PDA

View Full Version : KAAS vs Superpiele



angry
06-03-2005, 22:02
en,en,en weet iemand al wat
:maskills: :maskills: :maskills: :maskills:

marster
06-03-2005, 22:03
ik vroeg me het zelfde af.

Highline
06-03-2005, 22:03
nope was wel vanavond iig

Wheelie
06-03-2005, 22:31
ben benieuwd

Fr3ddy
06-03-2005, 22:33
Ik ook!

Linda Ooms heeft in ieder geval gewonnen! :thumbs:

Ronald
06-03-2005, 22:34
Onbeslist (kreeg net een SMS'je van Marieke).

Respect voor Superpiele. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat van te voren niet verwacht had.

Immortal
06-03-2005, 22:34
Partij is geeindigt in onbeslist !!!!

Groeten

Ronald
06-03-2005, 22:35
Linda Ooms heeft in ieder geval gewonnen! :thumbs:
Cool, gefeliciteerd Linda :thumbs:

Wheelie
06-03-2005, 22:37
ZEER NETJES VAN SUPERPIELE

:thumbs:

Kaas is een top vechter en Superpiele dus ook

Fr3ddy
06-03-2005, 22:40
Heeeel netjes van Superpiele! Dit bewijst dat zijn woorden niet alleen maar praatjes zijn!

Leonardo
06-03-2005, 22:45
Linda gefeliciteerd en Superpiele ook :thumbs:

payap
06-03-2005, 22:45
Dat is klasse van Superpiele.

Om eerlijk te zijn had ik mn geld op Kaas gezet.

Linda gefeliciteerd :thumbs:

ROIDRAGE
06-03-2005, 22:52
idd erg netjes van Superpiele.
Ik had zoals velen eerst ged8 dat kaas zou gaan winnen.
Netjes Henry :thumbs:

Linda congratz :thumbs:

angry
06-03-2005, 22:53
ok had ik echt niet verwacht
en vele met mij :thumbs:

Anonymous
06-03-2005, 23:00
Linda gefeliciteerd en Superpiele ook :thumbs:

Ik wil niet stoken hoor maar post voortaan bronvermelding als je het op ergens anders post ;)

Leonardo
06-03-2005, 23:06
Haha en dat zegt een guest, hebbie wat boter op je anonieme bolletje :roll:

Ok ik heb het van Theo :thumbs:

jojo
06-03-2005, 23:11
vetttttttt gefeliciteerd linda!!!!!!! je bent en blijft me toppertje!!!! haha en piele!!!! goed gedaan man en kaas ook natuurlijk :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Anonymous
06-03-2005, 23:13
wat is die superpiele hard zeg hij kreeg echt veel lowkicks maar bleef gewoon staan en goed gevochten henry.

Jarno
06-03-2005, 23:22
Ik kom er net vandaan en wil 1 ding toch wel kwijt RESPECT voor de Pielle!!!!!
5 ronden over en weer tegen een topper als Kaas petje af man..... ronde 4 en 5 zaten ze er bijden zwaar door heen. Peile pakte een ongeloofelijke hoop met lowkicks op zn benen. denk zelf dat hij morgen echt niet meer loopt .

Highline
06-03-2005, 23:28
idd netjes van piele had ik niet verwacth

@ voodoo child: wat hebben malik van kampen en ait said gedaan?

Leonardo
06-03-2005, 23:38
Piele kan een hele grote gaan worden en zo zie je maar weer dat geen ene partij beslist is voordat die gevochten is.

En linda is gewoon een poepie :D

redjuh
06-03-2005, 23:53
zow respect hoor damn!

Jarno
07-03-2005, 02:15
idd netjes van piele had ik niet verwacth

@ voodoo child: wat hebben malik van kampen en ait said gedaan?

ait said heeft gewonnen ,kaslav verloren, jorgo heeft meen ik ook gewonnen, malik weet ik helaas niet meer. er waren veel partijen heb er van 14.30 tot 21.30 gezeten zonder papier om te schrijven. ze hebben net als de rest van iedereen die er vocht goed gevochten.

lil´kickboxer
07-03-2005, 08:36
Dank jullie wel! :D

http://lilkickboxer.mypicgallery.com/sliedrecht/sliedrecht-06-03-05-062_large.jpg

Voor meer foto´s: http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=4014

B3 lik3 M3
07-03-2005, 08:38
Respect voor Henry hoor!!

