PDA

View Full Version : Japanners in Nederland ...



Anonymous
07-03-2005, 18:51
Waarom staat hier niets over het feit dat er Japanse Pride en K1 VIP's in Nederland waren om Nederlandse vechters te bekijken ???

Hebben jullie geen inside bronnen ? 8)

migyur
07-03-2005, 18:53
als jij dat nou eerder zei...dan hadden we wel inside bronnen heh 8)

Jochem
07-03-2005, 19:04
jawel, maar die zijn zo inside dat guests hier nie achter kunnen komen

Wheelie
07-03-2005, 19:13
Hebben jullie geen inside bronnen ? 8)
gelukkig hebben we jou :wink:

Wheelie
07-03-2005, 19:14
Waarom staat hier niets over het feit dat er Japanse Pride en K1 VIP's in Nederland waren om Nederlandse vechters te bekijken ???

Voor welke vechters kwamen ze ?

Anonymous
07-03-2005, 21:02
Check Fighttalk, daar staat wat meer hierover ... 8)

p diddy
07-03-2005, 21:03
krijgen we dat gelul weer!!!!!

Justinian
07-03-2005, 21:09
Check Fighttalk, daar staat wat meer hierover ... 8)
Zeg GV zit jij in het promotieteam ofzo? Indien ja, wat vraag je tegenwoordig voor een avondje flyeren?

Anonymous
07-03-2005, 21:13
Niet direct zo zielig reageren, jongens
Ik spaar jullie de martelgang naar Fighttalk door hier ook dingen te posten, dus waarom nou zo mekkeren ? 8)

Anonymous
07-03-2005, 21:14
en blijf liever on topic, zeker als moderator ...

Justinian
07-03-2005, 21:14
Niet direct zo zielig reageren, jongens
Ik spaar jullie de martelgang naar Fighttalk door hier ook dingen te posten, dus waarom nou zo mekkeren ? 8)


Check Fighttalk, daar staat wat meer hierover ... 8)

GV = correct 8)

p diddy
07-03-2005, 21:15
Check Fighttalk, daar staat wat meer hierover ... 8)
Zeg GV zit jij in het promotieteam ofzo? Indien ja, wat vraag je tegenwoordig voor een avondje flyeren?

ik moet wel zeggen hier zitten de BESTE klanten :wink:

Jay Hoov
07-03-2005, 21:19
krijgen we dat gelul weer!!!!!

:P :D :)

p diddy
07-03-2005, 21:23
we zitten hier op mixfight, gooi het nieuws gewoon erop maar niet dat gelul met check mixfight :wink:

Anonymous
07-03-2005, 21:25
Lees eerst je stukje na voordat je het plaatst ... en blijf liever on topic ...

Jay Hoov
07-03-2005, 21:25
we zitten hier op mixfight, gooi het nieuws gewoon erop maar niet dat gelul met check mixfight :wink:

Goed bezig Diddy!!!! :twisted:

p diddy
07-03-2005, 21:26
dat is jou mening hoov :wink:

Jay Hoov
07-03-2005, 21:29
dat is jou mening hoov :wink:

En mijn mening telt...!!!

Shytown
07-03-2005, 21:30
Niet direct zo zielig reageren, jongens
Ik spaar jullie de martelgang naar Fighttalk door hier ook dingen te posten, dus waarom nou zo mekkeren ?


Die GV,altijd in voor een grapje!
Voor mij is het geen martelgang naar Fighttalk, heb respect voor hun ding maar heb meer met Mixfight. Maar zoals justi al aangaf spreek je jezelf een beetje tegen.
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat je hier als gast post GV, aangezien jij degene was die het had over slechte bereikbaarheid van trainers e.d. Met een accountje op Mixfight is de IMA in ieder geval weer een stukje beter bereikbaar op het #1 vechtsportforum van Nederland lijkt me, maar ieder zijn principes. Of speelt het nog steeds mee dat je op Shoto zo'n geweldig verkooppraatje had over de IMA als "open en transparante" organisatie en toen er een discussie kwam over de reden waarom Valentijn vs Antonia niet doorging jij/IMA geen thuis gaf en dit leidde tot een verhitte discussie?

p diddy
07-03-2005, 21:31
jay=correct

Anonymous
07-03-2005, 22:48
Check bitchtalk, daar staat wat meer hierover ... 8)

wel triest als jij dit bent gv. post dan niks. wie hier post loopt toch niet over naar bitchtalk. we zijn niet allemaal meelopers net als jij bent

Anonymous
08-03-2005, 00:02
Guest:
Alle mods hier zijn overlopers vanuit Shoto, maar daar zeur ik ook niet over, guest ...
En je hebt weinig respect voor andere fora, vriend ...
Je ziet mij hier mixfight niet afzeiken, toch ?
Ik verwijs alleen naar een ander forum, zoals ook door Mixfighters gebeurt, lijkt me niet veel mis mee, toch ?

En voor Shytown, ik weet niet precies waar je het over hebt, het geval van Valentijn vs Antonia. Als ik niet op een zaak in ga dan moet je niet vergeten dat jammer genoeg niet alles openbaar gemaakt kan worden, op verzoek vaak van de vechters of coaches om de belangen van de vechters te beschermen.
Jullie weten nauwelijks wat er achter de schermen gebeurt, maar wij hebben met vele belangen te maken en respecteren die ook. Dat is helaas niet altijd uit te leggen zonder zaken bloot te geven.

De organisatie van de IMA is transparant en heeft met het geval dat jij noemt niets te maken. De IMA publiceert alle uitslagen, volledig, met namen van officials erbij. Er wordt ingegaan op zinnige kritiek en wij werken altijd met de officiele artsen, iets dat ook niet alle bonden doen.

Natuurlijk kun je alles aan alles proberen te koppelen om iets of iemand in een kwaad daglicht te stellen ... of een topic zoals hier een geheel andere kant op laten gaan om maar je woordenspelletje te winnen ... suit yourself and be happy 8)

GV

Ronald
08-03-2005, 00:11
Alle mods hier zijn overlopers vanuit Shoto, maar daar zeur ik ook niet over, guest ...
Alleen het woord "overloper" maakt al dat je zeurt. Dat jij nou ook aan die onzin mee gaat doen... jammer.

Shytown
08-03-2005, 00:16
Hebben jullie geen inside bronnen ?




Jullie weten nauwelijks wat er achter de schermen gebeurt, maar wij hebben met vele belangen te maken en respecteren die ook. Dat is helaas niet altijd uit te leggen zonder zaken bloot te geven.


Ow wacht even, jij bent een inside bron waarvan er kennelijk niet genoeg op Mixfight zitten? Nu snap ik het...je opent een topic waarin je naar je eigen kennis vraagt, je verwist naar Fighttalk waar je wel een account hebt en een topic hierover opent, en ook zonder kenbaar te maken wie je bent (mods uitgezonderd)
Vervolgens ben je niet te beroerd om de mods af te zeiken, dus dan vraag ik me eigenlijk af....Wat doe je dan in godsnaam op Mixfight? Zoals je zelf al zei:



suit yourself and be happy



P.S.: Die verhitte discussie waarin één en ander ter sprake kwam stond me nog bij uit het Shoto-tijdperk,vandaar. Ik probeer de IMA niet in kwaad daglicht te stellen, vind het gewoon een beetje kinderachtig zoals jij je gedraagt op Mixfight. En veel mensen linken jou toch aan de IMA.

Shytown
08-03-2005, 00:23
Een quote van GV op www.fighttalk.nl



Check op Mixfight wat ze te mekkeren hebben in de topic met de zelfde naam.
Te zielig voor woorden eigenlijk, maar ik heb toch maar wat geantwoord...

Sorry, kan het niet laten ...

Hahahaha GV, dat je jezelf zo verlaagt man......... :thumbs:
Heb jij het stokje van Jeroen Winters overgenomen om een lekker potje te stoken? Je begint deze topic zonder inhoudelijke informatie over wat je nu werkelijk wilt zeggen, en dan zitten wij in dit topic te mekkeren? haha, laat me niet lachen zeg. Of weet je niet hoe copy/paste werkt?

Anonymous
08-03-2005, 00:25
Zoals ik al stelde, sommigen willen het anders zien dan het is; geen punt voor mij, alleen om iemand die anders denkt dan jij dan kinderachtig te noemen, dat vind ik kinderachtig.

En die knockouter snapt het dus echt niet, jammer.

Shytown
08-03-2005, 00:28
GV, kan jij me aanwijzen waar je in deze topic INHOUDELIJK aangeeft voor wie die japanners komen, etc? Net zoals je inhoudelijk niet ingaat op mijn reactie maar enkel het woord kinderachtig eruit pakt. Wie van ons is er nu aan het mekkeren dan? Of heb je niks beters in huis dan deze reactie (en die op Fighttalk?)

En dat je anders denkt, prima. Ik stel alleen vast dat je je kinderachtig gedraagt zoals je deze topic opent en bepaalde replies maakt. Moet ik het verschil anders even uitleggen c.q. toelichten? Kennelijk begrijp jij het verschil nog niet zo goed.

