PDA

View Full Version : Ja ja, echt waar we zijn gehacked :-)



Ronald
15-03-2005, 21:04
Ja ja, echt waar we zijn gehacked :P . Vandaag is het een tijdje op het forum te zien geweest. Het MMA forum was omgedoopt met de uiterst creatieve naam SEX en op de indexpagina was een afbeelding te zien van een raar hoofd (waarschijnlijk die van de hacker: zie hieronder).

Het doel van de hacker is geweest om het Multi Media Forum te verwijderen, en zoals jullie gezien zullen hebben is het MMF inderdaad ook verdwenen. We zijn op dit moment aan het overwegen of we het MMF weer compleet terug zullen zetten (een backup is uiteraard aanwezig) of dat we gewoon overnieuw beginnen. Terugzetten is namelijk weer een aardig klusje en de meeste topics zijn toch verouderd omdat het meestal om YouSendIt links gaat.
Echter, op dit moment heeft uiteraard prioriteit om het forum waterdicht te maken. Daar gaat dan ook eerst de aandacht naar uit.

Overigens, van iedereen die toegang heeft tot het MMF hebben we persoonlijke gegevens. Maak je er vooral geen zorgen om dat die nu ook ontfutselt zijn. De persoonlijke gegevens van een ieder worden niet op het forum bewaard!!

Afijn… komen we natuurlijk ook op de vraag wie ons nou gehacked heeft. Tja, laten we het voorlopig maar houden bij de feiten die op dit moment bekend zijn. Het is in ieder geval iemand geweest die er problemen mee heeft dat wij een goed lopend Multi Media Forum hebben. Daar mogen jullie dan zelf namen of personen bij bedenken ;) . Overigens is het niet de eerste keer dat er gepoogd wordt het MMF de nek om te draaien (van de vorige keer is bij ons bekend wie de dader was). Maar net als vorige keer zal ook dit keer de poging geen invloed hebben op de levensvatbaarheid van het forum. We hebben hier gewoon een fantastische club van members bij elkaar die samen dit forum maken tot wat het is. Daar brengen 1 of 2 kwaadwillenden geen verandering in.

Ondertussen gaan wij weer stevig aan de slag. Zodra het MMF weer in de lucht is zien jullie dat uiteraard :) .

Namens de Mixfightcrew,

Ronald

http://img238.exs.cx/img238/7006/mixfighthacked6ok.jpg

}|^-_-^|{
15-03-2005, 21:07
even voor de duidelijkheid: ik neem aan dat een eventuele dader aan de schandpaal genageld wordt? :twisted:

marster
15-03-2005, 21:11
wat zijn dat klootzakken en precies wanneer ik TUF wil binnenhalen.
weet je wie dat zijn, kunnen we hun even met onze 2 advokaaten langs gaan. linker en rechter vuist. :twak: :twak: :twak:

Jeru
15-03-2005, 21:21
Waar is de quick reply gebleven?

Mickey
15-03-2005, 21:21
Zie ook:
http://www.ma-skills.com/newsletter/15-3.html

We moeten nog even wat kleine dingetjes herinstalleren..
Denk aan: Quickreplies e.d.

Not to worry.. komt allemaal terug.. ;)

Highline
15-03-2005, 21:22
wat een teringleijer. ik blij dat ik tenminste al iets van genki sudo beelden binnen heb!

D22ntjuh
15-03-2005, 21:23
mischien was het iemand die geen toegang kreeg tot het mmf?

Ton
15-03-2005, 21:31
VERDOMME RAY !!!

Makijs
15-03-2005, 21:31
Heeft zo'n hacker nu echt niets beters te doen? Wat een kutleven heb je dan.
Succes met het repareren guys!

chief108
15-03-2005, 21:36
het is in ieder geval geen standaard hacker..

anders had UGLYHACKER wel wat google hits opgeleverd...

die kids zijn namelijk altijd retetrots op hun "overwinningen" :twak:

denk wel dat dit dus iemand was die wist van php
hun eigen site lag vorige maand ook al een paar dagen helemaal plat...

