PDA

View Full Version : De Roy van Zuydewijn vs Het Koningshuis



Guru
15-03-2005, 21:25
Tjonge, jonge, jonge.
Het was smullen bij Barend & van Dorp. Edwin de Roy van Zuydewijn kwam op bezoek.
Ik geloof in complotten. Als Engeland een James Bond heeft en de rest van de wereld ook van die gasten heeft die undercoverwerk verrichten, waarom dan ook niet in Nederland?
Nee, ons land kent ook een geheime dienst. Volgens Edwin is dat zeker en na gisteren geloof ik dat gelijk;
Dat hij en zijn vrouw onder druk zijn gezet om te gaan scheiden, dat geloof ik ook. Oké, de scène waarbij hij “Kop dicht!� tegen zijn verse bruidje roept, staat nog fris op mijn netvlies, maar we wisten niet waarom hij dat tegen haar zei.
Was toen de geheime dienst al bezig? Ik geloof van wel, of wil het geloven.
Toen Bernard dood was en met een laatste interview verscheen, werd al gespeculeerd dat er meer shit naar boven zou komen. Toen had al een belletje moeten rinkelen dat de kranten ook in opdracht van Bernard werkten.
Edwin, ik dank je. De Prins der Nederlanden heeft wel degelijk in een obscuur Nazizooitje gezeten, inclusief bonuskaartnummer. Ik wil dan ook de boeken van Edwin lezen omdat je bij Barend & van Dorp niet mag uitpraten omdat ze zich belangrijker vinden dan de gast. Dan kom je helemaal paranoia over; zeker als je weet dat ze Wim Kok hoog hebben zitten, dan wordt het al verdacht.
Wim Kok blijkt ook gelogen te hebben. Maar we zullen zien, als Edwin binnen nu en 5 jaar dood is, dan weten we genoeg. Dan hebben we zeker te weten een geheime dienst.
De vader van Edwin wist veel, Edwin weet veel en er ik verwacht dat de bodem van de beerput nog niet is bereikt. Ik heb er zin an. Whahahahahahaha.


Voor degenen die de uitzending willen checken..
http://www.rtl.nl/(/actueel/barendenvandorp/)/components/actueel/barendenvandorp/2004/1103.xml

Octavius
15-03-2005, 22:12
Gaan we weer.

Het was toen. Je kan het niet terug draaien, goed praten of weet ik veel. Nederland moet zich gewoon bezig houden met wat er moet komen.

De NSDAP was een politieke partij toen met zijn idealen. Later werd je daar op aangekeken. Als je nu lid bent van GroenLinks bv en die gaan alle rechtse mensen deporteren en weet ik veel. Dan gaan ze je over 50 jaar ook aankijken van 'Jij was er een van GroenLinks".

Ik krijg wel weer over me dat ik Benno verdedig en waarom doe je dat blablablablablablba. Ik verdedig niemand maar ik wordt er zo moe van altijd dat gezeik over vroeger en de oorlog.

@guru. Lekker klaargekomen die avond?

harry
15-03-2005, 22:15
Thanks Guru had ut gemist!

Guru
15-03-2005, 22:28
Psies Octavius!
We gaan weer..!
Ik ga wel weer (bijna voorjaar he?)
Jij hebt geen zin blijkbaar, maar dan kan je je ook beter maar afzijdig houden van deze topics nietwaar?

De onderste steen moet boven komen!
Dat is het mooie ervan, als je het verleden niet goed afsluit hoe kan het heden en de toekomst dan worden?

Trouwens heerlijk klaargekomen, zo'n digitaal orgasme op mijn beeldscherm.
Gelukkig zijn er nog helden in Nederland zoals Edwin, die niet meelopen met de geheime dienst,de telegraaf en en die bloedhonden.

Octavius
15-03-2005, 22:36
Wil je nu sex met Edwin?

Ik heb altijd zin in discussies maar ik kan jouw antwoord bijna van te voren citeren en ik hou me zeker niet afzeidig. Jij bent van het soort dat precies altijd weet wat een ander goed en fout doet en wat wel en niet mag. Je bent net zo erg als de Prive, Story en Telegraaf bij elkaar.
Als we alle waarheid boven water moetsen halen die er te halen valt in de wereld dan zal je nog raar staan te kijken. Denk toch niet dat Fortuyn of Wilder zo kosjer zijn of wie dan ook?

Geef me eens een goede reden wat voor nationaal belang het zou hebben dat we allemaal weten dat ZKH prins Bernhard lid geweest zou zijn van de NSDAP?

Het verleden niet goed afsluiten? Ach kom jonge. Dan zou Nederland al lang de hel ingezakt zijn en de rest van de wereld erbij.

Guru
15-03-2005, 22:53
Ik vind het fijn dat er iemand tegen de staat en koningshuis schopt, ik kan me daar mee indentificeren.
Voor de rest laat ik het aan de advocaten van Edwin over, en mijn steun heeft hij.
Bekijk het interview maar, voor de rest zeg ik niks meer... 8)

Octavius
15-03-2005, 22:59
Ik heb het op TV gezien. Dus...

Me steun dit me steun dat. Als je nu zo graag wil dat het veranderd. Wordt dan lid van Wilders zijn "bunch", ipv vanchter je PC te roepen.

Die het hardst roepen doen het minst.

PS geeft eens antwoord op me vraag.

Anonymous
16-03-2005, 13:12
Tis toch ook een feit dat we in Nederland een geheime dienst hebben die zich meer bezig hebben gehouden met het huwelijk van Edwin en zijn snol dan dat ze zich hebben beziggehouden met belangrijke zaken zoals moslimterorisme e.d. Dat mag idd best wel eens gezegd worden. Ik zou dat boek vaN HEm ook wel eens willen lezen. Er wordt volgens mij namelijk best wel gedetaileerd beschreven hoe kinderachtig en dom het koningshuis en de AID in werkelijkheid zijn.

Guru
16-03-2005, 15:19
Tis toch ook een feit dat we in Nederland een geheime dienst hebben die zich meer bezig hebben gehouden met het huwelijk van Edwin en zijn snol dan dat ze zich hebben beziggehouden met belangrijke zaken zoals moslimterorisme e.d. Dat mag idd best wel eens gezegd worden. Ik zou dat boek vaN HEm ook wel eens willen lezen. Er wordt volgens mij namelijk best wel gedetaileerd beschreven hoe kinderachtig en dom het koningshuis en de AID in werkelijkheid zijn.

Psies Mendo, dat is waar het om draait!
Ik ben blij dat gelukkig veel mensen (ook hier op mixfight) de objectiviteit niet uit het oog verliezen!

Jochem
16-03-2005, 16:28
Ik ben blij dat gelukkig veel mensen (ook hier op mixfight) de objectiviteit niet uit het oog verliezen!

Dus als ze het eens zijn met jouw MENING zijn mensen objectief?

Octavius
16-03-2005, 16:37
Guru ontwijkt de vragen eens niet. Lijkt wel net of je in de 2e kamer zit.