PDA

View Full Version : DEKKERS comeback!! under mma rules!! vs genki!



AL3X1S
14-03-2005, 18:01
http://bjelk.pennan.net/superpro/news_show.php?id=40
http://www.superpro.se/

http://bjelk.pennan.net/superpro/bilder/images_upload/31.jpg vs http://bjelk.pennan.net/superpro/bilder/images_upload/66.jpg

in webs of sweden they say that Dekkers will fight in HEROs
vs Genki sudo .. under mma

INCREDIBLE :P

Anonymous
14-03-2005, 18:06
ajo dat moet hij echt niet doen

redjuh
14-03-2005, 18:07
hij zei zelf toch dat ie zeker niet gaat mma-en????!!!!! :shock:

ashi76
14-03-2005, 18:13
Het zou mij verbazen als hij dit gaat doen.. :shock:

Gulo gulo
14-03-2005, 18:35
Hier valt niets te winnen voor hem, als hij weer zou gaan Thaiboksen zou ik dat begrijpen, maar dit.... :?

Anonymous
14-03-2005, 18:52
Ik kan bevestigen dat Ramon bezig is om een comeback te maken maar of dit tegen Genki Sudo zal zijn ;) Nog even geduld jongens maar hij gaat zeker terug de ring in.

Ronald
14-03-2005, 18:56
in webs of sweden they say that Dekkers will fight in HEROs
vs Genki sudo .. under mma

INCREDIBLE :P
You can't read Dutch ofcourse, but at february 13 Justinian was at a seminar from Ramon (Verslag Ramon Dekkers Seminar (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8284)). He asked Ramon a couple of questions wich I will translate for you (as far as possible with my English...).

Are you planning to make a comeback?
Ramon: I'm retired, but if the price is right then it may be possible.

Would you like to fight a Mixfightmatch?
Ramon: No, mixfight is not my kind of game. If I would make a comeback then it should be in Muay Thai.

http://members.home.nl/roybjj/dekkers/1.gif

Wheelie
14-03-2005, 19:00
Now it´s settled. Ramon Dekkers will make his comeback to the ring on the freefight event "Heros" in Tokyo, Japan on the 26th of march. We´ll get back to you soon with more info on opponent, etc.


It will be japanese fighter Genki Sudo who´ll face Ramon Dekkers in his comeback in Hero´s. Sudo is 28 years old, weighs 70 kgs and represent Beverly Hills Jiu Jitsu Club.

Wheelie
14-03-2005, 19:03
Ramon Dekker Making His Comeback, Under MMA Rules

It has been reported that Ramon Dekker will be making his long anticipated comeback to the ring very shortly, though under MMA rules.

It seems he will be fighting on the K-1/RINGS show, HERO`S, quite possibly against Genki Sudo. This event will be held on the 26th of March 2005 in Tokyo, Japan.


http://img162.exs.cx/img162/8554/dekers7ym.jpg (http://www.imageshack.us)

Jeru
14-03-2005, 19:40
Oef dat moet ie maar even niet doen :roll:

PigDog
14-03-2005, 20:04
Ramon heeft inderdaad een aanbod gehad, om MMA te gaan vechten, maar niets staat nog vast. Er is bijvoorbeeld een gewichtsprobleem, Genki Sudo weegt 70 en Ramon 85.

In de aanbieding om MMA te vechten zit ook de mogelijkheid om in K-1 MAX uit te komen. Dit is misschien wel de reden om de MMA partij aan te nemen. Misschien krijgt John Wayne Parr wel waar hij om vroeg :twisted:

Echter: NIKS staat nog vast, en dit bericht is iets te voorbarig.
Nu het uitgekomen is, hou ik jullie op de hoogte vanuit de meest betrouwbare bron.
Ramon zelf........

Wheelie
14-03-2005, 20:09
Er is bijvoorbeeld een gewichtsprobleem, Genki Sudo weegt 70 en Ramon 85.


