIS!!!

Ik geloof er ook geen snikkepit van eerlijk gezegd....

Anonymous
01-03-2005, 13:02
Bestaat 2h2h nog wel dan?

Hoor nooit meer iets van ze op de verschillende forums.
Website is niet up-to-date.
Abonnees lijken gedupeerd.

Zoals eerder werd geroepen: "Eerst zien dan geloven"

Jammer want 2h2h had toch de potentie om groter te worden (denk ik)

Wheelie
01-03-2005, 13:13
Ik hoop dat 2h2h nog wel gala's blijft organiseren

Mack
01-03-2005, 13:23
Waar organiseert M-1 gala's?

Iwan
01-03-2005, 13:24
Lijkt me stug, misschien M1.

Wheelie
01-03-2005, 13:24
Waar organiseert M-1 gala's?

RUSSIA ;)

Nickuraba
01-03-2005, 14:02
k geloof er geen reet van, pride laat crocop zo gaan?

cactusdre
01-03-2005, 14:04
EN MIKE TYSON KOMT NAAR HET zONNEHUIS!!!

Hé dat mocht nog niet bekend gemaakt worden!!!!!!! :wink:

Jay Hoov
01-03-2005, 14:12
k geloof er geen reet van, pride laat crocop zo gaan?

Dat denk ik niet..Iedereen (met verstand) weet dat dit 1 van de mooiste partijen ooit gaat worden...toch???

Shytown
01-03-2005, 14:15
Speculaties om de prijs op te drijven.
Pride wil gewoon CroCop als champ omdat ze daar beter mee overweg kunnen dan met Fedor heb ik het idee,maar helaas heeft Fedor de belt en wil CroCop hem van 'm winnen (wat niet gaat lukken trouwens)

The Maniac
01-03-2005, 14:18
EN MIKE TYSON KOMT NAAR HET zONNEHUIS!!!

Hé dat mocht nog niet bekend gemaakt worden!!!!!!! :wink:

En Rick Rootlieb staat in K-1 Seoul tegen Remy Bonjasky :lol:

Ik geloof er ook geen reet van gebeurt never oh en als het gebeurt dan eet ik weer mijn onderbroek op.

Anonymous
01-03-2005, 14:44
Ze naaien gewoon weer de Russen. Vanaderlei de middelweight champ krijgt het dubbele meer per wedstrijd als de heavyweight champ.

Jay Hoov
01-03-2005, 15:11
Ze naaien gewoon weer de Russen. Vanaderlei de middelweight champ krijgt het dubbele meer per wedstrijd als de heavyweight champ.

Jammer...

shyne
01-03-2005, 15:33
lol, denk toch wel dat ze voor dat ze dat gaan overwegen eerst bij UFC, KOTC of een van de vele andere organisaties langs gaan...

Dit is echt BULLSHIT! waarom verzin je zo'n lul verhaal?

meende laatst nog te lezen dat cro cop naar de UFC wou gaan btw...?!

En bij M-1 hebben ze ook alleen russen

Anonymous
01-03-2005, 16:24
Ik vind kotc niet echt groter is als 2h2h en m1.

Tis idd een bullshit verhaal wordt nu gezegd op nokaut.com

Anonymous
01-03-2005, 16:33
lol, denk toch wel dat ze voor dat ze dat gaan overwegen eerst bij UFC, KOTC of een van de vele andere organisaties langs gaan...

Dit is echt BULLSHIT! waarom verzin je zo'n lul verhaal?

meende laatst nog te lezen dat cro cop naar de UFC wou gaan btw...?!

