PDA

View Full Version : Uitslagen Gentleman FightNight in Tilburg



Ronald
19-03-2005, 16:26
http://www.ma-skills.com/marieke/div/tilburg.gif

Vanavond vind de Gentleman FightNight (http://www.gentlemenpromotions.nl/) plaats in Tilburg. Op Mixfight.nl zullen de uitslagen van de wedstrijden rechtstreeks te volgen zijn. Een volledige verslag met foto's volgt later.

Hieronder volgt de voorlopige matchmaking. Wanneer een winnaar bekend is wordt deze vet gedrukt.

Emin Ozbasi - Jaoud Doukhatuby : Opgave
Muay Thai jeugd.

Eric Kuiper - Stijn : TKO (medische interventie)
Muay Thai N-klasse.

Justin - Francois van Laarhoven : KO
Muay Thai N-klasse.

Marc "Lorenzo" Gefferie (F.F Carbin) - Reza Tuwanakotta (Studio '85) : WOP
Muay Thai B-klasse

Karim El Jouharati (Budokai Tilburg) - Edward van Ligten (Studio'85) : KO
Muay Thai B-klasse.

Akusua Lobman (F.F Carbin) - Wendy de Kok (Budokai Tilburg) : WOP
Muay Thai dames.

Rutger Theunissen (AL-FID Gym) - Abdel Ikmech (Budokai Tilburg) : WOP
Muay Thai B-klasse.

Marco Dritty (ss Loe Hoyer) - Stefan Boeren (Team Schreiber) : TKO
Free Fight.

Taif van de Haar - Fatih Durukan (Team Topfighter) Belgie : Triangle choke
Free Fight.

Stefan Struve (Team Schreiber) - John de Wilde (ss Loe Hoyer) : armklem
Free Fight.

Sebastiaan Rijtslag (vc de Groot) - Nick Struve (Team Schreiber) : GnP
Free Fight.

John van Straten - Kamil Uygun : armbar
Free Fight.

William Krijnen vs Ladislav Semna (tsj.) : TKO.
Boksen afscheidswedstrijd

Johan Dam (Team Dekker) - Rody Troost (Mike's Gym) : TKO
Muay Thai A-klasse

Eric Sowa (v.d Vathorst) - Marco van Spaendonck (Team Dekker) : KO
K-1 rules (A-klasse)

Erol Zimmerman (Team Dekker) - Bas van den Muijsenberg (La Sala Tilburg) : KO
Muay Thai. Ned. Titel gevecht -86 kg.

Orlando Breinburg - Aziz Jahjah (Team Dekker) : TKO
Muay Thai A-klasse

Matthieu Lawalata (Physical) - Firgel de Windt (Team Schreiber) : armbar
Free Fight. Ned. Titel gevecht 75 kg.

Gago Drago (Gym Alkmaar) - Ali Gunyar (AL-FID Gym) : TKO (medische interventie)
Muay Thai. Ned. Titel gevecht -72,5 kg. hoofdpartij

Nicky
19-03-2005, 16:30
Pislik vecht niet. Lawalata is zijn vervanger

Ronald
19-03-2005, 18:54
Emin Ozbasi wint van Jaoud Doukhatuby door opgave. Muay Thai jeugdpartij.

Ronald
19-03-2005, 18:55
Eric Kuiper wint door medische interventie (scheur op de neus) in de 2e ronde van Stijn.

Ronald
19-03-2005, 19:05
Justin wint in de 1e ronde door een leverstoot van Francois van Laarhoven.

}|^-_-^|{
19-03-2005, 19:12
Mag ik even tussenwerpen dat Johnnie van Straten van Team Schreiber tegen 1 van de Uyguns vecht...

Ronald
19-03-2005, 19:26
Marc "Lorenzo" Gefferie wint op punten van Reza Tuwanakotta.

Ronald
19-03-2005, 19:29
Mag ik even tussenwerpen dat Johnnie van Straten van Team Schreiber tegen 1 van de Uyguns vecht...
Dat mag :) . Als ie gevochten heeft voeg ik de uitslag er tussen.

Ronald
19-03-2005, 19:33
Karim El Jouharati wint door leverstoot in de 1e ronde van Edward van Ligten.

jojo
19-03-2005, 19:42
tot hoezwaar vechten wendy kok en akousha lobman?

Ronald
19-03-2005, 19:54
Akusua Lobman wint op punten van Wendy de Kok.


tot hoezwaar vechten wendy kok en akousha lobman?
Geen idee Jojo. Marieke en Sebas zullen het later wel in het verslag hebben staan.

Ronald
19-03-2005, 20:24
Rutger Theunissen wint op punten van Abdel Ikmech. Toppartij!! Keihard beuken.

Thomas
19-03-2005, 20:33
goed van Stefan :thumbs:

Ronald
19-03-2005, 20:33
Stefan Boeren wint op TKO in de 1e ronde van Marco Dritty.

Ronald
19-03-2005, 20:40
Thijs van de Haar wint in de 1e ronde van Fatih Durukan op triangle choke.

Deuce
19-03-2005, 20:43
Die durukan die vecht gewoon 2x :shock:

Ronald
19-03-2005, 20:50
Stefan Struve wint in de 1e ronde op armklem van John de Wilde.

Ronald
19-03-2005, 21:09
Nick Struve wint op ground and pound van Sebastiaan Rijtslag.

