PDA

View Full Version : Hoe is dit mogelijk????



Wybenga
01-03-2005, 14:33
Ik heb dit topic op verzoek verwijderd.
Moge duidelijk zijn dat matchmaking op meer fronten dan alleen de vechters een belangerike zaak is.

Sportieve groet ,

Lex Wybenga

Shytown
01-03-2005, 14:38
Lex, zie http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8899

Hier plaatste Andre een zelfde reactie.
Raar verhaal,dat zeker. Misschien kan ik ook wel in de A-klasse starten?

Nickuraba
01-03-2005, 14:39
lekker verantwoord

Wheelie
01-03-2005, 14:40
WTF dat is echt vreemd en moet niet kunnen :shock:

cactusdre
01-03-2005, 14:45
Toch niet slecht. Zonder ervaring een no-contest. :lol: :lol: :lol:

Wybenga
01-03-2005, 14:46
Toch niet slecht. Zonder ervaring een no-contest. :lol: :lol: :lol:


Hahahaha, ik zit ook onder de blesures maar ben toch maar gelijk weer gaan trainen... ik gaf een spinning backfist wat niet mocht en hij kon niet meer door.

Sjaak
01-03-2005, 14:49
:shock:

Foutje misschien van de organisatie die zomaar zonder enige vorm van controle vechters plaatst, dit mag natuurlijk NOOIT gebeuren want zo belazer je je tegenstander, het publiek, de scheids en nog vele anderen :x

En die trainer gelijk schorsen :x

Wheelie
01-03-2005, 14:50
hier de quote van Andre



Bedankt voor de reacties. Gaat helaas inderdaad wel ff duren voordat dit goed hersteld is :( :(

Ga er voorlopig zelf maar vanuit dat het wel weer in orde komt en dat ik over een tijd wel weer de ring in kan :D
Is dit Tarik?
Hoe bestaat het dat jij een A klasse wedstrijd vecht?
Je ben nu een week weg bij BA Physical en heb nog nooit in die vijf jaar dat je bij ons trainde een wedstrijd gevochten.
Je nieuwe trainer is dan wel lekker verantwoord bezig.
Eerst Mezit tegen een b klasse laten vechten terwijl hij een nieuweling is en nu jij een a klasse partij.
Ik vind het ook ongelofelijk van de wfca dat ze dit toelaten.


Andre

Jay Hoov
01-03-2005, 14:56
Strange!!!

shyne
01-03-2005, 15:36
hij mag blij zijn dat hij niet ineens tegen cro cop stond...

Jay Hoov
01-03-2005, 15:44
hij mag blij zijn dat hij niet ineens tegen cro cop stond...

Whahahaha... :thumbs:

Biiyen
01-03-2005, 15:47
echt erg.....

bras
01-03-2005, 16:00
freaky!!

Pieter mulder
01-03-2005, 16:33
Inderdaad heeeel vreemd !!

Peete
01-03-2005, 17:00
euhm hoeveel ronde's heeft hij het nu dan eigenlijk volgehouden voordat het een nc werd?

Sjaak
01-03-2005, 17:11
Komen er maatregelen tegen dit soort "uitwassen" en dit soort coaches :?

Sjaak
01-03-2005, 17:12
Ik heb dit topic op verzoek verwijderd.
Moge duidelijk zijn dat matchmaking op meer fronten dan alleen de vechters een belangerike zaak is.

Sportieve groet ,

Lex Wybenga

Hoi Lex, op wie zijn verzoek als ik vragen mag ?

Sjaak

Highline
01-03-2005, 23:27
ik heb vanochtend nog het verhaal kunnen lezen en het is idd maar erg vreemd dat dit soort praktijken kunnen. zegt ook iets over de betreffende sportschoolhouder helaas (ik noem verder geen namen) jammer dat dit soort dingen gebeuren

Anonymous
02-03-2005, 00:31
Hallo

Ik moet hierop reageren omdat dit mij ook aangaat,ik vind meneer andre als je suggesties naar een bepaald persoon heb moet je dit rechts streeks doen en niet via een forum ik vindt het belachelijk en dat jij dit uitgerekend hier een topic moest plaatsen!en waarom betrekken jullie mij naam erbij ik moest niet in deventer tegen een b klasser vechten hoe kom je erbij en hoe durf je me trainer erbij te betrekken. jij weet niet hoe het is gegaan en dan moet je niet zomaar je mond doen opentrekken.mijn trainer valt niks te verwijten!!! als een jongen bij me trainer aangeeft dat hij een a klasser is en net 1 week bij ons traint<we hebbben de dezelfde week wedstrijd training gegeven op pats daar draaide hij goed mee je kon niet aflijden wat voor niveau hij was!!! mijn trainer geloofde hem daarin!!!
Ik ga hier niet te diep op in!!
En ze zeggen je moet niet alles geloofen wat ze schrijven
Maar ik heb een op een geweldige KO gewonnen dat bewijst dat ik van een geweldige trainer les krijg!!!!!!!!!!!!

redjuh
02-03-2005, 10:47
duidelijk

Jay Hoov
02-03-2005, 10:50
Duidelijke taal.... 8)

