PDA

View Full Version : Borzic vecht niet!!



NESCIO
22-03-2005, 10:54
las het net op fighttalk !!

Mickey
22-03-2005, 11:00
Ik, Mario Borzic, was van plan 3 april as. mijn carriere als wedstrijdvechter af te sluiten met een Ned. titel. Dit mag helaas niet zo zijn... Door o.a. een ernstige gezondheidssituatie van mijn moeder, zie ik mijzelf genoodzaakt de partij en ook mijn verdere wedstrijdcarriere vooralsnog te beeindigen. Deze vicieuze cirkel van stress heeft mij gesloopt. Ik moet nu werken aan dit herstel. Dit spijt mij op de 1e plaats voor mijzelf, de organisatie, en jullie het publiek. Voor jullie wilde ik een klapper van een partij neer gaan zetten. Graag, misschien te graag...Maar er zijn nu eenmaal belangrijkere dingen als vechten in het leven. Gezondheid van jezelf en van je dierbaren....... Ik weet dat er indianenverhalen op zullen duiken over het hoe en waarom, want zo zitten mensen nu eenmaal jammer genoeg in elkaar, maar ik ben op dit moment OP, mentaal en fysiek door alle stress uitgeput. Ik wil niet te ver in detail treden over dit alles omdat dit natuurlijk een prive-aangelegeheid betreft. Toch wil ik het met jullie delen. Voor mij was de makkelijkste weg om te zeggen dat ik een fysieke blessure had opgelopen, ik kies voor de waarheid.....Er zullen mensen zijn die mij zullen geloven, anderen niet... Het zij zo: het liefst leg ik het een ieder persoonlijk uit, maar dat is nu eenmaal niet te doen.... Dat mijn laatste wapenfeit een post op dit forum zou zijn, doet me veel pijn. Mensen, het gaat jullie allen goed!

Mario Borzic
Bron: http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=4261


Ow man.. Wat is dat kut! Gun je niemand!
Hoop dat het hem verder goed gaat!

Sterkte iig!

mama
22-03-2005, 11:01
Balen voor hem........
heel veel sterkte Mario..

Jeru
22-03-2005, 11:04
Damn dat is klote!!
Sterkte Mario!!

Anonymous
22-03-2005, 11:14
Kutnieuws man. Ik hoop dat je moeder spoedig herstelt en dat het verder goed met je gaat in de toekomst!

Shytown
22-03-2005, 11:49
Mario, veel sterkte de komende tijd. Respect voor deze post van je.

Sjaak
22-03-2005, 12:24
Sommige dingen in het leven zijn veel belangrijker dan een titelgevecht. Ik vind het geweldig dat Mario er zo eerlijk en open over is en ik kan heel veel respect opbrengen voor zijn keus :thumbs:

Mario zorg goed voor je moeder en ik wens jou en je moeder heel veel geluk en gezondheid in de toekomst.

Voor mij was je al een kanjer maar na deze aktie ben jij voor mij de kampioen :thumbs:

osu Sjaak

Anonymous
22-03-2005, 12:54
Mensen bedankt! Dit is voor mij persoonlijk (zonder zielig te willen doen) een zeer zware periode. Ik heb veel twijfels gehad of ik me hier op een openbaar forum over uit moest laten, maar ik heb besloten dit toch te doen. Voor mijn gemoedsrust... Mijn teleurstelling kan en wil ik niet uitleggen, dat is niet belangrijk. Het is zoals het is en soms verlies je van jezelf. Respect voor jullie reacties... Ik heb altijd gepoogd om punt 1 voor mijzelf te knokken (eergevoel), maar ik wilde het publiek ook iets geven. Daarom ook deze reactie op een openbaar forum... De sport maken jullie. Het ga jullie goed!

mama
22-03-2005, 13:12
Thanks voor je uitleg hier....
nogmaals heel veel sterkte deze tijd. Enne je persoonlijke leven is jouw leven. Ik vind dat iedereen dat moet accepteren/respecteren.

yas
22-03-2005, 15:40
mario, dat zijn nare dingen uit het leven.. heel veel sterkte toegewenst!

Jay Hoov
22-03-2005, 15:42
Respect..!!

micha
22-03-2005, 16:00
respect voor deze moeilijke beslissing

ROIDRAGE
22-03-2005, 18:40
@ Mario: Respect voor jou, ik wens je veel sterkte de komende tijd. osu

ashi76
22-03-2005, 18:45
Damn... sterkte man !

Maupie
22-03-2005, 18:58
jammer dat de partij niet door kan gaan.

Maar er zijn idd belangrijkere dingen in het leven. Sterkte !!

redjuh
22-03-2005, 20:19
damn... man sterkte

respect

osu

jojo
22-03-2005, 21:59
sterkte man in deze tijd en denk eerst aan jezelf dan aan je partijen dat is een bij zaak tuurlijk vinden wij het jammer maar wat maakt jou het uit probeer je rust te nemen man heel veel sterkte toegewenst :wink:

Marco
23-03-2005, 12:37
damn, respect voor Mario, eerlijke reactie van hem, sterkte met alles en ik hoop dat er wat rust komt voor hem en zijn moeder. :thumbs: