PDA

View Full Version : Twee mannen mishandeld door twintig Marokkanen



carlito
18-03-2005, 01:35
Volgens twee mannen uit Huizen heeft de politie de zaak verzwegen van hun mishandeling door twintig Marokkanen. Ze hebben wel hun leven te danken aan de politie, zeggen zij.

De mannen, 43 en 40 jaar oud, waren bij het plaatselijk uitgaanscentrum Graaf Wichman het doelwit geweest van een groep gewelddadige Marokkaanse jongeren en waren naar eigen zeggen zonder enige aanleiding in elkaar geslagen.

"Er was hoofdzakelijk publiek van rond de twintig, dus voelden wij ons niet zo thuis. We besloten na ongeveer een kwartiertje weg te gaan", vertelt één van de mannen, die anoniem wil blijven.

"Toen wij buiten kwamen, werden we aangesproken door een Marokkaans jongetje van circa zestien jaar. Terwijl we in gesprek waren, werden we omsingeld door ongeveer twintig Marokkaanse jongeren tussen de achttien en 25 jaar. Zonder enige aanleiding begonnen ze met z'n allen op ons in te slaan en te schoppen."

Dezelfde anonieme man gaat verder: "Ik ben op een gegeven moment gestruikeld. Dat was voor hen geen aanleiding om te stoppen. Ze probeerden mijn hoofd als voetbal te gebruiken, en namen aanlopen om me zo hard mogelijk tegen mijn hoofd te schoppen. Als0f ze penalty's namen. Ik probeerde mijn hoofd te beschermen door m'n armen er omheen te slaan."

De andere Huizer kreeg een bierfles in zijn gezicht en zag de Marokkanen pas wegrennen toen de politie er aankwam. Hij moest naar het ziekenhuis Gooi-Noord om diverse wonden in zijn gezicht te laten hechten. De andere Huizer heeft blauwe plekken en heeft naar eigen zeggen veel last van 'traumatische stress'.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/52237

:cry:

The Bulldog
18-03-2005, 01:44
GHeloof het pas als ik het verhaal ook van een ander hoor/lees. Politie of iets dergelijks...

Justinian
18-03-2005, 07:22
GHeloof het pas als ik het verhaal ook van een ander hoor/lees. Politie of iets dergelijks...
Voldoet de Gooi en Eemlander? http://www.gooieneemlander.nl/Pagina/0,7098,13-1-6484--2494062-1488--,00.html

TommySoprano
18-03-2005, 09:07
TUIG :evil:

Anonymous
18-03-2005, 09:10
even off topic:

coole avater Carlito :thumbs:

KO TKO
18-03-2005, 09:50
Dat slaat nergens op met zijn twintigen, 2 mannen inelkaar rammen zonder reden. :twak:

king
18-03-2005, 09:54
Wat een laffe k*tventjes! :twak:

Eigenlijk moest hij die "leider" direct met volle kracht een stoot op z'n bek geven zodat die meelopertjes van angst beginnen te schijten. Maar ja, dat ik natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan...

The Bulldog
18-03-2005, 10:11
GHeloof het pas als ik het verhaal ook van een ander hoor/lees. Politie of iets dergelijks...
Voldoet de Gooi en Eemlander? http://www.gooieneemlander.nl/Pagina/0,7098,13-1-6484--2494062-1488--,00.html

Ik bedoel het zo,,,,,,

tijdje geleden : marrokanen slaan man dood zonder enige reden. hij voeg alleen of hij er langs mocht.

iedereen reageerde fel , ik ook....
bleek het verhaal 2 dagen later toch even anders te zijn. betreffende man viel een marrokaanse jongen aan , deze sloeg 1 keer en de man zakte in elkaar, met zijn kop op de trottoir..

:( begrijp me niet verkeerd al dit geweld keur ik af... en de daders aanpakken , maar de eerste verhalen kloppen maar zelden...

}|^-_-^|{
18-03-2005, 10:13
ben nooit zo onder de indruk van de gooi en eemlander.