En bij M-1 hebben ze ook alleen russen

shyne wijsneus je snapt er geen kloot van. misschien zijn de mensen achter team red devil (ja daar hoort fedor bij) wel dezelfde die M-1 organiseren. ook werken ze samen met 2h2h dus zo'n lul verhaal is het misschien wel niet

Jay Hoov
01-03-2005, 16:58
Time will tell....

micha
01-03-2005, 19:25
Marc...........laat eens wat van je horen

redjuh
01-03-2005, 19:44
stel dat 2h2h ze wil hebben, en doen het op een plek waar 20.000 man goed zicht heeft op de ring (bijv. de kuip? gelredome?) en ze moeten de beide vechters 500.000 betalen... nee man gaat niet gebeuren.

ashi76
01-03-2005, 19:45
micha = correct.....

Hollandpride
01-03-2005, 20:14
Als ze idd hetzelfde als Pride moeten gaan betalen voor de vechters dan zijn ze minimaal een miljoen kwijt en dan hebben ze nog maar twee vechters. De rest van de card moet dan nog gevult worden.

Zelfs de UFC kan maar 1/3 van dit bedrag betalen en dan hebben we het over een complete card met 6 tm/ 8 partijen.

Broodje aap verhaal dit.

shyne
01-03-2005, 20:19
lol, denk toch wel dat ze voor dat ze dat gaan overwegen eerst bij UFC, KOTC of een van de vele andere organisaties langs gaan...

Dit is echt BULLSHIT! waarom verzin je zo'n lul verhaal?

meende laatst nog te lezen dat cro cop naar de UFC wou gaan btw...?!

En bij M-1 hebben ze ook alleen russen

shyne wijsneus je snapt er geen kloot van. misschien zijn de mensen achter team red devil (ja daar hoort fedor bij) wel dezelfde die M-1 organiseren. ook werken ze samen met 2h2h dus zo'n lul verhaal is het misschien wel niet

...

Slaven: So, what's going on with a title fight?
Mirko: Only one thing is for sure - I'll fight for a title in June. I won't fight until June, I'll take some time to relax and then I'll resume my trainings.

Slaven: It seems Fedor isn't defending his title?
Mirko: I can't understand why he keeps ducking me. I don't have a personal issue with Fedor, I respect him for he is a great fighter and a champion. This is the second time that he's faced with my challenge and he's not willing to accept it. I earned my chance to fight for the title and I will fight.

Slaven: So you could be fighting against Nogueira again?
Mirko: It's possible. It's perfectly clear that PRIDE will take the belt from Fedor if he's not going to defend it. I would prefer getting the belt from the hands of the champion, I was really looking forward to fight vs Fedor.

-het lijkt erop dat CroCop hier zelf ook nog niets van weet, misschien dat jij het beter weet dan hij...

Ronny
01-03-2005, 20:35
ze hadden het toch ook over tv rechten.ik denk dat de japanse zenders wel geintresseerd zullen zijn...levert veel geld op.

shyne
01-03-2005, 20:40
ik denk dat Pride gewoon niet toe wil geven aan het geld dat Fedor wilt ontvangen voor dit gevecht. Maar uiteindelijk komt het echt wel op een accordje, wie kan/wil meer bieden dan Pride?

Ze houden alleen ff hun poot stijf om hun zin te krijgen.

Fedor-Mirko komt opzeker! :thumbs:

Loen
01-03-2005, 22:43
ze hadden het toch ook over tv rechten.ik denk dat de japanse zenders wel geintresseerd zullen zijn...levert veel geld op.

Over Japan gesproken, de grootste evenementen (Pride, K1) Zullen altijd in Japan gehouden worden. Dat niveau is in Nederland nog lang niet haalbaar (jammer genoeg).

Mike
01-03-2005, 22:50
ik denk dat er meer kans is dat ac milan volgend jaar meedoet in de strijd voor de amstelcup dan dat fedor vs crocop in 2h2h zal plaatsvinden.

maar goed , ik hoop natuurlijk dat ik t fout heb

Ronny
01-03-2005, 23:17
ze hadden het toch ook over tv rechten.ik denk dat de japanse zenders wel geintresseerd zullen zijn...levert veel geld op.

