PDA

View Full Version : Nog ff over Coleman vs Cro-cop (spoiler?)



cactusdre
22-03-2005, 10:52
Oké ik weet dat ik de partij laat heb gezien. Cro-cop is erg vooruit gegaan maar ik kan er gewoon weer niet over uit dat hij het weer flikt om na te trappen terwijl Coleman down is. Wanneer leert hij dit nu eens af?

Tsuki
22-03-2005, 11:24
survival of the fittest jongen .................. als ie neer is moet ie niet meer opstaan

CropCop is zeker niet onsportief ..............

Anonymous
22-03-2005, 11:32
Als Mirko in zijn killermode zit kan hij wel eens de neiging hebben om het "af te maken". Dit komt denk ik ook door zijn anti-terreur achtergrond.

Onsportief is hij zeker niet!

cactusdre
22-03-2005, 11:39
survival of the fittest jongen .................. als ie neer is moet ie niet meer opstaan

CropCop is zeker niet onsportief ..............

Coleman had absoluut de intentie niet om op te staan. Het was gewoon natrappen. Ik heb het woord onsportief niet gebruikt. Ik vind het gewoon een vuile streek.

Tsuki
22-03-2005, 11:43
survival of the fittest jongen .................. als ie neer is moet ie niet meer opstaan

CropCop is zeker niet onsportief ..............

Coleman had absoluut de intentie niet om op te staan. Het was gewoon natrappen. Ik heb het woord onsportief niet gebruikt. Ik vind het gewoon een vuile streek.

en een vuile streek in de sport is dus niet onsprtief , heb je vnaderlei wel eens te keer zien gaan of andere gasten van chute box ?????

Jeru
22-03-2005, 11:45
hehehe de broertjes Rua bijvoorbeeld :twisted:

Anonymous
22-03-2005, 11:46
de gracies kunnen er ook wat van....

phranq
22-03-2005, 11:46
Vond het dit x wel meevallen hoor.....

Tsuki
22-03-2005, 11:53
hehehe de broertjes Rua bijvoorbeeld :twisted:

precies die staan vrolijk op je hoofd te stampen als je al weg bent .......................

cactusdre
22-03-2005, 11:54
survival of the fittest jongen .................. als ie neer is moet ie niet meer opstaan

CropCop is zeker niet onsportief ..............

Coleman had absoluut de intentie niet om op te staan. Het was gewoon natrappen. Ik heb het woord onsportief niet gebruikt. Ik vind het gewoon een vuile streek.

en een vuile streek in de sport is dus niet onsprtief , heb je vnaderlei wel eens te keer zien gaan of andere gasten van chute box ?????

Is het nu Crocop tegen Chutebox? Als anderen dit doen dan is het geoorloofd? Vreemde redenatie. :?

Jay Hoov
22-03-2005, 12:36
Chute Boxe Rulezzzzz.........!!!!

makavelli
22-03-2005, 13:48
het is gewoon toegestaan om iemand te trappen als hij op de grond ligt, dus wat is er onsportief aan??

cactusdre
22-03-2005, 13:54
het is gewoon toegestaan om iemand te trappen als hij op de grond ligt, dus wat is er onsportief aan??

Als iemand nokkie is is dit niet toegestaan en ook niet nodig. De scheids had moeten ingrijpen. Iedereen roept meteen "Crocop is echt niet onsportief" Ik vroeg me alleen af wanneer hij het natrappen ging afleren. Jullie lezen allemaal weer niet goed. Als er een beetje kritiek op Crocop komt worden de "lovers" allemaal weer gek.

Jay Hoov
22-03-2005, 14:06
het is gewoon toegestaan om iemand te trappen als hij op de grond ligt, dus wat is er onsportief aan??

Als iemand nokkie is is dit niet toegestaan en ook niet nodig. De scheids had moeten ingrijpen. Iedereen roept meteen "Crocop is echt niet onsportief" Ik vroeg me alleen af wanneer hij het natrappen ging afleren. Jullie lezen allemaal weer niet goed. Als er een beetje kritiek op Crocop komt worden de "lovers" allemaal weer gek.


Ach Dree je weet toch genoeg!!!

Ik ben een Wandy fan, en ik weet wat ie kan.

Als deECHTE cro-cop fans beter wisten , gingen ze er niet eens op in..!!!

Disney
22-03-2005, 15:21
het is gewoon toegestaan om iemand te trappen als hij op de grond ligt, dus wat is er onsportief aan??

Als iemand nokkie is is dit niet toegestaan en ook niet nodig. De scheids had moeten ingrijpen. Iedereen roept meteen "Crocop is echt niet onsportief" Ik vroeg me alleen af wanneer hij het natrappen ging afleren. Jullie lezen allemaal weer niet goed. Als er een beetje kritiek op Crocop komt worden de "lovers" allemaal weer gek.

Ik ben geen Crocop fan, maar zolang de bel niet is gegaan, mag hij er alles aan doen om te zorgen dat die bel wel zo snel mogelijk gaat...

Virus
22-03-2005, 15:47
Ik ben geen Crocop fan, maar zolang de bel niet is gegaan, mag hij er alles aan doen om te zorgen dat die bel wel zo snel mogelijk gaat...

beter dan dit kan het toch niet geformuleerd worden lijkt me...

als het maar binnen de regels gebeurt...

Arjan
22-03-2005, 16:02
Precies, ben het ook met Disney eens... lijkt me zeker niets onsportiefs aan crocop.. crocop all the way! 8)

cactusdre
22-03-2005, 16:13
Precies, ben het ook met Disney eens... lijkt me zeker niets onsportiefs aan crocop.. crocop all the way! 8)

We zullen nog wel zien of hij all the way gaat. Fedor lust hem rauw.

shyne
22-03-2005, 22:25
ben benieuwd wat er gebeurd wanneer die tegen elkaar in de ring stappen :maskills:

Arjan
22-03-2005, 23:55
Precies, ben het ook met Disney eens... lijkt me zeker niets onsportiefs aan crocop.. crocop all the way! 8)

We zullen nog wel zien of hij all the way gaat. Fedor lust hem rauw.

crocop fedor ook ;)
maar idd, laten we het hierop houden: 'we zullen wel zien..'

het gaat nu ook eindelijk echt komen!

smike
23-03-2005, 02:52
ik vind het ook niet onsportief, ik bedoel het is mma bijna alles is geoorloofd, trappen naar iemand op de grond mag, je weet dat het gebeurt, als je er niet tegen kan niet aan meedoen.

Jay Hoov
23-03-2005, 13:21
ben benieuwd wat er gebeurd wanneer die tegen elkaar in de ring stappen :maskills:

Ik ook....!!!!