PDA

View Full Version : 6 maart 2005, Sliedrecht: Klein verslagje van mij



superpiele1
20-03-2005, 12:26
Op 6 maart vocht ik tegen Sahin "Kaas" Yakut. Iedereen kent hem wel als bekende vechter van het Team Showtime. Men gaf mij dan ook weinig kans tegen hem, dat bleek wel uit de voorspellingen die op het internet te vinden waren! Mijn begeleiders en ik lieten ons daar niet door afleiden en hebben ons goed voorbereid op deze partij, zoals we dat overigens voor elke partij doen. Want we nemen elke tegenstander serieus. Ik ken Kaas natuurlijk ook, en weet wat hij in huis heeft. Maar als je erbij bent geweest in Sliedrecht, heb je gezien hoe het ging. We hebben er allebei voor moeten knokken, maar wel een partij neergezet die het publiek waar voor hun geld gaf. Na 5 rondes knokken dachten we dat we met de winst naar huis zouden gaan, maar de jury gaf als eindoordeel: onbeslist. Daar kun je dan over in discussie gaan, maar zelf vinden we eigenlijk belangrijker hoe onze eigen mening is over deze partij. En die is dat ik een mooi resultaat heb neergezet tegen een vechter van dit kaliber. Want hoe belangrijk de partij of de tegenstander ook is, uiteindelijk is het niet meer dan een onderdeeltje van je hele carriere. De toekomst is belangrijker, en elke partij verschaft ons weer informatie hoe die toekomst er uit kan gaan zien.

Ous Respect
Henry Superpiele Akdeniz

Wheelie
20-03-2005, 12:37
Leuk dat je het even post Henry, succes :thumbs:

Nickuraba
20-03-2005, 12:38
have to say, das een aardig stukje dat je hebt neergezet!.

nette partij neergezet, ik had verwacht dat je gesloopt werd maar je hebt jezelf bewezen, dan moet ik me woorden maar terug nemen :P

respect!

superpiele1
20-03-2005, 12:41
Leuk dat je het even post Henry, succes :thumbs:Bedankt

superpiele1
20-03-2005, 12:42
have to say, das een aardig stukje dat je hebt neergezet!.

nette partij neergezet, ik had verwacht dat je gesloopt werd maar je hebt jezelf bewezen, dan moet ik me woorden maar terug nemen :P

respect! Ja ik weet het , maak ook niet uit hoor .

RNLMC
20-03-2005, 12:43
recpect henry :thumbs: moest je binnekort nou in rotterdam vechten of niet?

Anonymous
20-03-2005, 12:43
wie heeft dit voor geschreven?

RNLMC
20-03-2005, 12:44
wie heeft dit voor geschreven? :twak: :twak:

Anonymous
20-03-2005, 13:01
recpect henry :thumbs: moest je binnekort nou in rotterdam vechten of niet? Ik moet 28maart tegen Ray Staring NLtitel

Anonymous
20-03-2005, 13:02
wie heeft dit voor geschreven? Ik zelf
Krijg les nou goed :lol: :wink:

ROIDRAGE
20-03-2005, 13:02
Netjes henry.
ik vind et een top prestatie van jou.
ga zo door.
je zit op de goede weg

Aaronk
20-03-2005, 13:04
Op 6 maart vocht ik tegen Sahin "Kaas" Yakut. Iedereen kent hem wel als bekende vechter van het Team Showtime. Men gaf mij dan ook weinig kans tegen hem, dat bleek wel uit de voorspellingen die op het internet te vinden waren! Mijn begeleiders en ik lieten ons daar niet door afleiden en hebben ons goed voorbereid op deze partij, zoals we dat overigens voor elke partij doen. Want we nemen elke tegenstander serieus. Ik ken Kaas natuurlijk ook, en weet wat hij in huis heeft. Maar als je erbij bent geweest in Sliedrecht, heb je gezien hoe het ging. We hebben er allebei voor moeten knokken, maar wel een partij neergezet die het publiek waar voor hun geld gaf. Na 5 rondes knokken dachten we dat we met de winst naar huis zouden gaan, maar de jury gaf als eindoordeel: onbeslist. Daar kun je dan over in discussie gaan, maar zelf vinden we eigenlijk belangrijker hoe onze eigen mening is over deze partij. En die is dat ik een mooi resultaat heb neergezet tegen een vechter van dit kaliber. Want hoe belangrijk de partij of de tegenstander ook is, uiteindelijk is het niet meer dan een onderdeeltje van je hele carriere. De toekomst is belangrijker, en elke partij verschaft ons weer informatie hoe die toekomst er uit kan gaan zien.

Ous Respect
Henry Superpiele Akdeniz

Top, mooi geschreven!

jojo
20-03-2005, 13:41
hey leuk stukje henry!!

Anonymous
21-03-2005, 09:24
hey leuk stukje henry!!bedankt jojo

Anonymous
21-03-2005, 09:57
Netjes Henry, Succes volgende week, wij zijn er ook natuurlijk!
Groetjes Chaca

bryan
21-03-2005, 10:21
ben ik de enige die een beetje schijt ziek word van superpiele en het gezeik rond zijn gevechten....

vind het een beetje irri dat superpiele zijn favoriete onderwerp superpiele is....

maar dat zal wel aan mij liggen......

Anonymous
21-03-2005, 10:35
nee je bent zeker niet de enige die man loopt nonstop reclame voor zichzelf te maken vecht gewoon en doe je ding maar op elke site zichzelf promoten daar word ik ook gek van wie schrijft er nou een verslag van ze eigen wedstrijd.ik bedoel vet hoor dat je onbeslist vecht tegen kaas maar promoot jezelf niet zo.

Anonymous
21-03-2005, 11:06
ben ik de enige die een beetje schijt ziek word van superpiele en het gezeik rond zijn gevechten....

vind het een beetje irri dat superpiele zijn favoriete onderwerp superpiele is....

maar dat zal wel aan mij liggen......Neem wat is dan word je niet ziek :twisted:

MB667
21-03-2005, 12:14
wie schrijft er nou een verslag van ze eigen wedstrijd.

Dat doen er wel meer hoor. Als je het niet wilt lezen, moet je de topic niet openen.