PDA

View Full Version : w.o.r.s.t.e.l.e.n.



Anonymous
13-03-2005, 22:10
een tijdje geleden heb ik gehoord over een worstelschool bij de RAI in Amsterdm waar de bondscoach van het Nederlands worstelteam ook les geeft.
Kan iemand mij vertellen waar die school precies zit en hoe het heet?

Thanks!

Jeru
13-03-2005, 22:30
Volgens mij is/was de bondscoach Ben Stelte, maar die zit in Utrecht. En bij de RAI zit(of zat) Pehlivan, maar die had dit jaar geen team.
Misschien moet je het maar bij Kops proberen :wink: (zit trouwens ook niet heel ver van de RAI).
www.sportcentrumkops.nl

Anonymous
13-03-2005, 22:40
Volgens mij is/was de bondscoach Ben Stelte, maar die zit in Utrecht. En bij de RAI zit(of zat) Pehlivan, maar die had dit jaar geen team.
Misschien moet je het maar bij Kops proberen :wink: (zit trouwens ook niet heel ver van de RAI).
www.sportcentrumkops.nl

.......Sorry :oops:, schijnt deze man te zijn: Wlodek Roszyk
Kan iemand mij meer vertellen hierover want ik wil graag gaan trainen daar. Ik weet alleen niet waar het zit en wanneer de trainingstijden zijn.

Jeru bedankt.

Robbie
13-03-2005, 23:47
in De rai worstelt tijgertje en met de bondscoach bedoelen ze Hans Post van de Jeugd

PS Tijgertje is een Homo lesbo vereniging!!!!!!!!

Robbie
13-03-2005, 23:48
Je kan in amsterdam bij hercules of bij body-fit worstelen zie www.worstelbond.nl

Anonymous
14-03-2005, 09:23
in De rai worstelt tijgertje en met de bondscoach bedoelen ze Hans Post van de Jeugd

PS Tijgertje is een Homo lesbo vereniging!!!!!!!!

Hahahahahahaha! Serieus? Na ja worstelenis ook wel een homoerotische sport net zoals MMA...hahahahah

Anonymous
14-03-2005, 10:01
:shock:

Bert Kops
14-03-2005, 10:11
:shock:

:lol:

Anonymous
14-03-2005, 12:42
in De rai worstelt tijgertje en met de bondscoach bedoelen ze Hans Post van de Jeugd

PS Tijgertje is een Homo lesbo vereniging!!!!!!!!

Hahahahahahaha! Serieus? Na ja worstelenis ook wel een homoerotische sport net zoals MMA...hahahahah

:shock:

O tuurliijk! Sorry, spelfoutje.......homo-erotisch..nu begrijpje het wel he?