PDA

View Full Version : Nieuwe Ringsports is uit



bloody
10-03-2005, 09:39
ik heb hem even snel gezien maar er staat een interview met allistair in en nog een paar leuke dingen

Thomas
10-03-2005, 09:42
Dat artikel m.b.t. "overlopers" had mijn neefje van 8 nog beter kunnen schrijven. :mrgreen:

}|^-_-^|{
10-03-2005, 16:05
als het goed is ligt het blad nu thuis, dus ik zal het maar eens even gaan lezen. ben benieuwd

Sjaak
10-03-2005, 16:54
Vind het ditmaal een mindere uitgave, heel veel pagina grootte reclame en wat minder intressante reportages maar desalniettemin nog steeds de moeite waard.

jojo
10-03-2005, 18:15
me trainer zei dat er wat over mij in staat van alkmaar iemand?? :roll:

Sjaak
10-03-2005, 18:19
Volgens mij staat er 1 regeltje over jou in Jojo

mama
10-03-2005, 18:30
Jorina Baars (Komen) was letterlijk en figuurlijk een paar maten te groot voor haar Tsjechische tegenstandser Anna Zieglerova. Baars benutte haar lengtevoordeel goed en gaf Zieglerova een pak slaag van jewelste. De hoek van Zieglerova deed er dan ook goed aan om in de tweede ronde na de tweede keer 8 tellen de handdoek te gooien.


Dit staat er

phranq
10-03-2005, 19:23
en mama staat er natuurlijk ook weer in.... :roll:

Was Angelo's Gym vorige maand ook niet sportschool van de maand?

mama
10-03-2005, 21:03
ja hehe
ben zo ondertussen de beroemste niet vechtsporter in de vechtsport bladen geworden
:mrgreen:

redjuh
10-03-2005, 22:16
mama = cool!

Nicky
11-03-2005, 07:32
Silat staat er ook in. Bij de Seminar.

Boem Boem
11-03-2005, 07:45
en mama staat er natuurlijk ook weer in.... :roll:

Was Angelo's Gym vorige maand ook niet sportschool van de maand?


Angelo Gym is sportschool van het jaar... :lol: :lol: :wink:

Maar klopt!!

OSU

Chris

Marco
11-03-2005, 12:43
dat overloop verhaal klinkt wel erg gefrusteerd zeg natuurlijk gaat het niet altijd even netjes en zijn er teleurstellingen maar wat een jankverhaal pffffff.

Silat
11-03-2005, 13:19
ik moest even kijken of ik het nou echt zag... 4 x op 1 pagina :lol:

heb hem snel doorgebladerd, ik bewaar het leesvoer voor in het vliegtuig.

m.g
11-03-2005, 15:30
ik ga hem zo kopen..... *of topic* ga je lekker op vakantie Silat?!?!

Silat
11-03-2005, 16:17
Offtopic: yep over 7 weken en dan kan ik nog net een RINGS en MT meepakken.

Ontopic: Ik vind het blad RINGS echt top eruit zien. Je loopt de Bruna in ziet direct een slam van Rampage :maskills: Erg mooie foto's staan erin.

}|^-_-^|{
11-03-2005, 16:42
Offtopic: yep over 7 weken en dan kan ik nog net een RINGS en MT meepakken.

Ontopic: Ik vind het blad RINGS echt top eruit zien. Je loopt de Bruna in ziet direct een slam van Rampage :maskills: Erg mooie foto's staan erin.

over de feauteaux niks dan goeds, maar de rest.... :twak:

Glen
11-03-2005, 17:28
Nou Phranq, nog geen 10 wedsrtijdjes gescheidst en al een voorpaginaatje !!

Loen
11-03-2005, 17:58
Rings sports, keep up the good work. Veel MMA, Alkmaar (mooie foto´s) en het Kops rapportage, helemaal top. En last but not least Pride!! Shogun was ff goed bezig!!

Thomas
11-03-2005, 22:42
Rings sports, keep up the good work. Veel MMA, Alkmaar (mooie foto´s) en het Kops rapportage, helemaal top. En last but not least Pride!! Shogun was ff goed bezig!!\

"keep up the good work"? Laat me niet lachen, ze hebben nog een hele weg te gaan. Het is godverdomme de schoolkrant niet. :evil:

jojo
12-03-2005, 18:36
haha valt niet op he op de foto's staan alleen de vechters van mike en edwin

Fr3ddy
12-03-2005, 19:04
Wil jij er ook zo graag in dan? :mrgreen:

Anonymous
12-03-2005, 19:57
ook dat stukje "overlopers" dat is gewoon een buurtpraatje man...hij spreekt zichzelf steeds tegen...echt heel erg slecht....

shootomaniac

Anonymous
12-03-2005, 20:24
haha valt niet op he op de foto's staan alleen de vechters van mike en edwin

Behalve Kraus, Faverus, Diender, Schouten, Najim en Yvel. Je moet wel je zin helemaal afmaken.

Daarnaast zie ik geen vechters die hun hebben gemaakt die overgelopen zijn alleen vechters die door Team Showtime zijn 'gekocht'.

Ik vond het geen slecht artikel maar vergeet niet dat Faverus, Badr, Bregy en A. Overeem niet bij de trainers waarvan ze zijn weggegaan volgens het artikel zijn begonnen maar ook als tussenstation hebben gehad.