Genki heeft ook tegen Butterbean gevochten ;)

Highline
14-03-2005, 21:02
het is waar mensen. ramon zal idd volgende week uitkomen tegen genki sudo. ramon zei echter tegen mij dat het een k-1 partij wordt en geen mma. morgen zal ik hemnog eens uitvragen als ik genki spullen ga brengen

dus mensen post ff wat genki sudo clips! liefs muay thai

Highline
14-03-2005, 21:32
Er is bijvoorbeeld een gewichtsprobleem, Genki Sudo weegt 70 en Ramon 85.


zo als PigDog kan bevestigen is het probleem opgelost, beide heren wegen 75 kg

Ralph
14-03-2005, 21:51
Echt vet!!! Ik ga meteen wat filmpjes zoeken.....

PigDog
14-03-2005, 22:10
Inderdaad, het is vandaag rondgemaakt.
Tegen Genki een MMA partij, Genki weegt bij nader inzien 165 lbs, 75 kilo, en Ramon komt ook onder de 80.
De vergelijking Butterbean/ Dekkers kan ik niet serieus nemen. :mrgreen:
Dit zal tevens inhouden dat er nog een K-1 max superbout volgt tegen een nader te bepalen tegenstander.

Dit is niet een sportieve comeback, meer een zakelijke.
Stel, je bent een living legend, heb alles in sportieve zin bereikt, je gezin heeft alles ervoor opzij gezet, en dan?

Dan ga je geld verdienen. En in Japan is er nu de mogelijkheid voor.
Ik zou het ook doen, anytime.
Morgen krijgt hij zijn eerste grondgevecht-lessen, van de Golden Glory teamgenoten.....

Highline
14-03-2005, 22:14
Inderdaad, het is vandaag rondgemaakt.
Tegen Genki een MMA partij, Genki weegt bij nader inzien 165 lbs, 75 kilo, en Ramon komt ook onder de 80.
De vergelijking Butterbean/ Dekkers kan ik niet serieus nemen. :mrgreen:
Dit zal tevens inhouden dat er nog een K-1 max superbout volgt tegen een nader te bepalen tegenstander.

Dit is niet een sportieve comeback, meer een zakelijke.
Stel, je bent een living legend, heb alles in sportieve zin bereikt, je gezin heeft alles ervoor opzij gezet, en dan?

Dan ga je geld verdienen. En in Japan is er nu de mogelijkheid voor.
Ik zou het ook doen, anytime.
Morgen krijgt hij zijn eerste grondgevecht-lessen, van de Golden Glory teamgenoten.....

ga je morgen ook kijken?

PigDog
14-03-2005, 22:18
Nee, heb nog een bommetje te ruimen :wink:

}|^-_-^|{
14-03-2005, 22:31
wat heb je van genki geleend dan highline?

Highline
14-03-2005, 22:36
wat heb je van genki geleend dan highline?

grapjas :) videobeelden van hem

Boem Boem
15-03-2005, 07:46
Inderdaad, het is vandaag rondgemaakt.
Tegen Genki een MMA partij, Genki weegt bij nader inzien 165 lbs, 75 kilo, en Ramon komt ook onder de 80.
De vergelijking Butterbean/ Dekkers kan ik niet serieus nemen. :mrgreen:
Dit zal tevens inhouden dat er nog een K-1 max superbout volgt tegen een nader te bepalen tegenstander.

Dit is niet een sportieve comeback, meer een zakelijke.
Stel, je bent een living legend, heb alles in sportieve zin bereikt, je gezin heeft alles ervoor opzij gezet, en dan?

Dan ga je geld verdienen. En in Japan is er nu de mogelijkheid voor.
Ik zou het ook doen, anytime.
Morgen krijgt hij zijn eerste grondgevecht-lessen, van de Golden Glory teamgenoten.....

Echt vet!! ben erg benieuwd........

Osu

chris

Anonymous
15-03-2005, 08:36
Ben niet benieuwd. Dit wordt weer zo'n Leco partij. Genki is TE ervaren en kan makkelijk een lowkick hebben en brengt hem vervolgens naar de grond. Je kan niet in 2 weken leren grondvechten tegen iemand die het al 14 jaar doet. Maarja als je er grof geld mee kan verdienen zou ik ook wel willen verliezen tegen Genki Sudo

Wheelie
15-03-2005, 08:52
De vergelijking Butterbean/ Dekkers kan ik niet serieus nemen. :mrgreen:


:lol:

Paganstars
15-03-2005, 09:07
@ guest; niet te negatief.... ik denk dat al met al en hele interessante partij kan worden.... @ wheelie... Butterbean is freakshow... das Ramon niet!! Kijk er wel naar uit!!

bloody
15-03-2005, 09:18
verandering van spijs kan wonderen doen je weet het niet ik vind het wel een goede actie van hem het betuigd van lef hoor en ook zeker niet tegen de eerste de beste. Zou cor Hemmers hem nu trainen ?

Highline
15-03-2005, 09:25
verandering van spijs kan wonderen doen je weet het niet ik vind het wel een goede actie van hem het betuigd van lef hoor en ook zeker niet tegen de eerste de beste. Zou cor Hemmers hem nu trainen ?

cor hemmers traint hem idd. altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven denk ik ;) cor hemmers is de trainer van golde glory team en daar hoort ramon ook bij ;)

Wheelie
15-03-2005, 09:34
@ wheelie... Butterbean is freakshow... das Ramon niet!!

Het was ook maar een grap :maskills:

NESCIO
15-03-2005, 09:51
Gellukig is genki niet zo goed ..............

Charger 69
15-03-2005, 09:53
... ramon zei echter tegen mij dat het een k-1 partij wordt en geen mma...


...
Morgen krijgt hij zijn eerste grondgevecht-lessen, van de Golden Glory teamgenoten.....

Wat is het nou, K-1 of MMA ???

Anonymous
15-03-2005, 09:54
Cor is bij uitstek de beste trainer wat het staande betreft, maar ik ben niet te negatief, maar gewoon reeel. Tuurlijk heeft Dekker een 'punchers'-change, maar hij is niet skilled genoeg voor het totale MMA plaatje. Face it als Royler op de grond al niet zoveel had in te brengen hoe moet Dekker dat dan wel kunnen. Als het een Kickbox partij was gaf ik Dekker zwaar de voorkeur!! Ik ben 1 van de grote Dekker fans maar ben ook reeel. Je kan niet zorgen dan je de partij staandend kan houden want een takedown defence werkt in deze gewichtsklasse totaal anders dan bij de zwaargewichten. Mind over matter is het omdat in deze gewichtsklasse je altijd met kracht nog een stukje verder kan komen omdat je het gewichtmakkelijker kan tillen en je sneller bent. Ik zie alleen een mogelijkheid als Dekker heb vroeg in de partij hard raakt. Ga je afwachten zoals Leco dan ben je het haasje van de jachthonden en is het een matter of time voordat je gesubmit wordt. Genki zijn styl zal wel zijn dat hij eerst wil traden om een show op te voeren en als het blijkt dat Dekker te sterk is zal hij gaan shooten en proberen te winnen op een mataleo. Want als je op de grond ligt.....draai je als kickbokser al snel naar je buik. Ookal hoor je van iedereen dat je dat niet moet doen.....het voelt het veiligst en je instict gaat dan voor wat andere hebben gezegd ;-)
But then again.....we will see what happen.
Van mij mag Dekker winnen ....zou top zijn, maar Genki is super sportief.....so may the best man win ;-)

Wheelie
15-03-2005, 10:04
... ramon zei echter tegen mij dat het een k-1 partij wordt en geen mma...


...
Morgen krijgt hij zijn eerste grondgevecht-lessen, van de Golden Glory teamgenoten.....

Wat is het nou, K-1 of MMA ???

