PDA

View Full Version : PERRY UBEDA in Barcelona



Anonymous
20-03-2005, 19:34
Perry vecht vanavond in Barcelona een Full-Contact partij tegen Carlos Hereira.
De partij is afgesloten op 72.5 kilogram en Perry bracht gisteravond 69.5 op de weegschaal, da's netjes als je normale gewicht rond de 75 kg ligt.
PEERY SUCCES! Groetjes Chaca

Justinian
20-03-2005, 19:36
Ah cool, ben benieuwd naar het resultaat! Traint Perry trouwens regelmatig op de grond voor zijn aankomende partij tegen Pislik?

Octavius
20-03-2005, 20:26
Die Hereira heb ik volgens mij tegen Alain Dumas of Wim Nuyens gezien in het Tolhuis in Gent paar jaar terug. Kan me herinneren dat die partij tegen Dumas hard was. Dumas scheenbeen was de laatste 2 rondes helemaal kapot. Bleek later gebroken zelfs. Als het dezelfde is is het een harde vechter.

Wheelie
20-03-2005, 21:50
Hoop dat ie wint :thumbs:

Anonymous
21-03-2005, 00:39
YES! Gewonnen! Morgen meer details.
Perry vecht trouwens 29 April in Spanje en in September en November in NL. In November in zn thuisstad NIJMEGEN!
Groetjes Chaca

Anonymous
21-03-2005, 00:40
En in Juni in de Arena natuurlijk :wink:

Highline
21-03-2005, 01:03
[quote="Anonymous"]YES! Gewonnen! Morgen meer details.
Perry vecht trouwens 29 April in Spanje en in September en November in NL. In November in zn thuisstad NIJMEGEN!
Groetjes Chaca[/quot


in welke systemen komt hij dan uit. arena is mixfight maar die andere 2?

Anonymous
21-03-2005, 09:55
Die andere 2 Full-Contact.
Groetjes

Jay Hoov
21-03-2005, 10:10
Perry...still the man!!

Jeru
21-03-2005, 10:37
YES! Gewonnen! Morgen meer details.
Perry vecht trouwens 29 April in Spanje en in September en November in NL. In November in zn thuisstad NIJMEGEN!
Groetjes Chaca

Had ook niet anders verwacht :wink:
Top Perry!!!

Anonymous
22-03-2005, 16:21
Dit stukje stond vandaag in De Gelderlander:


Perry Ubeda weer op dreef in Spanje
Door onze verslaggever


CANOVELLES - De Nijmeegse kickbokser Perry Ubeda is ondanks zijn leeftijd van 33 jaar nog steeds individueel actief én succesvol in Europa. Zo versloeg hij in Canovelles, vlak bij Barcelona, de Spaanse kampioen kickboksen tot 72,5 kilogram, Carlos Heredia, op punten.


De partij, bijgewoond door 1500 toeschouwers, ging over zeven ronden van telkens twee minuten. "Zeker zes van de zeven ronden schreef ik op mijn naam", aldus een tevreden Ubeda. "Eigenlijk was het voor mij een gemakkelijke partij. Heredia is een zogenaamde rechtsvoorstaande vechter, hij bokst dus altijd vooruit. Het was voor mij een koud kunstje om hem in de achteruit te houden. Daardoor kwam ik zelf nooit in gevaar, hij had geen kans om mij aangeslagen te krijgen. Ik was van tevoren wel wat kilootjes kwijtgeraakt en kwam uit op 69,5 kilogram aan eigen gewicht."

Het betrof in Canovelles een partij in het full-contact. Daarbij wordt er gebokst en zijn trappen boven de gordel toegestaan. Ubeda komt in Spanje graag in actie. "Ik ben er populair, zeker de helft van de zaal had ik achter me", aldus de Nijmegenaar.

Wheelie
22-03-2005, 18:43
met dit gewicht zou perry het leuk doen in k-1 max ;)

Anonymous
22-03-2005, 18:52
Ha Ha ja zat ik gister ook aan te denken toen de K-1 MAX op TV was!
Jammer van schenen!
UBEDA-Villaume zou een wereldpartij geweest zijn!