Andre
02-03-2005, 11:02
Hallo

Ik moet hierop reageren omdat dit mij ook aangaat,ik vind meneer andre als je suggesties naar een bepaald persoon heb moet je dit rechts streeks doen en niet via een forum ik vindt het belachelijk en dat jij dit uitgerekend hier een topic moest plaatsen!en waarom betrekken jullie mij naam erbij ik moest niet in deventer tegen een b klasser vechten hoe kom je erbij en hoe durf je me trainer erbij te betrekken. jij weet niet hoe het is gegaan en dan moet je niet zomaar je mond doen opentrekken.mijn trainer valt niks te verwijten!!! als een jongen bij me trainer aangeeft dat hij een a klasser is en net 1 week bij ons traint<we hebbben de dezelfde week wedstrijd training gegeven op pats daar draaide hij goed mee je kon niet aflijden wat voor niveau hij was!!! mijn trainer geloofde hem daarin!!!
Ik ga hier niet te diep op in!!
En ze zeggen je moet niet alles geloofen wat ze schrijven
Maar ik heb een op een geweldige KO gewonnen dat bewijst dat ik van een geweldige trainer les krijg!!!!!!!!!!!!
Mezit moet ik hier serieus op in gaan?
Ik zie een uitslag en heb daar mijn vraagtekens bij.
Daar is een forum toch voor?
Dat van jou tegen een b klasser heb je zelf verteld.
Ik vind dit erg slecht voor de sport dat dit gebeurt
Ik wil hier verder niet op ingaan .


Andre

payap
02-03-2005, 11:42
Mezid als eerste wil ik je feliciteren met je overwinning. Maar neem aan dat dit een gevecht in de N-klasse was! Overigens hoef je niet zo bescheiden te zijn want enkele maanden geleden vocht je in Ede voor BA Physical ook al een geweldige partij die je won. Dus die kwaliteiten had je al zoals vele forumleden die er toen die avond bij waren al hebben kunnen zien.

Ten tweede wil ik zeggen dat ik het jammer vindt dat jullie weg zijn. Heb altijd fijn met jullie kunnen trainen en gezellig kunnen na babbelen.

Jullie trainer ken ik niet als trainer maar alleen als vechter heb ik hem weleens gezien dus daar kan ik geen mening over geven. Maar wil toch het volgende quoten wat je heb gezegd :


mijn trainer valt niks te verwijten!!! als een jongen bij me trainer aangeeft dat hij een a klasser is en net 1 week bij ons traint<we hebbben de dezelfde week wedstrijd training gegeven op pats daar draaide hij goed mee je kon niet aflijden wat voor niveau hij was!!! mijn trainer geloofde hem daarin!!!

Dit vind ik erg vreemd. Een goede trainer in de kickbokswereld ziet volgens mij in een week (of was het al wat langer ?) zeker het verschil tussen iemand die geen of enkele partijen heeft gevochten of een gerenomeerde A-klasse vechter is. Mocht je hieraan twijfelen dan adviseer ik jullie een keer een test te doen en ga bij een willekeurige goede sportschool meetrainen en vraag dan na afloop welke klasse de trainer je inschat.

Hier op deze site zitten veel coaches en zowel beginnende als topvechters en iedereen weet wat er voor nodig is om de A-klasse te bereiken via de normale weg. Een goede A vechter heeft ongeveer het volgende traject afgelegd :

In de N-klasse zo’n 3 partijen. Vervolgens in de C-klasse zo’n 6 partijen. Dan komt de B-klasse waar zo’n 8 partijen moeten worden gedraaidt. Let wel dit zijn partijen die ook nog voornamelijk gewonnen worden en niet een 6 gew – 11 verl record.

Van al die fanatieke nieuwelingen die ooit hun eerste partij vechten is dit voor een enkeling met heel veel doorzettingsvermogen en talent uiteindelijk weggelegd. Jarenlang dagelijks trainen. Zware partijen tegen sterke tegenstanders. Door pijn en blessure’s heen bijten. Teleurstellingen verwerken enz enz! uiteindelijk blijft de creme de la creme van het kickboksen over. Dit zijn keiharde jongens en meiden die zich in de A-klasse gaan meten.

Je gezondheid is het belangrijkste wat iedereen bezit en daar moet je zuinig op zijn. Tarik je bent een hele aardige jongen en ik hoop dat je eens goed wil nadenken over de risico’s die je loopt. En Mezid denk jij er ook een goed over na want het is wel je gabber die gevaar loopt en praat er met elkaar over. Vergeet niet wat die jongens allemaal kunnen die in A-klasse vechten!!

En mocht je door al die verhalen en gepraat twijfelen ? maak dan eens een afspraak om met A en B klasse vechters mee te mogen trainen bij een Ramon Dekker, Mohammed Aithassou, Mejiro gym of Vos Gym ofzo.

Zij zullen je dan zeker een goed en objectief advies kunnen geven.

Sportieve en vriendelijke groeten

Payap aka Chris

Anonymous
02-03-2005, 12:13
niks meer an toe te voegen
klaar

Fr3ddy
02-03-2005, 12:15
Dat heb je mooi gezegd Payap!

Anonymous
02-03-2005, 14:16
Ik denk dat zo iemand het leert na nog een partij in de a klasse.
Tegen misschien wel Zowa, Bouzidi, Troost, Stijbis, Mutlu.
Kijken het daarna zou gaan

Anonymous
02-03-2005, 14:38
wat doen julli toch allemaal zielig. op deze site.edgar andre darom zijn er bij jullie op de sportschool 20 leerlingenweg die nou bij hun trainen..jullie praten alleen maar uit jaloezie.

Fr3ddy
02-03-2005, 14:51
Daar gaat deze discussie helemaal niet over.. deze discussie gaat over het feit feit of het wel verantwoord is om iemand zonder wedstrijdervaring direct in de A-klasse te laten draaien.

Mijn mening: NEE dat is totaal niet verantwoord!

Los daarvan vind ik dat een A-klasse status iets is wat je moet verdienen en niet zomaar in de schoot geworpen mag krijgen!

Wheelie
02-03-2005, 15:41
wat doen julli toch allemaal zielig. op deze site.edgar andre darom zijn er bij jullie op de sportschool 20 leerlingenweg die nou bij hun trainen..jullie praten alleen maar uit jaloezie.