K-1 MMA :lol:

Anonymous
15-03-2005, 10:51
Als Sudo ballen heeft blijft hij staan en gaat niet direct naar de grond.

Deuce
15-03-2005, 11:07
Als dekker ballen heeft gaat ie naar de grond en niet direct staan :wink:

danielsan
15-03-2005, 11:12
Als dekker ballen heeft gaat ie naar de grond en niet direct staan :wink:



:lol: :lol:

Highline
15-03-2005, 11:47
... ramon zei echter tegen mij dat het een k-1 partij wordt en geen mma...


...
Morgen krijgt hij zijn eerste grondgevecht-lessen, van de Golden Glory teamgenoten.....

Wat is het nou, K-1 of MMA ???

K-1 MMA :lol:

wheelie is correct :)

a.s.c.
15-03-2005, 12:14
Als Sudo ballen heeft blijft hij staan en gaat niet direct naar de grond.

Als jij een van de beste basketballers bent van de NBA ga je toch ook niet voetballen tegen bijv. zidane van het voetbal (als je een doel en een basket hebt?)

Anonymous
15-03-2005, 12:21
Cor is bij uitstek de beste trainer wat het staande betreft, maar ik ben niet te negatief, maar gewoon reeel. Tuurlijk heeft Dekker een 'punchers'-change, maar hij is niet skilled genoeg voor het totale MMA plaatje. Face it als Royler op de grond al niet zoveel had in te brengen hoe moet Dekker dat dan wel kunnen. Als het een Kickbox partij was gaf ik Dekker zwaar de voorkeur!! Ik ben 1 van de grote Dekker fans maar ben ook reeel. Je kan niet zorgen dan je de partij staandend kan houden want een takedown defence werkt in deze gewichtsklasse totaal anders dan bij de zwaargewichten. Mind over matter is het omdat in deze gewichtsklasse je altijd met kracht nog een stukje verder kan komen omdat je het gewichtmakkelijker kan tillen en je sneller bent. Ik zie alleen een mogelijkheid als Dekker heb vroeg in de partij hard raakt. Ga je afwachten zoals Leco dan ben je het haasje van de jachthonden en is het een matter of time voordat je gesubmit wordt. Genki zijn styl zal wel zijn dat hij eerst wil traden om een show op te voeren en als het blijkt dat Dekker te sterk is zal hij gaan shooten en proberen te winnen op een mataleo. Want als je op de grond ligt.....draai je als kickbokser al snel naar je buik. Ookal hoor je van iedereen dat je dat niet moet doen.....het voelt het veiligst en je instict gaat dan voor wat andere hebben gezegd ;-)
But then again.....we will see what happen.
Van mij mag Dekker winnen ....zou top zijn, maar Genki is super sportief.....so may the best man win ;-)
Ik denk dat deze guest gelijk heeft. Ik gun het Dekker van harte.. maar tegen Sudo gaat hij het op de grond afleggen. De reden waarom hij de ring in stapt begrijp ik maar al te goed. Ik hoop dat hij het red om nog 5 kg. af te vallen en dan de K-1 max even wakker gaat schudden :maskills:

Don Bartolomeus
15-03-2005, 12:26
Het gaat cker door wat een top partij.................. :P

Marco
15-03-2005, 12:58
mixed feelings bij deze mixed martial arts partij.......

Anonymous
15-03-2005, 13:04
Ik zie Dekkers liever tegen bijvoorbeeld Buakaw op K-1 regels!