Veel dingen zijn best herkenbaar. Ik snap niet zo goed waarom de meesten het artikel niet kunnen plaatsen of begrijpen. Ik denk dat je zoiets zelf moet hebben meegemaakt om erover mee te kunnen praten. Op zich prima dat het eens aan de orde wordt gesteld.

De genoemde optie met afkoopcontracten lijkt wat wreed voor de vechter maar zou eigenlijk standaard moeten zijn aangezien je als trainer veel tijd steekt in de vorming van een pupil en als er aan hem/haar getrokken wordt (beter aanbieding, gevechten overzee, etc.) dan moet de nieuwe 'manager' gewoon dokken in kijn opinie.

M.Hersisia
12-03-2005, 20:51
haha valt niet op he op de foto's staan alleen de vechters van mike en edwin

Behalve Kraus, Faverus, Diender, Schouten, Najim en Yvel. Je moet wel je zin helemaal afmaken.

Daarnaast zie ik geen vechters die hun hebben gemaakt die overgelopen zijn alleen vechters die door Team Showtime zijn 'gekocht'.

Ik vond het geen slecht artikel maar vergeet niet dat Faverus, Badr, Bregy en A. Overeem niet bij de trainers waarvan ze zijn weggegaan volgens het artikel zijn begonnen maar ook als tussenstation hebben gehad.

Veel dingen zijn best herkenbaar. Ik snap niet zo goed waarom de meesten het artikel niet kunnen plaatsen of begrijpen. Ik denk dat je zoiets zelf moet hebben meegemaakt om erover mee te kunnen praten. Op zich prima dat het eens aan de orde wordt gesteld.

De genoemde optie met afkoopcontracten lijkt wat wreed voor de vechter maar zou eigenlijk standaard moeten zijn aangezien je als trainer veel tijd steekt in de vorming van een pupil en als er aan hem/haar getrokken wordt (beter aanbieding, gevechten overzee, etc.) dan moet de nieuwe 'manager' gewoon dokken in kijn opinie.

Ook ik vond het een goed stuk..!
Ik vind het teleurstellend hoevaak leerlingen bij hun trainer weggaan. Er kunnen zeker dingen voorvallen,waardoor je dan besluit de stoppen bij de desbetreffende trainer of de trainer wilt stoppen met jou. Maar vaak is het ook door precies die redenen wat in het artikel genoemd worden..
Dus degene die het nog niet gelezen hebben.. Lezen maar en meningen please..!

Groetjes M.Hersisia

}|^-_-^|{
12-03-2005, 21:51
klinkt interessant, noem eens een paar van die gevallen. en hoe weet je dat het precies die redenen uit het artikel zijn?

Ronny
12-03-2005, 23:57
ik kom hier morgen uitgebreid op terug.... want ik heb er wel het een en ander op aan te merken.

Anonymous
13-03-2005, 09:49
ik kom hier morgen uitgebreid op terug.... want ik heb er wel het een en ander op aan te merken.


Heel vechtsport Nederland zit nu op het puntje van zijn stoel, vol smacht te wachten op hetgeen jij ons te brengen hebt. Informeer ons en verlicht ons van deze nieuwsgierigheid

Ronny
13-03-2005, 14:20
jajaja...zo meteen. Eerst even eten.

Chico
13-03-2005, 14:23
14.22

eten is wel voorbij toch :mrgreen:

Chico
13-03-2005, 14:28
hmmm klok klopt niet echt hier :roll:

}|^-_-^|{
13-03-2005, 16:19
jajaja...zo meteen. Eerst even eten.

mijn commentaar weten?


Ik heb de ringsports eens eventjes doorgebladerd, ik wilde de volgende opmerkingen maken c.q. verbeteringen aandragen:

-Het stukje over Angelo's gym is een beetje knullig. Te weinig tekst, de foto's spreken ook niet echt. De redacteur van dit stuk doet er verstandig aan om zijn stukje volgende keer even te laten checken op spel- en stijlfouten.

-In het stuk over Danny Hoyer vind ik het ik-perspectief een beetje ongelukkig gekozen, het heeft totaal geen toegevoegde waarde. Het interview is redelijk kort, had meer in gezeten.

- Enigszins jammer dat de Ringsports uitkomt nadat Alistair tegen Nogueira gevochten heeft. De vraag die gaat over zijn verwachtingen is niet op zijn plaats en had derhalve door een eindredacteur verwijderd kunnen worden.

- Wat betreft het verslag van de gala's in Alkmaar en Volendam kan ik kort zijn, net zo kort als de stukjes waarin de partijen beschreven worden ongeveer: niet relevant meer, achterhaald door het internet.

- Het interviewtje met Eric Zowa vind ik erg interessant en onderhoudend.

- Er had veel meer gezeten in het stukje over overlopers. De quasi-filosofische bespiegelingen van de auteur zullen me worst wezen, ik wil gesprekken zien met vechters en trainers over het hoe en waarom, over de gevolgen, over verbroken emotionele banden. Dit stuk had ik als hoofdredacteur nooit door de selectie laten komen.

- Pride FC: niet relevant meer, wel leuke foto's.

Conclusie: de lezer van ringsports krijgt te weinig waar voor zijn geld. Zeker gezien het grote aantal advertenties vind ik het blad zeker geen €5,50 waard.

Anonymous
13-03-2005, 18:52
Faverus zit bij FFC niet bij Simon Rutz!!!