PDA

View Full Version : Poster Jaap Edenhal



Deuce
24-03-2005, 14:18
BRON: www.Fighttalk.nl (het heetste nieuwse als eerste online)

Omdat Robbie gebanned is........doe ik het even voor hem :D

Bedankt robbie:

http://fighttalk.nl/images/rocket/dsc_PosterJaapEdenhal220002-1.JPG

Peete
24-03-2005, 16:05
Stoer maar wat gaan die kaartjes kosten?

Jeru
24-03-2005, 16:12
Whooo die andere topic is gewoon gedelete..... Beetje jammer wel :?
maar idd wat kosten de kaartjes?

Peete
24-03-2005, 16:21
pleasssssssssssssssssssssssssse laat daar een pride goodie kraampje staan :!: :!: :!: :!: :!:

Thomas
24-03-2005, 16:22
pleasssssssssssssssssssssssssse laat daar een pride goodie kraampje staan :!: :!: :!: :!: :!:

Dat zou idd damn vet zijn.

Anonymous
24-03-2005, 16:22
Vette poster en fights!

Hoevaak hebben Venetiaan en Faverus nu tegen elkaar gestaan? Vaak toch, of was het Manhoef wat zo vaak tegen Faverus had gevochten?

Deuce
24-03-2005, 16:22
Hoe komen jullie erbij dat PRIDE gebeuren erbij hoort ? :?

Jeru
24-03-2005, 16:22
Hoewel er Bushido op staat wordt het georganiseerd door de IMA dus weinig Pride denk ik (hoop natuurlijk wel op het andere Mét een Pride stand hahaha).

Deuce
24-03-2005, 16:24
Mischien moeten we ze maar in die waan laten dan Jeru...goed voor de kaartverkoop.

Ok jongens het wordt georganiseerd door pride :thumbs: :?

Jeru
24-03-2005, 16:25
:lol:

Thomas
24-03-2005, 16:29
Volgens mij heeft Pride FC wel een handelsmerk op de naam "Bushido". Ik vind het op zijn minst misleidend. Ik ben benieuwd hoe het precies zit m.b.t. de naam "Bushido".

Deuce
24-03-2005, 16:33
Bushido heb ik geloof ik in elk toernooi wel s horen vallen.... :?

Bushido betekend way of the warrior...een oude samurai code...

Dus lijkt me sterk dat pride dat patent op heeft of vocht sakuraba vroeger met helm en zwaard? :lol:

Iwan
24-03-2005, 16:33
Ik vroeg met dat ook al af inderdaad.
Zeker omdat het in de andere topic werd aangekondigd als Pride Bushido Europe.
Wel slim van de IMA om die naam vast te laten leggen.

Anonymous
24-03-2005, 16:40
Tik www.pride.com maar eens. gvd. Dan zie je wie er patent op heeft!

Thomas
24-03-2005, 16:40
Ik vroeg met dat ook al af inderdaad.
Zeker omdat het in de andere topic werd aangekondigd als Pride Bushido Europe.
Wel slim van de IMA om die naam vast te laten leggen.

Ik vraag me dus af of ze die naam wel hebben laten vastleggen. Daarnaast kan ik me voorstellen dat als Pride FC hier lucht van krijgt, ze niet geamuseerd zullen zijn.

Hoe is dit precies geregeld? Wie het weet mag het zeggen.

Thomas
24-03-2005, 16:41
Tik www.pride.com maar eens. gvd. Dan zie je wie er patent op heeft!

:? www.pridefc.com

Deuce
24-03-2005, 16:42
Mendo bedoelde pride.com hoor en hij had het over potent :D

Mendo :twak:

Jeru
24-03-2005, 16:46
Dan zullen ze die naam eerst moeten vastleggen bij het europese merkenregister :lol:

http://www.merkenregistratie.nl/depot/index.html

Iwan
24-03-2005, 16:47
Tik www.pride.com maar eens. gvd. Dan zie je wie er patent op heeft!

:? www.pridefc.com

Ik vind er niets over patenten hoor. Kun je iets specifieker zijn?

Deuce
24-03-2005, 16:48
MEndo is een beetje in de war met potent zijn op een homosite pride.com.....of patent hebben op de naam Bushido op pridefc.com

Limbo goes gay :twak:

Jeru
24-03-2005, 16:49
bushido landgraaf voelt zich nu wel vervelend denk ik...
http://www.bushido.nl.nu/

Iwan
24-03-2005, 16:50
MEndo is een beetje in de war met potent zijn op een homosite pride.com.....of patent hebben op de naam Bushido op pridefc.com

Limbo goes gay :twak:

LOL @ Deuce!

