PDA

View Full Version : Mixfight-en thaiboksgala in Belgiƫ



Anonymous
09-03-2005, 12:37
Mixfight- en thaiboksgala in Aalst (Belgiƫ).

http://home.scarlet.be/~em996826/img/20maart2005.jpg

Iwan
09-03-2005, 12:38
Okee, onder welke bond vallen de wedstrijden?

a.s.c.
09-03-2005, 12:49
zie ik het nou verkeerd of is wim de putter even ervaring aan het opdoen in M.M.A :shock: , op vrijwel elke belgische matchmaking zie je zijn naam staan, respect hoor :thumbs: ! en wim veel succes :!: pakken die gasten :wink: .

Wim
09-03-2005, 16:36
Thx Aram! ook veel succes volgende week in Ede! Kan er spijtig genoeg deze keer niet bij zijn. Ga geen twee dagen na mekaar vechten :)

Iwan, ik weet niet welke bond. Ik denk Thaibond. Hoop dat de arbitrage deze keer vlot verloopt :)

Octavius
10-03-2005, 00:33
Rechtsboven "BKBMO"

Doe de groeten aan Yvan (BKBMO sheids)

a.s.c.
22-03-2005, 14:02
weet iemand uitslagen ?

Wim
24-03-2005, 17:08
Al de uitslagen van het gala weet ik niet, maar ik kan wel zeggen hoe mijn partij geweest is.
Ik ben mijn partij tegen Ben Dandois verloren op beslissing. Ik zou een verslag kunnen posten, maar heb nu niet veel tijd.

Ik kan wel zeggen dat het een zware match geweest is, Ben was een sterke tegenstander. Op het einde van de tweede ronde werd er beslist om nog vijf minuten te verlengen. Uiteindelijk viel de beslissing in het voordeel van Ben.

Van het gala zelf heb ik niet veel gezien, maar denk wel dat alles in orde was. Ik zou Ivan willen feliciteren voor de goede arbitrage tijdens de mixfight-partijen.

groeten, Wim Deputter

www.exit-bjj.be
www.dawsu.be
www.ken.be

a.s.c.
24-03-2005, 17:11
ik had het gelezen jammer man, ik had voor je partij even wat informatie gezocht over die ben, wat een monster! hij had echt veel toernooien gewonnen dus dat je er een beslissing uit sleept tegen een vechter als deze laat in mijn ogen alleen maar zien dat je op de goede weg zit :thumbs: respect

Wim
24-03-2005, 22:35
Thx Aram!

Ik heb net gezien dat je binnenkort tegen Ludo Boulvin moet vechten in Ede.
Heb verleden jaar tegen hem gevochten in Leuven.

Succes! :thumbs:

Wolverine
25-04-2005, 16:30
Ik vond dat Wim na twee ronden op beslissing had moeten winnen. Beide rondes altijd in dominate positie geweest met stoten. Derde ronde was wel degelijk voor Ben.

Doei,
Wolverine