Ik vind anders dat ze bij Physical Ede WEL verantwoordelijk met hun vechters om gaan.
Stel nou dat hij zwaar KO was gegaan of er iets aan over had gehouden ?

Anonymous
02-03-2005, 16:36
wat lopen jullie allemaal te zeiken er is toch niets met die jongen gebeurd. De verantwoording in dit alles ligt bij de trainer niet bij jullie. Ik vind dat ze bij physical ede zich er niet mee moeten bemoeien. Ik trainde vroeger ook bij physical en nu train ik bij karim en ik ben niet de enige dus ik denk dat de meeste kritiek uit jalousie wordt geuit. Ik vind los van alle kritiek over het wel of niet goed van het plaats vinden van het gevecht, dat lex de ballen uit zijn broek moet schamen dat dit alles was wat hij in te brengen had tegen een beginneling. Want iedereen is toch met me eens dat een elleboog een wanhoops aktie is.

Anonymous
02-03-2005, 16:54
Jo janwillem

Waarom ging Karim zelf niet de ring tegen Lex.Ik bedoel hij heeft behoorlijk wat A partijen gevochten tot 86 kg en is meervoudig kampioen. Maar jah als hij niet i vorm was wordt het een ander verhaal.Maar had mij wel een mooie partij geleken :D

Anonymous
02-03-2005, 17:09
Karim heeft aangeboden te vechten maar promoter wilde het niet. Karim woog welliswaar 88-90 maar hij wilde wel op 86 vechten maar misschien volgende keer, ik ben het met je eens dat het een mooie partij zou zijn.

Anonymous
02-03-2005, 17:13
Payap verwoordt precies wat ik in gedachten had....

Ongelofelijk. Even voor de duidelijkheid; de trainer verantwoordelijk? Wat als die vechter (recreant/nieuweling) zwaar KO of geblesseerd was geraakt? Betaalt die trainer dan zijn leven lang de eventuele kosten? Wat te denken van degene die dit gepost heeft? Deze vechter kan er nu nog om lachen maar stel dat hij de niet A-klasser zwaar in het ziekenhuis getrapt/geslagen had? Of erger?

Laten we wel wezen deze trainer is een aanfluiting voor de sport. Ik neem wel aan dat hij zijn procenten gepakt heeft? Tenslotte was dit een A-klasse gevecht...

Dan de bond. Ik ben benieuwd onder auspicien van welke bond dit gevecht gehouden is. Rappe Rik gaf al aan; startboekje.

Als we zo door gaan gebeuren en zware ongelukken en zijn we weer terug bij af.

Ik hoef jullie er toch niet aan te herinneren dat de ringsporten (zelfs amateurboksen) bij de overheid zwaar onder vuur liggen nav de laatste rapportages over hersenletsel?

Wat nu? gaat de onfortuinlijke tegenstander weer een A-klasse gevecht aan? Of een prof-MMA gevecht? Leuk voor de vechter (gage) en voor de trainer (% van de gage).

Sportfan

Wheelie
02-03-2005, 17:18
wat lopen jullie allemaal te zeiken er is toch niets met die jongen gebeurd. De verantwoording in dit alles ligt bij de trainer niet bij jullie.

In dit geval heeft de trainer onverantwoordelijk gehandeld en mogen wij daar best over discussiëren , daar is een forum voor.
Deze topic heeft ook niks te maken met Physical Ede

cactusdre
02-03-2005, 17:45
wat lopen jullie allemaal te zeiken er is toch niets met die jongen gebeurd. De verantwoording in dit alles ligt bij de trainer niet bij jullie. Ik vind dat ze bij physical ede zich er niet mee moeten bemoeien. Ik trainde vroeger ook bij physical en nu train ik bij karim en ik ben niet de enige dus ik denk dat de meeste kritiek uit jalousie wordt geuit. Ik vind los van alle kritiek over het wel of niet goed van het plaats vinden van het gevecht, dat lex de ballen uit zijn broek moet schamen dat dit alles was wat hij in te brengen had tegen een beginneling. Want iedereen is toch met me eens dat een elleboog een wanhoops aktie is.

Volgens mij was het een spinning backfist. Ik vind het ook onverantwoord wat er is gebeurd maar als de vechter het zelf wil kan je hem moeilijk tegenhouden. Dit vraagt wel om een rematch. :wink:

Anonymous
02-03-2005, 17:55
wat lopen jullie allemaal te zeiken er is toch niets met die jongen gebeurd. De verantwoording in dit alles ligt bij de trainer niet bij jullie. Ik vind dat ze bij physical ede zich er niet mee moeten bemoeien. Ik trainde vroeger ook bij physical en nu train ik bij karim en ik ben niet de enige dus ik denk dat de meeste kritiek uit jalousie wordt geuit. Ik vind los van alle kritiek over het wel of niet goed van het plaats vinden van het gevecht, dat lex de ballen uit zijn broek moet schamen dat dit alles was wat hij in te brengen had tegen een beginneling. Want iedereen is toch met me eens dat een elleboog een wanhoops aktie is.

Volgens mij was het een spinning backfist. Ik vind het ook onverantwoord wat er is gebeurd maar als de vechter het zelf wil kan je hem moeilijk tegenhouden. Dit vraagt wel om een rematch. :wink:

Bij een serieuze bond die de startboekjes/database bekijkt kan je de vechter wel tegenhouden. Of hij moet iemand op de sportschool of op straat uitdagen...

harry
02-03-2005, 17:55
Wat een idioot verhaal, je stapt toch ook niet vanuit een kart in een formule 1 auto :?

Dat die gast zijn eigen verrot had willen laten slaan is zijn eigen probleem, maar Wybenga had waarschijnlijk maanden getraind om een lekkere pot neer te zetten, tss ben je mooi klaar mee , met zulke figuren.