Sjaak
18-03-2005, 10:30
Wat ik me nu afvraag is waarom de politie dit VERZWIJGD :?

Ik denk dat bepaalde figuren nu is op het matje geroepn moeten worden.

En voor de rest kan ik alleen maar zeggen : Als 20 man nodig hebt om 2 mensen helemaal in elkaar te schoppen ben je voor mij LAF TUIG :evil:

KO TKO
18-03-2005, 10:31
ben nooit zo onder de indruk van de gooi en eemlander.

De gooi en eemlander is ook niet zo van jouw onder de indruk. :D

Anonymous
18-03-2005, 10:47
kut marrokanen

The Bulldog
18-03-2005, 10:48
:twisted: zeer inteligente reactie....ok zo origineel :twisted:

ashi76
18-03-2005, 11:27
Laffe honden zijn het. :twak:

KO TKO
18-03-2005, 11:29
kut marrokanen

Mensen met een IQ onder de 50 mogen hier niet posten, dus oprotten. :twak:

carlito
18-03-2005, 12:04
kut marrokanen

Mensen met een IQ onder de 50 mogen hier niet posten, dus oprotten. :twak:

You are correct. :thumbs:

Wheelie
18-03-2005, 12:06
Dat slaat nergens op met zijn twintigen, 2 mannen inelkaar rammen zonder reden. :twak:

ze zullen er vast wel een reden voor hebben gehad :roll:

Leon
18-03-2005, 12:12
Bring it on, 1 on 1 please. Laffe actie hoor :twak:

}|^-_-^|{
18-03-2005, 12:14
ben nooit zo onder de indruk van de gooi en eemlander.

De gooi en eemlander is ook niet zo van jouw onder de indruk. :D

ik ben in principe altijd voor hoor en wederhoor. de gooi en eemlander niet, wijsneus.

Judas
18-03-2005, 12:15
kut marrokanen

Mensen met een IQ onder de 50 mogen hier niet posten, dus oprotten. :twak:

Het is nog altijd EQ slimmerik :wink:

Leon
18-03-2005, 12:15
kut marrokanen

Mensen met een IQ onder de 50 mogen hier niet posten, dus oprotten. :twak:

Het is nog altijd EQ slimmerik :wink:

Sambal's opmerking lag de nadruk wel degelijk op IQ

Jay Hoov
18-03-2005, 12:16
Typisch...!!!

max mulder shihan
18-03-2005, 12:22
Als deze zaak zo gelopen is als beschreven door de beide slachtoffers en de gooi en eemlander, dan is het weer een mooi stukje wegmoffellen van de Nederlandse overheid, plus dat het natuurlijk een bijzonder lafe daad was .

The Bulldog
18-03-2005, 12:46
Als deze zaak zo gelopen is als beschreven door de beide slachtoffers en de gooi en eemlander, dan is het weer een mooi stukje wegmoffellen van de Nederlandse overheid, plus dat het natuurlijk een bijzonder lafe daad was .

Helemaal met je eens dat als het verhaal klopt het weer een gevalletje min , laf en dom kudde gedrag is geweest.

@ judas: eq is emotionele score, iq is inteligentie.... Slimmerd :roll:

Laten we niet alles weer over 1 kam scheren. de discussie over de problemen met marokaanse jongeren is al zo veel gevoerd en ik denk dat een ieder op het forum zijn standpunt duidelijk heeft gemaakt.

Die van mij is ieder geval hard aan pakken.

Gaat mij er alleen om dat ik nog steeds maar 1 kant heb gehoord.

Mack
18-03-2005, 13:09
Gaat mij er alleen om dat ik nog steeds maar 1 kant heb gehoord.

Same here. Marokkanen zijn niet altijd de minst agressieve inwoners van Nederland maar ik maak zelden mee dat ze erop los slaan zonder dat er het een en ander is geprovoceerd. De slachtoffers in dit bericht zullen natuurlijk nooit aan de politie vertellen wat ze eventueel zelf hebben gedaan. Hetgeen natuurlijk niet goed praat dat ze in elkaar getrapt moesten worden...

