PDA

View Full Version : BJJ camp in Brazil ??



Pieter mulder
08-03-2005, 18:05
Hallo allemaal,

Heeft er iemand een goede ervaring met een BJJ camp in brazilie.
Zoja hoe heet deze.
En zijn er nog mensen met suggesties ??

Tot dusver heb ikeen aantal mooie gezien.

- Blackbelt Camp
- Brazillian Top Team Camp
- Alliance Camp

Alvast bedankt :thumbs:

Anonymous
08-03-2005, 23:26
het Black Belt Camp van Team Brasa is veruit het beste !

een vriend van me heeft meegedaan aan het Blackbelt Camp en was super tevreden ! (www.brazilianblackbelt.com)

Brasa heeft het meeste ervaring met dit soort kampen, de meeste wereldkampioenen en gaan buiten dat 3 x per dag trainen ook veel leuke dingen met je doen.

Felipe Costa
09-03-2005, 07:31
Hi Pieter, I'll be arriving in Europe March 12, maybe it would be a good chance for you to meet me and that my help you to make up your mind and see what is the best for you.

You can find more info about our CAMP in the lates Grappling Magazine edition, it has a 5 pages article with many pictures about it.

Also check out our page www.brazilianblackbelt.com and feel free to send me an email at [email protected]

I'll be in Europe for around 3 weeks, I'll pass by Belgium (www.exit-bjj.be). Holand, Poland for sure.

Keep in touch, I'll be glad to give you more info about it.

Regards, Felipe

Pieter mulder
09-03-2005, 08:55
@ Felipe Costa

Thanx :thumbs:
For your quick reply.

@Guest.

Bedankt man, iemand die er ervaring mee heeft weet het natuurlijk als beste.

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Pieter mulder
09-03-2005, 12:04
Iemand anders nog ervaringen ??

Thomas
09-03-2005, 16:04
Iemand anders nog ervaringen ??

Nee, sorry. Heb je enig idee wat voor kosten het met zich meebrengt? Het lijkt me gaaf om zoiets mee te maken. 8)

Jochem
09-03-2005, 16:18
ik ben geweest in Gracie camp in Rio, dat was errug vet.
http://www.graciecamp.net/

mzzls

http://www.graciecamp.net/gringos2/camp01.jpg
ik sta nog op graciecamp.net zag in net (edit)

The Maniac
09-03-2005, 16:18
Iemand anders nog ervaringen ??

Een goede vriend van mij Aitor Canup(rumble on the rock deelnemer) heeft daar 4 maanden getraind hij is woonachtend in de VS hij zei dat ie zoveel informatie en kennis had opgedaan in 1 dag dan een maand trainen in Team Xtreme hij is ook heel erg sterk verbeterd vroeger kon ik hem nog een beetje meegan met hem op de grond maar nu rolt ie mij vierkant op.

RNLMC
09-03-2005, 16:33
The accommodation: five meals a day, transportation from the airport and back and all the classes are included. The investment is only US$120 a day.

We find that to be a very reasonable, especially considering that is usually what you would pay just for a room in any nice hotel. If you have already been with us and want to come back you will pay only US$95 a day.The CAMP last 10 days.


120 $ per dag,voor 10 dagen das 1200 $ en dat is dan zonder de vliegreis :o
dat is best duur

Deuce
09-03-2005, 16:37
Als het braziliaanse dollars zijn valt het mee....

B3 lik3 M3
09-03-2005, 16:40
only US$120


Valt dus tegen hehe

Deuce
09-03-2005, 16:41
Ach als jullie de tijd zouden werken dat jullie hier op mixfight lopen te kletsen dan zouden jullie en je familie 3x per jaar naar zo'n kamp kunnen.

B3 lik3 M3
09-03-2005, 16:45
Ik doe beide.. is dat ook goed?

Pieter mulder
09-03-2005, 16:47
The accommodation: five meals a day, transportation from the airport and back and all the classes are included. The investment is only US$120 a day.


Dit heb ik ook ergens gelezen, volgens mij was dat alliance camp.

Ik heb nu al prijzen gezien die varieren tussen de 100 en 160 USD.
Is nu wel gunstig ivm de stand van de Euro. (endelijk voordelen van de PLEURO !!)

Training van 's werdelds beste 3x per dag !
5 maaltijden en verblijf in een prive villa met nog max 16 andere vechtsport fanaten !! Voor 90 euro per dag !!

Ben vorig jaar in Thailand geweest en had daar voor 1,40 euro een eigen bungalootje op het strand excl. eten en training dus dat zijn wel andere prijzen natuurlijk !! :roll:

Maar toch, dit is wel SUPERRRRR !! :maskills: :thumbs:

Pieter mulder
09-03-2005, 16:49
120 $ per dag,voor 10 dagen das 1200 $ en dat is dan zonder de vliegreis
dat is best duur



Dat is waar, maar het is wel GAAF !!

