PDA

View Full Version : Ilonka gaat boksen!



Shytown
04-03-2005, 23:26
PERSBERICHT

Boksstunt op zaterdag 26 maart in Rotterdam

ILONKA ELMONT GAAT
IETS ANDERS DOEN


Alle fans van Ilonka Elmont opgelet. De Amsterdamse killer-queen, hier zelden te bewonderen, maakt na een jaar weer haar opwachting in de Nederlandse ring tijdens het BIG BOSS BOXING gala op Paaszaterdag 26 maart in Rotterdam. Dit keer niet als kickbokser maar als Olympisch bokser. Ilonka gaat iets nieuws doen. Doordat het pure boksen voor vrouwen een onderdeel wordt van het Olympisch programma, rekent zij op een nieuwe ontwikkeling en daarvan wil zij ook gaan profiteren. In het Nederlandse kickboxen is de spoeling immers dun voor haar. Vechten in verre oorden, zoals onlangs in Las Vegas, is mooi maar dichtbij huis, je vrienden en je kennissen wil je ook laten zien wat je kunt. Die kans krijgt Ilonka van de Top Sports Group, de nieuwe trendsetter in boksland. Eind maart is het zover en dan knokt Ilonka niet met handen èn voeten maar zij laat dan alleen haar vuisten spreken tijdens een internationaal topprogramma. Kom dus allen naar het Topsportcentrum. Ex-wereldkampioen Don Diego Poeder maakt daar dan een serieuze comeback voor circa vier partijen in 2005 en de Eindhovenaar Hans Janssen, liefst zeventien keer ongeslagen, zet zich schrap om Beneluxkampioen te worden in een partij tegen de gevaarlijke Belg Mike Algout

De organisator onderhandelt nog met een geschikte tegenstanderen voor Ilonka Elmont en zal zo snel mogelijk haar naam bekend maken.

Tot 26 maart in Rotterdam!

Chico
04-03-2005, 23:49
cool.. ben benieuwd

smike
05-03-2005, 02:49
Wel kicke inderdaad, ik wist neit eens dat boksen voor vrouwen olympisch werd, 2008 vrouwenboksen? zou vet zijn.
Persoonlijk zou ik liever Ilonka zien kickboksen of als ze toch wat anders wilt doen, misschien een keer MMA proberen, dat zou echt een spektakel worden volgens mij :)

micha
05-03-2005, 07:26
als we haar maar weer in actie zien :thumbs: