PDA

View Full Version : zet nu eurosport aan!!!!( 5 maart 21.51 uur)



jojo
05-03-2005, 21:51
weer wat van k-1 hoost net geweest tegen ene silva ( man van 2.15m ofzo)
zo nog butterbean en nog meer

Marit
05-03-2005, 22:10
Dit is wel grappig om een paar seconden naar te kijken. 3 minuten houd ik daarentegen niet vol hoor, wat een vertoning...

jojo
05-03-2005, 22:13
ik vind het niet goed voor de sport maar wel heeeeel lollig wat die nieuwe mannetjes allemaal voor trucjes uithalen hahahaecht lache :mrgreen:

Marit
05-03-2005, 22:16
Net met die butterbean... dat was echt grappig! Wil nu trouwens wel eens een partijtje sport kijken... maar dat freefight is ook niet zo mijn ding

jojo
05-03-2005, 22:46
haha jah dat kan ik vind het wel leuk die technikies enzow maja (ff tussendoor wat betekend BRC?)

Marit
05-03-2005, 22:49
barbie ros club

}|^-_-^|{
05-03-2005, 22:52
Sapp tegen Akebono nu. Freakshow

Marit
05-03-2005, 22:53
Yahoooo! Weer zo'n circusnummer... twee van die olifanten

Anonymous
06-03-2005, 01:25
K1 (mma??) zakt steeds verder weg met freak shows. mis de tijd van Crocop, lebanner voor de gebroken arm. Hoost & Aerts in prime en wat is er gebeurd met Ignashov??.......... Daarom vind ik het ook zo "zielig" voor Remy. Ik ben bang dat hij een soort stigma krijgt als Tyson (ik trek voor het gemak een parallel m/h boksen). Niet de verlopen maar te prime. Van Tyson wordt gezegd dat hij de beste is van een "slechte" generatie en dat hij nooit zo "goed" zal zijn als Ali/Clay, marciano en dat hij nooit zou kunnen winnen van Lennox Lewis.
Ok Bonjaski heeft gewonnen van Hoost (en terecht IMO) maar zou hij ook gewonnen hebben van Hoost in prime?? denk het niet. zou hij kunnen winnen van Aerts op dit moment? ben (tot mijn grote verdriet) bang dat Aerts al geblesseerd is voor dat hij de ring in stapt. Zou hij kunnen winnen van Filipovich? NEE.......

Dus als Pride (helaas) Fedor vs Crocop niet zit zitten dan hoop ik toch wel dat Mirko ff bij de K1 langs gaat en een wedstrijd/rematch tussen hem en Remy regelt

BTW wat zag die Sapp eruit als een schrale krielkip vergeleken met Akebono!!

GR
P8R