Chief108

Leon
15-03-2005, 21:41
wat een lullig kutventje, IP check heeft vast geen zin en ook geen spoor van de dader?

danielsan
15-03-2005, 21:50
:twak: MUST KILL MUST KILL............

Wheelie
15-03-2005, 21:53
mischien was het iemand die geen toegang kreeg tot het mmf?

Ga daar maar vanuit ja :maskills:

Dragon Tail
15-03-2005, 21:57
Ik had jullie gewaarschuwd... :twisted:

http://www.freepichosting.com/Thumbs/421582671/16/400/320.jpg

...en verder geen insuniaties :evil:

Mickey
15-03-2005, 21:58
Nou goed..

Ik ben ff aan het speuren geweest en heb alle stappen
van de "hacker" kunnen achterhalen..

Onze vrolijke vriend zat lekker met zn laptop op het strand
van spanje.. Tenminste.. Als ik mn logfiles mag geloven..

Uiteraard ben ik skeptischer als dat ;)

De hacker, en ik gebruik de term losjes, heeft middels een
achterdeurtje in ons forum wat vervelende dingetjes proberen te
doen. Dit is deels gelukt.. Helaas..

We hebben echter een aantal sterke aanwijzingen die allemaal in 1
richting wijzen.. Schijnbaar waren we wat te goed bezig..

Ik heb nieuws voor die mensen.. En ze zullen dit vast wel lezen:
Doet pijn he? Thx for the compliment suckers!

chief108
15-03-2005, 21:59
wat een lullig kutventje, IP check heeft vast geen zin en ook geen spoor van de dader?
ergens in de logs moet wel wat staan....
heus wel...

maar dan nog

een beetje script kid kan z'n IP wel spoofen...

Chief108

xXRichardXx
15-03-2005, 22:08
Ik weet niet of iemand het al opgevallen is (mod's) maar de tijd staat nu ook op +2 GMT... Klote hacker, zeker zo'n levenloze nerd die niks beters te doen heeft :evil:


EDIT: Laat maar, ik zie nu dat ie t wel doet op +1! Sorry!!

Muay Thai Elite
15-03-2005, 22:15
Goed bezig Mickey... Succes met de verdere reparaties Mods / Admins :thumbs:

NTT-FX
15-03-2005, 22:22
Toch maar overstappen op invision dan maar? ... :?

Ronald
15-03-2005, 22:25
Het MMF is inmiddels weer online :D .

Shytown
15-03-2005, 22:26
We hebben echter een aantal sterke aanwijzingen die allemaal in 1
richting wijzen.. Schijnbaar waren we wat te goed bezig..

Ik heb nieuws voor die mensen.. En ze zullen dit vast wel lezen:
Doet pijn he? Thx for the compliment suckers

Hmmzz..ik heb een donkerbruin vermoeden.... :twak:

Fr3ddy
15-03-2005, 22:28
All your MMF is belong to us!

Ton
15-03-2005, 22:36
Maar ff serieus, als je achter de (forum)naam van 'de hacker' komt, wordt die toch wel ff bekend gemaakt hierzo ?! :maskills: :twak:

Mickey
15-03-2005, 22:38
Uiteraard.

Maar dan willen we wel 100% zeker weten wat we zeggen.
Ik wil niemand vals beschuldigen.

Octavius
15-03-2005, 22:40
Shit snel me naam laten veranderen.

max mulder shihan
15-03-2005, 22:54
Mickey, woont die hacker toevallig in Arnhem?

marster
15-03-2005, 22:56
En is hij klein

Anonymous
15-03-2005, 22:57
Ophangen die hufter! :maskills:

Biiyen
15-03-2005, 23:13
wat een kutkop zeg, een beetje het mmf slopen. Kick some ass MF crew! Moge de dader een flink pak op zijn broek krijgen.

redjuh
16-03-2005, 00:09
op zich zou ik me voor kunnen stellen dat een bekende verstrekker van beeldmateriaal er niet blij mee is. en in nederland is er maar 1 de grootste. maar ja iedereen weet wat Max net al zei... meneer waarvan zijn naam alweer bijna voorbij is gelukkig. damn wat hebik een hekel aan kou!