Anonymous
08-03-2005, 00:32
Een quote van GV op www.fighttalk.nl



Check op Mixfight wat ze te mekkeren hebben in de topic met de zelfde naam.
Te zielig voor woorden eigenlijk, maar ik heb toch maar wat geantwoord...

Sorry, kan het niet laten ...

Hahahaha GV, dat je jezelf zo verlaagt man......... :thumbs:
Heb jij het stokje van Jeroen Winters overgenomen om een lekker potje te stoken? Je begint deze topic zonder inhoudelijke informatie over wat je nu werkelijk wilt zeggen, en dan zitten wij in dit topic te mekkeren? haha, laat me niet lachen zeg. Of weet je niet hoe copy/paste werkt?

Toen jij nog in je Pampers plaste, zat ik al achter een PC, een iets ouder model dan de huidige, dat wel ...
Ik neem zeker geen stokjes van JW over, mijn relatie met hem is de laatste jaren niet zo geweldig geweest ...
En als jij de inhoud van mijn enigszins stekelige post niet hebt meegekregen, dan moet je toch eens leren lezen. Het gaat over Japanners hier in Nederland, maar je vangt liever vliegen ?

Gelukkig begin je met een schaterlach, dus dat "be happy" werkt bij jou wel... Keep up the good work !

Anonymous
08-03-2005, 00:35
We schrijven nu langs elkaar heen, net als in een slechte relatie ... 8)

Ik vergat daarnet alweer mijn initialen, toch lastig om niet ingelogd te zijn ...

GV

Shytown
08-03-2005, 00:35
Toen jij nog in je Pampers plaste, zat ik al achter een PC, een iets ouder model dan de huidige, dat wel ...

Zie jij ergens mijn geboortedatum?



En als jij de inhoud van mijn enigszins stekelige post niet hebt meegekregen, dan moet je toch eens leren lezen. Het gaat over Japanners hier in Nederland, maar je vangt liever vliegen ?

Vliegen vangen op zijn tijd is leuk toch GV, lees je eigen posts maar eens na....
Ik heb de topictitel gelezen, maar ik mis een INHOUDELIJKE toelichting. Dat heb ik in mijn posts hierboven ook staan, helaas reageer je daar niet op. Selectief?


We schrijven nu langs elkaar heen, net als in een slechte relatie ...

Ik vergat daarnet alweer mijn initialen, toch lastig om niet ingelogd te zijn ...

GV

En dat terwijl je toch al zolang een PC hebt, zelfs toen ik nog in de pampers zat en je kan niet sneller tikken?

Fr3ddy
08-03-2005, 00:42
De ene keer lees ik de Metro en de andere keer de Spits.

Ton
08-03-2005, 01:34
Nou wie zijn die Jappaners nu die hier op visite in Nederland waren?

Ga is nuttige info brengen Grote Vriend, of ga ergens anders zielig doen ?!

Anonymous
08-03-2005, 09:29
hier in japan is het geen groot nieuws. is gewoon normale info.

als het pride is. dan is het shinoda. als het k1 is dan is het daisuke.

hun zijn degene die de buitenlandse zaken behartigen voor de eigenaren van pride en k1. dus Sakakibara (pride)en Ichi.(k1)

om daar nu zo geheimzinnig over te doen. pffff.

Anonymous
08-03-2005, 10:37
Behalve dat Shinoda aanwezig was bij de special training, was Sakakibara er ook!

Heb ook foto's gemaakt, check http://www.vosproductions.exposuremanager.com/scripts/expman.pl?rm=overview_gallery&dir=galleries/3

Biiyen
08-03-2005, 10:44
Wil iedereen zonder pamper zich melden bij de receptie.... dank u voor uw medewerking.

Wheelie
08-03-2005, 10:49
Guest:
Alle mods hier zijn overlopers vanuit Shoto, maar daar zeur ik ook niet over, guest ...


Ik zie dat niet als overlopen , jammer dat je deze reactie plaatst :?

Maar goed laten we weer ontopic gaan, bedankt vos productions :thumbs:

Wheelie
08-03-2005, 10:51
Behalve dat Shinoda aanwezig was bij de special training, was Sakakibara er ook!