RNLMC
09-03-2005, 17:04
Ben vorig jaar in Thailand geweest en had daar voor 1,40 euro een eigen bungalootje op het strand excl. eten en training dus dat zijn wel andere prijzen natuurlijk !!

off-topic
waar zat jij in thailand wil er ook naar toe en zat te denken aan het fairtex kamp in bangkok.
on-topic
bij gracie camp is het goedkoper:
Daily Rates and Discounts:

- up to 10 days: US$ 80.00
- 11 to 21 days: US$ 75.00
- over 21 days: US$ 65.00

Pieter mulder
09-03-2005, 17:19
off-topic
waar zat jij in thailand wil er ook naar toe en zat te denken aan het fairtex kamp in bangkok.
on-topic


Ik heb rond getrokken en heb bij verschillende gyms getrained. Dus geen kamp.

Heb op Ko Phi-Phi 4 dagen getrained (in een kroeg aan de boulevard) betwijfel echter of die er nog is. (Tsunami !!)
Ik weet dat er ook nog een goeie school zit op Ko Prang Ngan. In de grote stad van dat eiland. (Is een must i.v.m. Th e Full Moon Party !! :lol: )
Ik heb ook nog 4 dagen getrained in Man Moo 's Gym op de kop van Kow San Road in Bangkok. (deze gym heeft ook een Kamp. Ik stuur je daar wel een PM over.

on -topic
Ik zal ff kijken bij Gracie Camp. Moet ook nog zien hoe vaak er eten is en hoe vaak er getrained wordt en de accomodatie enzo.
Maar erg bedankt voor de tip :thumbs:

Boem Boem
09-03-2005, 18:44
The accommodation: five meals a day, transportation from the airport and back and all the classes are included. The investment is only US$120 a day.


Dit heb ik ook ergens gelezen, volgens mij was dat alliance camp.

Ik heb nu al prijzen gezien die varieren tussen de 100 en 160 USD.
Is nu wel gunstig ivm de stand van de Euro. (endelijk voordelen van de PLEURO !!)

Training van 's werdelds beste 3x per dag !
5 maaltijden en verblijf in een prive villa met nog max 16 andere vechtsport fanaten !! Voor 90 euro per dag !!

Ben vorig jaar in Thailand geweest en had daar voor 1,40 euro een eigen bungalootje op het strand excl. eten en training dus dat zijn wel andere prijzen natuurlijk !! :roll:

Maar toch, dit is wel SUPERRRRR !! :maskills: :thumbs:

he Pieter,

Met wie ga je daar naar toe en wanneer?? heb namelijk zelf dat idee ook, maar eigenlijk nooit concreet actei ondernomen.......
vertel mee eens wat meer over je bedoelingen aub....thanks!

Osu

Chris

Pieter mulder
09-03-2005, 20:27
to Chris, heb je een lange PM gestuurd.
Sorry, maar je wou uitleg :thumbs:

Deuce
09-03-2005, 20:35
Als je toch naar iederen PMs gaat sturen kun je het net zo goed hier posten...

doe mij ook 2 PMs asjeblieft! 8)

Pieter mulder
09-03-2005, 20:49
Ik zal het iets korter houden.

Ik ga 1 maand rondtrekken in Brazil en wil er ook minimaal 1 week trainen.
Dat heb ik ook zo gedaan in Thailand.

Als iemand zin heeft om mee te gaan is deze van harte welkom, maar heb wel een soort wensen-lijstje van plekken waar ik naartoe wil. Dus als er iemand meegaat moet deze zich realiseren dat het geheel vrijblijvend is.

Pieter mulder
09-03-2005, 21:42
TTT

remco pardoel
10-03-2005, 10:33
Je kan beginnen om te investeren in jezelf om seminars te gaan volgen.
er worden er genoeg gegeven, met goede kwaliteit.
felipe costa komt twee maal deze maand. ....

een camp kost wel iets maar dat zou ik niet aanraden voor beginners..

remco

Pieter mulder
10-03-2005, 11:03
Ik ga zeker meedoen met die seminars. Count me in !!
IK train nu ongeveer 2 jaar bij Martijn de Jong en het lijkt mij leuk om als ik toch die kant op ga, ik ook ga profiteren van de mogelijkheden die het land biedt op MA gebied.

Zoals gezegd ben ik ook in Thailand en heb daar ook getrained. Ik had nog niet al te veel ervaring met Thai-boxing maar het ging daar al wel heel goed.

