PDA

View Full Version : Tyson weer terug in de ring



Nicky
04-03-2005, 07:27
Tyson Announces June 20 Comeback

Mike Tyson announced yesterday at an Italian song festival that his next fight will be in Washington, "probably June 20th." Tyson was at the festival in the northwestern Italian town of San Remo as a paid guest

Virus
04-03-2005, 07:45
Ben benieuwd tegen wie hij uit gaat komen...

Anonymous
04-03-2005, 09:05
As paying guest? Waarom moet hij betalen. Ze hebben die arme jongen toch gvd niet zijn priveleges afgenomen?

Jochem
04-03-2005, 09:27
PAID guest ;)

Jay Hoov
04-03-2005, 09:48
Eerst zien dan geloven...Ik zou het echt vet zijn... :D

Dalgliesh
04-03-2005, 09:53
Daar ga ik proberen bij te zijn.

jaap
04-03-2005, 11:20
http://tysontalk.com/modules.php?name=News&file=article&sid=304

Check deze site voor foto's van Tyson op dit festival. Zo te zien had hij het goed naar z'n zin. :D

bras
04-03-2005, 11:32
niks geen paid guest dus!


Mike Tyson is one of the international guests featured in the show aired on the Italian State TV RAI, from Tuesday through Saturday and will reportedly earn as much as 70,000 euros (US$92,460) from Italian state broadcaster RAI for his appearance.

bron: link in de vorige post!

bras
04-03-2005, 11:36
btw, ik hoop echt dat hij nog een keer gaat knallen!! :thumbs:

jaap
04-03-2005, 11:38
70.000 Euro voor 20 minuutjes. :thumbs:

phranq
04-03-2005, 11:50
Ik zit er niet op te w88, laat 'm maar een K1 pot draaien, daar kom ik m'n bed wel voor uit....

Jay Hoov
04-03-2005, 12:01
Ik zit er niet op te w88, laat 'm maar een K1 pot draaien, daar kom ik m'n bed wel voor uit....

Dus jij komt je bed niet uit voor Tyson???
Hoef je K1 helemaal niet meer te kijken, met al die loosers zoals Akebono etc!!!!

Virus
04-03-2005, 12:06
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20050302/capt.srm13103022202.italy_sanremo_songs_srm131.jpg

Hier is het net een mens... :lol:

Pwan
04-03-2005, 12:22
hummmm..... hopelijk gaat het hem beter af dan tegen williams :twak: :wink:

Makijs
04-03-2005, 12:23
Tyson confirms return to action

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/40847000/jpg/_40847107_tyson203.jpg

Tyson's last fight resulted in defeat to Britain's Danny Williams
Former world heavyweight champion Mike Tyson has said he will return to the ring this summer. The 38-year-old has been out of action since suffering a shock knockout loss to Britain's Danny Williams last July.

"I'm getting back into a ring. It'll be in Washington, probably 20 June," Tyson said during an interview in Italy.

But the American, who has been suffering from a knee problem, has not yet named an opponent for his latest comeback fight. During the interview, Tyson also claimed that a lie put him in prison, where he served three-and-a-half years for rape at the beginning of the 1990s.

"I'm no angel," he admitted. "But I'm not just a boxer. I'm also a father, an uncle, a painter."

Tyson was the youngest ever world heavyweight champion in 1986.

Makijs
04-03-2005, 12:27
Williams calls for Tyson rematch

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/40885000/jpg/_40885251_williams203.jpg
British heavyweight Danny Williams is chasing a second fight with former undisputed world champion Mike Tyson. Williams bounced back from a rocky start to claim a shock win over Tyson in their first bout last year, but then lost badly to Vitali Klitschko. And the Brixton brawler is looking to rebuild his career against American Tyson, who intends to return in June.

"I've put out a challenge on my website and on US magazines and hopefully he'll take it up," Williams told BBC Sport.

The 31-year-old also confirmed that he had spoken to promoter Frank Warren about a fight with new WBU champion Matt Skelton. But he made it clear that a bout with Tyson or with Ukrainian Wladimir Klitschko - who has reportedly expressed interest in fighting Williams - would take precedence.

"We have to discuss money , but me and Matt may get it on in the summer time," said Williams. The shoulder is 100% - big right hands, hooks - it's holding up fine
"But I'm only going to fight Skelton if the two other fights don't come off - he's a last resort. I've worked with him and he has quite an awkward style - unconventional punches and a great work rate. That style will survive to a certain level, but then he'll start to lose and he'll definitely lose to me. Skelton would be a backwards step, especially after fighting the number one in the world [Vitali Klitschko]."

"It would be an exciting fight, but I've been boxing for 23 years and that would tell. He has no boxing knowledge whatsoever and I'll show that on the night."

Williams allayed concerns about the shoulder injury that hampered his attempt to win the WBC title from Vitali Klitschko in December.

"The shoulder is 100% - big right hands, hooks - it's holding up fine," he said.

Boem Boem
04-03-2005, 12:38
btw, ik hoop echt dat hij nog een keer gaat knallen!! :thumbs:

Bras=correct! Hoop idd dat hij nog een keer gaat knallen in de ring, maar dan volgens regels en met respect.....

Nickuraba
04-03-2005, 13:04
ik hoop dat tyson tegen williams gaat, dat word dan helemaal een knaller!

cactusdre
04-03-2005, 13:12
Het lijkt mij geen goed idee.

phranq
04-03-2005, 13:28
Ik hoop iig dat de partij zo zal gaan als in de avatar van Dre :!:

jaap
04-03-2005, 13:29
Het lijkt mij geen goed idee.

Hij zal wel moeten, wil hij z'n schulden aflossen. Toch denk ik dat Tyson met de juiste begeleiding nog voor grote verrassingen kan zorgen.

Arjan
04-03-2005, 13:33
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20050302/capt.srm13103022202.italy_sanremo_songs_srm131.jpg

Hier is het net een mens... :lol:

foto :shock: :lol: VET

Maupie
04-03-2005, 14:17
ik mag hem graag in de ring zien maar ik denk dat hij niet meer het hoogste niveau kan halen.

Ralph
04-03-2005, 16:06
Ik wil em wel tegen Harrison zien. Volgens mij kan dat wel een mooie partij worden.
















En anders tegen Richel Hersisia!!! :thumbs:

Marc
04-03-2005, 16:25
Voor het publiek zou het mooi zijn als hij mma gaat vechten of K1. Alhoewel ik niet denk dat hij echt kan trappen. Maar ja als je op een poffertje van Tyson loopt gaat het licht echt uit. Dat is wel wat anders dan een dreun van die Botha in de K1.

Makijs
04-03-2005, 16:25
Wanneer komt Harrisson weer eens in de ring; ik heb al een tijd niets meer over hem gehoord?

Anonymous
04-03-2005, 16:38
Die Matt Skelton heeft ook een tijdje in de K1 meegedraaid. Leuk dat ie nu WBU wereldkampioen is.

http://www.boxrec.com/boxer_display.php?boxer_id=141021

http://ko.sherdog.com/fightfinder/displayfighter.cfm?fighterid=187

Betere lijst met boksen dan in de K1.

Virus
04-03-2005, 16:56
Voor het publiek zou het mooi zijn als hij mma gaat vechten of K1. Alhoewel ik niet denk dat hij echt kan trappen. Maar ja als je op een poffertje van Tyson loopt gaat het licht echt uit. Dat is wel wat anders dan een dreun van die Botha in de K1.

Las laatst ergens dat hij definitief geen K1 zal gaan vechten...

phranq
04-03-2005, 17:04
Voor het publiek zou het mooi zijn als hij mma gaat vechten of K1. Alhoewel ik niet denk dat hij echt kan trappen. Maar ja als je op een poffertje van Tyson loopt gaat het licht echt uit. Dat is wel wat anders dan een dreun van die Botha in de K1.

Zit ook wel wat in al denk ik dat een goeie dreun van Botha op je potje ook geen pretje is... :shock:

Laat 'm tegen Bonjaski vechten op een K1 gala, wil wel zien hoe hij op lowkicks reageerd en als ie 'n knietje heeft gegeten.... :lol:

Octavius
04-03-2005, 17:44
Met alle respect voor Mike maar "It's over man".

Jase
04-03-2005, 19:59
Dat Tyson-K1verhaal lijkt wel 1 grote fabel te worden.

