PDA

View Full Version : Tyson wil gaan kickboksen



king
10-03-2005, 13:19
Tyson wil gaan kickboksen
BANGKOK - Mike Tyson overweegt zijn enigszins tanende carriere nieuw leven in te blazen door middel van het kickboksen. De voormalige wereldkampioen zwaargewicht, die tot nu toe alleen zijn handen - en soms ook tanden zoals tegen Evander Holyfield - gebruikte, gaat tijdens een trainingsstage dus ook met zijn ellebogen, knieën en voeten de strijd aan.

Vertegenwoordigers van Tyson hebben contract opgenomen met de organisatie voor traditioneel Thai kickboksen, muaythai, met het verzoek of Tyson mee kan trainen en wat de voorwaarden zijn. Dit zei Kovid Bhakdiphum, voorzitter van de World Boxing Council Muaythai. "Men heeft gevraagd wat ik kan doen om Tyson, die overweegt over te stappen van het reguliere bokten naar muaythai, te helpen", zo liet Bhakdiphum weten.

Bhakdiphum zei dat hij daarvoor eerst het gedrag van de bokser onder de loep moet nemen. Tyson heeft in het verleden een tamelijk bedenkelijke reputatie opgebouwd. In 1997 beet hij tijdens een gevecht met Evander Holyfield een stuk uit diens oor. Ook buiten de ring liet Tyson zich niet onbetuigd.Zo gebruikte hij zijn vrouw regelmatig als boksbal, is hij in 1992 veroordeeld voor een verkrachtingszaak en in 1999 voor gewelddag gedrag in het verkeer. Onlangs nog sprong hij bovenop de motorkap van een auto. De man liet de aanklacht vallen nadat hij schadeloos was gesteld. Bron: www.telegraaf.nl

Lijkt me (grotendeels) oud nieuws nu er al contacten zijn geweest met K-1

Emilio
10-03-2005, 13:34
ja , je wordt een beetje moe van die speculaties. hij schijnt soon weer te gaan boksen dus kan hij zich beter daar op richten.

Highline
10-03-2005, 13:58
tyson gaat echt nooit kickboksen. hoe lang speelt dit onderwerp nu al? 2 jaar ofzo?

jaap
10-03-2005, 14:29
Hij schijnt in juli weer te gaan boksen, dus lijkt me inderdaad sterk dat hij nu in een trainingskamp ineens gaat trainen op knieen, ellebogen en trappen. Dit is het zoveelste gerucht dat hij gaat kickboxen en zal voorlopig ook nog wel niet de laatste zijn. :?

m.g
11-03-2005, 00:51
vette bullshit!!

ashi76
11-03-2005, 00:55
Geloof dr geen fuck van.

age-b
11-03-2005, 01:49
HEY WE NEVER NOW misschien gaat hij het wel doen , het lijkt me ook sterk.....

ma het zou wel masta zijn tog? go mikey :lol:

IIjeremyII
11-03-2005, 02:35
het zou leuk zijn als het doorgaat maar denk dat hij geen kans maakt

Boem Boem
11-03-2005, 08:50
Eerst zien, dan geloven.....

Leon
11-03-2005, 09:01
Doet ie toch niet :twak:

Jay Hoov
11-03-2005, 10:19
ja man...

Octavius
11-03-2005, 11:32
Tyson is done. Kerl moet niks meer gaan doen. Zet ze eigen alleen meer voor schut.

Nickuraba
11-03-2005, 13:05
ik geloof er niks van en ben het met oct. eens! hij had het slim moeten spelen echter, dan had die nu van zijn cash kunnen genieten

Anonymous
11-03-2005, 13:23
ik geloof er niks van en ben het met oct. eens! hij had het slim moeten spelen echter, dan had die nu van zijn cash kunnen genieten

hij is niet alleen niet slim, dat is nou juist het probleem met hem. Plus hij trekt bloedzuigers aan.