PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter deel 9 *spoiler*



Wheelie
15-03-2005, 12:56
Wat vonden jullie er van ?
Ik vond het weer een vette aflevering met een mooi gevecht.
LMAO @ die dief :lol: , betrapt :twak:
Ik hoop dat Forrest er niet uit hoeft vanwege die snee in zijn wenkbrauw.

RNLMC
15-03-2005, 13:12
de torrent staat in de mmf :thumbs:

migyur
15-03-2005, 13:24
Vond alex het wel goed doen, alleen jammer dat zijn ground skills nog niet zo goed zijn.
En die forrest die spoort niet... :lol:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij de sterkste zou kiezen inplaats van de zwakste.

En over die sam...achjah...vaag ventje. Wil graag zien hoe hij het in de kooi doet.

Wheelie
15-03-2005, 13:26
Vond alex het wel goed doen, alleen jammer dat zijn ground skills nog niet zo goed zijn.
En die forrest die spoort niet... :lol:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij de sterkste zou kiezen inplaats van de zwakste.

En over die sam...achjah...vaag ventje. Wil graag zien hoe hij het in de kooi doet.

Alex deed het zeker goed.

Ik hoop dat Sam een afstraffing krijgt als hij moet vechten.

MB667
15-03-2005, 14:13
Wat is 'the ultimate fighter' eigenlijk? Is dat ook met Henk Verschuur?

Wheelie
15-03-2005, 14:17
Wat is 'the ultimate fighter' eigenlijk? Is dat ook met Henk Verschuur?

Is dit een serieuze vraag :shock:


Sixteen men from across the Americas travel to Las Vegas with one dream, one goal - to become The Ultimate Fighter(tm).

Determination. Discipline. Excellence.

These young men are accomplished athletes, disciplined in wide range of mixed martial arts that include wrestling, boxing, judo, Jiu-Jitsu, karate and kickboxing. Each has the dream, the hope, and the will to fight in an Ultimate Fighting Championship(r) event. Only one fighter from each of the two weight classes will succeed with the challenge.

During the show the competitors will take their training to a higher level. They will be brought to Las Vegas where the UFC(r) brand has its National Training Center. For the next seven weeks the competitors will be under the strict supervision of two of the most successful and famous UFC(r) fighters and trainers on the planet, UFC Light Heavyweight Champion Randy Couture and UFC Light Heavyweight #1 Contender Chuck Liddell.

The competitors will endure the most grueling training and intense pressure of their lives. They will train together, live together, and fight against each other inside and outside of the storied UFC Octagon. The men are split into two teams, Team Liddell and Team Couture. The two squads compete against each other within their weight classes to avoid elimination.

In each episode, the competitors will also compete in a "Challenge." The Challenges are designed to push the fighters to the edge of their physical and mental capabilities. The Challenges revolve around old school training techniques, physical stamina, and mental strategy. The team that wins the challenge controls which fighters must fight to avoid elimination.

At the end of each week, one fighter from each team must fight in the Octagon to avoid being kicked out of the UFC Training Center(tm) until only two remain in each weight division. In the end, The Ultimate Fighter(tm) will be decided by a competition match -- a head-to-head fight to the finish inside the Octagon(r).

The weak are eliminated...

The strong will survive...

Only one will be left standing from each weight class...

The Ultimate Fighter

Wheelie
15-03-2005, 14:18
http://img59.exs.cx/img59/6691/leadphoto573x2827ke.jpg (http://www.imageshack.us)

MB667
15-03-2005, 14:21
Hehehe. Haphap.

MB667
15-03-2005, 14:21
Dan lijkt fightmaster me nog beter trouwens na de info wat je hierboven neer hebt gezet Kef :mrgreen:

Shytown
15-03-2005, 14:22
Haha ja die Sam is maar een vaag ventje ja.
Alex leek echt en psycho, en ben benieuwd hoe het afloopt met die snee....