Ronald
19-03-2005, 21:30
John van Straten wint op armbar in de 1e ronde van Kamil Uygun.

Thomas
19-03-2005, 21:32
John van Straten wint op armbar in de 1e ronde van Kamil Uygun.

Die John flikt het weer 8)

}|^-_-^|{
19-03-2005, 21:39
John van Straten wint op armbar in de 1e ronde van Kamil Uygun.

Die John flikt het weer 8)

haha, 'squinting' Johnnie van Straten strikes again :thumbs:
Die zal wel dronken worden vannacht :lol:

Stefan (2x) en Nick: TOP! :thumbs:

Maroclove
19-03-2005, 22:14
Mounir Zekhinni is in Thailand :?
Wie vecht er nu tegen Aziz JahJah?

Ronald
19-03-2005, 22:38
William Krijnen vs Ladislav Semna (tsj.). Krijnen wint op TKO in de 3e ronde.

Ronald
19-03-2005, 23:03
Rody Troost wint op TKO in de 4e ronde van Johan Dam.

Wheelie
19-03-2005, 23:12
Pislik vecht niet. Lawalata is zijn vervanger

jammer dat die partij niet door gaat.

Ronald
19-03-2005, 23:16
Eric Sowa wint op KO in de 2e ronde met een bikkelharde linkse trap op het hoofd van Marco van Spaendonck.

Ronald
19-03-2005, 23:29
Gevecht om de Nederlandse titel: Erol Zimmerman vs Bas van den Muijsenberg. Zimmerman wint op KO in de 1e ronde.

Anonymous
19-03-2005, 23:34
HOi,

Het is Taif van der Haar die gewonnen heeft niet thijs hahahaha

Groeten,

Danny

Wybenga
19-03-2005, 23:38
Rody Troost wint op TKO in de 4e ronde van Johan Dam.

TKO wwar door?

Wybenga
19-03-2005, 23:39
Gevecht om de Nederlandse titel: Erol Zimmerman vs Bas van den Muijsenberg. Zimmerman wint op KO in de 1e ronde.

Hoe?

Ronald
19-03-2005, 23:45
Hoe?
Geen idee. Wacht even het volledige verslag af.

Aziz Jahjah wint door opgave (handdoek) in de 2e ronde van Orlando Breinburg.

Ronald
19-03-2005, 23:57
Gevecht om de Nederlandse titel: Firgel de Windt wint op armklem in de 1e ronde van Matthieu Lawalata.

Deuce
20-03-2005, 00:06
Furgel did it again....... :thumbs:

Goede shit dat ie weer heeft gewonnen...

ninjamo
20-03-2005, 00:11
5 vechters van team shrijber en allemaal gewonnen
kijk zo hoort dat
jongens gefeliciteert top :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Ronald
20-03-2005, 00:17
Partij om de Nederlandse titel muay thai: Drago wint na medische interventie (knie naar de wenkbrauw, veel bloed) in de 2e ronde van Ali Gunyar.

Ronald
20-03-2005, 00:19
Marieke en Sebas, bedankt voor de uitslagen :thumbs: .

Team Schreiber heeft inderdaad een goeie avond.

Maroclove
20-03-2005, 00:27
Thanx!

Maupie
20-03-2005, 06:09
Gevecht om de Nederlandse titel: Firgel de Windt wint op armklem in de 1e ronde van Matthieu Lawalata.

Om de titel? Ik dacht dat Pislik die titel had?

micha
20-03-2005, 07:49
jammer van Dam

Anonymous
20-03-2005, 10:08
Thijs van de Haar wint in de 1e ronde van Fatih Durukan op triangle choke.

Het moet zijn Taif v.d. Haar :wink:

Anonymous
20-03-2005, 12:16
jaja thnx hoor jongens ik was idd niet helemaal nugter gebleven vanacht
maar ik moet me ook weer klaar gaan maken voor 16april tegen Taif van de Haar ik mag hem niet onderschatten hij heeft gister ook mooi gewonnen feli met je overwinning klasse

Anonymous
20-03-2005, 12:27
Op welk gewicht vecht Marc Gefferie

Highline
20-03-2005, 14:08
was weer een leuk avondje met goede wedstrijden. het was allemaal goed georganiseerd en ik heb geen 1 vecthpartij gezien buiten de ring.

t duurde ongeveer een kwartiertje eer we binnen waren want iedereen werd grondig gefouilleerd! nog ff met mama en hunter gesproken dus dat was ook weer gezellig :)

de mannen van team dekkers deden het weer goed, vooral errol zimmerman die goed doorkwam met stoten en bas 3 x 8 tellen liet ontvangen in ronde 1 en daarme nl kamioen is geworden :thumbs:

aziz deed het ook netjes. de partij van marco en eric zowa was wat tegenvallend. beide mannen deden niet zoveel. in ronde 2 kwam marco 2 keer door met een rectse hoek en een linkse directe maar kreeg toen een perfecte high kick in zijn nek van eric zowa

johan dam begon goed in ronde 1 en 2. imo stond hij voor. helaas kreeg hij een directe op zijn plexus in ronde 3 waarop hij neer ging. dezelfde ronde kreeg hij nog 2 maal 8 tellen door stoten om het lichaam en ronde 4 nogmaals. naar 4 downs werd de wedstrijd gestopt.