Jase
18-03-2005, 13:16
Het werd ook op TV-noord holland behandeld.
Zielig tuig, 20 tegen 2!

ashi76
18-03-2005, 13:26
Gaat mij er alleen om dat ik nog steeds maar 1 kant heb gehoord.

Ja joh... laten we die laffe honden vragen waarom ze met 20 man 2 kerels in helkaar hebben geslagen. Daar zullen ze vast een goede reden voor gehad hebben. :twak:

Anonymous
18-03-2005, 13:29
zulke gasten mogen ze van mij doodschieten :evil:

}|^-_-^|{
18-03-2005, 13:31
voorlopig hebben alleen die 2 kerels verklaard dat het 20 marokkanen waren. ik wacht even op een verklaring van de politie voordat ik ongenuanceerde en kortzichtige uitspraken ga doen.

maargoed, flame erop los hoor. lekker makkelijk op de vrijdagmiddag. :thumbs:

Sissing
18-03-2005, 13:38
Gaat mij er alleen om dat ik nog steeds maar 1 kant heb gehoord.

Same here. Marokkanen zijn niet altijd de minst agressieve inwoners van Nederland maar ik maak zelden mee dat ze erop los slaan zonder dat er het een en ander is geprovoceerd. De slachtoffers in dit bericht zullen natuurlijk nooit aan de politie vertellen wat ze eventueel zelf hebben gedaan. Hetgeen natuurlijk niet goed praat dat ze in elkaar getrapt moesten worden...

Misschien hebben die 2 gasten die Marokkanen wel geprovoceerd, maar dat ze daar 20 man voor nodig hebben geeft wel aan dat die Marokkanen ontzettend laf zijn! Als die Marokkanen met z'n 2en waren geweest hadden ze waarschijnlijk helemaal niks gedaan...

KO TKO
18-03-2005, 14:45
Misschien hebben die 2 gasten die Marokkanen wel geprovoceerd, maar dat ze daar 20 man voor nodig hebben geeft wel aan dat die Marokkanen ontzettend laf zijn! Als die Marokkanen met z'n 2en waren geweest hadden ze waarschijnlijk helemaal niks gedaan...

Ja daarom zijn er ook zoveel Marokkaanse kickboksers, omdat Marokkanen alleen maar in groepen durven te vechten. :roll:

Ja en Nederlanders zijn heldhaftig die vechten altijd 1 tegen 1. :roll:

Anonymous
18-03-2005, 14:51
Misschien hebben die 2 gasten die Marokkanen wel geprovoceerd, maar dat ze daar 20 man voor nodig hebben geeft wel aan dat die Marokkanen ontzettend laf zijn! Als die Marokkanen met z'n 2en waren geweest hadden ze waarschijnlijk helemaal niks gedaan...

Ja daarom zijn er ook zoveel Marokkaanse kickboksers, omdat Marokkanen alleen maar in groepen durven te vechten. :roll:

Ja en Nederlanders zijn heldhaftig die vechten altijd 1 tegen 1. :roll:

laten we eerlijk zijn, over het algemeen zijn die marokaanse jongens geen lieverdjes!

Muay Thai Elite
18-03-2005, 14:52
Toch verbaast het me werkelijk dat er Nederlanders (Hoewel, wie zal het zeggen..) zijn die NOG STEEDS die KUTMarokkanen blijven verdedigen....

Het zou opluchtend zijn om eens iemand die NIET zo rechts is als ik (en/of anderen op dit forum) OOK te horen zeggen: KUTLUI, OPROTTEN DAN!!!

KO TKO
18-03-2005, 15:06
Toch verbaast het me werkelijk dat er Nederlanders (Hoewel, wie zal het zeggen..) zijn die NOG STEEDS die KUTMarokkanen blijven verdedigen....

Het zou opluchtend zijn om eens iemand die NIET zo rechts is als ik (en/of anderen op dit forum) OOK te horen zeggen: KUTLUI, OPROTTEN DAN!!!