Motto: Eens moet de eerste keer zijn.

remco pardoel
10-03-2005, 11:14
Twee jaar trainingservaring bij Martijn is niet niks ...
dan moet je er wel klaar voor zijn..

remco

Pieter mulder
10-03-2005, 11:19
Thanx :thumbs:

Heb net bij het laatste toernooi in ede mijn eerste wedstrijd gedraaid en ga 22 mei weer aan de bak. dan gaat het nog beter want dan hen ik inmiddels toch zeker 2 seminars van Felipe Costa gehad :D




een camp kost wel iets maar dat zou ik niet aanraden voor beginners..


Ik las overigens op de sites van die Camps dat iedereen welkom is, ongeacht de hoeveelheid ervaring.

Deuce
10-03-2005, 14:47
Dat heet marketing jongens........ ;)

Anonymous
10-03-2005, 14:48
Ik hoorde trouwens ook dat er veel Brazilianen zitten daar

Shytown
10-03-2005, 14:52
Ja en dat er veel Braziliaanse vrouwen wonen

Pieter mulder
10-03-2005, 15:16
Ik hoorde trouwens ook dat er veel Brazilianen zitten daar


Is bralië, logisch !! :?



Ja en dat er veel Braziliaanse vrouwen wonen


Dat is ff mooi meegenomen, want persoonlijk : vind ik dat echt geen lelijke vrouwen !! Maar dat kan aan mij liggen !

Vroeg me trouwens al af hoe lang het zou duren voordat het op dat topic over zal gaan.

ashi76
10-03-2005, 16:29
Ik kreeg vandaag dit mailtje van mijn leraar (Shihan Ed van der Ster).
Hij woont sindskort in Brasil en verzocht mij via de mail deze info met jullie te delen:


> even het volgende,ik zag op mixfight dat een aantal jongens naar brazil
> willen komen om bjj te trainen.
> ik kan ze 1 tip geven,kom gewoon naar brazil en je kunt echt overal trainen.
> ik train nu 5 uur per dag,2 1/2 uur 's morgens en 2 1/2 uur 's avonds,nu ben
> ik uitgenodigd om ook nog 's middags te komen trainen,vanwege de spirit!!
> michael, ik kan je zeggen,ik ben toch ook niet dom op dat gebied maar ik
> zie/doe dingen hier,SUPER!!
> wel zijn mijn klauwen en mijn knieen verrot...that's all in the game
> wat ik wil zeggen,ik train dus gratis!!!!!
> eten e.d kost niks hier,mensen laten zich naar mijn mening gek maken door al
> die "grote namen".
> al die grote namen is prachtig maar ook zakelijk qua prijs!
> ik train bij marcos morena,heeft gevochten in japen etc,traint ook met
> wanderlei.

Bij deze..

Ed bedankt... OSU !! :thumbs:

Deuce
10-03-2005, 16:32
Woont ie daar tijdelijk of voor altijd?

Pieter mulder
10-03-2005, 16:46
Klinkt ook heel super.
kijk dat zijn tips waar ik wat aan heb !!

Thanx ashi76 !!

ashi76
10-03-2005, 21:17
Tnx Ed bedoel je. ;)

Ik was slechts een doogeefluik. :mrgreen:

@ Deuce.. Zijn bedoeling is helaas om daar permanent te blijven.

Deuce
10-03-2005, 21:59
Waarom wordt hij hier dan gezocht?

ashi76
10-03-2005, 23:30
Verklaar je nader ?!?! :?

Deuce
10-03-2005, 23:34
Hij wordt hier toch gezocht door de politie?
Daarom is hij toch naar Brazilie gegaan?

Heb dat van insiders gehoord....

ashi76
10-03-2005, 23:38
Haha.. nice try Deuce. :mrgreen:

Schijtverhaal van hier tot Rio. ;)

Hij had dit al jaren in zijn hoofd en heeft nu eindelijk de knoop doorgehakt.

PM mij die insiders even svp.. ben wel benieuwd. ;)

Deuce
10-03-2005, 23:39
Ja dan geloof je het niet....

Ik hoor en zie meer dan jij denkt...geloof het of niet...

Die bankoverval had hij ook al meerdere jaren in zijn hoofd of niet..

ashi76
10-03-2005, 23:45
Leuke discussie Deuce.. open maar een topic in de slowchat hierover ofzo.

Hier on-topic svp.

BJJ in Brasil.

Anonymous
11-03-2005, 14:46
trainen in Brazil kun idd overal
Copacabana daar zit bijvoorbeeld Gracie Barra, kosten +_ 50 dollar per maand, kun je iedere dag trainen! Gooi er twee tientjes bij en je kunt ook gebruik maken van de appparatuur van de gym waarin ze zitten, sauna's fitnesss, the works..

ook in de badplaatsen als fortaleza kun je goede leraren vinden en zijn de prijzen nog lager. eten kost geen drol,en voor 30 cent drink je een cocosnoot leeg. als je een gracie, gracie barra of andere gerenomeerde school zoekt betaal je ietsje meer maar zijn er ook altijd wel lui die engels spreken omdat hier toch vaak de wat beter gesitueerde Brazillianen trainen. Ennuh een hotel kost echt geen 120 dollar pff wat een onzin, hoeft toch niet in een Marriot resort te zitten of wel?