de wedstrijd van gunyar en drago kwam abrupt tot een einde en ik zat bij de alfid gang en die reageerde zeer onsportief dmv schelden richting drago en zelfs gunyar (hun eigen trainer) een watje te noemen :shock:

ook tijdens het free fight werden er weer flauwe opmerkingen gemaakt als:
* sta op en vecht als een man
* wat een homo's
* toen virgil en mathieu aan het vechten waren en op de grodn aan het werk waren werd er geroepen of die er onderhand al inzat

al met al een geslaagde en goed georganiseerde avond

Muay Thai Elite
20-03-2005, 15:35
Damn ik zat ook in dat vak van Al Fid Gym... Wat een onsportief gedrag indd.. Ze riepen allerlei Turkse dingen (die echter weinig aan de verbeelding overlieten: het was zeer negatief) en riepen naar Drago: Ga terug naar je kooi! Wat een stelletje voetbalsupporters..

Die Rutger (ook van Al Fid, die eerder op de avond gewonnen had) kreeg ook nog bijna ruzie, omdat ie behoorlijk hardhandig langs het publiek liep (om bij zijn plaats te komen) , waarbij iemand een knie van m in zn rug kreeg. Die kerel had toen wel een mooie opmerking (en ik quote): Hey, uitkijken maat! We hebben wel gezien wat jij kan, maar jij weet niiet wat IK kan!!!

De supporters van Ali (die tegen Drago moest dus) waren zeer onsportief bezig en had ik liever niet op dat gala gezien, waar verder echt een supersfeer hing!

BTW Super van Justin (SS Het Centrum) dat ie heeft gewonnen! Wat een knockout was dat zeg.... :thumbs:

angry
20-03-2005, 18:57
Jammer van die paar die het niet snappen maar
DRAGO je bent een echte CHAMP :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

CAPO58
20-03-2005, 20:11
Zulke onsportief gedrag wordt ook getoond op andere gala's, zie Almere toen Simson had gewonnen van Pajonsuk. Dat was ook niet prettig voor Simson die er hard voor geknokt had. Ali Gunyar heeft altijd zulke fanatieke supporters en jah, uit frustatie gaan ze dingen roepen dat niet best is, maar dat wil niet zeggen dat zijn supporters altijd zo zijn.

Muay Thai Elite
20-03-2005, 20:49
Nee dat kan ik me ook niet voorstellen.. Ali deed zelf zeer sportief tegenover zijn tegenstander Drago. Het is dus niet iets wat aan de atleet ligt ofzo.

}|^-_-^|{
20-03-2005, 21:02
Zulke onsportief gedrag wordt ook getoond op andere gala's, zie Almere toen Simson had gewonnen van Pajonsuk. Dat was ook niet prettig voor Simson die er hard voor geknokt had. Ali Gunyar heeft altijd zulke fanatieke supporters en jah, uit frustatie gaan ze dingen roepen dat niet best is, maar dat wil niet zeggen dat zijn supporters altijd zo zijn.

alleen als hij verloren heeft? ;)

CAPO58
20-03-2005, 21:06
alleen als hij verloren heeft? :wink:

Haterzzzz :lol:

Highline
20-03-2005, 21:48
vond het wel ver gaan dat zijn aanhangers / fans zeggen dat hij niet moet opgeven en moet doorvecthen en als ie dan toch stopt dat hij meteen voor watje uitgescholden wordt. een doktersinterventie heeft niets met je moed of iets dergelijks te maken

Muay Thai Elite
20-03-2005, 21:54
@ Highline: Helemaal correct.. Je gezondheid gaat voor, en al dat bloed is ook maar smerig.

Maareh, wanneer komen de fotos?

mama
20-03-2005, 22:22
foto's komen rustig aan
het is een hoop werk. misschien vanavond en anders morgen......

(eh had ook weekend ;))

Highline
20-03-2005, 22:23
Thanks voor de uitslagen!

Vet dat Drago weer gewonnen heeft! En hoe zit het inderdaad met die titel tussen Lawalata en Firgel? Zoals al werd opgemerkt, heeft Pislik die titel toch?

firgil kreeg gisteren gewoon de belt en dat was de mooiste van de avond imo!

mama
20-03-2005, 22:30
tss die 3 schoteltjes op een band............................
hahahahahaha............
vond hem niet mooi. maar het is wel super om hem te winnen

Highline
20-03-2005, 22:52
tss die 3 schoteltjes op een band............................
hahahahahaha............
vond hem niet mooi. maar het is wel super om hem te winnen

ik vind zo 1 mooier dan die van drago en errol om eelrijk te zijn

Anonymous
20-03-2005, 23:45
Ik wil even reageren op de reacties van de mensen hier. Voor die gene die zei dat er dingen in het turks geroepen werden wat nergens op sloeg is bullshit. Dat is maar een iemand en dat is de vader van Ali zelf die zijn zoon toe juigt is daar iets op tegen dat hij dat in het turks doet?!? En dat er gescholden werd ja dat heeft inderdaad iemand gedaan die een beetje uitflipte op drago omdat hij in de ring een beetje zat te grijnzen. Wij weten dat Drago altijd zo is maar die persoon zag het gewoon als zwaar onsportief gedrag en flipte hem daar over. Wat natuurlijk geen excuus is om te gaan schelden want we zijn nu eenmaal met een sport bezig, maar die gene is ook daarna op het matje geroepen door Ali zelf. Dus omdat één iemand hem uitflipt wil niet zeggen dat de rest ook zo is. Dit gedrag tollereren wij ook absoluut niet. Laat dat even duidelijk zijn. Ali zelf is al helemaal niet zo want Ali en Drago gaan juist zeer respectvol met elkaar om.