Anonymous
04-03-2005, 21:48
Tyson gaat ook helemaal geen k-1 vechten. In boksen zit veel meer geld voor hem en dat gaat hij dus volgens dus laatste berichten weer doen in juni.

jaap
04-03-2005, 21:51
Tyson gaat ook helemaal geen k-1 vechten. In boksen zit veel meer geld voor hem en dat gaat hij dus volgens dus laatste berichten weer doen in juni.

Sorry ik had niet ingelogd :wink:

Emilio
04-03-2005, 22:47
Ach dan zetten ze weer een lijk voor zn neus... Ff mediahype, centen verdienen en klaar.

Had mike zn piepstemmetje wel ff willen horen op die show!

xXRichardXx
04-03-2005, 23:29
Ik weet nog dat Mike Tyson zo'n grote mond had tegen Bob Sapp. Hij is officieel een chicken omdat ie niet in de K1 uit durft te komen. En hij had nog wel zulke mooie praatjes. T is gewoon een loser. Duidelijk een Amerikaan met een grote mond. Maar niets over zijn skills in de ring hoor :thumbs:

jaap
04-03-2005, 23:50
Ik weet nog dat Mike Tyson zo'n grote mond had tegen Bob Sapp. Hij is officieel een chicken omdat ie niet in de K1 uit durft te komen. En hij had nog wel zulke mooie praatjes. T is gewoon een loser. Duidelijk een Amerikaan met een grote mond. Maar niets over zijn skills in de ring hoor :thumbs:

Ik denk dat het niks met 'durfen' te maken heeft. waarom zou hij in de k-1 gaan vechten, als hij met boksen veel meer geld kan verdienen? Ik denk dat het K-1 verhaal veel te veel is op geblazen door de media. Tyson heeft in de k-1 gewoon weinig te zoeken. Alhoewel ik denk dat de 'oude' Tyson uit de eind jaren '80 rare dingen had kunnen doen binnen een toernooi als de k-1. :D

Anonymous
05-03-2005, 01:15
[/quote]waarom zou hij in de k-1 gaan vechten, als hij met boksen veel meer geld kan verdienen?


Misschien omdat ie van vechten houdt? :twak: :wink: De oude Tyson was inderdaad misschien een mooie toevoeging geweest aan de freakshow die K1 heet. Maar hoe dan ook, we komen er toch nooit achter hoe iron Mike t er van afbrengt tegen bijvoorbeeld Remy.

The Maniac
05-03-2005, 12:00
Dat tyson in de K-1 ging vechten was gewoon een publiciteitsstunt wat wel heel erg geholpen voor de USA PPV en kaarverkoop.

Tyson heeft reeds een paar tune up fights aangekondigd voor dat ie tegen de toppers gaat staan zijn mogelijke tegenstander voor zijn eerste partij word waarschijnlijk Dennis Bakhtov of Owen Beck. Tyson heeft wereld bokstrainer Buddy McGirt en Jeff Fenech(Fenech heeft ooit titels behaald in 3 verschillende gewichtsdivisies) naar zijn camp gehaald(Antonio Tarver, Gatti trainen ook bij Buddy) Buddy die verantwoordelijk is die van Gatti een nu een hoogbegaafde hardslaande technische bokser maakte) zegt dat hij Tsyon kan kneden om hem nog een keer een kampioen te maken
Hij zei: Tyson is een boxing marvel guy can move for a heavyeight and is very fast in combinations his movement can be compared to a top Light Heavyweight and he drops bombs.

Ik denk persoonlijk als hij in vorm is dat hij kampioenen als Lamon Brewster(WBO) of John Ruiz(WBA) heel moeilijk kan gaan maken. Vitali is te groot en te sterk en Byrd is te slim en houd het op de afstand.

Nicky
05-03-2005, 12:14
Er gaan 2 verhalen :

1 - Tyson heeft een contract getekend bij de K-1 waarin staat dat hij heeft getekend voor het feit dat hun zijn namen mogen gebruiken om de K-1 te promoten. (Dus geen contract om te vechten)

2 - De Japanse Politiek vind het niet goed als er iemand met zijn achtergrond Japan binnenkomt om te vechten.

appelsap
05-03-2005, 16:15
Daar ga ik proberen bij te zijn.

Zou top zijn. Ik weet in Washington nog wel een goeie school om bij te trainen, in de vrije tijd.

shyne
05-03-2005, 18:00
Jaap is dat Pedro Rizzo in je plaatje?

Waar hangt die gast uit btw?! een van me fav. vechters!