Anonymous
15-03-2005, 13:59
wie komt er in godsnaam op het idee om zon partij te gaan vechten. echt belachelijk. als het nu k1 regels is ok. maar om nu mma regels te gaan vechten. hoe wilt ramon in godsnaam winnen? als leko al geen bal ervan kan op de grond na een jaar trainen. hoe gaat ramon dekker dat doen in 2 weken??? wat een zware tegenvaller. die genki die rolt heel die ramon dekker op wanneer ie wilt. ze hadden er net zo goed een pro worstel westrijd van kunnen maken.

begrijp me niet verkeerd. ik gun het ramon van harte dat hij nog een berg geld kan ophalen. ik vind alleen de manier waarop zwaar kut. als het nu k1 regels een kickboksen was ok. maar dit is echt zwaar verneukend.

in iedergeval succes ramon en vergeet niet,genki zijn knie is nog steeds niet helemaal gehealed als we teminste de laaste berichten mogen geloven in de magazines.

Nickuraba
15-03-2005, 14:13
ik persoonlijk vind het wel jammer. Zou liever ramon in een Muay thai wedstrijd in actie zien. En nu 2 weken een beetje op de grond leren te vechten? dan heb je totaal geen kans lijkt mij. Maarjah anything can happen!

maar genki weet ook standup wel raad met sommige vechters, masato en kraus werkte hem er iig niet op een KO uit dus die lowkick kan hij wel nemen!

Persoonlijk ben ik wel voor genki eigenlijk, daar ben ik al aardig lang fan van! maarjah toch succes gewenst aan Dekker. May the best win!

bryan
15-03-2005, 14:17
hoe vernietig je een legende .......

RisingSun
15-03-2005, 14:28
Ik denk idd dat we ff een film marathon voor ramon dekkers moeten houden met alle mma partijen van Leko.... Hij kan natuurlijk wel een hoop geld verdienen, maar om daar nou je legendarische status voor te verkopen.... ( ookal blijft ie natuurlijk wel altijd een kickboks legende maar mensen onthouden altijd je laatste partijen)

Anonymous
15-03-2005, 14:37
Need I say more..........................................

Highline
15-03-2005, 15:06
ik kom net van de eerste mma training van ramon af! als eerst werd er gewoon wat stoten combinaties getraind en daarna was het grondwerk aan de beurt. het grondwerk was onder leiding van chalid arrab en werd ondersteund door cor hemmers.

ze hebben veel geoefend op de sprawl (als ik dat zo goed schrijf) en wat hij moet doen zodra hij onderop beland. dit waren dus een aantal escapes waarna ramon meteen zijn bekende combinaties gaf. ook heeft hij geleerd hoe hij uit de touwen en uit de hoek moet wegdraaien bij een take down. ik ben geen expert op het grondwerk gebied maar als een totale nieuweling zijnde die hij het imo vrij aardig.

vandaag heb ik al wat materiaal over genki aangeleverd en morgen neem ik de rest mee dus als je iets hebt, post het aub in het mmf gedeeldt

@ wheelie.. ik heb geen foto's meer gemaakt :)

Fr3ddy
15-03-2005, 15:31
ze hebben veel geoefend op de sprawl (als ik dat zo goed schrijf)
Het is straw! :twak:

Highline
15-03-2005, 15:40
ze hebben veel geoefend op de sprawl (als ik dat zo goed schrijf)
Het is straw! :twak:

:shock: ok mijn fout. het is iig datgene dat mirko ook altijd doet om de take down te ontwijken

Fr3ddy
15-03-2005, 15:46
ze hebben veel geoefend op de sprawl (als ik dat zo goed schrijf)
Het is straw! :twak:

:shock: ok mijn fout. het is iig datgene dat mirko ook altijd doet om de take down te ontwijken
hahahahaha :mrgreen:

lol @ highline.. ik dacht dat je hem wel zou 'vatten' :lol:

:wink:

Ronny
15-03-2005, 15:46
je bent gek freddy...het is een sprawl


je zel wel een grapje maken

Highline
15-03-2005, 15:48
ze hebben veel geoefend op de sprawl (als ik dat zo goed schrijf)
Het is straw! :twak:

:shock: ok mijn fout. het is iig datgene dat mirko ook altijd doet om de take down te ontwijken
hahahahaha :mrgreen:

lol @ highline.. ik dacht dat je hem wel zou 'vatten' :lol:

:wink:

ik is onwetend :(

Fr3ddy
15-03-2005, 16:06
hahaha ach laat maar.. ik denk dat de meesten wel begrepen wat ik bedoelde :mrgreen:

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8590&highlight=straw
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=9412

Jij zou het toch wel moeten weten Shooto! :mrgreen:

Jarno
15-03-2005, 16:24
Hey Marc ze hebben toch ook Kazeka Muniz bij GG of traind die daar niet meer?
Dr is genoeg ervaring in huis in Breda . Ze weten heus wel waar ze mee bezig zijn en al zou die die MMA partij verliezen tegen een man als Genki is dat geen schande. Dat maakt hij daarna met die K1MAX partij wel goed.

Biiyen
15-03-2005, 16:32
aw shit! ik ben dit topic echt in :shock: aan het lezen. Onbegrijpelijk dat Ramon dat doet. En dan ook nog tegen Genki, niet de eerste de beste dus. Is het K1 MMA?

Highline
15-03-2005, 16:38
aw shit! ik ben dit topic echt in :shock: aan het lezen. Onbegrijpelijk dat Ramon dat doet. En dan ook nog tegen Genki, niet de eerste de beste dus. Is het K1 MMA?

ja het is k-1 mma. in mei of juni een k-1 partij

@ voodoo child: kazeka muniz zie ik nooit meer op de sportschool. hij heeft een flinke blessure gehad dus zal wel in zijn home country zijn vermoed ik

MZN
15-03-2005, 18:38
Ik denk dat de takedown defense, ofwel de mogelijkheid om het grondvechten onder de knie te krijgen heel persoonlijk ligt.

Leko kan 't na een jaar nog niet en Mirko heeft in een paar maanden tijd volgens Bas Rutten een betere sprawl ontwikkeld dan hijzelf in z'n hele carriere.


Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik zo'n flauw donkerbruin vermoeden heb dat deze partij veel weg gaat hebben van Uno vs. Sorprantey of Uno vs. Serkan Yilmaz maar dan met de gebruikelijke Sudo show er bij.

Ramon heeft wat mij betreft al zijn zaakjes op orde als hij er gewoon voor kan zorgen dat ie niet voor lul wordt gezet zoals Genki dat wel deed met Butterbean.

redjuh
15-03-2005, 18:45
En dan ook nog tegen Genki, niet de eerste de beste dus.

ehm genki is wel de eerste en de beste man

MZN
15-03-2005, 18:46
Roflpimp. Wie heeft dat ingesteld dat als je Mirko Fillipovic bij zijn bijnaam noemt dat er dan BITCH komt te staan? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PigDog
15-03-2005, 19:18
Als jij een van de beste basketballers bent van de NBA ga je toch ook niet voetballen tegen bijv. zidane van het voetbal (als je een doel en een basket hebt?)

Waarom niet? Je hebt immers niks te verliezen? Niemand neemt hem kwalijk als hij van Genki Sudo verliest?
Ik vind Genki persoonlijk één van de mooiste MMA vechters.
Hou toch eens op met die legende-valt-van-de-sokkel-theorie.

Ik denk dat niemand in Thailand bijvoorbeeld ooit zou twijfelen aan de geloofwaardigheid van Ramon. Hij heeft zich allang bewezen, heeft afscheid genomen van zijn sportieve carriere, op een grandioze manier. Als iemand daar nog aan twijfelt, dan weet ik het niet meer.
Nu, jaren na zijn "tijdperk" kun je gewoon heel veel geld verdienen in die wereld. Dat is mede te danken aan geweldige vechters zoals Ramon, die de sport groot hebben gemaakt. Laat hem dan in zijn nadagen een strootje meepikken van die berg goud, waar hij vroeger (letterlijk) met bloed, zweet en tranen voor geknokt heeft.