Groetjes

Highline
21-03-2005, 00:01
Ik wil even reageren op de reacties van de mensen hier. Voor die gene die zei dat er dingen in het turks geroepen werden wat nergens op sloeg is bullshit. Dat is maar een iemand en dat is de vader van Ali zelf die zijn zoon toe juigt is daar iets op tegen dat hij dat in het turks doet?!? En dat er gescholden werd ja dat heeft inderdaad iemand gedaan die een beetje uitflipte op drago omdat hij in de ring een beetje zat te grijnzen. Wij weten dat Drago altijd zo is maar die persoon zag het gewoon als zwaar onsportief gedrag en flipte hem daar over. Wat natuurlijk geen excuus is om te gaan schelden want we zijn nu eenmaal met een sport bezig, maar die gene is ook daarna op het matje geroepen door Ali zelf. Dus omdat één iemand hem uitflipt wil niet zeggen dat de rest ook zo is. Dit gedrag tollereren wij ook absoluut niet. Laat dat even duidelijk zijn. Ali zelf is al helemaal niet zo want Ali en Drago gaan juist zeer respectvol met elkaar om.

Groetjes

niemand verwijt ali iets want iedereen kon zien dat ze sportief met elkaar om gingen en er waren no hard feelings van beide zijde leek mij

Anonymous
21-03-2005, 00:25
Ik zat naast de ''fans'' van Ali... En ik hoorde wat er allemaal geroepen werd..'

''mietje'' '
''ga terug naar je kooi''
''fuck you''

En nog wel meer..!!!
Als ik persoonlijk ergens een bloedhekel aan heb , dan is het wel aan zulk gedrag. Ali valt inderdaad niks te verwijten, want die jongen stond ik de ring en deed dat zoals elk sportieve vechter dat doet...!
Maar mensen die gefrustreerd raken door een gevecht , die kunnen beter niet na een gala gaan. Respect is bij deze ( en bijna alle ) sporten toch waar het op draait of niet?
Maar goed, er zullen altijd van die figuren ertussen zitten die de sfeer verzieken... En dat is héél jammer!!!

Anonymous
21-03-2005, 06:12
Thanks voor de uitslagen!

Vet dat Drago weer gewonnen heeft! En hoe zit het inderdaad met die titel tussen Lawalata en Firgel? Zoals al werd opgemerkt, heeft Pislik die titel toch?

firgil kreeg gisteren gewoon de belt en dat was de mooiste van de avond imo!

de ima bond had besloten om die titel van pislik in beslag te nemen omdat pislik een week van te voren een wedstrijd heeft gevochten en zich vervolgens een dag van te voren ziek te melden. het kwam voor de bond ongeloof waardig over vandaar dat deze titel weer vacant was... ush

afz furdjel de windt

indoNick
21-03-2005, 16:08
Highline volgens mij moet je de opmerkingen van ali is een watje niet te serieus nemen .... Alle supporters die er zaten waaronder ik ook zijn allemaal diehard alfid supporters en ook zitten er een paar prettig gestoorde bij die zulke opmerkingen maken maar hier verder niks mee bedoelen .... Wat je met deze opmerking van mij verder doet moet je zelf weten .... Echter ben ik het wel met je eens dat opmerkingen als ga terug naar je kooi inderdaad niet gepast zijn ... en ikzelf zat mij hier ook aan te ergeren want Drago traint er ook hard voor .... De persoon die deze opmerkingen heeft gemaakt is overigens al door ali zelf op het matje geroepen ... Hoop je genoeg geinformeerd te hebben ...

Muay Thai Elite
21-03-2005, 17:18
'Die persoon' was volgens mij de vriendin van Ali, dus op wat voor matje zal ze geroepen zijn? Het is overigens wel duidelijk dat niet alle Ali-fans zo onsportief waren en dat heel Al Fid Gym zo is, maar het merendeel heeft zich echt laten kennen..

En nog even een reactie op 'guest', die beweerde dat het aanmoedigend Turks geroep was: echt onzin, want zelfs een andere jongen van vermoedelijk Turkse afkomst die naast die man zat toen die iets agressiefs klinkend riep, zei tegen de meneer: Nou, zo kan ie wel weer...

Shytown
21-03-2005, 17:28
de ima bond had besloten om die titel van pislik in beslag te nemen omdat pislik een week van te voren een wedstrijd heeft gevochten en zich vervolgens een dag van te voren ziek te melden. het kwam voor de bond ongeloof waardig over vandaar dat deze titel weer vacant was...

Iedereen kan ziek worden toch? Ik bedoel als je een NL titel moet evrdedigen moet je je 100% voelen, en als je dat niet voelt dan meld je je netjes af. Kennelijk word dan meteen je titel afgepakt :o

Anonymous
21-03-2005, 17:58
de ima bond had besloten om die titel van pislik in beslag te nemen omdat pislik een week van te voren een wedstrijd heeft gevochten en zich vervolgens een dag van te voren ziek te melden. het kwam voor de bond ongeloof waardig over vandaar dat deze titel weer vacant was...