Een hele hoop mensen gesnoerd hiero :mrgreen:

Anonymous
07-03-2005, 08:40
Nu maar tegen Amir Zeyada toppartij

Biiyen
07-03-2005, 09:42
Respect voor Henry hoor!!

Een hele hoop mensen gesnoerd hiero :mrgreen:

x2

Super Henry!

Bert Kops
07-03-2005, 11:18
idd netjes van piele had ik niet verwacth

@ voodoo child: wat hebben malik van kampen en ait said gedaan?

ait said heeft gewonnen ,kaslav verloren, jorgo heeft meen ik ook gewonnen, malik weet ik helaas niet meer. er waren veel partijen heb er van 14.30 tot 21.30 gezeten zonder papier om te schrijven. ze hebben net als de rest van iedereen die er vocht goed gevochten.

Bennie Kreder (team Aerts/Kops) stond tegen Caslav (team Dekker)
en hoe! Bennie was super!!!

Shytown
07-03-2005, 12:32
Een hele hoop mensen gesnoerd hiero

Geloof dat veel mensen niet twijffelen aan de kwaliteiten van hem, maar zich meer storen aan de manier waarop hij zichzelf en evenementen promoot op het internet.

Goede prestatie :thumbs:

Wybenga
07-03-2005, 12:39
Linda gefeliciteerd! Je hebt vijf rondes achter haar aangezeten begreep ik :thumbs:

Ik hoorde dat Piele het Kaas af en toe flink moeilijk maakte :shock: Had ik niet verwacht, netjes Henry!!

Anonymous
07-03-2005, 13:51
KAAS WAS PAS WOENSDAG OF DONDERDAG JONGSTLEDEN TERUG VAN EEN REIS NAAR AMERIKA...
HIJ WAS DAAR RUIM EEN WEEEK...
EN HIJ HEEFT DAAR NIET GETRAINBD OFZO WANT HIJ BLEEF OOK IN AMERIKA REIZEN.....
EN WE WETEN ALLEMAAL DAT EEN REIS NAAR AMERIKA HEEL ZWAAAR IS....
DAAR MOET ALLEMAAL REKENING MEE WORDEN GEHOUDEN....
DUS EEN REMATCH IS WEL OP ZIJN PLAATSSSSSS..... MAAR TOG PETJE AF VOOR PIELE.....
IK DNEK DAT EEN GETRAINDE KAAS, PIELE WEL ZOU NEERHALEN
NIE LULLIG BEDOELD MAJA

Anonymous
07-03-2005, 13:58
Ho ho...
Excuses worden hier niet aanvaard. A is A, prof is prof.
Had ie maar niet naar Amerika moeten gaan of had ie partij moeten afzeggen. Buitendat, Henry hoorde het ook pas geleden dat hij tegen Kaas kon vechten, en dat heeft ie ook gedaan, en hoe.
Kaas was Kaas en Henry was super. Klaar punt uit.

silent
07-03-2005, 14:06
Ben benieuwd naar beelden

Wheelie
07-03-2005, 14:36
Ho ho...
Excuses worden hier niet aanvaard. A is A, prof is prof.
Had ie maar niet naar Amerika moeten gaan of had ie partij moeten afzeggen. Buitendat, Henry hoorde het ook pas geleden dat hij tegen Kaas kon vechten, en dat heeft ie ook gedaan, en hoe.
Kaas was Kaas en Henry was super. Klaar punt uit.

maoui = correct

lil´kickboxer
07-03-2005, 14:42
Linda gefeliciteerd! Je hebt vijf rondes achter haar aangezeten begreep ik :thumbs:

Ik hoorde dat Piele het Kaas af en toe flink moeilijk maakte :shock: Had ik niet verwacht, netjes Henry!!

Dank je wel! Ik zat lekker in mijn ritme! :D

En voor degene die excuses gaan verzinnen voor Kaas..hij wist dat hij moest vechten en dan hoor je gewoon getraind te zijn (tegen wie je ook staat)!

Anonymous
07-03-2005, 14:43
Excuses tellen niet nee.
Kaas heeft het gewoon onderschat en zat er na twee ronde doorheen. hoewel ik een onbeslist wel erg veel van het goede vond heeft Henry het goed gedaan.
Ik persoonlijk (en Kaas natuurlijk helemaal) hebben gister veel meer geleerd dan bij een snelle K.O. overwinning waar Kaas op gerekend had. Dit scenario heb ik hem voorspelt en is helaas ook uitgekomen. Na drie jaar ongeslagen te zijn geweest, op een toernooi in Bangkok na op kings birthday, is dit iets wat een vechter weer even wakker schudt en wat in dit geval welkom was. Welliswaar een onbeslist maar een morele overwinning voor Akdeniz. Ik kan alleen maar hopen dat Kaas hierdoor sterker aan zijn volgende partij begint.
Excuses aan de mensen en fans die meer van deze partij verwacht hadden.

Nickuraba
07-03-2005, 14:55
linda gefeliciteerd, faldir heeft alleen in je hooek geslaan maar niet geknokt? k weet nml de lineup niet enzo.

wel respect voor piele, ik d8 dat die gesloopt zou worden

lil´kickboxer
07-03-2005, 15:35
linda gefeliciteerd, faldir heeft alleen in je hooek geslaan maar niet geknokt? k weet nml de lineup niet enzo.

wel respect voor piele, ik d8 dat die gesloopt zou worden

Nee, Faldir heeft niet geknokt. Hij heeft trouwens binnenkort wel een druk programma: Volgende week gaat hij naar Thailand voor de wereldkampioenschappen. Op 9 april vecht hij op de Beast of the East tegen Clyde Petres en 23 april Killerfighters tegen Menno Dijkstra. En dank je wel! :D

Ronald
07-03-2005, 15:43
Hij heeft trouwens binnenkort wel een druk programma: Volgende week gaat hij naar Thailand voor de wereldkampioenschappen. Op 9 april vecht hij op de Beast of the East tegen Clyde Petres en 23 april Killerfighters tegen Menno Dijkstra. En dank je wel! :D
En tussendoor ook nog op trainingskamp naar Denemarken :) . Ga jij trouwens ook nog?

Tijgertje
07-03-2005, 16:07
KAAS WAS PAS WOENSDAG OF DONDERDAG JONGSTLEDEN TERUG VAN EEN REIS NAAR AMERIKA...
HIJ WAS DAAR RUIM EEN WEEEK...
EN HIJ HEEFT DAAR NIET GETRAINBD OFZO WANT HIJ BLEEF OOK IN AMERIKA REIZEN.....
EN WE WETEN ALLEMAAL DAT EEN REIS NAAR AMERIKA HEEL ZWAAAR IS....
DAAR MOET ALLEMAAL REKENING MEE WORDEN GEHOUDEN....
DUS EEN REMATCH IS WEL OP ZIJN PLAATSSSSSS..... MAAR TOG PETJE AF VOOR PIELE.....
IK DNEK DAT EEN GETRAINDE KAAS, PIELE WEL ZOU NEERHALEN
NIE LULLIG BEDOELD MAJA


Dat is zeker geen excuus want Kaas stond al op de poster en wist dus ook ruim van te voren dat hij moest vechten dan moet je keuze's maken en geen excuses gaan maken als je niet je partij zo vecht zoals hij het waarschijnlijk gewilt had...
Henry heeft erg goed gevochten en ook hij wist het pas anderhalve week van te voren!!
Wie weet komt er ooit een rematch maar Henry gaat wel zwaarder worden..
Het was een hele mooie partij!!

angry
07-03-2005, 17:00
Ho ho...
Excuses worden hier niet aanvaard. A is A, prof is prof.
Had ie maar niet naar Amerika moeten gaan of had ie partij moeten afzeggen. Buitendat, Henry hoorde het ook pas geleden dat hij tegen Kaas kon vechten, en dat heeft ie ook gedaan, en hoe.
Kaas was Kaas en Henry was super. Klaar punt uit.


je heb helemaal gelijk :thumbs:

Anonymous
07-03-2005, 17:37
Linda natuurlijk gefeliciteerd met je zoveelste overwinning.
Welke klasse en welke gewicht ben je nu.

