PDA

View Full Version : mo



Anonymous
20-03-2005, 17:44
mousid vertegewoordgt maarokko en nederland in tailand voor het wereld kampion schappen hij heeft te veel maarokaanse vechters mee genomen naar tailand waar somigen voor nederland uitkomen omdat er een paar op het zelfde gewicht zitten en nederland te wijnig hebben.

redjuh
20-03-2005, 19:15
goeie zaak... succes daar!!!

Justinian
20-03-2005, 19:35
Inderdaad, veel succes in Thailand :thumbs:

Nickuraba
20-03-2005, 21:25
faldir zit daar nu toch ook? jammer dat we er zo weinig van horen

Maroclove
20-03-2005, 22:41
Beste mensen,
we zijn weer een dagje verder en mijn frustraties zijn afgenomen. Dat komt door de grappen van Tarek Slimani denk ik. Ik zal helemaal niet vechten, dus ik ga gewoon lekker trainen hier met de boys.
Vandaag is het toernooi begonnen. Mo Kassriouri die eigenlijk tot 76kg zou vechten vocht vandaag zijn eerste partij tot 81kg. Mo won zijn partij na een wat trage start. Chabari maakte korte metten met zijn tegenstander door een ko te forceren in de eerste ronde met een "fast"stotencombinatie. Mounier Zekhenni won door opagve tegenstander en gaf zijn tegenstander uit korea een echte "afstraffing". Naoufal el Hamchoui liet zien niet voor niets de wk amateurs van de wka te zijn en domineerde de hele partij met zijn zo aparte vechtstijl. Hoessein Khouthane verloor jammergenoeg zijn partij.
Morgen weer een toernooidag. Ik zal dan tussen de massages door nog even een verslagje doen.

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=6159&perpage=15&pagenumber=2