Iedereen kan ziek worden toch? Ik bedoel als je een NL titel moet evrdedigen moet je je 100% voelen, en als je dat niet voelt dan meld je je netjes af. Kennelijk word dan meteen je titel afgepakt :o

daar heb je helemaal gelijk in ... als pislik gewoon weken niet in de ring had gestaan en zich dan had ziek gemeld dan was er ook nix aan de hand maar hij had een week voor onze partij in de ring gestaan en een dag van te voren ziek gemeld... dat komt voor de bond en de mensen thuis toch niet echt geloof waardig over... begrijp me niet verkeerd ik geloof best dat hij ziek is ik was zelf ook 2 weken ziek geweest maar ik heb me wel netjes aan de regels gehouden want ik had ook heel veel partijen er tussen door kunnen vechten...

Anonymous
21-03-2005, 23:12
'Die persoon' was volgens mij de vriendin van Ali, dus op wat voor matje zal ze geroepen zijn? Het is overigens wel duidelijk dat niet alle Ali-fans zo onsportief waren en dat heel Al Fid Gym zo is, maar het merendeel heeft zich echt laten kennen..

En nog even een reactie op 'guest', die beweerde dat het aanmoedigend Turks geroep was: echt onzin, want zelfs een andere jongen van vermoedelijk Turkse afkomst die naast die man zat toen die iets agressiefs klinkend riep, zei tegen de meneer: Nou, zo kan ie wel weer...

Ik snap best dat het heel erg lullug is dat mensen zo gereageerd hebben en dat is absoluut niet goed te keuren en ik kan je verzekeren dat er niet allemaal echte fans zaten en zeker niet die gene die Ali voor watje uitmaakte maar hou mij er even lekker buiten wil je. Je weet duidelijk niet wie ik ben dus ga dat ook niet zomaar op een site zitten verkondigen dat het de vriendin van Ali zelf was die dat riep want daar maak je mij een beetje zwart mee.Als je wil weten wie ik was ik was dat blonde meisje die 5 min lang met haar handen voor haar ogen heb gezeten en amper een woord eruit kon krijgen.Dus let de volgende keer alsjeblieft eerst beter op voordat je mensen onterecht gaat beschuldigen.

sportieve groet Lindsy!

M.Hersisia
21-03-2005, 23:31
Owh my god... Dit gaat echt nergens meer over he!!!
Ja er waren en paar irritante fans aan het schreeuwen enz, en vanmorgen stootte ik mijn kleine teen tegen mijn nachtkastje :?

gaye
22-03-2005, 00:54
Owh my god... Dit gaat echt nergens meer over he!!!
Ja er waren en paar irritante fans aan het schreeuwen enz, en vanmorgen stootte ik mijn kleine teen tegen mijn nachtkastje :?


Ik ben het met je eens. Je moet niet heel Al-Fid gaan afrekenen voor deze uitspraken, want als jullie het goed hebben gezien stond meer als de helft van de publiek voor Ali. En de mensen weten heel goed dat de Al-Fid supporters sportief zijn. Dus je kunt ze niet over een kam scheren. :wink:

Sportieve Groeten Gaye

Anonymous
25-03-2005, 00:31
Thijs van de Haar wint in de 1e ronde van Fatih Durukan op triangle choke.
Niet moeilijk als ge ene tegen u krijgt die voor de eerste keer in de ring komt.Ik zal het zo zeggen:ik moest normaal tegen elmar de windt die 78kilo woog en die niet kon vechten om bepaalde redenen.Ik moest van 87kilo afvallen tot 82 om tegen hem te kunnen vechten.Dat is me ook gelukt want de laatste 2 weken heb ik geleefd op fruit en groenten.Dat was dus in orde.Dan kom ik daaraan in tilburg en vertellen ze mij dat ik een ander tegenstander heb waarop ik reageer van ok,maakt mij niet uit.Nu,taif woog 82 en ik ook.Maar het verschil was dat hij 12 keer al in de ring was gestapt en ik voor de eerste maal,heb ik allemaal vernomen door info op het net.Nu vraag ik mij af hoe dit mogelijk is?Ps:ik had inderdaad een rope escape kunnen doen met men voeten maar door gebrek aan ervaring heb ik er echt niet aan gedacht.Volgende keer beter!

Anonymous
25-03-2005, 00:39
Die durukan die vecht gewoon 2x :shock:
Bedoel je dit in de positieve of negatieve zin?Voor de eerste maal in de ring stappen is niet makkelijk en komen er veel zenuwen bij kijken maar ik heb men best gedaan.Meer kan ik niet zeggen.Volgende keer beter!!!

}|^-_-^|{
25-03-2005, 08:57
Owh my god... Dit gaat echt nergens meer over he!!!
Ja er waren en paar irritante fans aan het schreeuwen enz, en vanmorgen stootte ik mijn kleine teen tegen mijn nachtkastje :?