En als het verschil niet wordt ondekt tussen een A-vechter en iemand die nog nooit een partij heeft neergezet dan snap ik ut nie helemaal hoor :?

}|^-_-^|{
02-03-2005, 20:47
en het bleef nog lang onrustig in het praathuis.

mt/kb is gewoon nog niet goed geprofessionaliseerd.

phranq
02-03-2005, 20:50
Wat een idioot verhaal, je stapt toch ook niet vanuit een kart in een formule 1 auto :?

Dat die gast zijn eigen verrot had willen laten slaan is zijn eigen probleem, maar Wybenga had waarschijnlijk maanden getraind om een lekkere pot neer te zetten, tss ben je mooi klaar mee , met zulke figuren.

En als het verschil niet wordt ondekt tussen een A-vechter en iemand die nog nooit een partij heeft neergezet dan snap ik ut nie helemaal hoor :?

X 2

Wybenga
02-03-2005, 21:29
De reden waarom ik dit uberhaupt heb gemeld op het forum, is wat velen hopenlijk wel inzien; het is onverantwoord om een nieuweling zo voor de leeuwen te gooien. Ik sluit me dan ook helemaal aan bij Payap.

Mijn bedoeling is een sportieve discussie op gang te brengen waarbij mensen aan het woord komen, zonder ordinair met modder te gaan gooien en elkaar misschien wat kunnen bijbrengen.

Idd train je als A-klasser maanden keihard de hele week om een mooie pot neer te kunnen zetten. En mag je er vanuit gaan dat je goed gematcht wordt.


Ik vind ........ dat lex de ballen uit zijn broek moet schamen dat dit alles was wat hij in te brengen had tegen een beginneling. Want iedereen is toch met me eens dat een elleboog een wanhoops aktie is.

Eigenlijk wil ik hier niet eens op in gaan, omdat ik me nergens voor hoef te verdedigen en ik het zinloos vind dat er zo op de persoon wordt gespeeld. Toch wil ik mijn visie geven voor die mensen die niet aanwezig waren in Arnhem en nu denken dat ik 5 rondes heb gestaan tegen een nieuweling.

Janwillem, hoeveel kan jij opmaken als een gevecht nog niet eens 2 minuten duurt? Hieruit kan jij al opmaken hoe de wedstrijd was verlopen als we door hadden gevochten?

Daarbij was het zeker geen elleboog, maar een verkeerd geplaatste back-fist. Stom van mij aangezien het niet mocht, maar hoe kan je dat een wanhoopsactie noemen? De partij was nog niet eens begonnen.......

Uit die hele 2 minuten :roll: heb ik geen één blessure/blauwe plek of andere kwetsuren overgehouden.

Bijzonder luxe om je zo te kunnen voorbereiden voor de komende wedstrijd waar ik weer keihard voor ga trainen, omdat ik zeker weet dat ik tegen een verdomd goede jongen kom te staan.

Sportief gegroet, ik ben er klaar mee en ga weer wat wijzer verder.

lunatic
02-03-2005, 21:30
Ben het 100% met payap eens.

Jongens, jullie weten dat ik jullie graag mag! Dat ik het jammer vind dat jullie weg zijn want, kon/kan goed met jullie overweg in en buiten de sportschool.

Vind het niet verstandig dat Tarik in 1x een A partij had gevochten, dat weet hij want ik sprak hem gister. Heb gister ook een leuk gesprek met hem gehad.

Deze topic gaat nu ff over het feit dat iemand in 1x een A partij heeft gevochten en ik denk dat we de sportscholen er buiten moeten houden.

boy's doe wat verstandig is en dus geen gekke dingen :thumbs:

Ik spreek jullie binnenkort wel weer en Tarik jouw zie ik wel in de atlantis (bij linda :P)

Willy

Anonymous
02-03-2005, 23:15
Je kan er inderdaad lang of kort over praten, maar het is gewoon belachelijk dat dit kan gebeuren. En Wijbenga kan daar dus NIKS aan doen. Die jongen liegt gewoon zijn trainer voor en de trainer ziet niet dat deze knakker geen a-klasser is. Dom van allebei. Vooral van die jongen zelf, want denk je nou hiermee te bereiken??? Je trainer word boos op je, je tegenstander is pissed omdat je zijn hele partij verpest met dat knullige gedoe, en het publiek baalt ook. Al met al maak je hier dus geen vrienden mee. En als je een grote mond hebt, doe dan ook je naam erbij zetten en niet dat anonieme gelul.

Wybenga jouw partij komt wel, we snappen allemaal wel dat je niet 5 ronden lang tegen een kneus gaat staan, je hebt jezelf genoeg bewezen :thumbs:

ush
Groeten Sander

Ray Staring
03-03-2005, 00:19
wat lopen jullie allemaal te zeiken er is toch niets met die jongen gebeurd. De verantwoording in dit alles ligt bij de trainer niet bij jullie. Ik vind dat ze bij physical ede zich er niet mee moeten bemoeien. Ik trainde vroeger ook bij physical en nu train ik bij karim en ik ben niet de enige dus ik denk dat de meeste kritiek uit jalousie wordt geuit. Ik vind los van alle kritiek over het wel of niet goed van het plaats vinden van het gevecht, dat lex de ballen uit zijn broek moet schamen dat dit alles was wat hij in te brengen had tegen een beginneling. Want iedereen is toch met me eens dat een elleboog een wanhoops aktie is.

Over verantwoording zijn denk ik genoeg juiste opmerkingen geplaatst. Dit is onverantwoord, ongezond en verpest voor alle betrokkenen het plezier in de sport.

Jalouzie? Waarop dan? Ik kan me niet voorstellen dat het om jaloezie gaat gezien de zeer beperkte kwaliteiten die deze knul liet zien.