Wix
24-03-2005, 17:40
Vette poster en fights!

Hoevaak hebben Venetiaan en Faverus nu tegen elkaar gestaan? Vaak toch, of was het Manhoef wat zo vaak tegen Faverus had gevochten?

Volgens ben je idd in de war met Manhoef vs Faverus. Voor zover ik weet hebben Venetiaan en Faverus nooit tegen elkaar gestaan

Anonymous
24-03-2005, 20:18
Pride is er gewoon op de hoogte van wat er hier georganiseerd word hoor. Ook dat de naam Bushido word gebruikt. Nog niet zo lang geleden waren er een aantal japanners van o.a. Pride en k1 in Nederland, toen zijn er een aantal afspraken gemaakt waaronder ook over deze nieuw te organiseren gala's.

Justinian
24-03-2005, 20:22
MEndo is een beetje in de war met potent zijn op een homosite pride.com.....of patent hebben op de naam Bushido op pridefc.com

Limbo goes gay :twak:
Patent op een naam.... :roll:

Deuce
24-03-2005, 20:27
Ok correctie smartass..........patent kan alleen op artikel of voor exploiteren van uitvinding.

Hoe noem je het dan?

DK
24-03-2005, 21:03
waarom gaat deze discussie niet over de line up, maar over de naam van het gala. faverus zou 2 tot 3 keer eerder tegen venetiaan uit gekomen zijn, maar die partijen gingen om verschillende redenen niet door.

mama
24-03-2005, 21:04
ja idd Daan

heren blijf ff ontopic!!!!

Shytown
24-03-2005, 21:37
Stoer maar wat gaan die kaartjes kosten?

Anonymous
24-03-2005, 23:07
25 euri in de voorverkoop ... adressen zie poster ...

Anonymous
25-03-2005, 11:20
foutje 30 euro per kaartje...Nog iet echt veel als je in het zonnehuis soms al 25 betaald lijkt mij zo!

MB667
25-03-2005, 11:40
hehe. toch niet normaal. Ik tikte laatst gvd per ongeluk www.pride.com in ipv www.pridefc.com en dan zit je in in een keer op een vieze nichtensite.

dus de nichten hebben potent :lol: op pride

Anonymous
12-04-2005, 19:58
pleasssssssssssssssssssssssssse laat daar een pride goodie kraampje staan :!: :!: :!: :!: :!:


:maskills: :maskills: :maskills: Omdat je het zo lief vraagt...... speciaal voor jou een kraampje met PRIDE goodies :maskills: :maskills: :maskills:


Dus KOMEN de 24ste :twisted:

Cybercurse
12-04-2005, 23:22
Gaaf gsm nummer heeft die gast btw! ;)

Anonymous
13-04-2005, 09:26
goeie line up! en voor 30euro is zeker niet veel!!!

voor zon line up betaal je hier al in japan zo rond de 60 euro.

Tarzan
13-04-2005, 10:56
Gaat Gegard eindelijk een prof partij draaien..... :shock:

Anonymous
13-04-2005, 12:38
pleasssssssssssssssssssssssssse laat daar een pride goodie kraampje staan :!: :!: :!: :!: :!:


:maskills: :maskills: :maskills: Omdat je het zo lief vraagt...... speciaal voor jou een kraampje met PRIDE goodies :maskills: :maskills: :maskills:


Dus KOMEN de 24ste :twisted:

Van welke Pride bedoel je, die waar mendo lid van is?

MENDO ????? :roll:

Mickey
13-04-2005, 13:50
Super Matchmaking!

Probleem is dat het lastig is om te picken wie zal winnen..
Komt eigenlijk toch neer op alle nederlanders omdat die favoriet zijn..;)
En ik de meeste van die russen eigenlijk niet ken :oops:

Furdjel de Wind vs Sergeo Golaev
Chico Martinez vs Gergard Mousasi
Brian Maulany vs Verselovzorov
Dave Dalgliesh vs Aram Gambaryan
Milco Voorn vs Ramazan Ahadulaev
Antoni Hardonk vs Saki
Jason Jones vs Gilson Ferreiro
Jerrel Venetiaan vs Rodney Faverus

Alleen de laatste partij is ff lastig.
Ik ga toch voor Rodney denk ik.