Ik ben het met je eens. Je moet niet heel Al-Fid gaan afrekenen voor deze uitspraken, want als jullie het goed hebben gezien stond meer als de helft van de publiek voor Ali. En de mensen weten heel goed dat de Al-Fid supporters sportief zijn. Dus je kunt ze niet over een kam scheren. :wink:

Sportieve Groeten Gaye

nou scheer jij ze ook over 1 kam

Anonymous
25-03-2005, 11:39
Thijs van de Haar wint in de 1e ronde van Fatih Durukan op triangle choke.
Niet moeilijk als ge ene tegen u krijgt die voor de eerste keer in de ring komt.Ik zal het zo zeggen:ik moest normaal tegen elmar de windt die 78kilo woog en die niet kon vechten om bepaalde redenen.Ik moest van 87kilo afvallen tot 82 om tegen hem te kunnen vechten.Dat is me ook gelukt want de laatste 2 weken heb ik geleefd op fruit en groenten.Dat was dus in orde.Dan kom ik daaraan in tilburg en vertellen ze mij dat ik een ander tegenstander heb waarop ik reageer van ok,maakt mij niet uit.Nu,taif woog 82 en ik ook.Maar het verschil was dat hij 12 keer al in de ring was gestapt en ik voor de eerste maal,heb ik allemaal vernomen door info op het net.Nu vraag ik mij af hoe dit mogelijk is?Ps:ik had inderdaad een rope escape kunnen doen met men voeten maar door gebrek aan ervaring heb ik er echt niet aan gedacht.Volgende keer beter!

De matchmaking werd gedaan door de promotors zelf, dus als je trainer daar (wisseling van tegenstander) geen contact over heeft gehad is dat niet goed.
Dat Taif vd Haar 12x in de ring heeft gestaan, dat is mij niet bekend. Ik weet dat hij op 12-feb-05 zijn eerste Mixfight amateur partij heeft gedaan en die verloren heeft op submission in ronde 2 van Oktay Karatas (Team ReLex). Dat was voor de 19e volgens mij zijn enige partij ...
Als jij gegevens hebt van andere ringpartijen Mixfight/Muaythai, dan zou ik dat graag vernemen ! Benny en Jan hebben mijn emailadres en telefoonnr.

GV - IMA

M.Hersisia
25-03-2005, 11:54
Thijs van de Haar wint in de 1e ronde van Fatih Durukan op triangle choke.
Niet moeilijk als ge ene tegen u krijgt die voor de eerste keer in de ring komt.Ik zal het zo zeggen:ik moest normaal tegen elmar de windt die 78kilo woog en die niet kon vechten om bepaalde redenen.Ik moest van 87kilo afvallen tot 82 om tegen hem te kunnen vechten.Dat is me ook gelukt want de laatste 2 weken heb ik geleefd op fruit en groenten.Dat was dus in orde.Dan kom ik daaraan in tilburg en vertellen ze mij dat ik een ander tegenstander heb waarop ik reageer van ok,maakt mij niet uit.Nu,taif woog 82 en ik ook.Maar het verschil was dat hij 12 keer al in de ring was gestapt en ik voor de eerste maal,heb ik allemaal vernomen door info op het net.Nu vraag ik mij af hoe dit mogelijk is?Ps:ik had inderdaad een rope escape kunnen doen met men voeten maar door gebrek aan ervaring heb ik er echt niet aan gedacht.Volgende keer beter!


Hallo...
Ik train met Taif en het is ook echt niet zo dat hij al 12 keer de ring is ingestapt. Hij heeft ( net als vele van onze school ) een paar sanda partijen achter de rug. Maar dat is niet te vergelijken, want dat speelt niet eens af in een ring maar op een mat van acht bij acht meter, en een compleet ander spelletje. Hij heeft inderdaad een paar weken geleden zijn eerste freefight wedstrijd gedraaid en verloren. Dus net als jou nog steeds een nieuweling. :wink:

Anonymous
27-03-2005, 00:30
Thijs van de Haar wint in de 1e ronde van Fatih Durukan op triangle choke.
Niet moeilijk als ge ene tegen u krijgt die voor de eerste keer in de ring komt.Ik zal het zo zeggen:ik moest normaal tegen elmar de windt die 78kilo woog en die niet kon vechten om bepaalde redenen.Ik moest van 87kilo afvallen tot 82 om tegen hem te kunnen vechten.Dat is me ook gelukt want de laatste 2 weken heb ik geleefd op fruit en groenten.Dat was dus in orde.Dan kom ik daaraan in tilburg en vertellen ze mij dat ik een ander tegenstander heb waarop ik reageer van ok,maakt mij niet uit.Nu,taif woog 82 en ik ook.Maar het verschil was dat hij 12 keer al in de ring was gestapt en ik voor de eerste maal,heb ik allemaal vernomen door info op het net.Nu vraag ik mij af hoe dit mogelijk is?Ps:ik had inderdaad een rope escape kunnen doen met men voeten maar door gebrek aan ervaring heb ik er echt niet aan gedacht.Volgende keer beter!