Leuke aflevering :thumbs:

RNLMC
15-03-2005, 14:25
k hoop echt dat die snee in forrests wenkbrauw snel geneest,man die gast gaat het anders echt ver schoppen met ze`n gekke gedrag :lol:

de finales zijn op 9 april ,das op een zaterdag dus dan kunnen we het op zondag-ochtend zien :D 8)

Wheelie
15-03-2005, 14:31
Op andere Amerikaanse forums denken ze dat Forrest eruit gaat en dat Bobby Southworth terug komt i.p.v. Forrest

:shock:

Shytown
15-03-2005, 14:36
Aan het einde zie je Forrest liggen op de operatietafel, hopelijk doet dat wonderen
Anders krijgt na Chris L. Ook Southworth een plaatsje "kado"

RNLMC
15-03-2005, 14:44
Anders krijgt na Chris L. Ook Southworth een plaatsje "kado"

zo ja dat zou echt minder zijn :shock: ,aan de andere kant zou ik het niet erg vinden om hem nu echt een x knock-out geslagen te zien worden :maskills:

RisingSun
15-03-2005, 15:34
Was een leuke aflevering, heb em net gekeken. Ik hoop eht niet dat Southworth terug komt want ze moeten echt optyfen met die gast! Hopen dat Forrest mag blijven :thumbs:

Ralph
15-03-2005, 15:41
Leuke aflevering! Alex verraste me echt wel! Prima vechter (staand iig).

Mickey
15-03-2005, 15:47
Net gekeken!
Goddamn! I love this show!

Allereerst: Sam is een schijnheilige kutidioot.
Een van die gasten zij het het beste: Hij is net een politicus..
Babbelt zich er mooi uit. I dont like the guy..

Forrest vs Alex
Zo! Die had ik niet verwacht! Ik dacht heel even dat Alex zowaar zou kunnen
gaan winnen! Ware het niet dat ik in de themesong altijd al die shot van
een smilende Forrest zag.. Dat was wel jammer.

Ik hoop echter wel dat Forrest mag blijven.. en als ie weg moet dat ie
niet die vervelende Southworth terugkiest, maar bijvoorbeeld Alex nog
een kans geeft. Southworth mag van mij wegblijven!

En.. ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen..
"The Rules will change.... "

En niemand leek er echt al te blij mee! Zal mij benieuwen dus!

migyur
15-03-2005, 17:16
Op andere Amerikaanse forums denken ze dat Forrest eruit gaat en dat Bobby Southworth terug komt i.p.v. Forrest

Omdat die Leben zeker zegt: I dont like this at all...

Maarjah vind dat hele terug halen net zo debiel..
Doen ze trouwens ook bij the contender..

m.g
15-03-2005, 18:06
Ik ben net klaar met kijken.... was weer een vette show... en Sam ja wat moet je daar nou nog over zeggen....... En Alex maakte staand een erg goede indruk... Die snee ja dat is afwachten, hoop natuurlijk wel dat Forrest mag blijven hij is gek en houd wel wat leven in de brouwerij. En die Diego dan met z'n shake drinken dat is echt ranzig om het zo te doen!!!!! :shock:



En.. ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen..
"The Rules will change....


Ja daar ben ik ook benieuwd naar..... nog een weekje wachten :maskills:

Jeru
15-03-2005, 21:21
Was weer een vette aflevering!!! Jammer dan Alex niet veel kaas gegeten heeft van het grondgevecht anders zou hij het Forrest écht moeilijk kunnen maken.
Sam Hoger :twak:

Biiyen
15-03-2005, 23:24
coole episode! Iedereen hier heeft et al gezegd. Sam is een eikel en Forrest deed wat hij moest doen. En mocht Forrest gaan daan hoop ik in tegenstelling van jullie dat Bobby wel weer terug komt. Idd benieuwd wat er gaat gebeuren met de regels.