In andere sporten neemt niemand het serieus. Als bijvoorbeeld Michael Jordan een paar jaar gaat base-ballen, omdat hij dat gewoon leuk vind, vind niemand dat een ramp.
Als Pierre van Hooijdonck nog een paar jaar bij NAC gaat voetballen, vind iedereen dat geweldig, maar niemand verwacht dat NAC volgend jaar kampioen wordt.

Tuurlijk ben ik van mening gekleurd omdat ik bij Ramon train, maar ik vind Genki Sudo ook een geweldige vechter, en hoop gewoon dat beiden een schitterende partij neerzetten. En als Genki wint, is Ramon nog steeds een grote der groten onder de kickboxers.

En dat zal nooit veranderen.

RisingSun
15-03-2005, 19:50
Ok Pigdog, ik stel mijn mening bij, eigenlijk heb je wel een beetje gelijk :thumbs:

Highline
15-03-2005, 20:43
Als jij een van de beste basketballers bent van de NBA ga je toch ook niet voetballen tegen bijv. zidane van het voetbal (als je een doel en een basket hebt?)

Waarom niet? Je hebt immers niks te verliezen? Niemand neemt hem kwalijk als hij van Genki Sudo verliest?
Ik vind Genki persoonlijk één van de mooiste MMA vechters.
Hou toch eens op met die legende-valt-van-de-sokkel-theorie.

Ik denk dat niemand in Thailand bijvoorbeeld ooit zou twijfelen aan de geloofwaardigheid van Ramon. Hij heeft zich allang bewezen, heeft afscheid genomen van zijn sportieve carriere, op een grandioze manier. Als iemand daar nog aan twijfelt, dan weet ik het niet meer.
Nu, jaren na zijn "tijdperk" kun je gewoon heel veel geld verdienen in die wereld. Dat is mede te danken aan geweldige vechters zoals Ramon, die de sport groot hebben gemaakt. Laat hem dan in zijn nadagen een strootje meepikken van die berg goud, waar hij vroeger (letterlijk) met bloed, zweet en tranen voor geknokt heeft.

In andere sporten neemt niemand het serieus. Als bijvoorbeeld Michael Jordan een paar jaar gaat base-ballen, omdat hij dat gewoon leuk vind, vind niemand dat een ramp.
Als Pierre van Hooijdonck nog een paar jaar bij NAC gaat voetballen, vind iedereen dat geweldig, maar niemand verwacht dat NAC volgend jaar kampioen wordt.

Tuurlijk ben ik van mening gekleurd omdat ik bij Ramon train, maar ik vind Genki Sudo ook een geweldige vechter, en hoop gewoon dat beiden een schitterende partij neerzetten. En als Genki wint, is Ramon nog steeds een grote der groten onder de kickboxers.

En dat zal nooit veranderen.

heel mooi gezegd attila :thumbs:

chief108
15-03-2005, 21:54
I rest on your face....

dit wordt smullen menschen...

Chief108

a.s.c.
16-03-2005, 09:06
Als jij een van de beste basketballers bent van de NBA ga je toch ook niet voetballen tegen bijv. zidane van het voetbal (als je een doel en een basket hebt?)

Waarom niet? Je hebt immers niks te verliezen? Niemand neemt hem kwalijk als hij van Genki Sudo verliest?
Ik vind Genki persoonlijk één van de mooiste MMA vechters.
Hou toch eens op met die legende-valt-van-de-sokkel-theorie.

Ik denk dat niemand in Thailand bijvoorbeeld ooit zou twijfelen aan de geloofwaardigheid van Ramon. Hij heeft zich allang bewezen, heeft afscheid genomen van zijn sportieve carriere, op een grandioze manier. Als iemand daar nog aan twijfelt, dan weet ik het niet meer.
Nu, jaren na zijn "tijdperk" kun je gewoon heel veel geld verdienen in die wereld. Dat is mede te danken aan geweldige vechters zoals Ramon, die de sport groot hebben gemaakt. Laat hem dan in zijn nadagen een strootje meepikken van die berg goud, waar hij vroeger (letterlijk) met bloed, zweet en tranen voor geknokt heeft.