}|^-_-^|{
16-03-2005, 00:12
wacht nou ff tot de dader uit de hoge hoed komt...

2look
16-03-2005, 02:23
deze persoon werkte dus met een proxy blijkbaar

hij zal slim genoeg zijn om verder geen sporen naar zichzelf achter te laten aangezien hij ook slim genoeg was om jullie te hacken

dan zijn er maar weinig manieren om achter de dader te komen

hij kan het zeggen tegen 3den en die weer tegen jullie maar wie zegt dat zo iemand niet stoer wilde doen

enige voordeel is dat hij zo slim was om een Spaanse proxy te gebruiken
aangifte doen is een mogelijkheid en als de politie serieus moeite doet kunnen ze via Spanje bij de provider van de proxyip weer het Nederlandse ip terug vinden

maar in de praktijk gebeurd dit niet omdat Nederland dan Spanje te hulp moet roepen en de provider in Spanje moet meewerken en anders moet dan via de rechter medewerking worden geëist van de provider

waarna weer in Nederland de medewerking van de Nederlandse provider van het verkregen ip moet komen

kortom neem het verlies als les dat de site beter beveiligt moet worden en vergeet niet dat zelfs microsoft gehackt is geweest dus je verkeerd in goed gezelschaap :wink:

2look
16-03-2005, 02:40
mischien was het iemand die geen toegang kreeg tot het mmf?
ik kreeg wel toegang maar dat werd ook weer ingetrokken :lol:
bewijs dat nu juist me onschuld of ben ik nu juist verdachte :roll:

@ton ik verdenk ook ray :thumbs:

micha
16-03-2005, 06:53
Mickey go get him :twak:

NormaR
16-03-2005, 08:17
Het Nokaut forum was ook al gehackt:
http://www.nokaut.com/forum/viewtopic.php?t=4134
Mixfight is dus niet het enige vechtsportforum waar iemand een hekel aan heeft . Grappig dat wat geklets over vechtsport blijkbaar zoveel irritatie opwekt.

Anonymous
16-03-2005, 08:52
Op fighttalk kregen een tijd geleden ook al mijn leden allemaal een mailtje: met reclame naar een of andere nederlandse partysite. Ook dat had niemand van ons zelf gestuurd. Misschien heeft dat er ook wat mee te maken. EFfe voor de duidelijkheid. Ik was het in ieder geval niet. Ik weet drie toetsen op mijn pc te vinden en dat is de spatiebalk, enter en control. Dus jullie moeten echt op zoek naar een andere dader. Helaas

B3 lik3 M3
16-03-2005, 08:56
Ik weet drie toetsen op mijn pc te vinden en dat is de spatiebalk, enter en control.


OMG?!?!

Dat zegt genoeg lijkt me :lol:

Aaronk
16-03-2005, 09:05
Mijn extremistische karate beweging Fakata zat er achter

Jay Hoov
16-03-2005, 09:25
Mixfight rulezzzz......Afmaken die hackers....Haters!!!!

MrMiyagi
16-03-2005, 10:33
Wat een kliekhonden, allemaal kapotmaken :evil:

Nickuraba
16-03-2005, 10:41
1 leverstoot van elke mixfight member! vuile hond, beeje de boel te sabborteren

Anonymous
16-03-2005, 11:04
1 leverstoot van elke mixfight member! vuile hond, beeje de boel te sabborteren

en de straf is?

Nickuraba
16-03-2005, 11:31
mwuah, met duizend leden, vind ik dat een aardige punishment!

smike
16-03-2005, 11:53
hm, deze hackaanval was te verwachten phb is zeer makkelijk te hacken, kan zo weer gebeuren, hoef je niet eens zo technisch voor te zijn.
Ik weet neit hoeveel kennis de admins hebben, maar ik ben bang dat als de hacker het wil, het zo weer kan gebeuren.
Overigens vond ik het een onschuldige hack, het wanadoo forum is weleens gehackt en daar stonden toen de ziekste dingen op!