Zijn er trouwens nog andere partijen die avond?

m.g
13-04-2005, 15:46
Vette line up ..... maar inderdaad zijn er niet meer partijen?!?!? anders wordt het wel heel erg duur.....

Anonymous
13-04-2005, 15:59
Er is natuurlijk ook een voorprogramma met o.a. de mixfight tussen Michel van Suffelen en Willy Ni.

Ook zal het talent van peter koopman genaamd leroy Kaestner aantreden tegen Evert Wolff een spectaculaire knokker uit de stal van Lucien Carbin.
Iedreeen die op 12 februari j.l. aanwezig was in Badhoevedorp heeft kunnen zien wat een talent Leroy is en ook 'wolf is een rising star.

Alexander Kreuger van Vos gym zal vechten tegen Reza Tuwanakotta (Sportstudio 85)

aan overige partijen word nog gewerkt, daarover later meer!

Mickey
13-04-2005, 16:01
Er is natuurlijk ook een voorprogramma met o.a. de mixfight tussen Michel van Suffelen en Willy Ni.

Hey! Das cool!!
Succes Willy!

Anonymous
18-04-2005, 21:16
Bushido Europe presents: Nederland vs Rusland

Aanstaande zondag 24 april 2005 zal er zich een unicum in de Nederlandse vechtsportgeschiedenis voltrekken: dan wordt namelijk met een internationaal Thaiboks -en Mixfight Gala een start gemaakt aan een nieuw tijdperk waarin door samenwerking de Ringsportwereld in Nederland naar een nieuw niveau getild wordt. Op de match making prijken namen van vechters die menig vechtsportliefhebber warm maken voor een avond die de voorbode is van heel veel moois op het gebied van Ringsporten!

Deze avond wordt onder de naam Bushido Europe georganiseerd. Een geheel nieuwe organisatie welke zorg heeft gedragen om de beste vechters van Nederlandse bodem tegen de beste Russen aan te laten treden. Zeer uniek aan deze avond, is dat het het allereerste resultaat is van een breed samenwerkingsverband tussen verschillende sportscholen, die hierdoor hun vechters van de hoogste klasse aan het publiek willen tonen en hun talenten de kans geven hun kunnen te bewijzen. Alle gevechten zijn onder auspiciën van de I.M.A, die dit jaar zijn 10-jarig jubileum viert. Dit alles komt samen, op 24 April in de nostalgische Jaap Edenhal, waar al tientallen jaren bloed, zweet en tranen met het canvas in de ring in aanraking komen.

Met zo’n superorganisatie is aan vechters natuurlijk geen gebrek: in het Thaiboksen vinden we bijvoorbeeld Jerrel Venetiaan en Antoni Hardonk, die de hele wereld afreizen voor gevechten tegen de groten der aarde, maar op 24 april in hun thuisstad knalpartijen zullen laten zien. Eveneens afkomstig uit Amsterdam, is Furdjel de Windt die in een MMA-gevecht tegenover de sluwe Rus Sergei Golaev staat. Verder kunnen we namen noemen als Chico "El Torro" Martinez, Brain Maulany, Rodney Faverus, Dave Dalgliesh en nog veel meer. Ze zullen grotendeels partijen laten zien tegen Russische topvechters, die al jaren bekend staan om hun verbluffende grondtechnieken. Een avond vol vechtsportspektakel! Tevens hebben wij vernomen dat Dave Dalgliesh een speciale aankondiging gaat doen, welke menig vechtsportliefhebber de oren zal doen klapperen.

En voor de echte fans heeft Bushido Europe een stand met PRIDE goodies. Verschillende waanzinnige t-shirts, poppetjes, PRIDE sleutelhangers en meer liggen op 24 april gewoon te koop in de Jaap Edenhal.

Genoeg reden dus, om naar deze avond uit te zien met zowel een nostalgische blik naar het verleden, als een verruimde blik op de toekomst. Een toekomst die overigens aan komt snellen: op 9 oktober 2005 wordt de grootsheid van de Nederlandse vechtsportwereld definitief bekrachtigd door een gala van Bushido Europe dat het enige in zijn soort is. Binnenkort zal de unieke line-up bekend gemaakt worden. Dus zet alvast in de agenda:

9 oktober 2005 “The Rotterdam Rumble� Die mag je niet missen!!!!

