PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter of The Contender *spoiler*



Wheelie
16-03-2005, 10:59
Ik heb de eerste 3 delen van de Contender gedownload en ga ze straks kijken, heb gehoord dat deze show ook erg cool is.
Welke show vinden jullie de beste en waarom.

Biiyen
16-03-2005, 11:41
Ultimate is vetter om te zien maar de Contender is grootser opgezet. Als ik moet kiezen is het niet moeilijk en ga ik 100% voor Ultimate Fighter. Beide shows hebben echter wel unieke persoonlijkheden erin die de show echt kleur geven.

Infecto Groovalistic
16-03-2005, 12:17
Ik vind de contender beter..
het heeft een groter budget en ik leef nog een beetje met de vechters
mee in hun wedstrijden.En ik ben stiekem nog een beetje Sly fan :oops:

:lol: :lol:

Nickuraba
16-03-2005, 12:20
sly = +
dana = -

mijn vote is duidelijk!

bras
16-03-2005, 12:30
ik heb ze ook alle 3 gedload, maar wawcht nog even met kijken totdat tuf afgelopen is!
dus mijn mening duurt nog even!

Shytown
16-03-2005, 13:09
TUF,vind die spelletjes wel dom maar super om te zien hoe ze trainen met Randy en Chuck.
En Willa Ford is ook een pluspunt :thumbs:

m.g
16-03-2005, 13:25
T.U.F maar dan moeten ze in de volgende serie wel wat mer van het trainen laten zien n wat minder van dat "gehuil" enzo.... Dan wordt het alleen maar nog vetter!!

Jochem
16-03-2005, 17:23
beide + en -punten
same dus
nadeel contender is alleen boxen, en ze laten gvd niet de hele match zien.

Biiyen
16-03-2005, 17:35
beide + en -punten
same dus
nadeel contender is alleen boxen, en ze laten gvd niet de hele match zien.

Die hele match vind ik niet een een probleem, bij UF was het wel een probleem geweest imo. Ik denk dat ze dat hebben gedaan om a) tijd te winnen en b) ze verdomd goed weten dat boksen 85% van de tijd oersaai is.

Jeru
16-03-2005, 18:55
Ultimate Fighter!
Krijg soms het gevoel dat the contender "scripted" is.... Wel heel erg mooi opgezet qua beelden en opzet van de partijen (hoef je ook niet steeds te switchen van teams als het weer is oneven is.).

ashi76
16-03-2005, 19:02
waar is the contender te downen ???

RNLMC
16-03-2005, 19:07
waar is the contender te downen ???

op de tracker

tuf, grotendeels omdat de gevechten beter zijn ,en de personen zelf en de gebeurtenissen in het huis vindt ik ook wel intressant

Wheelie
16-03-2005, 19:15
waar is the contender te downen ???

Dat jij dat nog moet vragen, schaam je :twak:

redjuh
16-03-2005, 20:08
decontender is kwalitatief beter, maar ik vind t u f veeel gaver en leuker

Wix
16-03-2005, 20:37
Nog nooit van decontender gehoord...ff downloaden.

Ronald
16-03-2005, 21:13
Ik ga ook voor TUF, vooral omdat het om MMA gaat en Chuck en Randy me meer aanspreken. Wel heeft TUF wat mij betreft net een iets te hoog Big Brother gehalte. Dat had van mij wat minder gemogen.

Wat the Contender erg goed doet is dat ze het wat groter aanpakken. De trainingsruimte is veel ruimer bijvoorbeeld en het publiek bij de wedstrijd doet ook anders aan. Als show is het misschien zelfs wel beter maar ik kijk nou eenmaal liever naar MMA.

ashi76
16-03-2005, 22:02
waar is the contender te downen ???

Dat jij dat nog moet vragen, schaam je :twak:

Sorry ben lui... geen zin om te zoeken. :oops:

Silat
16-03-2005, 23:05
Beetje jammer dat Rocky het presenteerd. En alleen boksen trekt me niet zo.


Laat ze fokking echt vechten :maskills:

Wheelie
16-03-2005, 23:58
Beetje jammer dat Rocky het presenteerd. En alleen boksen trekt me niet zo.


Laat ze fokking echt vechten :maskills:

rocky is juist cool 8)

shyne
17-03-2005, 00:06
is het niet een beetje appels met peren vergelijken?

Jay Hoov
17-03-2005, 10:33
Het zijn allebei vette series, alleen is het boxen wat groter opgezet, maar UF is ook weer leuk...Ik ga voor beide!!!

Ronald
17-03-2005, 19:49
is het niet een beetje appels met peren vergelijken?
Heb je het al gezien?

m.g
17-03-2005, 22:40
Vind TUF nog steeds het beste maar ze kunnen wel wat leren van het camera werk en het editten van Contender....


rocky is juist cool Inderdaad Rocky is cool... helemaal toen hij aan het boksen was in 1 van de afleveringen en geen adem meer had om wat te zeggen :lol:

shyne
20-03-2005, 16:04
is het niet een beetje appels met peren vergelijken?
Heb je het al gezien?

Ik heb het al gezien ja.

Vind de contender denk ik zelfs leuker, alhoewel ik boksen saai vind...

Maar het programma is completer, de uitdagingen beter en de winnaar krijgt tenminste een beloning...

ze hebben er ook goed aan gedaan om publiek toe te laten bij de gevechten bij UTF is het praktisch stil...

Maar ik denk wel dat met dezelfde ervaring wat betreft producers TUF veel beter uit zou komen.

en SLY...wtf die gast blijft een mongool. hadden ze niemand hem kunnen laten synchroniseren?

Wheelie
21-03-2005, 14:02
Ik heb van het weekend de afleveringen van de contender gezien, damn wat een vette show :P
Welke dag word dat uitgezonden ? Kan niet wachten op de volgende.
MMA is uiteraard veel leuker dan boksen, maar wat de show betreft vind ik The Contender echt vetter .

p diddy
21-03-2005, 14:43
Ik heb van het weekend de afleveringen van de contender gezien, damn wat een vette show :P
Welke dag word dat uitgezonden ? Kan niet wachten op de volgende.
MMA is uiteraard veel leuker dan boksen, maar wat de show betreft vind ik The Contender echt vetter .

allebei vette shows maar ik wil ook weten wanneer the contender wordt uitgezonden iemand?????

Biiyen
21-03-2005, 15:08
Ik heb van het weekend de afleveringen van de contender gezien, damn wat een vette show :P
Welke dag word dat uitgezonden ? Kan niet wachten op de volgende.
MMA is uiteraard veel leuker dan boksen, maar wat de show betreft vind ik The Contender echt vetter .

allebei vette shows maar ik wil ook weten wanneer the contender wordt uitgezonden iemand?????

Boxing show/hide The Contender S01E04 PDTV XviD-LOL Download .torrent View Details View NFO Add Comment rating: 5.0 / 5 353.61 MB

Chico
21-03-2005, 15:38
ze hebben er ook goed aan gedaan om publiek toe te laten bij de gevechten bij UTF is het praktisch stil...
dat vind ik juist wel cool... gewoon onderling allemaal... heeft wel wat

m.g
21-03-2005, 15:45
Ik vond het ook leuker dat je dan de vechters zelf kan horen inplaats van het publiek... En je kan wel zien aan de verschillende opzetten van de shows zien waar het geld zit, het lijkt wel of ze bij de Contender er net iets langer over na hebben gedacht dan bij The Ultimate Fighter.. Maar dan nog kies ik voor MMA voor het Boksen....

Jochem
21-03-2005, 16:00
Volgens mij is het indd zo dat de Show om het boxen heen beter is, maar in de ring.... MMA all the way

Biiyen
21-03-2005, 16:04
TTT -> JE WEET TOCH?