B3 lik3 M3
16-03-2005, 11:57
hm, deze hackaanval was te verwachten phb is zeer makkelijk te hacken, kan zo weer gebeuren, hoef je niet eens zo technisch voor te zijn.
Ik weet neit hoeveel kennis de admins hebben, maar ik ben bang dat als de hacker het wil, het zo weer kan gebeuren.
Overigens vond ik het een onschuldige hack, het wanadoo forum is weleens gehackt en daar stonden toen de ziekste dingen op!

It's alot.. trust me..

En er is een aardig grote upgrade uitgevoerd..
Ik vond het ook aardig onschuldig.. maar daarom hebben we gelukkig een aantal dingen kunnen aanscherpen..

Deuce
16-03-2005, 12:11
Ik heb gehoord dat alle punten wijzen naar een sportschool in Strijen...

IP adressen, achtergelaten sporen en andere dingen....

Shytown
16-03-2005, 12:14
Het valt mij juist op dat het binnen een week gebeurd na de aanmelding van Deuce.

Deuce
16-03-2005, 12:16
Het valt mij juist op dat het binnen een week gebeurd na de aanmelding van Deuce.

Kun je nagaan als ik je zus eeen week ken,wat er dan gebeurd.... :wink:

Shytown
16-03-2005, 12:18
Ga je nu beweren dat je hetero bent Deuce? Dat gelooft toch niemand?
En gelukkig heb ik geen zus..
Wat trouwens wel een aanwijzing is voor een mogelijke dader is de foto die gebruikt is van Redjuh.....

Christophe
16-03-2005, 12:22
Ze kunnen hacken wat ze willen, deze site krijgt niemand kapot!!! Keep up the good work admins!

Ik hoop echt dat als jullie de dader vinden, er een uitgebreid dossiertje van de persoon in kwestie op mixfight komt: foto's, adres, trainingsplaats (als het al iemand is die op een mat of in een ring durft stappen), favoriete café, e.d.! Dan kan hij eens zien waar er allemaal Mixfight-leden rondlopen! :twisted: :twak: :twisted:

Mixfight 4ever!!!

Christophe
16-03-2005, 12:37
Die "We're gonna have to kick some ass.." hierboven is echt te gek. Kan er dan wel even een filmpje van gedraaid worden, en dan op het MMF gezet worden. Dat lijkt me dan pas echt "Ultimate Revenge"! :wink:

AL3X1S
16-03-2005, 12:39
Het Nokaut forum was ook al gehackt:
http://www.nokaut.com/forum/viewtopic.php?t=4134
Mixfight is dus niet het enige vechtsportforum waar iemand een hekel aan heeft . Grappig dat wat geklets over vechtsport blijkbaar zoveel irritatie opwekt.

also al3xweb forum were hacked :x http://www.al3xweb.com/Forum/viewtopic.php?t=3391

and http://www.mma-fighter.com/forum
...
I am very sad, because they say the IP is from spain, and maybe is a person of spain that hate me.. because I received some messages flaming me in the shoutbox of my web.
(but maybe the motherfuc.. use spain proxy. dont know) :twak:

http://img163.exs.cx/img163/9879/hacked21bg.gif

Anonymous
16-03-2005, 12:49
de vechters zijn gepakt door een bleek pc freakje lijkt het :lol: :P :wink:

Anonymous
16-03-2005, 12:55
1 leverstoot van elke mixfight member! vuile hond, beeje de boel te sabborteren


Oh neeeeee een leverstoot van Redjuh, Ronald, Mama, Hunter hahahaha. Die hacker gaat schrikken

Iwan
16-03-2005, 13:19
1 leverstoot van elke mixfight member! vuile hond, beeje de boel te sabborteren


Oh neeeeee een leverstoot van Redjuh, Ronald, Mama, Hunter hahahaha. Die hacker gaat schrikken

Wel als tie een leverstoot van mij krijgt, en nog een als bonus van Nathan er overheen hahaha!