Op 24 april gaan de deuren van de Jaap Edenhal open om 15.00 uur en zullen we om 17.00 uur aanvangen met de eerste “freshman fight�. Tot zondag.

Names Bushido Europe

Apy Echteld

DK
18-04-2005, 21:25
Ik kan me niet zo snel een gala herinderen waarbij ik echt alle wedstrijden heel graag wilde zien. meestal zit er op zijn minst wel een wedstrijd tussen waar ik persoonlijk dan niet echt in geinteresseerd ben, maar nu acht super wedstrijden die ik allemaal heel graag wil zien.

Justinian
18-04-2005, 21:26
Thx voor het goede nieuws Apy! Ik ben sowieso van de partij (op beide gala's) :thumbs:

lunatic
18-04-2005, 21:53
Ik ben er ook zowizo :P

remco pardoel
19-04-2005, 13:30
ik meen vanaf 30 euro per stuk

PigDog
19-04-2005, 15:06
Jammer dat ik niet kan komen, maar het is goed voor Chico dat hij erbij staat!
Mooie line-up, goeie vechters; dat wordt een mooie avond....

Impulse
19-04-2005, 17:46
Er is natuurlijk ook een voorprogramma met o.a. de mixfight tussen Michel van Suffelen en Willy Ni.

Hey! Das cool!!
Succes Willy!

good luck broertje :thumbs:

Anonymous
20-04-2005, 00:22
Je hebt helemaal gelijk, hij heet van Uffelen. Er is ook een vechter die heet Alex van Suffelen vandaar de stomme vergissing.

Jacob

Anonymous
20-04-2005, 02:28
Ik begrijp t, geen probleem!

Grt Jacob

Peete
21-04-2005, 20:45
Ok zijn er nog kaarten aan de deur te koop, ik heb er 3 nodig :!:

Anonymous
21-04-2005, 23:50
Ok zijn er nog kaarten aan de deur te koop, ik heb er 3 nodig :!:

Tuurlijk is het mogelijk om kaarten aan de deur te kopen! Zaal gaat open om 15.00 uur....

lunatic
22-04-2005, 21:03
Kan iemand mij het adres geven?
Kan het nl ni vinden.

Anonymous
22-04-2005, 21:07
Amsterdam Ringweg zuid A10, afslag Diemen/Watergraafsmeer S113, noordelijke richting Middenweg, na zo'n 1 km rechts Kruislaan, dan na 3-400m rechts ligt de Jaap Eden IJshal. Het adres is eigenlijk Radioweg xx.
Geef het ook effe door aan Andre, please, die is nu in Engeland ...

GV

lunatic
22-04-2005, 21:22
Geef het ook effe door aan Andre, please, die is nu in Engeland ...

GV


Andre word door iemand gebracht :) vanuit schiphol

lunatic
22-04-2005, 21:23
btw bedankt voor het adres :)

NormaR
23-04-2005, 10:28
Antoni krijgt trouwens een andere tegenstander. Onderstaand bericht is van Vosproductions in de desbetreffende thread op ons eigen forum (wedstrijdagenda).

Idd Saki heeft afgezegd ivm met een oude rug blessure. We waren druk bezig om een andere tegenstander voor Antoni uit te zoeken en gelukkig hebben we een goede gevonden.

Het is Sanjin Kadunc uit Kroatie van het NOKAUT TEAM/ Spartacus Gym Rijeka. Hij weegt 104 kg en is 1.83 lang. Verder heeft Kadunc de volgende titels Croation HeavyWeight Champion en 3rd place Euro Thai-box Championship 2002.

Van horen zeggen is Sanjin Kadunc een sparringspartner van Mirko Crocop!!!!
De coach van Sanjin, Slaven, is een internaatmaatje van me die ik nu voor het eerst hoop te ontmoeten. Voor andere (internationale)vechtsportforumgangers, Hij is 'Fortunal' van het Sherdogforum. Fortunal's site is trouwens www.nokaut.com met het enige forum waar Ernesto regelmatig op post.

Anonymous
24-04-2005, 15:18
wie gaan er allemaal?

mama
24-04-2005, 16:01
yep sebas en ik gaan nu weg....
ff kids droppen bij opa en oma en dan gaan wij lekker KIJKEN haha