PDA

View Full Version : uitslagen hilversum 5/3?????



angry
06-03-2005, 12:38
Heeft iemand de uitslagen van Hilversum van 5 maart
onze brazeliaan vocht daar voor het eerst in nederland.
:thumbs: :twak:

Massi
06-03-2005, 14:29
Dacht op Kickbox.nl gelezen te hebben dat het een onbeslist was. Zelf ben ik ook nieuwsgierig omdat hij ook bij ons Mike's gym les geeft :wink:

Shytown
06-03-2005, 14:33
)Romano everbody gym vs nicos vos gym wop
(j)H petalo siam gym wop vs rico chabrani gym
(n)Cyriel bodyplan sport wop vs ishak regil gym
(n)Rocky bodyplan sport vs s van dijk everbody gym wop
(n)B roy your fitnis h bouazza vathorst wop
(n)Rachida regil gym vs orinta vos gym wop
(c)Rachid gym international vs karakosse vathorst wop
(n)Steve sportpiont wop vs bkijham your fitnis
(c)Ross yamatogymvs nimmermeer vathorst wop
(a)El ossrouti kamakura vs m tijarti mousidgym wop
(a)D v/d ploeg vs k chabrani wop (benelux titel)
(c)Navid tabonon tjoubari vathorst wop
(b)Bihari ss omoord wtko twight mejiro gym
(c)M vd brug nin li alexy vos gym wko
(ff)Brutus gym alkmaar bemmel your fitnis onbl.
(b)Beijersbergen tabonon k chabrani vos gym wopg.
(a)R rink kamakura wop b caupain vathorst
(a)E saka siamgym vs d berner mejiro gym wop

El ossrouti kamakura vs m tijarti mousidgym wop
1ste ronde gaat gelijk op.
2de ronde: murat geeft deze ronde meerdere versnellingen in deze ronde en word aangeteld, .
3de ronde : murat krijgt een knie en zijn kruis en word aangeteld (hersteltellen) en hij hervat fel het gevecht, karim blijft technisch vechten al dat niet achteruit omdat murat alleen naar voren knokt.
4de ronde murat is in deze ronde weer de overheersende vechter met heel veel been technieken, terwijl karim weer technischer blijft.
5de ronde: eigelijk hetzelfde als de ronde hiervoor , alleen word er nu veel meer de clinch gepakt.


Dave van de ploeg vs kamal chabrani wop
Dave komt zeeeeer zelfverzekerd op en hij word niet echt warm ontvangen door het vele thuispubliek van kamal.
De vechters tasten elkaar veel af in deze ronde en maken alleen hele korte combinaties.
2de ronde; de strijd lijkt nu te gaan beginnen en het lijkt als of kamal nu de juiste afstand heeft gevonden tegen de langere dave van de ploeg, want kamal komt nu vaker door met zijn combinaties.
3de ronde: dave staat strijdlustig al voor de bel in het midden van de ring om het gevecht te hervatten, dave dans letterlijk door de ring en zit lekker in zijn spelletje(het dansen doet mij denken aan een bekend boxer)!
Kamel prikt hierdoor heen en laat zich niet meeslepen en komt nu goed door mijn zijn snelle combinaties, het publiek gaat volledig uit zijn dak!
4de ronde beiden vechters zijn erg afwachtend en er is weinig actie.
5de ronde de acties komen van kamel , het leuke van alles is dave blijft lachen!!
Als dave een knie naar het hoofd van kamal plaatst lacht kamel vriendelijk terug , echt een mooi gezicht zoals deze vechters met elkaar omgaan!!

R rink kamakura wop b caupain vathorst

1ste ronde : het is een rustige ronde met mooie combinaties over en weer.
2de ronde: beiden vechters zijn zeker van “hun� gevecht maar roel komt goed door met zijn mooie boxcombinaties.
3de ronde: beiden vechters blijven combinaties van hooguit 2a3 maken , het lijkt wel of beiden op een KO loeren.
4de ronde , deze ronde verloopt eigenlijk hetzelfde als de ronde hiervoor , wat mij erg opvalt (en niet mij alleen) is de zus van benito , peggy geeft de aanwijzingen nog harder als zijn eigen trainers, het leuke ervan is dat benito het nog goed hoort ook nog!!
5de ronde: beiden vechters knokken nu veel harder als de eerste 4 rondes want ze weten dat deze ronde de doorslag kan geven, deze ronde word dan ook alles uit de kast gehaald.
Na het luiden van de bel vallen beiden vechters zeer uitgeput in de touwen.

E saka siamgym vs d berner mejiro gym wop
OBK (d. Berner) is super sterk met zijn goed geplaatste trappen dat blijkt uit het gekleurde been (links) van saka.
2de ronde:NBK geeft een mooi geplaatste knie op het hoofd van saka , deze lijkt aangeslagen maar de scheids breakt alleen het gevecht en hervat het ook meteen weer.
NBK ziet zijn kans en geeft nog een mooie knie op saka zijn hoofd , deze antwoord het een snelle maar korte combinatie.
3de ronde saka is vastbesloten op deze ronde op zijn naam te zetten naar donald geeft nog iets meer gas en het been van saka krijgt steeds meer kleurtjes.
4de ronde: saka moet veel incasseren maar hij blijft terug komen totdat NBK een snoeiharde leverstoot geeft en saka in elkaar zakt en de scheids moet hem nu aantellen.
5de ronde: beiden vechters geven nu alles wat ze hebben maar de uitslag lijkt al bekend op punten!!

Het was een zeer gezellig gala , met bijna allemaal zeer gezellig publiek.


Bedankt voor de gast vrijheid voor kickbox.nl
Groetjes annemarie

Bron:www.kickbox.nl


Ik was ook op dit gala en kon helaas niet tot het einde blijven, maar 2 zeer leuke partijen die ik ff wilde noemenL

(n)Rocky bodyplan sport vs s van dijk everbody gym wop

(n)Steve sportpiont wop vs bkijham your fitnis

angry
06-03-2005, 15:52
Thanx shytown :thumbs:
onbeslist voor Brutus vind ik al een prestatie opzich.
zijn er ook nog oog getuigen van die partij ben benieuwd..