In andere sporten neemt niemand het serieus. Als bijvoorbeeld Michael Jordan een paar jaar gaat base-ballen, omdat hij dat gewoon leuk vind, vind niemand dat een ramp.
Als Pierre van Hooijdonck nog een paar jaar bij NAC gaat voetballen, vind iedereen dat geweldig, maar niemand verwacht dat NAC volgend jaar kampioen wordt.

Tuurlijk ben ik van mening gekleurd omdat ik bij Ramon train, maar ik vind Genki Sudo ook een geweldige vechter, en hoop gewoon dat beiden een schitterende partij neerzetten. En als Genki wint, is Ramon nog steeds een grote der groten onder de kickboxers.

En dat zal nooit veranderen.

hier doelde ik ook niet op, er werdt gezegd dat genki sudo pas ballen had als hij bleef staan dat vond ik onzin want waarom staand vechten tegen een legende als je ook naar de grond mag waar hij net pas is begonnen :wink:

a.s.c.
16-03-2005, 09:10
Voor de rest ben ik het wel met je eens! alleen ging het over de strategie van genki niet over de stappen van Ramon want die mag idd wel eens de vruchten plukken van zijn prestaties (voor zover hij dat nog niet gedaan heeft :thumbs: )

Anonymous
16-03-2005, 09:12
Als jij een van de beste basketballers bent van de NBA ga je toch ook niet voetballen tegen bijv. zidane van het voetbal (als je een doel en een basket hebt?)

Waarom niet? Je hebt immers niks te verliezen? Niemand neemt hem kwalijk als hij van Genki Sudo verliest?
Ik vind Genki persoonlijk één van de mooiste MMA vechters.
Hou toch eens op met die legende-valt-van-de-sokkel-theorie.

Ik denk dat niemand in Thailand bijvoorbeeld ooit zou twijfelen aan de geloofwaardigheid van Ramon. Hij heeft zich allang bewezen, heeft afscheid genomen van zijn sportieve carriere, op een grandioze manier. Als iemand daar nog aan twijfelt, dan weet ik het niet meer.
Nu, jaren na zijn "tijdperk" kun je gewoon heel veel geld verdienen in die wereld. Dat is mede te danken aan geweldige vechters zoals Ramon, die de sport groot hebben gemaakt. Laat hem dan in zijn nadagen een strootje meepikken van die berg goud, waar hij vroeger (letterlijk) met bloed, zweet en tranen voor geknokt heeft.

In andere sporten neemt niemand het serieus. Als bijvoorbeeld Michael Jordan een paar jaar gaat base-ballen, omdat hij dat gewoon leuk vind, vind niemand dat een ramp.
Als Pierre van Hooijdonck nog een paar jaar bij NAC gaat voetballen, vind iedereen dat geweldig, maar niemand verwacht dat NAC volgend jaar kampioen wordt.

Tuurlijk ben ik van mening gekleurd omdat ik bij Ramon train, maar ik vind Genki Sudo ook een geweldige vechter, en hoop gewoon dat beiden een schitterende partij neerzetten. En als Genki wint, is Ramon nog steeds een grote der groten onder de kickboxers.

En dat zal nooit veranderen.

Als hij het niet serieus neemt en binnen een minuutje in een verwurging ligt, krijg je natuurlijk wel weer dat gezeik dat een thaibokser niets in het mma heeft te zoeken en meer van dat soort ongein.

m.g
16-03-2005, 17:01
Same here....

maartenjackie
16-03-2005, 18:36
Dekkers by Brutal ko via straw in de 1e seconde van de 1e ronde,


Voodoochild vette avatar ouwe

Jarno
16-03-2005, 18:59
Dekkers by Brutal ko via straw in de 1e seconde van de 1e ronde,


Voodoochild vette avatar ouwe

bedankt :thumbs: