PDA

View Full Version : Dringend Verzoek



Anonymous
22-03-2005, 18:53
-- Mickey ---

Onderstaande is dus NEP
Schijnbaar moet ik dan toch maar alle proxies gaan bannen.
Fokking kleuters!

-- /Mickey --

Ik heb gehoord dat jullie videoopnames van zaterdag 19 april in Tilburg hebben gemaakt, ik kan ze nergens vinden maar ik hoorde dat ze hier staan. Dit was ten strengste verboden en is jullie ook allemaal medegedeeld. Ik verzoek jullie met spoed het beeld materiaal te verwijderen van deze site. ACN heeft het alleenrecht op deze video beelden dus ik snap niet hoe jullie het in je hoofd halen deze beelden hier neer te zetten. Jullie krijgen 1 uur om het op te lossen.

Ronny
22-03-2005, 18:56
nog 57 minuten

Ronny
22-03-2005, 18:57
ik zie het trouwens nergens staan...... weet u wel of u informatieverstrekker betrouwbaar is?

Biiyen
22-03-2005, 18:59
Ik heb gehoord dat jullie videoopnames van zaterdag 19 april in Tilburg hebben gemaakt, ik kan ze nergens vinden maar ik hoorde dat ze hier staan. Dit was ten strengste verboden en is jullie ook allemaal medegedeeld. Ik verzoek jullie met spoed het beeld materiaal te verwijderen van deze site. ACN heeft het alleenrecht op deze video beelden dus ik snap niet hoe jullie het in je hoofd halen deze beelden hier neer te zetten. Jullie krijgen 1 uur om het op te lossen.

Er staan geen beelden van Tilburg op deze site. Niet alles geloven wat je hoort dus!

Anonymous
22-03-2005, 19:00
Hou me niet voor de domme. Als jullie beeld materiaal willen zullen jullie er net als ieder ander voor moeten betalen. En al helemaal als je gratis entree hebt gehad. Mijn bron is betrouwbaar, hij heeft me zelf het beeld materiaal gestuurd

Anonymous
22-03-2005, 19:03
Lekker belangrijk

Thomas
22-03-2005, 19:06
Hou me niet voor de domme. Als jullie beeld materiaal willen zullen jullie er net als ieder ander voor moeten betalen. En al helemaal als je gratis entree hebt gehad. Mijn bron is betrouwbaar, hij heeft me zelf het beeld materiaal gestuurd

Who gives a fuck. :lol:

btw: wijs eens aan waar het staat :roll:

Ronny
22-03-2005, 19:08
your case is weak baby

Thomas
22-03-2005, 19:09
your case is weak baby

Shootomaniac heeft er verstand van!

Anonymous
22-03-2005, 19:09
Wat dacht je van mensen die duizenden euros investeren om iets moois neer te zetten. Dan ook nog eens zo gastvrij zijn mensen gratis uit te nodigen en dan wordt er op zo''n manier misbruik van onze gastvrijheid gemaakt. Ik ga geen verantwoording af leggen voor jullie bij de mensen die ons betalen voor de beelden terwijl jullie ze hier illegaal verspreiden. Verder zie ik hier nergens een excuse of wat dan ook alleen maar een grote mond

Jeru
22-03-2005, 19:12
Je moet het ook even opnemen met de juiste personen. Zoals Moderators of Administrators.

Thomas
22-03-2005, 19:12
Hunter = right :maskills:

Shytown
22-03-2005, 19:12
Wat dacht je van mensen die duizenden euros investeren om iets moois neer te zetten.

Laat me raden, u bent alleen maar slechter geworden van het gala?

Thomas
22-03-2005, 19:13
Wat dacht je van mensen die duizenden euros investeren om iets moois neer te zetten.

Laat me raden, u bent alleen maar slechter geworden van het gala?

Ik zat er net aan te denken. hehehe :lol:

Anonymous
22-03-2005, 19:15
HAd in dat geval contact met ons opgenomen voor toestemming maar ga niet ons eigendom verkopen als het uwe, ook al biedt u het kosteloos aan. Bedankt voor het verwijderen

Shytown
22-03-2005, 19:17
Wel een vreemde reactie trouwens als je jezelf "Gentlemen promotions" noemt. Ik neem aan dat u ook nagaat of géén van de vechters en zijn/haar famillie/vrienden e.d. opnames hebben gemaakt van hun eigen gevecht (zoals gebruikelijk is)? Want jullie hebben het alleenrecht op deze beelden.

Jeru
22-03-2005, 19:18
Kan me best voorstellen dat de organisatie het vervelend vind dat er beelden naar buiten zijn gekomen die anders zijn dan degene waar zij een exclusief contract mee hebben. Maar goed die beelden zijn niet van die mate dat je daar een dvd'tje meer of minder van verkoopt.