Gewoon een ticket naar Brazil kopen een lonely planet meenemen en een poussadatje zoeken (on the beach) voor Eur 15 per nacht!!
Als je als vechter de ring in durft (respect) dan is dit toch maar een kleine uitdaging?
kom op jongens die kampen zijn echt geldklopperij als je het mij vraagt!

ashi76
11-03-2005, 17:22
Ed woont momenteel ook in de buurt van Fortaleza als ik het goed heb.

tnx 4 the info guest ! :thumbs:

Pieter mulder
11-03-2005, 17:29
Als je als vechter de ring in durft (respect) dan is dit toch maar een kleine uitdaging?


Heb je gelijk in, maar de reden om deze topic te openen is ook om dit soort info in te winnen.
Thanx :thumbs:

Toch blijft het linke soep in brazilië, het zoeken en vinden van een verblijfplaats een een BJJ school is ook niet het moeilijkst. Het in de verkeerde wijk terecht komen is wel link. Ze steken je daar om een plastic horloge nog neer !!

Pieter mulder
11-03-2005, 17:30
@ Michael,

ik heb net een mailtj gehad van Ed van der Ster. Nog maals 1orm bedankt. :thumbs: :thumbs:

ashi76
11-03-2005, 17:33
Graag gedaan.

Ik hoop dat hij je verder kan helpen. ;)

Pieter mulder
11-03-2005, 17:40
Ik denk het wel. maar heb misschien niet zo'n zin om in Forataleza te zitten voor een week.
Is wel heeeeel touristisch !!
Maar misschien kent hij wel een betere plek in Fortaleza !?

ik hou je op de hoogte als je dat wil tenminste ?!

ashi76
11-03-2005, 19:09
:thumbs:

Ben
11-03-2005, 20:30
Als je als vechter de ring in durft (respect) dan is dit toch maar een kleine uitdaging?


Heb je gelijk in, maar de reden om deze topic te openen is ook om dit soort info in te winnen.
Thanx :thumbs:

Toch blijft het linke soep in brazilië, het zoeken en vinden van een verblijfplaats een een BJJ school is ook niet het moeilijkst. Het in de verkeerde wijk terecht komen is wel link. Ze steken je daar om een plastic horloge nog neer !!
hee pieter maar jij hebt nu ring ervaring


:lol:

Pieter mulder
12-03-2005, 17:44
hee pieter maar jij hebt nu ring ervaring


klopt !!
maar ik heb nog altijd niet geleerd hoe ik moet kogels koppen ! :lol: :lol:

en in de ring heb je 1 tegenstander en niet 5 met een mes en veel honger !! :shock:

play
12-03-2005, 19:25
als je het leuk vind om geld uittegeven..... ik train een aantal maanden per jaar bij BTT en betaal nu per maand 30 euro voor onbeperkt trainen, onderdak en ongeveer 100 euro p/m (5 kamer app). aan de andere kant is Fillipe wel een relaxte gast...

Pieter mulder
12-03-2005, 21:46
Ok, klopt ik heb de advertentie van BTT gezien en zag er ook echt wel heel gaaf uit.
Ik spreek Felipe a.s. vrijdag. Ben benieuwd wat hij heeft te melden. Mijn besluit staat nog niet vast. Maar het wordt waarschijnlijk wel een BJJ Camp.

Thanx voor jullie reacties.

Als er nog mensen zijn die het ook leuk lijkt !! Het is aantal gaaf om met een aantal man die kant op te gaan natuurlijk. !!

Laat het me weten ! :thumbs:

Ashihara549
16-03-2005, 15:06
Ja dan geloof je het niet....

Ik hoor en zie meer dan jij denkt...geloof het of niet...

Die bankoverval had hij ook al meerdere jaren in zijn hoofd of niet..

Beste Deuce,

Geloof dat je informatie bron toch zacht uitgedrukt erg onbetrouwbaar is....
Graag wil ik je dan ook verzoeken om je informatie beter te checken voordat je dit soort onzin verhalen op een form flikkert!

Ik kan je uit heel betrouwbare bron melden dat deze informatie absoluut ongegrond is! Daarbij maak ik Shihan van der Ster toch met enige regelmaat mee, gezien het feit dat ik samen met hem naar Brazilie ben vertrokken!

Op deze manier komen onzin verhalen in de wereld, waar niemand wat aan heeft. Bijvoorbaat wil ik je danken om dit soort onzin in het vervolg voor je te houden!

Deuce
16-03-2005, 22:08
*gooit zn hengel uit*