Boxing show/hide The Contender S01E04 PDTV XviD-LOL Download .torrent View Details View NFO Add Comment rating: 5.0 / 5 353.61 MB

Jeru
21-03-2005, 16:06
Thanks Raziƫl!!! Nog maar 1 seeder, maar dat kan de pret niet drukken. Ik ga vast in de rij staan :lol:

Jeru
21-03-2005, 18:03
Gezien... vette aflevering weer (ze lijken allemaal op elkaar dus dat moet dan ook wel :wink: )
Kwam in mijn speurtocht naar de contenders wel iets schokkends tegen over een deelnemer..... niet lezen als je het niet wilt weten want het is echt een vette dikke spoiler

**********************************************
















********spoiler hieronder****************


Najai Turpin, een veelbelovende jonge bokser welke de kans van zijn leven kreeg toegeworpen toen hij werd verkozen als contestant in NBC's nieuwe reality TV show, The Contender, heeft zich onlangs van zijn leven beroofd in Philadelphia.
Najai was slechts 23 jaar oud.

De politie verklaarde dat hij zichzelf omstreeks 4 a.m. door het hoofd had geschoten terwijl hij samen met zijn vriendin in een geparkeerde auto zat voor de West Philadelphia gym waar hij trainde. De onderzoekers waren er nog niet achter wat de motivatie van zijn zelfmoord was geweest.

Een NBC spokeswoman vertelde dat de producers, de cast en de crew van The Contender geschockeerd en bedroefd waren achtergebleven door de dood van Turpin

:shock: :( als je hem hoorde had hij het alleen maar over zijn dochter dat die de enige was in zijn leven die hij kon vertrouwen..... triest...

**************************

m.g
21-03-2005, 22:10
Upload in het mmf?!?! zou goed zijn....

shyne
21-03-2005, 23:31
Ishe vs Ahmed?

Echt suf dat Ishe de hele tijd bijdehand loopt te doen en op te scheppen over dat hij die Ahmed KO slaat...

Wanneer hij de kans krijgt om zijn woorden om te zetten in daden haakt hij meteen af.

En dan gaat hij nog tegen Jesse bijdehand doen ook...

Beter wint blauw en stomp Ahmed die Ishe KO :D

Wheelie
22-03-2005, 16:45
Najai Turpin, een veelbelovende jonge bokser welke de kans van zijn leven kreeg toegeworpen toen hij werd verkozen als contestant in NBC's nieuwe reality TV show, The Contender, heeft zich onlangs van zijn leven beroofd in Philadelphia.
Najai was slechts 23 jaar oud.

De politie verklaarde dat hij zichzelf omstreeks 4 a.m. door het hoofd had geschoten terwijl hij samen met zijn vriendin in een geparkeerde auto zat voor de West Philadelphia gym waar hij trainde. De onderzoekers waren er nog niet achter wat de motivatie van zijn zelfmoord was geweest.

Een NBC spokeswoman vertelde dat de producers, de cast en de crew van The Contender geschockeerd en bedroefd waren achtergebleven door de dood van Turpin


Damn, net de aflevering gezien waarin hij uitgeschakeld word. Heel triest voor zijn dochtertje :cry:

Jeru
22-03-2005, 16:50
echt zeer triest om dat zo te zien en te lezen....

aflevering staat op het MMF.

Wheelie
22-03-2005, 16:51
zeg eerlijk Jeru, heb je weleens een traantje gelaten bij de Contender ? :wink:

Jeru
22-03-2005, 16:53
hahaha het is wel heel dramatisch en mooi opgezet. Kwam nu wel erg dichtbij moet ik zeggen.... de brok in de keel was er :wink:

Wheelie
22-03-2005, 16:59
Kwam nu wel erg dichtbij moet ik zeggen.... de brok in de keel was er :wink:

ik had dat ook Jeru :wink: , naast me zat er in ieder geval een echt te janken :roll:

shyne
25-03-2005, 14:14
Ik heb net ook aflevering 4 gezien...

damn...echt zonde van die jongen...
had ik ook echt niet verwacht na wat hij allemaal over zijn verlies zei...