Je bedoelt je wilt dat meer mensen zo racistisch worden als jouw .

max mulder shihan
18-03-2005, 15:08
Toch verbaast het me werkelijk dat er Nederlanders (Hoewel, wie zal het zeggen..) zijn die NOG STEEDS die KUTMarokkanen blijven verdedigen....

Het zou opluchtend zijn om eens iemand die NIET zo rechts is als ik (en/of anderen op dit forum) OOK te horen zeggen: KUTLUI, OPROTTEN DAN!!!

Als het werkelijk zo is gegaan zoals die twee mannen en de gooi en eemlander beweren mogen ze van mij eruitgezet worden , en ambtenaren die dit evt verborgen hebben moeten gelijk uit hun ambt gezet worden en ACHTER DE VUILISWAGEN GEZET WORDEN. Maar eerst zeker weten anders is het eind zoek. Wand dan kan iedereen iedereen beschuldigen van wat je maar wilt en word er eerst met modder gegooit en dan pas gekeken of het waar is of niet. Dat soort zaken komen al veel te veel voor.

Muay Thai Elite
18-03-2005, 15:13
Toch verbaast het me werkelijk dat er Nederlanders (Hoewel, wie zal het zeggen..) zijn die NOG STEEDS die KUTMarokkanen blijven verdedigen....

Het zou opluchtend zijn om eens iemand die NIET zo rechts is als ik (en/of anderen op dit forum) OOK te horen zeggen: KUTLUI, OPROTTEN DAN!!!

Je bedoelt je wilt dat meer mensen zo racistisch worden als jouw .

Shit, wat hebben dat soort gasten te zoeken in Nederland... Daar is niets racistisch aan, het is hier druk zat, en daar zit ik ook niet mee. Het gaat me alleen om het 'vreemde-land-principe': Het is toch niet van jou, dus waarom zou het je boeien.. Dat gevoel hebben Marokkanen mij iets te vaak. Respectloos voor onze cultuur, onze gebruiken, onze geschiedenis en onze vrijheid!

Anonymous
18-03-2005, 15:30
Toch verbaast het me werkelijk dat er Nederlanders (Hoewel, wie zal het zeggen..) zijn die NOG STEEDS die KUTMarokkanen blijven verdedigen....

Het zou opluchtend zijn om eens iemand die NIET zo rechts is als ik (en/of anderen op dit forum) OOK te horen zeggen: KUTLUI, OPROTTEN DAN!!!

Je bedoelt je wilt dat meer mensen zo racistisch worden als jouw .

Shit, wat hebben dat soort gasten te zoeken in Nederland... Daar is niets racistisch aan, het is hier druk zat, en daar zit ik ook niet mee. Het gaat me alleen om het 'vreemde-land-principe': Het is toch niet van jou, dus waarom zou het je boeien.. Dat gevoel hebben Marokkanen mij iets te vaak. Respectloos voor onze cultuur, onze gebruiken, onze geschiedenis en onze vrijheid!

Veel van die jongens zijn hier geboren en getogen. Zijn zijn dus net zoveel 'nederlander' als jou. Wat je dus zegt over 'oprotten' e.d. slaat helemaal nergens op en werkt alleen maar averechts. Ik vind dat soort uitspraken bovendien behoorlijk racistisch.

Waar het om gaat is dat veel van die jongens zich niet weten te gedragen en dus keihard door politie en justitie aangepakt moeten worden. Dat doe je niet door telkens te roepen dat ze naar 'hun eigen land' terugmoeten. Ik kan je namelijk één ding verklappen: DAT GEBEURT TOCH NIET! Ze zouden trouwens wel gek zijn nu de politie hier in nederland veel te druk is met het bekeuren van oude vrouwtjes ipv op hun te letten.

Wheelie
18-03-2005, 15:36
Toch verbaast het me werkelijk dat er Nederlanders (Hoewel, wie zal het zeggen..) zijn die NOG STEEDS die KUTMarokkanen blijven verdedigen....

Het zou opluchtend zijn om eens iemand die NIET zo rechts is als ik (en/of anderen op dit forum) OOK te horen zeggen: KUTLUI, OPROTTEN DAN!!!