Hallo...
Ik train met Taif en het is ook echt niet zo dat hij al 12 keer de ring is ingestapt. Hij heeft ( net als vele van onze school ) een paar sanda partijen achter de rug. Maar dat is niet te vergelijken, want dat speelt niet eens af in een ring maar op een mat van acht bij acht meter, en een compleet ander spelletje. Hij heeft inderdaad een paar weken geleden zijn eerste freefight wedstrijd gedraaid en verloren. Dus net als jou nog steeds een nieuweling. :wink:
Mij hadden ze al verteld op de gala zelf van dat em al wa meerdere malen kickbokspartijen gedraaid had,ik heb daarop gereageerd van jah dat ik daar niks van wist.Toen heb ik bij google op z'n naam gechecked en het eerste dat ik kreeg was zijn persoonlijke lijst met daarop 8 gewonnen partijen en 4 verloren maar stond niet bij in wat genre.Nu,gewonnen is gewonnen verloren is verloren.Ik ben de type van ik vecht tegen eender welk persoon maakt niet uit ongeacht het gewicht.En ik heb zeker geen probleem met Taif en respecteer zijn winst en ik ga er zeker niet om zagen en zeuren maar het is gewoon het principe en dat is wat mij tegenzat.Kan zijn dat het niet zijn schuld is en da zeg ik ook niet.Ik zou wel zeker terug tegen hem willen vechten maar dan op ongeveer 85 kilo.Eerste partij is teveel zenuwen en gebrek aan ervaring,normaal moet tweede keer iets soepeler gaan.

Anonymous
27-03-2005, 00:36
Thijs van de Haar wint in de 1e ronde van Fatih Durukan op triangle choke.
Niet moeilijk als ge ene tegen u krijgt die voor de eerste keer in de ring komt.Ik zal het zo zeggen:ik moest normaal tegen elmar de windt die 78kilo woog en die niet kon vechten om bepaalde redenen.Ik moest van 87kilo afvallen tot 82 om tegen hem te kunnen vechten.Dat is me ook gelukt want de laatste 2 weken heb ik geleefd op fruit en groenten.Dat was dus in orde.Dan kom ik daaraan in tilburg en vertellen ze mij dat ik een ander tegenstander heb waarop ik reageer van ok,maakt mij niet uit.Nu,taif woog 82 en ik ook.Maar het verschil was dat hij 12 keer al in de ring was gestapt en ik voor de eerste maal,heb ik allemaal vernomen door info op het net.Nu vraag ik mij af hoe dit mogelijk is?Ps:ik had inderdaad een rope escape kunnen doen met men voeten maar door gebrek aan ervaring heb ik er echt niet aan gedacht.Volgende keer beter!


De matchmaking werd gedaan door de promotors zelf, dus als je trainer daar (wisseling van tegenstander) geen contact over heeft gehad is dat niet goed.
Dat Taif vd Haar 12x in de ring heeft gestaan, dat is mij niet bekend. Ik weet dat hij op 12-feb-05 zijn eerste Mixfight amateur partij heeft gedaan en die verloren heeft op submission in ronde 2 van Oktay Karatas (Team ReLex). Dat was voor de 19e volgens mij zijn enige partij ...
Als jij gegevens hebt van andere ringpartijen Mixfight/Muaythai, dan zou ik dat graag vernemen ! Benny en Jan hebben mijn emailadres en telefoonnr.

GV - IMA
Van wisseling van tegenstander hebben we zeker geen contact van gehad TOT op de gala zelf.Nu,van die twaalf partijen,het schijnt dat em al een paar sanda partijen gedraaid heeft en voor de rest jah ik zeg ook maar wat er op het net staat.Maar genoeg hierover hij heeft gewonnen en RESPECT ervoor!!!!

BP
28-03-2005, 11:16
jaja thnx hoor jongens ik was idd niet helemaal nugter gebleven vanacht
maar ik moet me ook weer klaar gaan maken voor 16april tegen Taif van de Haar ik mag hem niet onderschatten hij heeft gister ook mooi gewonnen feli met je overwinning klasse

Het is je vergeven, Jelger.
Je bent nooit helemaal nuchter

BP
28-03-2005, 11:23
Owh my god... Dit gaat echt nergens meer over he!!!
Ja er waren en paar irritante fans aan het schreeuwen enz, en vanmorgen stootte ik mijn kleine teen tegen mijn nachtkastje :?

Ik vind het echt heel vervelend voor je teen.
zo, heb ik ook een bijdrage geleverd aan deze interesante discussie.

Anonymous
31-03-2005, 01:49
tot hoezwaar vechten wendy kok en akousha lobman?

Wendy de kok en akousha lobman vechten 58-60 kg
heb je interesse? zover ik weet vechten deze dames tot max 60 en niet zwaarder! Ik heb ze nameijk vaker zien vechten. :D

treskaliber
31-03-2005, 08:33
Ik heet trouwens Elmer en geen Elmar en ik kon/kan niet meedoen vanwege mijn bloedwaarden die niet goed zijn

M.Hersisia
31-03-2005, 08:43
Owh my god... Dit gaat echt nergens meer over he!!!
Ja er waren en paar irritante fans aan het schreeuwen enz, en vanmorgen stootte ik mijn kleine teen tegen mijn nachtkastje :?

Ik vind het echt heel vervelend voor je teen.
zo, heb ik ook een bijdrage geleverd aan deze interesante discussie.



Ja het deed zoveeeeel zeer!!! Helemaal ingetaped. En nog steeds wordt ik belemmerd in mijn doen en laten. Heeft iemand een oplossing hoe deze teen snel kan genezen ,want 23 april moet ik die ring weer in...
:cry:

Muay Thai Elite
31-03-2005, 13:32
Owh my god... Dit gaat echt nergens meer over he!!!
Ja er waren en paar irritante fans aan het schreeuwen enz, en vanmorgen stootte ik mijn kleine teen tegen mijn nachtkastje :?

