PDA

View Full Version : TUF Aflevering 10 *spoiler*



Jeru
22-03-2005, 14:25
Hahaha weet nu waarom ze niet zo blij waren....
Zit een nasty twist in deze aflevering. Ik zou er ook niet blij mee zijn. Vertel nog niet wat, omdat er te weinig mensen zijn die hem gezien hebben.

Mickey
22-03-2005, 15:32
Ooohwwww man..
Dana = sadist 1e klas!
Goddamn!!!

Vette partij! En Kenny veraste me 100%
Kudos! Leben is goed.. En ik ben nog steeds zwaar fan..
Maar dit was gewoon terrecht.

Ik denk trouwens dat het dan Kenny vs Diego wordt in de finals.
Beide BJJ! Super dus!

En Southworth is terug.. Das mooi minder!

Jeru
22-03-2005, 15:33
Fuck it er staat spoiler :lol:
Ze moeten nu tegen de teammates gaan vechten heheheh en daar zijn ze niet blij mee..... First up: Leben - Florian en dat is een echte war!! 3 keer 5 minuten dit keer.

Jeru
22-03-2005, 15:34
Damn wat een elleboog van Florian.... met een leuke snee voor Leben als gevolg :maskills:

Mickey
22-03-2005, 15:36
Ff de topic aangepast ;)
Anyway.. ja die Cut was diep man..
Vond het echt jammer!

Wheelie
22-03-2005, 16:35
Jammer maar we krijgen nu geen rematch Leben vs Koscheck :wink:
Sanchez vs Koscheck word ook interessant denk ik.

Jeru
22-03-2005, 16:48
TTT hij staat op het MMF 8)
Sanchez - Koschek wordt op een andere manier inderdaad ook interessant. Koscheck kan Sanchez niet zo op de grond vastpinnen als hij bij Leben deed.

stefan112
22-03-2005, 16:58
Jammer dat chris verloren is, hij was beter vond ik...

Virus
22-03-2005, 19:43
Jammer dat chris verloren is, hij was beter vond ik...

Zonder twijfel waar, maja... dat soort dingen gebeuren nu eenmaal...

De match van volgende week gaat idd vet worden!

Hoop niet dat het saai wordt met Florian in de final...

Hoop ook dat Forrest gewoon z`n match kan knokken en dat Bobby voor noppes gekomen is! :twak:

Hollandpride
22-03-2005, 22:35
Koscheck gaat zeker verliezen van Diego Sanchez. Koscheck kan alleen maar L&Pen.

Deuce
23-03-2005, 01:46
Leben was de man, is de man...en blijft de man :thumbs:

Dat die soutworth terug is....hoopte eigenlijk dat forrest hem een keer onder handen mocht nemen....maar zie het somber in.

Sanchez vs kenny it will be denk ik...

m.g
23-03-2005, 03:08
Heb hem net ff zitten bekijken... Wat een regel verandering.... En dit gevecht HEERLIJK gewoon die elleboog perfect op het wenkbrauwtje, zo zie je maar dat alles mogelijk is in deze sport zelfs als je 1 ronde lang een paar lekkere stoten op je gezichtje heb gehad.... :twak:

En Leben ja die komt er ook nog wel een keer....

Kato
23-03-2005, 10:10
Klote...wilde het gister downloaden werkt onze alom bekende torrentsite niet meer...............

Enig idee waar dan te downen?????

Biiyen
23-03-2005, 10:15
Klote...wilde het gister downloaden werkt onze alom bekende torrentsite niet meer...............

Enig idee waar dan te downen?????

IK heb vreemd genoeg elke dag hetzelfde probleem met de torrents. Tussen 16.30 en 20.00 uur hoef ik het helemaal niet te proberen want dan krijg ik telkens de melding "Operation timed out". En na 8ten is het weer goed, ik snap daar helemaal niets van.

Maar mensen wat een heerlijke show alweer gisteren! Jammer dat die Bange wegrennenende Kenny zo de winst naar zich toe heeft getrokken. Was wel balen want nu is de winnaar eigenlijk al min of meer bekend. Diego Sanchez all the way!

Winnaars: Diego Sanchez en Bobby Southworth

Kato
23-03-2005, 10:19
[quote=Kato]Klote...wilde het gister downloaden werkt onze alom bekende torrentsite niet meer...............

Enig idee waar dan te downen?????

IK heb vreemd genoeg elke dag hetzelfde probleem met de torrents. Tussen 16.30 en 20.00 uur hoef ik het helemaal niet te proberen want dan krijg ik telkens de melding "Operation timed out". En na 8ten is het weer goed, ik snap daar helemaal niets van.

Maar mensen wat een heerlijke show alweer gisteren! Jammer dat die Bange wegrennenende Kenny zo de winst naar zich toe heeft getrokken. Was wel balen want nu is de winnaar eigenlijk al min of meer bekend. Diego Sanchez all the way!


Hmmmm gister om 21.15 nog geprobeert.....
Maar goed ik probeer het vanavond wel weer even....