smike
16-03-2005, 13:23
de vechters zijn gepakt door een bleek pc freakje lijkt het :lol: :P :wink:







Oh neeeeee een leverstoot van Redjuh, Ronald, Mama, Hunter hahahaha. Die hacker gaat schrikken

Lijkt veel op 1 en dezelfde persoon... die misschien wel er meer vanaf weet :!:

chief108
16-03-2005, 13:57
also al3xweb forum were hacked :x http://www.al3xweb.com/Forum/viewtopic.php?t=3391

and http://www.mma-fighter.com/forum
...
I am very sad, because they say the IP is from spain, and maybe is a person of spain that hate me.. because I received some messages flaming me in the shoutbox of my web.
(but maybe the motherfuc.. use spain proxy. dont know) :twak:


well...

it shouldn't have been too hard for ANY script kid to "hack" the mma-fighter forum if they still ran their board on phpBB 2.0.6
there have been 7 (!!!!!!!) security updates since that version so....


so your site was using phpbb as well I guess?

these kids usually use the same exploit to make some "name" for themselves until all boards have adjusted their security

see it on the bright side:
the phpbb site was down for over 1 week after the last hack :roll:

here we can still post our imaginairy punishments for that piece of crap... :twak:

Chief108

Anonymous
16-03-2005, 14:42
Stuur de hacker is opgespoord en gehuldigd.

2look
16-03-2005, 14:55
de vechters zijn gepakt door een bleek pc freakje lijkt het :lol: :P :wink:







Oh neeeeee een leverstoot van Redjuh, Ronald, Mama, Hunter hahahaha. Die hacker gaat schrikken

Lijkt veel op 1 en dezelfde persoon... die misschien wel er meer vanaf weet :!:
ik post niet anoniem :twak: :maskills:
2look.nl ben ik wel, gewoon te lui om in te loggen :!:
maar als guest iets neerzetten doe ik niet :twisted:

Franklin
16-03-2005, 18:18
Als die gast zo stoer is door de site te hacken laat ie dan eens meedoen op het shooto gala in ede.
Denk dat er genoeg mensen zijn die hem een stukje respect willen bijbrengen.
Ik ben er zekers 1 van.

Keep the MIXFIGHT ALIVE

Ronald
16-03-2005, 20:31
1 leverstoot van elke mixfight member! vuile hond, beeje de boel te sabborteren
Oh neeeeee een leverstoot van Redjuh, Ronald, Mama, Hunter hahahaha. Die hacker gaat schrikken
Oh jee, mijn fysieke vaardigheden maken geen indruk op anonymous. Ik ga gelijk mijn trainingsintensiteit opschroeven; ik wens natuurlijk wel dat mijn leverstoten serieus genomen worden.

mama
16-03-2005, 20:38
x2
je wil van mij echt geen leverstoot krijgen hoor gast........... :lol: :lol: :lol:
als je een beetje een kerel bent zeg je het onder je eigen naam

Leon
16-03-2005, 21:06
Ik wil ook slaan, ik wil ook slaan!!!

MZN
17-03-2005, 17:25
Die foto die daar gepost is volgens mij tijden lang (of nu nog) de avatar geweest van een Mirko nuthugger onder de naam beroCRO. Wij nederlandse sherdoggers hebben altijd een niet zo'n hele beste omgang met 'm, vooral omdat ie graag Nederlandse k-1 vechters afkraakt. Leko en Mirko zijn ook altijd de goden bij 'm. De laatste tijd heb ik alleen geen last meer van 'm gehad vooral omdat ik niet meer zo vaak op sherdog post :p

chief108
17-03-2005, 18:06
al wat meer bekend dan?

kan geen tierelier vinden over die gast
kom ook niet verder met IP...

Chief108

Anonymous
17-03-2005, 18:09
x2
je wil van mij echt geen leverstoot krijgen hoor gast........... :lol: :lol: :lol:
als je een beetje een kerel bent zeg je het onder je eigen naam

ik was dat

de kancho

jojo
17-03-2005, 18:18
sneu

Deuce
17-03-2005, 18:33
al wat meer bekend dan?

kan geen tierelier vinden over die gast
kom ook niet verder met IP...