Over Japan gesproken, de grootste evenementen (Pride, K1) Zullen altijd in Japan gehouden worden. Dat niveau is in Nederland nog lang niet haalbaar (jammer genoeg).

wat bedoel je hiermee

Silat
02-03-2005, 01:39
Marc is druk voor ons...

Jay Hoov
02-03-2005, 10:40
ze hadden het toch ook over tv rechten.ik denk dat de japanse zenders wel geintresseerd zullen zijn...levert veel geld op.

Over Japan gesproken, de grootste evenementen (Pride, K1) Zullen altijd in Japan gehouden worden. Dat niveau is in Nederland nog lang niet haalbaar (jammer genoeg).

Jammer genoeg ja....!!!

redjuh
02-03-2005, 11:06
ik denk dat er meer kans is dat ac milan volgend jaar meedoet in de strijd voor de amstelcup dan dat fedor vs crocop in 2h2h zal plaatsvinden.

maar goed , ik hoop natuurlijk dat ik t fout heb

't is wel zo...

Emilio
02-03-2005, 11:29
Lijkt me ook heel sterk hoor. Pride zal wel ff moeilijk doen maar ze komen uiteindelijk toch wel met een goede deal. Die match zorgt voor een uitverkocht huis als dat al niet het geval is in vechtsportgek japan.

Loen
02-03-2005, 20:20
ze hadden het toch ook over tv rechten.ik denk dat de japanse zenders wel geintresseerd zullen zijn...levert veel geld op.

Over Japan gesproken, de grootste evenementen (Pride, K1) Zullen altijd in Japan gehouden worden. Dat niveau is in Nederland nog lang niet haalbaar (jammer genoeg).

wat bedoel je hiermee

Precies zoals het er staat...

Mike
02-03-2005, 20:25
ik denk dat er meer kans is dat ac milan volgend jaar meedoet in de strijd voor de amstelcup dan dat fedor vs crocop in 2h2h zal plaatsvinden.

maar goed , ik hoop natuurlijk dat ik t fout heb

't is wel zo...

wat is wel zo ?

is er inmiddels officieel bekend gemaakt dat die partij onder 2h2h of m1 vlag gaat plaatsvinden?

Ronny
03-03-2005, 00:51
ze hadden het toch ook over tv rechten.ik denk dat de japanse zenders wel geintresseerd zullen zijn...levert veel geld op.

Over Japan gesproken, de grootste evenementen (Pride, K1) Zullen altijd in Japan gehouden worden. Dat niveau is in Nederland nog lang niet haalbaar (jammer genoeg).

wat bedoel je hiermee

Precies zoals het er staat...

ok, dan snap ik niet wat voor betrekking het op mijn post heeft. ja, de grootste evenementen zullen altijd in japan gehouden worden. Maar dat zegt toch niet dat een losse wedstrijd tussen twee giganten, als fedor en cro cop, hier niet gehouden zou kunnen worden.

Punk in drublic
03-03-2005, 03:06
Als wie dan ook en goede deal over de TV-rechten kan sluiten dan kan "wie dan ook" best deze partij organiseren. Financieel dan.
De vraag is of we daar op zitten te wachten. Gewoon in de pride-ring op een mooi pride-gala is toch het mooist.
Maar het zal me niet verbazen als sommigge promotors zich suf onderhandelen om dit binnen te halen. En geef ze eens ongelijk.
Japan, Croatie, US en wie nog meer hebben zeer veel interresse.

Jay Hoov
03-03-2005, 10:24
ze hadden het toch ook over tv rechten.ik denk dat de japanse zenders wel geintresseerd zullen zijn...levert veel geld op.

Over Japan gesproken, de grootste evenementen (Pride, K1) Zullen altijd in Japan gehouden worden. Dat niveau is in Nederland nog lang niet haalbaar (jammer genoeg).

wat bedoel je hiermee

Precies zoals het er staat...

ok, dan snap ik niet wat voor betrekking het op mijn post heeft. ja, de grootste evenementen zullen altijd in japan gehouden worden. Maar dat zegt toch niet dat een losse wedstrijd tussen twee giganten, als fedor en cro cop, hier niet gehouden zou kunnen worden.