Ik vind het echt heel vervelend voor je teen.
zo, heb ik ook een bijdrage geleverd aan deze interesante discussie.



Ja het deed zoveeeeel zeer!!! Helemaal ingetaped. En nog steeds wordt ik belemmerd in mijn doen en laten. Heeft iemand een oplossing hoe deze teen snel kan genezen ,want 23 april moet ik die ring weer in...
:cry:

OT... ;)

Aaronk
31-03-2005, 15:13
OJEE HAAR TEEN DOET PIJN! BEL 112

M.Hersisia
31-03-2005, 16:45
Owh my god... Dit gaat echt nergens meer over he!!!
Ja er waren en paar irritante fans aan het schreeuwen enz, en vanmorgen stootte ik mijn kleine teen tegen mijn nachtkastje :?

Ik vind het echt heel vervelend voor je teen.
zo, heb ik ook een bijdrage geleverd aan deze interesante discussie.



Ja het deed zoveeeeel zeer!!! Helemaal ingetaped. En nog steeds wordt ik belemmerd in mijn doen en laten. Heeft iemand een oplossing hoe deze teen snel kan genezen ,want 23 april moet ik die ring weer in...

:cry:

OT... ;)


Wat bedoel je met OT?
Zie je, mijn zwaar aangetaste teen heeft nu ook al invloed op mijn denkvermogen... :cry:

Sorry voor het ENORM off-topic gaan... :wink:

Muay Thai Elite
31-03-2005, 18:08
Je zegt het zelf al.... Off Topic... Oops, you did OT again baby! :wink:

M.Hersisia
31-03-2005, 19:32
Je zegt het zelf al.... Off Topic... Oops, you did OT again baby! :wink:


whahaha... ik heb mijn hele leven met mijn dikke teen gedacht.. dat blijkt wel weer.. :wink:

al-fid member
08-04-2005, 00:36
Ik ben Rutger en ik had op mijn training gehoord dat er werd gezged dat ik die twee knietjes in mijn kruis had gefaked. Dus dat de schrijver ervan het weet.
Ik werd niet 2 keer in mijn kruis gekniet maar 4 keer de scheids had het maar 2 keer gezien, ik heb geen blessures maar ik heb nog nooit zo lang pijn gehad aan mijn ballen.
Ik had geen wedstrijd tok (alluminium) en mijn tok was na de wedstrijd kapot hieronder staan foto's ervan. Ik fake niet.


http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zGTyuX9nsgbLNVIiyl2F8NwmjMiNDUMzrArngK BM4nCf_HIjJvVwHC599HjkW7rOvrcsxfXH6-qTQ/00.jpg?MdToken=1199329597493909
http://sc.groups.msn.com/tn/51/91/ROLLSRUT/5/3b.jpg[/quote]
http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zGTyuX9nsgbLNVIiyl2F8NwmjMiNDUMzrArngK BM4nCf_HIjJvVwHC599HjkW7rOvrcsxfXH6-qTQ/00.jpg

Sjaak
08-04-2005, 01:12
Dan heeft de scheids goed opgelet zeg :?

En kreeg je tegenstander wel straf voor die 2 x die wel is gezien ?

Als je pijn in je ballen hebt moet je eigenlijk gelijk je zak legen dus ik zou zeggen kruip op je vriendin en je vergeet de pijn gelijk want dat andere gevoel is veel sterker :thumbs:

al-fid member
08-04-2005, 13:50
eerst een waarschuwing daarna een officieel punt aftrek.
En dat van mijn vriendin hahahaa dat begrijp ik ja, haha.

Anonymous
08-04-2005, 18:44
Thijs van de Haar wint in de 1e ronde van Fatih Durukan op triangle choke.
Niet moeilijk als ge ene tegen u krijgt die voor de eerste keer in de ring komt.Ik zal het zo zeggen:ik moest normaal tegen elmar de windt die 78kilo woog en die niet kon vechten om bepaalde redenen.Ik moest van 87kilo afvallen tot 82 om tegen hem te kunnen vechten.Dat is me ook gelukt want de laatste 2 weken heb ik geleefd op fruit en groenten.Dat was dus in orde.Dan kom ik daaraan in tilburg en vertellen ze mij dat ik een ander tegenstander heb waarop ik reageer van ok,maakt mij niet uit.Nu,taif woog 82 en ik ook.Maar het verschil was dat hij 12 keer al in de ring was gestapt en ik voor de eerste maal,heb ik allemaal vernomen door info op het net.Nu vraag ik mij af hoe dit mogelijk is?Ps:ik had inderdaad een rope escape kunnen doen met men voeten maar door gebrek aan ervaring heb ik er echt niet aan gedacht.Volgende keer beter!

Less talking, better fighting!

"Ik moet bloed zien" voor je partij, en "ik wil een rematch, want hij was niet zo goed" na je partij zeggen voor de camera getuigt van bitter weinig sportiviteit (en intelligentie). Ik zoek de "Kracht en Eer" in die uitspraken, maar vind ze niet! Misschien is Mixfight niet je ding, maar moet je een kermisvechter worden. Ik heb begrepen dat je al straatervaring hebt. MMA is een sport voor sporters: techniek, karakter, sportiviteit, uithouding, moed, ...! Stoppen met roken is niet genoeg!