Je bedoelt je wilt dat meer mensen zo racistisch worden als jouw .

:lol:

Muay Thai Elite
18-03-2005, 15:44
Toch verbaast het me werkelijk dat er Nederlanders (Hoewel, wie zal het zeggen..) zijn die NOG STEEDS die KUTMarokkanen blijven verdedigen....

Het zou opluchtend zijn om eens iemand die NIET zo rechts is als ik (en/of anderen op dit forum) OOK te horen zeggen: KUTLUI, OPROTTEN DAN!!!

Je bedoelt je wilt dat meer mensen zo racistisch worden als jouw .

Shit, wat hebben dat soort gasten te zoeken in Nederland... Daar is niets racistisch aan, het is hier druk zat, en daar zit ik ook niet mee. Het gaat me alleen om het 'vreemde-land-principe': Het is toch niet van jou, dus waarom zou het je boeien.. Dat gevoel hebben Marokkanen mij iets te vaak. Respectloos voor onze cultuur, onze gebruiken, onze geschiedenis en onze vrijheid!

Veel van die jongens zijn hier geboren en getogen. Zijn zijn dus net zoveel 'nederlander' als jou.

Niet goed genoegen getogen dan........ Shit lood om oud ijzer... En in andere landen als Nederland is de regel 'criminele vreemdeling moet uitgezet worden' allang een normale zaak. Daar is dus niets racistisch aan.

Wheelie
18-03-2005, 15:48
En in andere landen als Nederland is de regel 'criminele vreemdeling moet uitgezet worden' allang een normale zaak. Daar is dus niets racistisch aan.

Hoe wil je de criminele "vreemdeling" uitzetten als deze gewoon hier geboren is en bovendien een Nederlandse nationaliteit heeft ?

:maskills:

Muay Thai Elite
18-03-2005, 15:50
Hebben we het over vreemdelingen of gewoon over Marokkanen.. Want slap my ass and call me Jain, die hebben altijd nog 2 paspoorten. Wat is dat dan voor onzin?

BTW: Waar is mijn avatar, en waarom kan ik er geen meer uploaden?

Anonymous
18-03-2005, 15:50
Deze jongens zijn nooit naar Nederland gekomen, maar hier geboren. Dat zijn dus geen vreemdelingen. Dat velen van hen behoorlijke etters zijn bestrijd ik niet.

Muay Thai Elite
18-03-2005, 15:52
Dat velen van hen behoorlijke etters zijn bestrijd ik niet.

Pfiew, toch nog redelijkheid in de wereld..

Wheelie
18-03-2005, 15:54
Hebben we het over vreemdelingen of gewoon over Marokkanen.. Want slap my ass and call me Jain, die hebben altijd nog 2 paspoorten. Wat is dat dan voor onzin?



2 nationaliteiten hebben is inderdaad onzin



BTW: Waar is mijn avatar, en waarom kan ik er geen meer uploaden?

geen idee, misschien was je avatar te groot

Muay Thai Elite
18-03-2005, 16:03
Hebben we het over vreemdelingen of gewoon over Marokkanen.. Want slap my ass and call me Jain, die hebben altijd nog 2 paspoorten. Wat is dat dan voor onzin?



2 nationaliteiten hebben is inderdaad onzin



BTW: Waar is mijn avatar, en waarom kan ik er geen meer uploaden?

geen idee, misschien was je avatar te groot

Thanks Wheelie.. Ik kan misschien lichtelijk racistisch overkomen, maar ik heb love voor elke moddefokker echt waar! Kan alleen slecht tegen dit soort bullshit. Er is geen vergelijkingsmateriaal - ik zit (lichtelijk ziek en psychopatisch misschien, maar toch..) te wachten op het nieuws: 20 Blanke Nederlanders schoppen 1 Marokkaan in elkaar. Dan kun je zeggen: JA MAAR, het gebeurt ook andersom.. Das jammer, maar wel feiten waar ik mn ogen niet voor sluit.

Maareh, die avatar was die ene van Bonjasky die ik al een hele tijd had. Ligt het aan die hack-shit? Ik kan ook geen nieuwe plaatsen capiche?