Chief108

De kancho en zn team laten geen sporen achter...

Sjaak
17-03-2005, 19:44
Graag naam, adres en alle info over deze "figuur" die dit op zijn geweten heeft.

Deuce
17-03-2005, 19:56
Graag naam, adres en alle info over deze "figuur" die dit op zijn geweten heeft.

Sherlock Sjaak handelt de rest af....

Judas
17-03-2005, 20:53
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?threadid=244054

Kijk es effe op deze pagina en wat valt jullie op?

Judas
17-03-2005, 20:54
Sorry, was al vermeld :oops:

micha
17-03-2005, 21:16
het net sluit zich :twak:

Anonymous
17-03-2005, 22:00
Graag naam, adres en alle info over deze "figuur" die dit op zijn geweten heeft.
Location: Zagreb, Croatia neem aan dat jij hem even een bezoekje brengt :lol:

Anonymous
17-03-2005, 22:09
als je gaat zoeken op zijn nickname kom je onderandere dit tegen http://p208.ezboard.com/fyodasoccer67901frm3.showMessage?topicID=80.topic
lijkt dus dat hij echt uit zagred komt
dus sjaak stap in je auto 8) :thumbs: :wink:

ashi76
17-03-2005, 22:16
Ik heb in '97 in Zagreb geweest..... daar wil je (in je eentje en ongewapend) geen bonje zoeken. ;)

Anonymous
17-03-2005, 22:16
Zo ik ben blij dat ik de HAcker niet ben man. Want zo te zien zijn jullie gevaarlijke dingen van plan. Daar wil ik liever niet tussen in zitten.

Hollandpride
17-03-2005, 22:19
Zo ik ben blij dat ik de HAcker niet ben man. Want zo te zien zijn jullie gevaarlijke dingen van plan. Daar wil ik liever niet tussen in zitten.

pussy :lol:

Deuce
17-03-2005, 22:20
Ik vind het wel lullig hoor dat jullie Rocket hebben verdacht, die jongen liep door de stad met een stalen plaat op zn lever omdat ie bang was voor mixfightattacks...

Anonymous
17-03-2005, 22:37
Ik vind het wel lullig hoor dat jullie Rocket hebben verdacht, die jongen liep door de stad met een stalen plaat op zn lever omdat ie bang was voor mixfightattacks...


Deuce bedankt voor je steun. Ik waardeer je hulp, maar voor je eigen bestwil blijf er buiten. Dit is zware onderwereld

Deuce
17-03-2005, 22:38
Ja ok, er stond hier net al iemand een Kata te doen in mijn achtertuin....

Anonymous
17-03-2005, 22:47
Ja ok, er stond hier net al iemand een Kata te doen in mijn achtertuin....

Dat bedoel ik, dit is buiten onze league deuce. Het begint met een kata in de achtertuin, maar voordat je het weet. Delen ze leverstoten uit en met die van iemand anders er nog eens overheen

ashi76
17-03-2005, 23:00
Jij zou toch als geen ander moeten weten dat dit niet grappig is als dit je overkomt Robbie...

Ik weet dat jij ook veel tijd in ft stopt en hoop voor je dat jij van deze ellende bespaard zal blijven.

Anonymous
17-03-2005, 23:02
niets is tever of te gevaarlijk voor sjaak vooral niet tever :evil:
toch sjaak :lol: :roll:

Ik heb in '97 in Zagreb geweest..... daar wil je (in je eentje en ongewapend) geen bonje zoeken. ;)

king
18-03-2005, 09:46
Als Sjaak daar in Zagreb drie bakstenen met z'n blote handen door midden slaat, piepen ze wel anders en zullen ze zich de volgende keer wel bedenken voor ze met www.mixfight.nl focken :thumbs: :lol:

Sjaak
18-03-2005, 10:15
Jongens je kan er een geintje over maken maar degene dit overkomt of wel is is overkomen weet hoe "frusterend" dit is en ja ik ben wel is in Zagreb geweest voor een karatetoernooi en ik heb daar nog wel van "vage" karatekennissen.

