PDA

View Full Version : Barry Groenteman wint in Leeuwarden! Boksen...



Bert Kops
20-03-2005, 16:48
Ben trots op je gozer!

Bijna een jaar niet in de ring gestaan, gewichtsklasse hoger, school/ werk
enz enz. Vanmiddag ruimschoots op punten winnen van de thuisfavoriet
A.Amarov(Ol.Leeuwarden)

Keej dan!

Anonymous
20-03-2005, 16:49
FELI BARRY

Highline
20-03-2005, 16:57
gefeliciteerd :thumbs:

Jarno
20-03-2005, 17:02
okee dan barry !! congratz ...... oeshhhhh

Jeru
20-03-2005, 17:04
Gefeliciteerd Barry!!!

Bert Kops
20-03-2005, 17:37
Krijg net telefoon van Barry...Zijn gappie Danny Smit ook gewonnen!!!

Sjaak
20-03-2005, 17:57
Ken Barry wel niet maar aan Bertje zijn reactie te merken heb je het heel goed gedaan. Gefeliciteerd Barry :thumbs:

Bert Kops
20-03-2005, 18:19
Barry heeft ook nog de stijlprijs gewonnen :P

Maupie
20-03-2005, 18:33
Klasse Barry !! gefeliciteerd :thumbs:

Wheelie
20-03-2005, 20:51
top barry

mama
20-03-2005, 21:24
netjes Barry
enne :thumbs:

LWD
21-03-2005, 00:16
gefeliciteerd , je ouwe kan trots op je zijn .

kimberly-astrid-de jury
21-03-2005, 09:59
Oke dan Barry we zijn trots op je!!!!! Je bent de topper!!!!! :thumbs:

MB667
21-03-2005, 10:24
Gefeleciteerd Barry!

RED SCORPION
21-03-2005, 14:12
Ten eerste wil ik namens mij zelf Barry bedanken voor zeer goede partij! maar wou wel even voor de duidelijkheid mijn mening over de wedstrijd uiten! mijn Trainer heeft me op een verkeerde gewicht opgegeven, en ik moest dan nog op het laatst 3 kilo binnen vier dagen afvallen voor de wedstrijd! toen de wedstrijd begon, had ik de wedstrijd volledig onder de kontrole, en de 1 ronde kwam volledig op mijn naam (na de wedstrijd heb ik alle 3 juryleden gevraagt voor de zekerheid, en ze waren allemaal met mij eens), maar voor het begin van tweede ronde, heb ik het opdracht van me trainer gekregen, om wat meer te gaan knokken, en het wedstrijd voortijdig te beindigen, maar Barry is bijna een kop kleiner dan mij, en als ik met hem lijf aan lijf zou gaan knokken, wist ik dat hij het makkelijker zou hebben, want zo zit het boksen in elkaar, zelf heb ik ook tegen langere boksers gebokst, en ik weet dat kortere bokser heeft altijd voordeel als het lijf aan lijf gaat! maar goed, ik moest gewoon opdrachten van mijn trainer volgen, dat deed ik ook, later in de kleedkamer heeft mijn trainer zijn fout toegegeven, en gaf ook toe, dat als ik het wedstrijd mogt boksen hoe ik het wou, dan zou ik gewoon de winnaar zijn, maar goed, wat gedaan is gedaan, en ik wil ook niet dat mijn verhaal zou klinken als een smoesje, wat ik wel wil zeggen is dat dat ik graag een revanshe partij zou willen, maar denk dat het me niet meer lukt, want ik ga weer in mijn eigen gewicht boksen, want ik heb het gemerkt hoe zwak je je voelt, als je binnen een korte tijd heel wat kilotjes moet kwijt! :wink:

Anonymous
21-03-2005, 14:37
OSU Respect artour! en boks in het gewicht welke je je goed voelt!

Anonymous
21-03-2005, 19:11
Ik vind niet dat de eerste ronde voor jou was en de scheidsrechters ook niet anders was het wel een 2-1 uitslag geworden. En als je van je trainer de opdracht gekregen heb om de wedstrijd voortijdig te beeindigen dan heb je je kans niet gepakt of anders gezegd barry heeft je de kans niet gegeven om die te pakken. Maar al met al was het een hele mooie partij van beide boksers en dat de beste gewonnen heb is een feit. In ieder geval succes in de 69kg. En voor Barry je bent een topper dat heb je bewezen en dat is ook verteld toen je de stijlprijs kreeg door je tegenstander z'n trainer. :wink:

RED SCORPION
21-03-2005, 21:10
PUBLIEK
het is jou mening, en daarmee is basta! ik weet niet hoe je erbij komt dat de juryleden het ook niet vonden, maar ja, ik heb alle 3 juryleden daarna gesproken, en ze zeiden dat ik de eerste ronde volledig op mijn naam had!!! maar ik wil daarover niet te veel praten, en hoe je ook gezegt hebt: het was een mooie bokspartij, en publiek genoot ervan! En wat je ervan vond, vind ik niet belangrijk (niet vervelend bedoelt)! ik heb respekt voor elke vechtsporter, want ik hou zelf van vechtsport! dus enige wat ik kan zeggen is dat ik ooit nog eens tegen Barry wil, want met mij partij heb ik bewezen dat ik een ravanche verdien! En respekt voor Barry, zeer goede bokser!!!!

Anonymous
21-03-2005, 23:45
Inderdaad wat ik vind is niet belangrijk. Het belangrijkste is dat je voor een mooie bokspartij twee boksers nodig hebt die willen boksen en niet willen vechten en dat hebben jullie bewezen dat jullie dat wel kunnen en dat geldt voor jullie allebei. Respect voor beide boksers.