Wheelie
22-03-2005, 19:28
Ik ben benieuwd of onze guest echt van Gentleman Productions is

m.g
22-03-2005, 20:15
Ja dat is een goeie.... mischien gewoon iemand die loopt te sarren :twak:

Don Bartolomeus
22-03-2005, 20:16
Probeer je iemand te helpen geef je een hand, door te promoten nemen ze meteen je hele arm :twisted:

Shytown
22-03-2005, 20:40
Ik ben benieuwd of onze guest echt van Gentleman Productions is


Een beller is sneller....

Ronny
22-03-2005, 21:06
idd.

Ronny
22-03-2005, 21:08
trouwens...wat zijn we het weer heerlijk met elkaar eens jongens!!! :thumbs:

}|^-_-^|{
22-03-2005, 21:10
tsja, a real gent calls, posten is een beetje een zwakke manier. ik geloof ook niet dat de poster in kwestie van de organisatie is, een beetje professional checkt zijn posts op spelfouten :twak:

Judas
22-03-2005, 21:22
Iemand haalt weer es een geintje uit. Misschien Deuce weer?

Mickey
22-03-2005, 22:08
-- Mickey ---

Bovenstaande is dus NEP
Schijnbaar moet ik dan toch maar alle proxies gaan bannen.
Fokking kleuters!

Gentelmen promotions vond het geen probleem dat hier beeld materiaal stond..


-- /Mickey --

Sjaak
23-03-2005, 00:16
ACN heeft het alleenrecht op deze video beelden dus ik snap niet hoe jullie het in je hoofd halen deze beelden hier neer te zetten. Jullie krijgen 1 uur om het op te lossen.

Wat is ACN :?

Waar staan die beelden :?

Waar gaat dit over :?

Marco (scheids)
23-03-2005, 09:16
LMAO .... t lijkt wel 1 april !!!

Hoevaak is het nu al niet gezegt .... neem een guest nooi serieus !!!!!

Soms zijn er guesten met zinnige posten, maar vaak slaat t nergens op .... ga er dan ook niet op in !!!

Anonymous
23-03-2005, 10:54
Vreemd dat mensen nog steeds denken dat we met zijn allen massaal dvd's gaan kopen als er niets illegaals meer is.

Wat een naïviteit.

2look
23-03-2005, 11:23
:evil: een post van me is verwijderd hier :maskills:
een pm om de reden had wel op zijn plaats geweest :twak:
maar okee ik kan de reden wel raden
wil even op die reden zeggen
een man een man een woord een woord
dat betekend ook achter je woorden blijven staan :roll: en ze niet terugdraaien en anderen hun mening erover ontnemen :twak:

snap ook niet waarom ineens deze mening teruggedraait moet worden omdat de mening niet onterecht was :?

Jay Hoov
23-03-2005, 12:32
Lekkere topic...Hee guest:Get a life!!!!!

Shytown
23-03-2005, 13:57
Zielig.
Geen guests meer op het forum, dat is de laatse paar dagen wel duidelijk geworden.

Sjaak
23-03-2005, 14:01
:evil: een post van me is verwijderd hier :maskills:
een pm om de reden had wel op zijn plaats geweest :twak:
maar okee ik kan de reden wel raden
wil even op die reden zeggen
een man een man een woord een woord
dat betekend ook achter je woorden blijven staan :roll: en ze niet terugdraaien en anderen hun mening erover ontnemen :twak:

snap ook niet waarom ineens deze mening teruggedraait moet worden omdat de mening niet onterecht was :?

Kan ik me wel in vinden in deze post :thumbs:

Alleen : " omdat de mening niet onterecht was" betekent dit dat het terecht was :lol:

2look
23-03-2005, 18:35
:evil: een post van me is verwijderd hier :maskills:
een pm om de reden had wel op zijn plaats geweest :twak:
maar okee ik kan de reden wel raden
wil even op die reden zeggen
een man een man een woord een woord
dat betekend ook achter je woorden blijven staan :roll: en ze niet terugdraaien en anderen hun mening erover ontnemen :twak:

snap ook niet waarom ineens deze mening teruggedraait moet worden omdat de mening niet onterecht was :?

Kan ik me wel in vinden in deze post :thumbs:

Alleen : " omdat de mening niet onterecht was" betekent dit dat het terecht was :lol:

ik ben wel vaker duidelijk via een ruime omweg :wink:

Muay Thai Elite
23-03-2005, 18:43
Ik vind het een slechte zaak dat een 'guest' misbruik maakt van de goede naam die Gentlemen Promotions in Tilburg als vechtgala-promotor heeft. Er wordt onnodig een poging gedaan tot het creeren van een rel...