Biiyen
23-03-2005, 10:54
[quote=Kato]Klote...wilde het gister downloaden werkt onze alom bekende torrentsite niet meer...............

Enig idee waar dan te downen?????

IK heb vreemd genoeg elke dag hetzelfde probleem met de torrents. Tussen 16.30 en 20.00 uur hoef ik het helemaal niet te proberen want dan krijg ik telkens de melding "Operation timed out". En na 8ten is het weer goed, ik snap daar helemaal niets van.

Maar mensen wat een heerlijke show alweer gisteren! Jammer dat die Bange wegrennenende Kenny zo de winst naar zich toe heeft getrokken. Was wel balen want nu is de winnaar eigenlijk al min of meer bekend. Diego Sanchez all the way!


Hmmmm gister om 21.15 nog geprobeert.....
Maar goed ik probeer het vanavond wel weer even....

Hierdoor deed hij het gisteren niet:

TRACKER HAVE SOME PROBLEMS
ANNOUNCE URL CHANGED AGAIN:
http://XXXXXXXXXXXXX.XXX/announce.php
Dont forget to UPLOAD/DOWNLOAD the torrents again with this new address !

The SON OF BITCH from ADMINISTRATOR of my ISP, has limited the maximum nunber of connections on port 3030, used by tracker. The problem is that Im not at my home. Next week, I will fuck with he. He cant do this before talk with me, because I pay for this service. Most of users get timeout from the tracker due this. I opened a new port, and this dont have limit of connectios (80).

The BIG problem, is that all torrents have in the older port address from the tracker. Because of this, I need help from you guys ! Uploading again the torrent files, and download the torrents fixeds.

Im building a script to FIX all old torrents, but I dont have time to finish it now !

Dont worry guys, because I dont will lost this tracker !

Mickey
23-03-2005, 10:57
Klote...wilde het gister downloaden werkt onze alom bekende torrentsite niet meer...............

Enig idee waar dan te downen?????

IK heb vreemd genoeg elke dag hetzelfde probleem met de torrents. Tussen 16.30 en 20.00 uur hoef ik het helemaal niet te proberen want dan krijg ik telkens de melding "Operation timed out". En na 8ten is het weer goed, ik snap daar helemaal niets van.

Maar mensen wat een heerlijke show alweer gisteren! Jammer dat die Bange wegrennenende Kenny zo de winst naar zich toe heeft getrokken. Was wel balen want nu is de winnaar eigenlijk al min of meer bekend. Diego Sanchez all the way!

Winnaars: Diego Sanchez en Bobby Southworth

Waarom denk je dat Bobby deze keer wel zal winnen van zn vorige tegenstander?

Persoonlijk denk ik dat we Mike Swick allemaal onderschatten..
Hij is namelijk ook een een Bikkel. Check zn sherdog record maar.

Biiyen
23-03-2005, 11:10
Klote...wilde het gister downloaden werkt onze alom bekende torrentsite niet meer...............

Enig idee waar dan te downen?????

IK heb vreemd genoeg elke dag hetzelfde probleem met de torrents. Tussen 16.30 en 20.00 uur hoef ik het helemaal niet te proberen want dan krijg ik telkens de melding "Operation timed out". En na 8ten is het weer goed, ik snap daar helemaal niets van.

Maar mensen wat een heerlijke show alweer gisteren! Jammer dat die Bange wegrennenende Kenny zo de winst naar zich toe heeft getrokken. Was wel balen want nu is de winnaar eigenlijk al min of meer bekend. Diego Sanchez all the way!

Winnaars: Diego Sanchez en Bobby Southworth

Waarom denk je dat Bobby deze keer wel zal winnen van zn vorige tegenstander?

Persoonlijk denk ik dat we Mike Swick allemaal onderschatten..
Hij is namelijk ook een een Bikkel. Check zn sherdog record maar.

Omdat Bobby de vorige keer ook al had gewonnen maar gewoon was bestolen. De revanche die Bobby daar gaat halen wordt genieten geblazen! Ik hoop alleen dat Bobby klaar is voor Sam. Ik weet niet wat ik van Sam moet denken. Maar Sam zal moeten cutten en dat zal hem breken. En daarbij is de haat van Bobby jegens Sam, en visa versa, zo groot dat ik eigenlijk een KO in ronde 1 verwacht, ben benieuwd wie er KO gaat van de twee.

Ja Swick..... Swick is volgens mij eigenlijk gewoon een middelweight met aangekweekte kilo's dus ik denk dat hij te licht is om echt te knallen.

Deuce
23-03-2005, 11:12
Southworth gaat het zeker niet redden denk ik...

Wheelie
23-03-2005, 11:13
Ik denk dat Forrest gewoon gaat vechten

Dennis
23-03-2005, 11:21
Jammer maar we krijgen nu geen rematch Leben vs Koscheck :wink:


Tenzij Koscheck verliest, wie weet is er dan een rematch in de final show

Jochem
23-03-2005, 12:29
vet hoor, wl verassend die cut. daaromdenk ik pride geen ellebogen.