Mensen toch echt de contender gaan kijken! Net zo vet hoor. De show is vet en de bokspartijen zijn zowaar goed.

Dennis
16-03-2005, 09:40
Ook gaaf hoe ze de UFC wedstrijden op de tv gingen kijken.
Al die tijd hadden ze dus al een tv in huis. Hoor je nog iemand zeggen "mmmh volgens mij heb ik op die plek nog een keer water gemorst"

En de manier hoe Liddell naar wedstrijden kijkt!!!

bras
16-03-2005, 11:35
En de manier hoe Liddell naar wedstrijden kijkt!!!
phatte aflevering, jammer van alex zn ground skills inderdaad! anders had het heel anders kunnen aflopen!

en inderdaad, die chuck, schouders in zn nek, armen een beetje wijd, ogen wide open!! zo zat hij ook bij vitor vs tito, en toen zei iedereen dat hij aan de dope zat! blijkbaar is het dus gewoon zijn manier van meeleven! ik vond het iig phat!!

m.g
16-03-2005, 12:30
Dennis wrote:

En de manier hoe Liddell naar wedstrijden kijkt!!!

phatte aflevering, jammer van alex zn ground skills inderdaad! anders had het heel anders kunnen aflopen!

en inderdaad, die chuck, schouders in zn nek, armen een beetje wijd, ogen wide open!! zo zat hij ook bij vitor vs tito, en toen zei iedereen dat hij aan de dope zat! blijkbaar is het dus gewoon zijn manier van meeleven! ik vond het iig phat!!


Inderdaad hij zietr er niet ut als hij aan het kijken is... hij lijkt wel bezeten... :shock: :maskills: :twisted:

Anonymous
16-03-2005, 21:50
Dennis wrote:

En de manier hoe Liddell naar wedstrijden kijkt!!!

phatte aflevering, jammer van alex zn ground skills inderdaad! anders had het heel anders kunnen aflopen!

en inderdaad, die chuck, schouders in zn nek, armen een beetje wijd, ogen wide open!! zo zat hij ook bij vitor vs tito, en toen zei iedereen dat hij aan de dope zat! blijkbaar is het dus gewoon zijn manier van meeleven! ik vond het iig phat!!


Inderdaad hij zietr er niet ut als hij aan het kijken is... hij lijkt wel



bezeten... :shock: :maskills: :twisted:

Volgens mij heeft hij altijd moeite met stil zitten

Silat
16-03-2005, 21:58
Hahah ja met z'n allen UFC kijken, echt dope.

Deuce
19-03-2005, 15:31
Zo ik ben ook weer up to date....wat een mega show zeg...

Ik moet wel zeggen, onwijs kut dat die Nate geblesseerd is....

Deze show is zeker kicke :thumbs:

Virus
19-03-2005, 16:54
Hahah ja met z'n allen UFC kijken, echt dope.

Maar wel de saaiste UFC in tijden... :lol:

Deuce
19-03-2005, 17:03
Wanneer komt de volgende aflevering?

Mickey
19-03-2005, 18:12
Dinsdag staat de nieuwste op de mma tracker.

Deuce
19-03-2005, 18:14
Was er al gezegd dat ik Nate........onwijs veel op Justinanius vind lijken..

Qua uiterlijk maar ook qua manier van doen en praten.... :wink:

Owja...chris leben rules.....

Mickey
19-03-2005, 18:20
Hehehe Ik wilde het niet zeggen over Nate..
Maar het klopt als een Bus!

Tijd geleden hebben we ook fotos gehad hier van
een Justi look a like..

Was volgens mij ook Quary..

Quarry is hier trouwens lid en heeft hier ook een paar posts gemaakt.
op ultimatefighter.tv posten de meeste mensen van TUF zelf ook.
Daar stond een link van ons over de show oid..

Zn profile
http://www.ma-skills.com/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=1040

En zn posts:
http://www.ma-skills.com/phpBB2/search.php?search_author=Nathan+Rock+Quarry