Ps. ik heb nog pas je eerste partij gekeken op video.

thedone
07-03-2005, 17:55
daar om wou kaas niet tegen amir zeyada he

Fr3ddy
07-03-2005, 18:00
daar om wou kaas niet tegen amir zeyada he
:twak:

phranq
07-03-2005, 19:37
Ik vind het een topprestatie van Henry en maak een diepe buiging, hij heeft een hoop mensen de mond gesnoerd, de toekomst zal uitwijzen of Henry een stayer is....Gefeliciteerd Henry :!: :thumbs:

Gulo gulo
07-03-2005, 19:42
Linda en Henry gefeliciteerd met jullie prestaties :thumbs:

Shytown
07-03-2005, 21:32
Excuses tellen niet nee.
Kaas heeft het gewoon onderschat en zat er na twee ronde doorheen. hoewel ik een onbeslist wel erg veel van het goede vond heeft Henry het goed gedaan.
Ik persoonlijk (en Kaas natuurlijk helemaal) hebben gister veel meer geleerd dan bij een snelle K.O. overwinning waar Kaas op gerekend had. Dit scenario heb ik hem voorspelt en is helaas ook uitgekomen. Na drie jaar ongeslagen te zijn geweest, op een toernooi in Bangkok na op kings birthday, is dit iets wat een vechter weer even wakker schudt en wat in dit geval welkom was. Welliswaar een onbeslist maar een morele overwinning voor Akdeniz. Ik kan alleen maar hopen dat Kaas hierdoor sterker aan zijn volgende partij begint.
Excuses aan de mensen en fans die meer van deze partij verwacht hadden.

Nette reactie :thumbs:

angry
07-03-2005, 21:57
Excuses tellen niet nee.
Kaas heeft het gewoon onderschat en zat er na twee ronde doorheen. hoewel ik een onbeslist wel erg veel van het goede vond heeft Henry het goed gedaan.
Ik persoonlijk (en Kaas natuurlijk helemaal) hebben gister veel meer geleerd dan bij een snelle K.O. overwinning waar Kaas op gerekend had. Dit scenario heb ik hem voorspelt en is helaas ook uitgekomen. Na drie jaar ongeslagen te zijn geweest, op een toernooi in Bangkok na op kings birthday, is dit iets wat een vechter weer even wakker schudt en wat in dit geval welkom was. Welliswaar een onbeslist maar een morele overwinning voor Akdeniz. Ik kan alleen maar hopen dat Kaas hierdoor sterker aan zijn volgende partij begint.
Excuses aan de mensen en fans die meer van deze partij verwacht hadden.

realist :thumbs:

Anonymous
07-03-2005, 23:51
Bedankt jongens voor jullie steun.
Was een leuke partij en een harde partij
respect voor KAAS maar dat had ik altijd al voor hem.
Ous

Jeru
07-03-2005, 23:54
Goede prestatie van Akdeniz en een topreactie van Edwin :thumbs:

lil´kickboxer
07-03-2005, 23:59
Hij heeft trouwens binnenkort wel een druk programma: Volgende week gaat hij naar Thailand voor de wereldkampioenschappen. Op 9 april vecht hij op de Beast of the East tegen Clyde Petres en 23 april Killerfighters tegen Menno Dijkstra. En dank je wel! :D
En tussendoor ook nog op trainingskamp naar Denemarken :) . Ga jij trouwens ook nog?

Als het goed is wel. :D

lil´kickboxer
08-03-2005, 00:01
Linda natuurlijk gefeliciteerd met je zoveelste overwinning.
Welke klasse en welke gewicht ben je nu.

Ps. ik heb nog pas je eerste partij gekeken op video.

Dank je wel (de rest ook) voor de felicitaties! Ik ben nu nog B-klasse en ik ben meestal rond de 50 kg. En bedoel je echt mijn allereerste partij bij Akdeniz?