Hebben jullie een adres want ik moet dit jaar toch nog een keer naar Roemenie en Georgie, kom er dan misschien we langs :lol:

Je moet die gozer aan de hoogste boom hangen want hackers zijn niet leuk en zeker niet degenen die je bewust schade willen toebrengen :x

btw ik heb een of ander vreemd gevoel dat die gozer helemaal niet zo ver woont maar gewoon in Nederland :roll:

Anonymous
18-03-2005, 11:15
me zoektocht eindig toch steeds in kroatie ook met zijn emailadres en een forum waar hij zo beetje de scepter zwaait eindig me zoektocht in kroatie
maarja enige bewijs dat hij het zal hebben gedaan bestaat uit een advator die hij gebruikte en zijn "beetje" afkeer tegen nederlandse vechters

erg mager dus allemaal

en natuurlijk is het klote en ik heb het ook zelf meegemaakt en dan baal je wel even flink maar inplaats hier massaal in de tranendal te gaan schieten waar de persoon enkel maar plezier om zal hebben is er een beetje over geinen tenminste nog iets positiefs maken van een negatieve actie

Sjaak
18-03-2005, 11:17
me zoektocht eindig toch steeds in kroatie ook met zijn emailadres en een forum waar hij zo beetje de scepter zwaait eindig me zoektocht in kroatie
maarja enige bewijs dat hij het zal hebben gedaan bestaat uit een advator die hij gebruikte en zijn "beetje" afkeer tegen nederlandse vechters

erg mager dus allemaal

en natuurlijk is het klote en ik heb het ook zelf meegemaakt en dan baal je wel even flink maar inplaats hier massaal in de tranendal te gaan schieten waar de persoon enkel maar plezier om zal hebben is er een beetje over geinen tenminste nog iets positiefs maken van een negatieve actie

Mick klopt het dat die galbak uit Kroatie komt of heb jij andere vermoedens :maskills:

Anonymous
18-03-2005, 11:19
Dus het was CroCop......

Gelukkig dat Iwan, Nathan en Sjaak dit probleempje even gaan oplossen

Sjaak
18-03-2005, 11:27
Dus het was CroCop......

Gelukkig dat Iwan, Nathan en Sjaak dit probleempje even gaan oplossen

Hebbie ook nog wat zinnigs te melden hier ?

Anonymous
18-03-2005, 11:30
Dus het was CroCop......

Gelukkig dat Iwan, Nathan en Sjaak dit probleempje even gaan oplossen

lmfao :lol:

Sjaak
18-03-2005, 11:32
2.look heeft wel een beetje gelijk, is een kutstreek maar was gelukkig snel opgelost, zo'n jongen krijg je toch niet te pakken en die spierballentaal helpt daar ook niet tegen.

Heeft niks te doen met spierballentaal, gewoon bekend maken wie dit heeft gedaan met naam en toenaam, thats all :thumbs:

Sjaak
18-03-2005, 11:45
Ja maar Sjaak, dit is een echte Hacker, niet gewoon een bekende die mixfight even wil pesten, die krijg je heus niet te pakken. Ik vind het ook een klotestreek, maar snap de reacties van Rocket en 2.look wel.

Rick ik geloof dat pas als Mick mij dat verzekerd en niet eerder :twak:

Anonymous
18-03-2005, 11:46
Rick ik geloof dat pas als Mick mij dat verzekerd en niet eerder :twak:

Mickey belde me net met het verzoek of ik je wilde doorgeven dat je in de sloot moest springen.

Sjaak
18-03-2005, 12:19
Ik zie jou heel snel :wink:

mama
18-03-2005, 12:24
zo nu weer ff ontopic of een een gezellige topic in de slowchat openen.......

Mack
18-03-2005, 13:03
Je kunt het ook anders bekijken. Die hacker heeft wel de zwakke plekken gevonden en het is nu aan de admins om het geheel waterdicht te krijgen...