The Bulldog
18-03-2005, 16:57
Gaat mij er alleen om dat ik nog steeds maar 1 kant heb gehoord.

Ja joh... laten we die laffe honden vragen waarom ze met 20 man 2 kerels in helkaar hebben geslagen. Daar zullen ze vast een goede reden voor gehad hebben. :twak:

:twisted: HElemaal met je eens man...die beelden en de foto`s zeggen genoeg...het verhaal is een feit......rot toch op met al dat domme geouwehoer ...

Mocht het verhaal kloppen ... is er geen reden die gasten niet allemaal kort te schoppen of erger....

Vind het alleen weer tekenend ,,,,dat alle reactie van te voren alweer vol agressie zitten...

Was het verhaal geweest over 5 nl die een marrokaan aftuigen ,,,, lees je ja die gasten zijn ook zo provocerend....

Ik ben een blanke NL-der, maar dat betekend niet dat alle NL-ders van een andere afkomst voor dat er bewijs is gelijk veroordeeld moeten worden.

Dus blijkt het zo te zijn , aanpakken... is het niet zo gaan nu heel wat kortzichtig reagerende gasten op hun smoel.

Judas
19-03-2005, 19:34
[quote
@ judas: eq is emotionele score, iq is inteligentie.... Slimmerd :roll:

Serieus? dacht dat je misschien kopspijkers gezien had :wink: .[/quote]

Lex
19-03-2005, 21:19
ongelooflijk LAF, wat zouden zij voor straf hiervoor krijgen in Marokko??? Lijk me goed om die straf toe te wensen.

Muay Thai Elite
20-03-2005, 15:16
ongelooflijk LAF, wat zouden zij voor straf hiervoor krijgen in Marokko??? Lijk me goed om die straf toe te wensen.

Onze overheid mag geen mensen onthoofden... En dat weten ze maar al te goed...... :(

CAPO58
20-03-2005, 20:44
Ja daarom zijn er ook zoveel Marokkaanse kickboksers, omdat Marokkanen alleen maar in groepen durven te vechten.

Ja en Nederlanders zijn heldhaftig die vechten altijd 1 tegen 1.


Precies..
Wat is er mis mee als iemand zegt dat hij het verhaal maar van een kant steeds hoort en ook wilt weten wat de andere kant te melden heeft. Als wij altijd maar naar een kant moeten luisteren komen we niet ver.

Het is inderdaad zeer laf om met z'n 20en 2 mensen in elkaar te slaan, maar ik wil ook weten waarom, waren de jongens geprovoceerd of gingen ze gewoon ui het niets meppen. Die shit van FOK geloof ik niet zo gauw meer, als je kijkt wat die rascisten daar allemaal opschrijven..

max mulder shihan
21-03-2005, 10:36
Ja daarom zijn er ook zoveel Marokkaanse kickboksers, omdat Marokkanen alleen maar in groepen durven te vechten.

Ja en Nederlanders zijn heldhaftig die vechten altijd 1 tegen 1.


Precies..
Wat is er mis mee als iemand zegt dat hij het verhaal maar van een kant steeds hoort en ook wilt weten wat de andere kant te melden heeft. Als wij altijd maar naar een kant moeten luisteren komen we niet ver.

Het is inderdaad zeer laf om met z'n 20en 2 mensen in elkaar te slaan, maar ik wil ook weten waarom, waren de jongens geprovoceerd of gingen ze gewoon ui het niets meppen. Die shit van FOK geloof ik niet zo gauw meer, als je kijkt wat die rascisten daar allemaal opschrijven..

Geprovoceerd of niet je bent het met mij eens dat dit niet door de beugel kan, of zoiets nu door nederlandse, marrocaanse of voor mijn part eskimos
gedaan wordt. Verder kun jij mij eens uitleggen hoe het komt dat turken en marrocanen elkaar niet zo zien zitten , heb het wel eens aan turkse leerlingen van mij gevraagt maar kreeg geen duidelijk andwoord, wel de bevestiging dat men elkaar niet zo graag mocht.