Wat betreft de opmerking dat Lex zich moet schamen: hier spreekt duidelijk iemand de er 'de ballen' verstand van heeft. Voor een goede wedstrijd heb je twee goede vechters nodig. Iedereen met een beetje verstand van kickboksen kon binnen 10 seconden zien dat die jongen daar niet thuishoorde. Ik ken jongens die niet goed zijn, maar die wel heel moeilijk zijn te raken of aan te pakken doordat ze erg vreemd bewegen. Dat kost even tijd om de oplossing te vinden. Al na een halve minuut gaf ik deze jongen hooguit twee ronden. Dat voelde hij ook wel aan en daarom greep hij de backspinning fist aan om eieren voor zijn geld te kiezen.

Anonymous
03-03-2005, 00:54
wat doen julli toch allemaal zielig. op deze site.edgar andre darom zijn er bij jullie op de sportschool 20 leerlingenweg die nou bij hun trainen..jullie praten alleen maar uit jaloezie.

20 leerlingen? :roll: hoe kom je daar nou weer bij? wat een BS zeg. Dit gaat gewoon nergens over. Het gaat wat er gebeurt is tijdens die match en hoe die match eigenlijk tot stand is gekomen. Laat de sportschool er lekker buiten

Impulse
03-03-2005, 00:59
wat doen julli toch allemaal zielig. op deze site.edgar andre darom zijn er bij jullie op de sportschool 20 leerlingenweg die nou bij hun trainen..jullie praten alleen maar uit jaloezie.

20 leerlingen? :roll: hoe kom je daar nou weer bij? wat een BS zeg. Dit gaat gewoon nergens over. Het gaat wat er gebeurt is tijdens die match en hoe die match eigenlijk tot stand is gekomen. Laat de sportschool er lekker buiten

dat was ik niet ingelogd.
Weet niet wie die guest is dat het zegt over die 20 leerlingen, maar kloppen doet het niet echt. Maar dat terzijde

@ Mezid en Tarik, vindt het net als Lunatic en Payap jammer dat jullie weg zijn en ook ik kon goed met jullie opschieten. Vindt het echt jammer dat het allemaal zo moet lopen, dat heen en weer elkaar verwijtingen maken.

Anonymous
03-03-2005, 01:19
waar word er beter les gegeven. bij karim of bij phiycal. en waarom zijn alle jongens bij phiycal weg. en trainen nu bij karim. want wat ik hier boven lees geeft n hoop veklaringen.

payap
03-03-2005, 02:22
en waarom zijn alle jongens bij phiycal weg

:? ik ben toch echt manlijk hoor !!!


Voor dat ik straks allemaal oneerbare voorstellen in m'n pm box vindt van forum hengsten :shock:

Anonymous
03-03-2005, 02:22
Ik moet eerljk zeggen . dat tarik wel ballen heeft. hij vocht wel naar voren. en had schijt.aan lex en ik heb gehoord. datie het 1 dag van te voren te horen heeft gekregen datie mocht vechten.. hij rostewel met zijn stoten. want je zag duidelijk. dat lex moeite met hem had. hij zette lex zelfs nog op zn achteruit. maar ik denk wel dat lex uiteindelijk had gewonnen op punten. ik vond het mooie gala. recpect voor tarik als hij echt een nieuweling is want ik doe hem niet na.

Impulse
03-03-2005, 08:31
waar word er beter les gegeven. bij karim of bij phiycal. en waarom zijn alle jongens bij phiycal weg. en trainen nu bij karim. want wat ik hier boven lees geeft n hoop veklaringen.

Hoe bedoel je hierboven? Neem aan dat je niet bedoeld mijn tekst? want daar staat dus niet in dat alle jongens bij ons weg zijn! Neem aan dat je de verklaringen van andere bedoelt?! Ben net wakker dus misschien kan ik het ook verkeerd lezen :oops:

Ufuk
03-03-2005, 10:45
Ik zag dit ook echt allemaal aankomen.... Anonieme 'guests' die eigenlijk geen ruk verstand hebben van de sport, en steeds maar weer van die provocerende en uitlokkende berichten posten. Lees goed waar een topic over gaat! En ga niet proberen om 2 scholen tegen elkaar op te zetten. Dat is ons doel niet, en dan verwachten we het al helemaal niet dat 'buitenstaanders' zich zo gaan opstellen. En dan bedoel ik met buitenstaanders, personen, die denken dat als er één over de dam is....

Mezit en Tarik zijn goede vrienden van mij, ik wens ze ook het allerbeste, maar hoop en verwacht dat andere mensen dit niet verneuken. En die opmerking van waarom er zomaar ineens 20 mensen weg zijn gegaan? Ik hoop dat jij helder genoeg bent om niet meteen als een kip zonder kop te gaan oordelen.


en Tarik jouw zie ik wel in de atlantis (bij linda )


Hahahaha, Tarik tha biggest playa! Ik kwam m ook tegen in Atlantis (bij linda)

Le_Roi
03-03-2005, 10:50
en Tarik jouw zie ik wel in de atlantis (bij linda )


Hahahaha, Tarik tha biggest playa! Ik kwam m ook tegen in Atlantis (bij linda)[/quote]

hahaha nou mooie vrienden zijn jullie waarom moeten jullie linda hierbij betrekken :D

Ik denk dat ik ook namens Lex praat als ik zeg dat er genoeg over dit onderwerp gediscuseerd is. Lex veel succes met je volgende partij.

groetjes tarik

Wybenga
03-03-2005, 13:42
Ik denk dat ik ook namens Lex praat als ik zeg dat er genoeg over dit onderwerp gediscuseerd is. Lex veel succes met je volgende partij.

groetjes tarik

Ik sluit je helemaal bij je aan Tarik. Het was ook niet mijn bedoeling om jouw of wie dan ook zwart te maken of in diskrediet te brengen en ik moet zeggen als je echt een nieuweling bent heb je zeker ballen!!!

