PDA

View Full Version : Matchmaking Amsterdam Rai



Anonymous
14-03-2005, 17:07
Wie heeft de volledige matchmaking, dus ook C en B partijen?

Anonymous
15-03-2005, 00:26
Echt niemand?? :?

Justinian
15-03-2005, 08:03
Hier staan in ieder geval 10 partijen de B en C partijen staan er niet bij geloof ik.

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8505

Don Bartolomeus
15-03-2005, 13:28
Nee heb ik ook niet :cry:

Anonymous
16-03-2005, 01:00
Wie heeft de volledige matchmaking, dus ook C en B partijen?

Soumia (Dames B) -55,5 kg Claudia Fontebasso
Gym international ............ Puma gym

Zigy B - 59 kg Rachid El Hankari
Mousid gym ......... gym International

Ait Ali B -63,5 kg Angelo Wilkes
Tyarti gym ....... Team Calmaro


Ali Yoruk B - 70 kg Ayaj
Geeraets gym ........... Ommoord

1.Fikri Tyarti Vs Big Ben
Fikri zal zijn wereldtitel van de WPKL gaan verdedigen tegen niemand minder dan
Big Ben C. Praram6.
Bigben is de recente nummer 1 van het Lumpini stadion welter weight - 67 kg.
Bigben is de recente nummer 1 van het Radjademnern stadion -67 kg.
Big ben is de algemene kampioen van Thailand -67 kg.
Big ben is de nummer 1 van de WPKL world rating.

Dit zal een gevecht worden op volle Muay Thai regels,
maar we weten dat Fikri voor niemand uit de weg gaat en altijd met de juiste tegenstander voor spektakel zorgt. En om zomaar je titel tegen zo een kanjer op het spel te zetten is een gedurfde zaak van een ware kampioen.
En als we op de algemene Thaise rating kijken zien we Buakao op nummer 6 staan nummer 8 Rodtunk ( ook een vechter die op 9 April op het programma staat en op nummer 9 Pajonsunk

Wie meer wilt weten omtrent de stand van zaken die betrekking heeft met de Thaise vechters kan kijken op :http://www.muaythai2000.com/muaytha...n.php?stadium=5

2.Vincent Vielvoye Vs Pajonsuk
Vincent is de laatste tijd opgeroeid tot een vechter voor de ware Muay Thai liefhebber en heeft zeker niet de minste verslagen.
Als Vincent van Pajonsuk wint is de volgende stap Sha***a en dan mogen de kijkers zelf beslissen of de ongelukkige partij van Vincent tegen J.Mes de moeite waard is om over te doen.

3.Germaine de Randamie Vs Saioka ( Japan )
Dit wordt een wereld titel gevecht van de WPKL -61 kg.
Na de wereldtitel -63,5 kg wil de 19 jarige Germaine ook een gooi doen in een gewichtklasse lager.
De Japanse kampioene wil zeker haar slag slaan in europa maar of de 100 man aanhang van Germaine dat toe laat is iets wat de gemoederen bezig zal houden.

4.Melvin Manhoef VS Nishida ( Japan )
Nishida is een opkomend zwaargewicht talent -95 kg uit Japan en wil zeker naam gaan maken om bij de grote jongens te gaan horen.
Deze Jappaner zegt geen spaan heel te zullen houden van Melvin.

5.Tyron Spon Vs Mohammed Ouali


6.Imro Main Vs Thai

Dan een superprestige gevecht tussen twee kemphanen.
8.Erraji Vs Ait Bassou
De winnaar van deze partij zal na de zomer om de wereldtitel van de WPKL -63,5 kg tegen Kamel Djamel gaan uitkomen.

9.Marco Pique VS Nadir Lahrech
Een Nederlands WPKL titelgevecht -76 kg
Als Lahrech zijn dag heeft kan hij altijd wel voor een ko zorgen, maar zeer zeker voor sensatie. Pique is uit zijn dip gekomen en wil nu alles geven om bij de top te gaan horen.

10.Hakim Kassrioui Vs van Nimwegen
Een Nederlands titel gevecht tussen twee aankomende talenten.
Hakim heeft al 6 A partijen gevochten maar heeft geen slechte jongens getroffen. Hakim verloor van Erraji , maar een stapje terug om er weer twee naar voren te kunnen maken kan geen kwaad. Van Nimwegen is ook aardig op dreef en kan met een overwinning op Kassrioui zeker doorbreken

Younnes vs Jerry Morris

Anonymous
16-03-2005, 09:37
het is Ajay van ommoord in de voorprogamma en geen ayaj haha

Biiyen
16-03-2005, 10:11
Het begint pas om 19.30 uur dus ik hoop ook niet dat er al te veel bijkomt eerlijk gezegd.

Jay Hoov
16-03-2005, 10:44
Ik heb er nu al zin in...heerlijke partijen!!!

Maroclove
16-03-2005, 13:28
Het begint pas om 19.30 uur dus ik hoop ook niet dat er al te veel bijkomt eerlijk gezegd.

Voorprogramma met 4 B-partijen begint om 18:45 en het hoofdprogramma om 19:35 uur.

Biiyen
16-03-2005, 13:31
Weet iemand hoe het zit met parkeren bij de RAI? is dat goed of toch eigenlijk wel heel erg duur? Met de trein is geen optie want de laatste intercity vertrekt al om 22.30. en ik ben bang dat het dan nog bezig is. En om alweer op het station te pitten heb ik geen zin in.

Anonymous
16-03-2005, 13:32
Weet iemand hoe het zit met parkeren bij de RAI? is dat goed of toch eigenlijk wel heel erg duur? Met de trein is geen optie want de laatste intercity vertrekt al om 22.30. en ik ben bang dat het dan nog bezig is. En om alweer op het station te pitten heb ik geen zin in.

je mag bij de kancho slapen

Biiyen
17-03-2005, 20:22
ttt?

mama
17-03-2005, 20:41
volgens mij kun je heel goed parkeren bij de rai.... maar wat t kost?? geen idee. Wat dan wel n optie is, is om je auto gratis bij bv station Duivendrecht te zetten, en dan met de sneltram naar de rai te gaan

bloody
17-03-2005, 20:42
ga je daarna toch lekker amsterdam in


Weet iemand hoe het zit met parkeren bij de RAI? is dat goed of toch eigenlijk wel heel erg duur? Met de trein is geen optie want de laatste intercity vertrekt al om 22.30. en ik ben bang dat het dan nog bezig is. En om alweer op het station te pitten heb ik geen zin in.

Anonymous
18-03-2005, 10:58
parkeren bij de rai is gratis ouwe en genoeg plek