Ja Loen, wees s wat duidelijker... :twisted: !

Anonymous
03-03-2005, 14:56
fedor vs mirko zal echt geen volle zaal trekken hier in japan. laaste pride was ook zwaar niet uitverkocht. mocht fedor tegen een jappaner vechten, voor de titel. dan zit het stadium vol. mocht bevoorbeeld yoshida tegen fedor vechten. dan zou ik morgen bij wijze van spreken al kaarten gaan kopen want anders is het uitverkocht. maar fedor vs mirko. is het leuk voor ons hardcore fans. maar voor de gemiddelde japanner boeit het niet. bovendien in silva zijn gewichtsklasse heb je veel meer goeie japanners. vandaar dat dat ook waarschijnlijk de rede is waarom fedor de helft minder krijgt aangeboden.

in iedergeval zie ik mirko vs fedor niet snel gebeuren in rotterdam. ten eerste verdient mirko niet alleen geld met zijn gevechten. maar heeft ook sponsor contracten in japan. en bovendien lijkt het me dat mirko een contract heeft met pride dat hij alleen exclusief in pride mag vechten. zo niet, dan zou dat een enorme blunder zijn aan de kant van pride.

aan de andere kant ik wilde toch in oktober al naar nederland komen, dus als het dan toch doorgaat, laat maar komen :)

Jay Hoov
03-03-2005, 15:07
fedor vs mirko zal echt geen volle zaal trekken hier in japan. laaste pride was ook zwaar niet uitverkocht. mocht fedor tegen een jappaner vechten, voor de titel. dan zit het stadium vol. mocht bevoorbeeld yoshida tegen fedor vechten. dan zou ik morgen bij wijze van spreken al kaarten gaan kopen want anders is het uitverkocht. maar fedor vs mirko. is het leuk voor ons hardcore fans. maar voor de gemiddelde japanner boeit het niet. bovendien in silva zijn gewichtsklasse heb je veel meer goeie japanners. vandaar dat dat ook waarschijnlijk de rede is waarom fedor de helft minder krijgt aangeboden.

in iedergeval zie ik mirko vs fedor niet snel gebeuren in rotterdam. ten eerste verdient mirko niet alleen geld met zijn gevechten. maar heeft ook sponsor contracten in japan. en bovendien lijkt het me dat mirko een contract heeft met pride dat hij alleen exclusief in pride mag vechten. zo niet, dan zou dat een enorme blunder zijn aan de kant van pride.

aan de andere kant ik wilde toch in oktober al naar nederland komen, dus als het dan toch doorgaat, laat maar komen :)

Mee eens...Ps Waar woon je dan????

Arjan
03-03-2005, 15:19
ik denk dat bij fedor vs crocop de zaal wel vol zal zitten? :roll: zeker wel

Anonymous
03-03-2005, 17:07
De zaal zit niet vol in Japan met Fedor vs Cro Cop......en bij 2h2h zal het nooit gebeuren dat ze daar komen te vechten. Het is meer reactie op wat Takada doet in japan door te zeggen dat Fedor bang is. Dan daag je hem uit in 2H2H waarvan je ook weet dat dat niet gebeurd dus kan je dat makkelijk zeggen en heb je een weerwoord. In geen geval zal deze partij bij een 2h2h gala worden gehouden, dus het bidden heeft ook geen nut ;-)

remco pardoel
03-03-2005, 17:38
het zou inderdaad zomaar kunnen gebeuren....
het zou ook een goede boost zijn voor 2h2h

remco

Anonymous
03-03-2005, 20:52
Kom op Remco jij weet ook wel beter ;-) het gebeurd niet ...period!

Anonymous
04-03-2005, 09:22
jan hooy,

ik woon in japan al 5 jaar. en ben een liefhebber van vechtsporten.

en arian.

in nederland voor 10.000 man publiek zal de zaal zeker volzitten. omdat er mensen zullen komen uit alle delen van europa. maar laste pride was in saitama arena waar 35000 mensen in kunnen er er waren er maar rond de 13000.

Anonymous
04-03-2005, 10:17
Dat is idd best wel weinig. Zou je niet zeggen als je de beelden zag. Daar leek het best wel goed vol eigenlijk. Jammer dat de Japanners dan echt allleen voor de Japanse vechters komen en niet voor de fights tussen de topvechters.

Jay Hoov
04-03-2005, 10:50
jan hooy,

ik woon in japan al 5 jaar. en ben een liefhebber van vechtsporten.

en arian.

in nederland voor 10.000 man publiek zal de zaal zeker volzitten. omdat er mensen zullen komen uit alle delen van europa. maar laste pride was in saitama arena waar 35000 mensen in kunnen er er waren er maar rond de 13000.

Vet man..Dan ga je zeker ook naar Pride en K1,of gaat dat niet zo makkelijk???

Loen
04-03-2005, 16:42
ze hadden het toch ook over tv rechten.ik denk dat de japanse zenders wel geintresseerd zullen zijn...levert veel geld op.

Over Japan gesproken, de grootste evenementen (Pride, K1) Zullen altijd in Japan gehouden worden. Dat niveau is in Nederland nog lang niet haalbaar (jammer genoeg).

wat bedoel je hiermee

Precies zoals het er staat...

ok, dan snap ik niet wat voor betrekking het op mijn post heeft. ja, de grootste evenementen zullen altijd in japan gehouden worden. Maar dat zegt toch niet dat een losse wedstrijd tussen twee giganten, als fedor en cro cop, hier niet gehouden zou kunnen worden.

Ik zal wat duidelijker zijn voor jouw, Cro-cop vs Fedor is een kaskraker. Dat wil zeggen dat met die partij heel veel geld verdient gaat worden, in JAPAN. In Nederland zie ik dit NOOIT gebeuren, that's it...

Justinian
13-03-2005, 10:05
De partij komt er wel van. Volgens het kamp van Crocop al op 26 juni, maar wel in Japan. Fedor zal wel op 2h2h vechten.

Mirko has announced today that he will face Fedor Emalianenko June 26th this year. The news hasn't been confirmed by PRIDE officials.

Good news for mma world, Fedor Emalianenko has re-signed his contract with PRIDE. It's 100% sure that we will see Crocop vs Fedor in near future, probably in July this year.

Fedor is curently in Holland for 2Hot 2Handle show, in the meantime he was training with Ernesto Hoost.

shyne
13-03-2005, 11:52
Fedor had toch allang gezegd dat hij in Nederland was om met de kickboxers te trainen?

shyne
13-03-2005, 11:55
Fedor plans to train with Ernesto Hoost for the fight with Mirko

--------------------------------------------------------------------------------

Here is an exerpt (in Russian, with my translation) from the Q&A session with Fedor Emelianenko, taken fom his website at http://fedor.bel.ru/?id=70

Russian (if you cannot see this properly, you probably would not have understood it anyway: see the translation below):
Ore : Слышали, что Вы пригласили бойца К-1, чтобы с ним тренироваться, готовясь к бою с Мирко. Кто это?
Федор : Мы планируем совместные тренировки с Эрнесто Хостом.

English translation:
Question: We have heard that you invited a K-1 fighter to train with you in your preparation for the fight with Mirko. Who is he?
Fedor: We plan to train with Ernesto Hoost.

In the same session Fedor said that he was not more cautious about fighting Mirko than he had been about fighting Nogueira, and that he did not need extra time to prepare for the fight with Mirko (i.e. he needs just the usual amount of time he spends in preparing for a fight against a top-notch fighter).

Notice that Fedor, who is usually cautious about such things, did not say that it was uncertain the fight would happen, and he did not say that it's not up to him whether the fight takes place or not.

So, in my opinion, all of this is a good indication that the fight is in the works and has a very good chance of happenning...