Ik kom je vast wel een keer tegen op een gala en dan moeten we maar wat drinken samen.

Groeten lex

Le_Roi
03-03-2005, 15:29
Dat maakt verder ook niet uit vergeven en vergeten, volgende keer drinken we wat samen.

Sterkte met je volgende partij

Groetjes tarik

Anonymous
03-03-2005, 23:21
Mijn kant van het verhaal:

Beste mensen,

beter laat dan nooit, maar ik wil hier graag op reageren. Ik ga niet nog een keer hetzelfde doen bij fighttalk of mixfight, want daar zijn ook topics over dezelfde opgeblazen roddel. Dus ik doe het hier maar 1 keer. Hakim heeft mij benaderd om toch mijn kant van het verhaal te vertellen, omdat een verhaal altijd 2 kanten heeft.

Er hebben op het gala in Arnhem een paar leerlingen van mij gevochten. Een daarvan had de hoofdpartij tegen Lex Wybenga. Deze partij betrof een invalpartij en de promoter had heel veel moeite om een vervanger als tegenstander voor Lex te vinden. Het moest namelijk op ZEER korte termijn geregeld worden.

De promoter kon geen A-klasser vinden. Ik heb hem uitgelegd dat ik wel een jongen beschikbaar had. De jongen in kwestie, Tarik, heeft tegen mij gezegd dat hij A-klasser is. Tarik traint nog maar heel kort bij mij, hij komt bij Edgar Kruyning vandaan waar heel veel vechters die nu bij mij trainen ook vandaan komen. Ik wil graag verduidelijken dat ik niet iemand ben die mensen bij een trainer weghaalt, maar dat ze allemaal uit vrije wil bij mij zijn komen trainen. Ze vinden de trainingen bij mij beter dan bij Edgar/BA Physical. De feedback die ik van de jongens krijg, is dat bij Edgar (BA Physical) de nadruk tijdens trainingen ligt op het grondwerk, terwijl mijn trainingen gefocused zijn op staande technieken (muay thai).

Ik heb Tarik gevraagd of hij in goede conditie was, en op basis daarvan heb ik hem gevraagd of hij wilde invallen. Dat wilde hij graag.
De promoter belde op om te vragen of ik iemand had, ik heb hem gezegd dat hij eerst naar een andere vechter op zoek moest gaan, want misschien was er een vechter die meer naamsbekendheid had, om mensen waar voor hun geld te geven. Ik gaf aan: zet je verzoek op kickox.nl op het forum onder de kop "vechters gezocht". Wat hij ook heeft gedaan. Ik heb hem gezegd: "vraag ook vechters zoals Mounir Zeknini, Bas Muyzenberg of Mourad Bouzidi, vechters van zijn gewicht. Ik vroeg de promoter eerst te proberen om een van hun te regelen, als ze echt niet kunnen/willen, dan zou ik nog iemand hebben. Jullie kunnen dit bij de promoter navragen!

De promoter heeft mij om 01.00 uur 's nachts van donderdag op vrijdag gebeld. Hij had niks meer vernomen van de vechters en dat hij dus mijn vechter wilde hebben. De promoter had ook niks meer van de trainer van Lex, Fred Royers, gehoord of de partij tegen Tarik nou wel of niet door moest gaan. Dus zodoende is de partij dus WEL tot stand gekomen. Let wel; 1 dag van tevoren! Ik heb deze partij dus toegestaan om de promoter uit de brand te helpen en het publiek toch 1 A partij te geven. Achteraf niet slim van mij, nu ik al dit gezeik over me heen krijg. En met gezeik daar bedoel ik mee een Edgar Kruyning die een brief naar Fred Royers met onzin erin stuurt, en dat ik maar geschorst moest worden als trainer en deelnemer aan wedstrijden. Dit is voor mij duidelijk een wanhoopsdaad om mij als concurrent te proberen te elimineren. En ik zie mezelf nog geeneens als zijn concurrent want hij/BA Physical geeft les in hele andere disciplines. En ik vraag ook gewoon contributie hoor, sorry effe een geintje tussen alle serieuze gedoe door.

Ik wil ook duidelijk maken dat bond heeft hier niets mee te maken, want de promoter is degene die de matchmaking maakt.
Als je een onbekende vechter uit het buitenland laat komen, dan weet de bond ook niet wie het is en de bond kreeg ook op het gala zelf pas te horen dat de partij tussen Lex en Tarik zou zijn.

Ik geef pas een half jaar les en deed in Arnhem pas voor de 2e keer mee aan wedstrijden met mijn leerlingen. Geloof me, als trainer heb je hele andere zaken aan je kop als dat je zelf de ring in gaat. Maar wat ik nog het ergste vind is dat anderen (mensen van Physical) via forums onder ander namen proberen mij zwart te maken. Ik zeg altijd tegen IEDEREEN: als je wat te vragen hebt, of wat tegen me te zeggen hebt, doe het recht in m'n bek of neem in ieder geval de telefoon te pakken.
Mocht iemand na deze hele uitleg nog vragen hebben, dan ben ik daartoe bereid om het uit te leggen. Mijn nummer is 06 27121182. Die staat trouwens ook al heel lang in het interview van mij vemeldt, dus "men" had mij allang kunnen bellen en om uitleg vragen als ze er zo'n problemen mee hadden i.p.v. briefjes te sturen over mij.....