Heb ook foto's gemaakt, check http://www.vosproductions.exposuremanager.com/scripts/expman.pl?rm=overview_gallery&dir=galleries/3

coole foto's

Anonymous
08-03-2005, 10:59
geert de mods zijn niet overgelopen ze zijn gewoon omdat het vrienden zijn iets anders begonnen. zou jij niet met ino iets anders gaan doen als ino je vroeg om een andere organisatie te beginnen ? (eerlijk zijn) mixfight is nu al in een paar maanden beter en groter dan shoto ooit geweest is.

Anonymous
08-03-2005, 11:42
inderdaad coole fotos!

dat is al een stuk leuker om te zien, dan dat iemand hier powerhouse komt spelen over een paar japanners die naar nederland zijn gekomen. lekker belangrijk. ik zie hier dagelijks duizenden japanners over straat ;)

}|^-_-^|{
08-03-2005, 11:42
Mooi, gaan we nu het positieve bericht dat er Japanners in Nederland zijn laten overschaduwen doordat iedereen zijn rancunes uit het verleden wil laten prevaleren?

Tsuki
08-03-2005, 11:54
gave foto's man...................

a.s.c.
08-03-2005, 11:58
:shock: stoere foto's :shock: man, zowat de gehele de top van de wereld is present...

Mickey
08-03-2005, 12:10
Alright.. Here wo go again..

Zullen we nou voor de grap gewoon eens zeggen waar het op staat?
Just for old times sake, zeg maar?

Het is gewoon een feit dat GV post bij FT omdat Ino het niet zou waarderen als hij hier even actief zou participeren als op Shoto..

Waarom niet hoor ik menigeen denken?

Voor hen die het nog niet wisten:
Mijn vriendin, Karin, is de Ex van TJ. Hij was / is de eigenaar van het
voormalig Shoto Forum. Nu weet ik dat de geruchten machine destijds op
volle toeren draaide en dat iedereen er zo zijn eigen uitleg aan heeft
gegeven.

(Dat viel te verwachten in het Tetesteron Theekransje genaamd Nederland, Vechtsportland. Elk verhaal heeft 2 kanten.)

Nou heeft dit destijds ervoor gezorgd dat ik, geheel begrijpelijk, mijn
admin status op Shoto ben kwijt geraakt. Echter.. mijn mede admins /
mods vonden het echter erg vervelend en besloten om die reden ook
te vertrekken.

Toen ons ter ore kwam dat het hele Shoto forum waarschijnlijk zou
wegvallen, iets waar wij met zn allen toch een heleboel tijd in hebben
geinvesteerd, besloten wij een doorstart te maken met MixFight.nl

Tot zover een stukje geschiedenis..

Nu ff terug naar de feiten:

De IMA heeft haar digitale toevlucht tegenwoordig gezocht op fighttalk.nl
Haar goed recht.

GV post zo af en toe nog hier op MF met wat informatie over de IMA
haar activiteiten. Waarvoor dank.

Bijna niemand leest op enkel 1 forum. Lijkt mij ook geen probleem.
Wij halen daarom ook nooit linkjes naar FT weg. Hetgeen op FT wel
gebeurd omdat er naar zeggen van FT geld en tijd word geinvesteerd
in de promotie. FT haar goed recht mijn inziens.

Kunnen we dan nu allemaal weer terug naar waar het om draait
en kappen met steken onder water, geroddel en oeverloos geneuzel?
Na een paar jaartjes meedraaien als Admin vraag je je wel es af of je
nou met Krijgers of met Kinderen te doen hebt..

Deuce
08-03-2005, 15:12
Uiteindelijk is er toch maar een de beste en dat is Deuce.... :thumbs:

Peete
08-03-2005, 15:36
Behalve dat Shinoda aanwezig was bij de special training, was Sakakibara er ook!

Heb ook foto's gemaakt, check http://www.vosproductions.exposuremanager.com/scripts/expman.pl?rm=overview_gallery&dir=galleries/3

Die foto's zijn echt SUPER :!: :thumbs:

Anonymous
08-03-2005, 17:43
Alle mods hier zijn overlopers vanuit Shoto, maar daar zeur ik ook niet over, guest ...
Alleen het woord "overloper" maakt al dat je zeurt. Dat jij nou ook aan die onzin mee gaat doen... jammer.

IK NIET

Anonymous
08-03-2005, 18:14
pride is nooit met K-1 hier of alleen pride of alleen K-1 ze lusten elkaar totaal niet
groetjes.O ja vanavond komen ze naar Chris Dolman en Thom Harinck bij Pancration

kentaro
08-03-2005, 18:30
top!!

Anonymous
08-03-2005, 20:33
de K1 zal er zeker niet bij zijn want die is alleen bezig met team aerts wat ik gehoord heb!!!!!!!!!!!!!!