Jay Hoov
23-03-2005, 12:33
vet hoor, wl verassend die cut. daaromdenk ik pride geen ellebogen.

Dat denk ik ook.....Ps Leuke aflevering...Ik wil de finals!!!!

migyur
23-03-2005, 12:50
Jammer dat die Bange wegrennenende Kenny zo de winst naar zich toe heeft getrokken.


Ligt eraan wat e ban noemt, het wegdraaien terwijl je klappen krijgt van iemand die harder slaat dan jouw, om daarna zelf aan te vallen noem ik niet bang...


Omdat Bobby de vorige keer ook al had gewonnen maar gewoon was bestolen.

Ben ik ook niet mee eens, met punten schoorde bonnar gewoon beter.

Eigenlijk ben ik wel blij dat Leben niet heeft gewonnen omdat hij toch al uitgeschakeld was.Het zelfde geld voor Southworth.

Vind het wel belachelijk dat sommige mensen de semi hebben gehaalt zonder gevochten te hebben....kenny,sam,mick is gewoon niet eerlijk tegen over de anderen.
The contender heeft het hiermee beter geregeld..

Wheelie
23-03-2005, 12:53
[quote]Omdat Bobby de vorige keer ook al had gewonnen maar gewoon was bestolen.

Ben ik ook niet mee eens, met punten schoorde bonnar gewoon beter.



Het was een draw, er had een 3e ronde moeten komen

Jay Hoov
23-03-2005, 13:19
[quote]Omdat Bobby de vorige keer ook al had gewonnen maar gewoon was bestolen.

Ben ik ook niet mee eens, met punten schoorde bonnar gewoon beter.



Het was een draw, er had een 3e ronde moeten komen

Mee eens....

Biiyen
23-03-2005, 15:01
Jammer dat die Bange wegrennenende Kenny zo de winst naar zich toe heeft getrokken.


Ligt eraan wat e ban noemt, het wegdraaien terwijl je klappen krijgt van iemand die harder slaat dan jouw, om daarna zelf aan te vallen noem ik niet bang...



Ik vond Kenny niet sterk in de ring, respect dat hij daar staat enzo maar Leben had gewoon moeten winnen. Kenny is gewoon een paar maten te klein voor een beest als Diego Sanchez en ook tegen eventueel Kosheck gaat hij het niet redden. Het is gewoon jammer dat het allemaal zo gelopen is.

Maar ja, mss verrast Kenny wel in de finale, wie weet.

MZN
23-03-2005, 15:31
wat ik zo raar vind is dat Forrest z'n mond vol had van Schonauer dat ie 'm zo'n stevig pak rammel heeft gegeven maar dan weer wel Bobby Southworth terug laat komen.....

RisingSun
23-03-2005, 21:20
ja idd, had ie beter hem terug kunnen laten komen! :thumbs:

Punk in drublic
25-03-2005, 22:21
Kenny is hoe dan ook underdog in the final. Maar 1 ding wordt over het hoofd gezien. Kenny is een BJJ fighter. Heeft alleen Leben niet naar de grond gekregen. Dat zal met Sanchez of Kochek anders zijn. Zij willen beide graag naar de grond. Ben benieuwd of Kenny daar voor een verassing kan zorgen.

p diddy
25-03-2005, 22:30
sanchez is te sterk, forrest gaat denk ik wel vechten, kan niet wachten, elke keer die week wachten :twisted:

Anonymous
26-03-2005, 09:16
Vind het wel belachelijk dat sommige mensen de semi hebben gehaalt zonder gevochten te hebben....kenny,sam,mick is gewoon niet eerlijk tegen over de anderen.
The contender heeft het hiermee beter geregeld..[/quote]


Dat vind ik nou ook!!!! :twak:

Dennuz
26-03-2005, 12:00
Echt een super partij, had niet verwacht dat Kenny zou blijven staan, en helemaal niet dat hij zou winnen...

Hoop echt dat Forrest kan vechten, die kerel is echt super, wat een mafkees

Biiyen
26-03-2005, 17:44
Echt een super partij, had niet verwacht dat Kenny zou blijven staan, en helemaal niet dat hij zou winnen...

Hoop echt dat Forrest kan vechten, die kerel is echt super, wat een mafkees
\
dan moet je op de tracker eens IFC Global Domination downloaden. Is een 8 man toernooi met oa Forrest Griffin. Is een tof toernooi met een paar goede wedstrijden. En Forrest is gewoon een bikkel man! die vent is goed gewoon.

p diddy
26-03-2005, 18:06
Echt een super partij, had niet verwacht dat Kenny zou blijven staan, en helemaal niet dat hij zou winnen...

Hoop echt dat Forrest kan vechten, die kerel is echt super, wat een mafkees
\
dan moet je op de tracker eens IFC Global Domination downloaden. Is een 8 man toernooi met oa Forrest Griffin. Is een tof toernooi met een paar goede wedstrijden. En Forrest is gewoon een bikkel man! die vent is goed gewoon.
thx voor de tip gelijk even doen