Karim

(Bron: Kickbox.nl)

PigDog
03-03-2005, 23:33
Gelukkig ken ik niemand van de betroffenen hier, maar ik vind het een achterlijk verhaal. De WFCA is zeker wel wat aan te rekenen. En de trainer ook. En de vechter ook. Ik hoop dat -zeker voor de trainer- nu geleerd is niet iemand op zijn woord te geloven, maar ietwat zorgvuldiger te zijn.
En laten we blij zijn dat er niks gebeurd is, en zeker geen respect hebben voor nieuwelingen die een A-klasse partij vechten.

Laten we respect hebben voor diegenen die hun vak met precisie uitvoeren, en genieten van de mooie wedstrijden die we hopenlijk nog te zien krijgen.

Ronald
03-03-2005, 23:39
Jammer dat steeds het verhaal "Physical vs Karim" erbij gehaald wordt.

Vraag die volgens mij nog steeds centraal staat lijkt mij: hoe kan het dat een onervaren vechter een A-klasse partij draait? Volgens mij is dat in de hele discussie nog steeds niet duidelijk geworden en neemt ook nog steeds niemand daar verantwoordelijkheid voor.

Impulse
03-03-2005, 23:43
Jammer dat steeds het verhaal "Physical vs Karim" erbij gehaald wordt.

Daar sluit ik me bij aan.

lunatic
04-03-2005, 00:42
En met gezeik daar bedoel ik mee een Edgar Kruyning die een brief naar Fred Royers met onzin erin stuurt, en dat ik maar geschorst moest worden als trainer en deelnemer aan wedstrijden. Dit is voor mij duidelijk een wanhoopsdaad om mij als concurrent te proberen te elimineren


uhhm dat stond volgens mij niet in de mail.



Maar wat ik nog het ergste vind is dat anderen (mensen van Physical) via forums onder ander namen proberen mij zwart te maken


dit vind ik onzin, waar zie jij staan dat bensen van Physical jouw zwart maken?
Men praat hier echter over het feit dat iemand zomaar een A partij heeft gedraaid en ik zie hier niemand van Physical jouw zwartmaken! Er zijn mensen hier op het forum die zeggen dat je geschorst moet worden MAAR dat zijn allemaal mensen die niet bij ons trainen! Het zijn mensen die al jaren meelopen in de vechtsport wereld en weten hoe hoort te gaan!


en nog 1 ding, ben het 100% met ronald eens.


Jammer dat steeds het verhaal "Physical vs Karim" erbij gehaald wordt.

Impulse
04-03-2005, 00:44
Hallo

als een jongen bij me trainer aangeeft dat hij een a klasser is en net 1 week bij ons traint<we hebbben de dezelfde week wedstrijd training gegeven op pats daar draaide hij goed mee je kon niet aflijden wat voor niveau hij was!!! mijn trainer geloofde hem daarin!!!

mezid,

je bent volgens de krant ass. trainer daar, je hebt zelf 5 jaar lang met tarik getraind bij Physical, dus jij weet dat hij geen A klasse is. Als je ass. trainer informeer je daar je hoofdtrainer in. Een beetje jammer dat er op deze manier zo negatief wordt gesproken over Physical terwijl de discussie eigenlijk gaat over hoe het kan dat een nieuweling een A partij draait.

En in het verhaal van Karim staat dat er bij ons alleen grondwerk wordt getraint terwijl er 3x in de week kickbox trainingen zijn en 2x grondwerk.

Nu hopen we dat er eindelijk antwoord komt op de vraag hoe dit kan. En ipv edgar/physical zwart te maken die tarik niet de ring heeft ingestuurd. Kan de bond of Fred Rooyers nu ook eens antwoord geven.

Anonymous
04-03-2005, 00:52
en daarom kom ik hier zo weinig op deze site. Jullie lijken wel een stelletje roddel wijven. De een vind dit, de ander dat, kom eens met goeie topics en geen gejatte verhale van andere websites.
De trainer heeft zijn kant van het verhaal gegeven, hoe vaak gaan jullie nog in herhaling vallen?
Ik lees dat Lex en Tarik het hebben uitgepraat, heb respect voor de vechters, ieder geval iedereen die de ring in stapt. En bemoei je met je eigen zaken of hou anders je smoelwerk.
Ga een poosje trainen ofzo en misschien zie ik je dan nog eens in de ring. :!:

Anonymous
04-03-2005, 01:00
Ik snap zoiezo eigenlijk niet waarom Physical zich er mee bemoeit.Eigenlijk heeft iedereen schuldt de promoter, trainer , bond maar nog het meest de vechter want die weet van zichzelf dat hij geen A-klasser is maar wil waarschijnlijk lekker snel geld verdienen en denkt van zichzelf dat hij van Ã?-klasse niveau is.Het lijkt mij duidelijk dat deze jongen iedereen heeft besodemieterd zijn trainer die hem vervolgens als A-klasse vechter opgeeft voor een inval partij.dus de promotor gaat er ook vanuit dat het een A-klasse vechter is .En de bond jah die hebben den ik nergens na gekeken.

Ush

Anonymous
04-03-2005, 01:02
topic sluiten????? Want dit gaat denk ik de verkeerde kant op

harry
04-03-2005, 01:06
Precies Viking laat dit ook gelijk je laatste post zijn als het je hier niet bevalt.Als of jij als enigste in de ring staat haha aan je grote mond zal ut nie liggen haha.
Bemoei je met je eigen zaken ??? hoezo betaal jij de tickets ofzo?

Btw ik sluit me aan bij de post van Pigdog en Ronald hier boven, alhoewel Karim netjes reageer blijven er toch vragen over voor de mensen die de sport serieus nemen

Anonymous
04-03-2005, 01:30
harry 1e dan, daar droom je zeker van aaaaaaaaaahahahaaaaaaaa

The Bulldog
04-03-2005, 01:37
Btw ik sluit me aan bij de post van Pigdog en Ronald hier boven, alhoewel Karim netjes reageer blijven er toch vragen over voor de mensen die de sport serieus nemen

Mee eens wat betreft de reactie van Karim...

Tarik heeft denk ik geleerd dat pads training niet te vergelijken is met een Lexie die op dreef is en dat is het dus eigenlijkwel...

Hopelijk is iedereen om het gala heen scherper zodat de sport niet nog eens wordt opgezadelt met z`on blunder...

OUS..

harry
04-03-2005, 01:40
haha focusfighter is wright... ik liet me meeslepen. haha

The Bulldog
04-03-2005, 01:42
:roll:

peuters

:roll:

Anonymous
04-03-2005, 02:07
1 ding is zeker, Ede kweekt wel goede vechters.

Anonymous
04-03-2005, 08:05
Sorry, maar ik heb geen roddel kunnen ontdekken. Alles wat geschreven is , schijnt te kloppen.
Zowel jij als hij bevestigen noch ontkennen de A-status van Tarik. Dus er blijft op z'n minst wel 1 heel belangrijke vraag open.
Die Tarik heeft zich in mijn ogen ongelofelijk belachelijk gemaakt.
En wat de bond betreft; die is altijd in mindere of meerdere mate verantwoordelijk. Stel dat Lex Tarik voor de rest van z'n leven dement had geslagen, wie krijgt dan de zwarte piet toegeschoven? De sportschoolhouder die zondermeer zijn pupil (kersvers en die hij nog nooit heeft zien vechten) op z'n woord geloofd. De promotor die heel erg z'n best heeft gedaan om een geschikte vervanger te vinden, want een gala zonder A-partij.
Nee, het is toch "promotor X organiseert een gala onder toezicht van..."?

PS. Ik ga niet bellen, heb een telefoonfobie en ik heb toch geen vragen

payap
04-03-2005, 11:52
oops per ongeluk 2 x gedrukt. sorry !

payap
04-03-2005, 11:53
Eigenlijk wou ik er niet meer op reageren want wordt doodmoe dat constant physical vs body perfection erbij wordt gehaald. De neutrale forumleden hier denk ik zeer zeker want die zal het een lor zijn waar een paar recreanten / nieuwelingen in de provincie trainen. Zij maken zich als liefhebber van de ringsporten alleen druk over wat er in die A - klasse partij is gebeurd.

Maar over het onderstaande wil ik nog wel wat zeggen :


Maar wat ik nog het ergste vind is dat anderen (mensen van Physical) via forums onder ander namen proberen mij zwart te maken

Er zijn 4 mensen van Physical die hier hun mening hebben gegeven over het gebeuren : Impulse, Lunatic, Ufuk en Payap. 3 ervan zijn idd nicknames maar die namen zijn bekend (alle mods en diverse forumleden en betrokkenen weten wie dat zijn (dus niet echt incognito)) en de echte naam is in de post ook nog genoemd.

Verder vindt ik wat er door deze leden is gepost niet zwart maken maar een mening geven die onderbouwd is met argumenten. En zeer zeker geen geschreeuw in de ruimte met onzinnige kreten. Wat zeker al die opduikende guests (of hebben veel van hun het zelfde ip adres ? :roll: ) niet kunnen zeggen met kreten als : alle jongens zijn weg, 20 man zijn overgestapt enz enz (of is het gewoon 1 klein vriendengroepje ?)

De strekking van deze posts heeft 2 hoofdlijnen :
1. dat men het jammer vindt dat tarik en mezid weg zijn omdat ze graag geziene personen waren en 2. dat men zich zorgen maakt over de gezondsheids risico's door gelijk tegen een A klasse vechter in de ring te stappen.

Verder vindt ik het erg jammer wat er nu allemaal gebeurd. Al die energie had beter aangewend kunnen worden om de vechtsporten te promoten!

En verder wil ik zeggen : laat iedereen gewoon lekker gaan trainen bij 1 van de 3 sportscholen in ede waar hij / zij zich het lekkerste voelt en laat mekaar in de waarde.

sportieve en vriendelijke groet

payap aka chris

Anonymous
04-03-2005, 17:01
Wat erik zei, ben ik totaal mee eens, voor iemand die 1 dag van te voren gewoon JA zegt op een aanbod en het lef heeft te vechten tegen een ervaren persoon als beginner... complimenten, en daarbij zichzelf nog redelijk heeft weerhouden. Daarbij door dit soort situaties blijft iedereen in het vervolg misschien wel alert en scherp. Groeten

Fr3ddy
04-03-2005, 17:51
Wat bezielt je om je uit te geven voor A-klasser terwijl je nog geen 1 partij gedraaid hebt? Sterallures? Grootheidswaanzin?

Impulse
04-03-2005, 17:54
kan hier nog maar kort in zijn : Ben het helemaal met Payap (chris) eens.

Sandy

phranq
04-03-2005, 17:56
Wat erik zei, ben ik totaal mee eens, voor iemand die 1 dag van te voren gewoon JA zegt op een aanbod en het lef heeft te vechten tegen een ervaren persoon als beginner... complimenten, en daarbij zichzelf nog redelijk heeft weerhouden. Daarbij door dit soort situaties blijft iedereen in het vervolg misschien wel alert en scherp. Groeten

Wat heeft het publiek te winnen bij een partij waar een beginner aan treed tegen een A vechter? En vindt je het medisch verantwoord dat zo'n gevecht plaats vind? Hoe denk jij dat 'men' gaat reageren als de onervaren vechter kreupel of in het ergste geval dood word geslagen door de A vechter? Denk daar eens goed over na als je wilt...

Als ik het als scheidsrechter zou weten zou ik de partij niet leiden :!: