PDA

View Full Version : Zijn er al uitslagen uit Barneveld?????



angry
26-03-2005, 21:16
Weet iemand al wat :shock: :shock:

Anonymous
26-03-2005, 21:45
ja k ben ook wel benieuwd....

mama
26-03-2005, 22:08
Angry.......... ik denk als Jorge in de ring is geweest ik wel een sms van Edwin ga krijgen..........

angry
26-03-2005, 22:37
Angry.......... ik denk als Jorge in de ring is geweest ik wel een sms van Edwin ga krijgen..........

zou ik zeer op prijs stellen moet straks wel werken maar hoop het nog ff mee tekrijgen :thumbs: :thumbs:

Massi
26-03-2005, 22:54
Jorge wint op beenklem
Groetjes Simon

angry
26-03-2005, 23:15
Thanx Massi kan ik gerust te werk gaan :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Massi
26-03-2005, 23:17
:thumbs: Werkse :thumbs:

xXRichardXx
26-03-2005, 23:30
Al nieuws van de jongens van Team Relex??

Anonymous
27-03-2005, 00:04
wat hebben de boys van Mikes gym gedaan?

Massi
27-03-2005, 03:03
Breggy wint door medische intervente (<- spelling ??) Ronny (1e partij)
verloren op armklem helaas !!

Anonymous
27-03-2005, 12:23
ja wat een grappenmaker is die ronny, ik lachte me kapot om z'n opkomst.






shootomaniac

Anonymous
27-03-2005, 12:36
Gala georganiseerd door o.a. Wim Koelewijn (Cool gym) onder auspicien van de IMA.
Grote hal, prettige sfeer, goed buffet, geen enkele vorm van narigheid ...

1. MTJ 55 dames: Priscilla Aalderink (Scorpio) draw vs Marianne vd Mheen (Freestyle gym)

2. MTN 62: Mohamed Laouni (Bodyperfection) majority draw vs Martin Eilander (Bully's gym)

3. MTC 68: Arjan Heinen (Coll gym) w.tko 2x 8c r1 vs Azad Soufi (Team ReLex)

4. MTN 71: Feiko den hartog (A.M. gym) wint op punten vs Jeroen Druift (Cool gym)

5. MTN 72: Aslan Dagajev (Shizentai) wint op ko r2 vs Erkan Yalcin (BCS)

6. Mixfight amateur 70kg: Arman Soufi (Team ReLex) wint op ko r1 2:55 knee>head vs Ralf Schouten (Budoacademie Physical)

7. MTN 89: Edwin Heinen (Cool gym) wint op ko r2 vs Wim Wolters (SC IJsselmuiden)

8. MTN 77: Roy de Ruiter (Bully' gym) wint door rsc after 1x 8c r1 vs Douwe Wiersma (Team ReLex)

9. MTN 100+: Jan Klaas Koelewijn (Cool gym) majority draw vs Peter vd Steeg (Thaikibo)

10. MTN 80: Serdal Kilic (Cool gym) wint door opgave (verbal) r1 vs Sebastiaan Stitselaar (Team ReLex)

11. MTN 65: Henk Baum (Freestyle gym) draw vs Adil Ohand (Bodyperfection)

12. Mixfight Pro 86kg: Jorge Santiago (Brasil, BJJ, via Gym Alkmaar) wins by submission tap out r1 3:30 by kneebar vs Roman Vanicky (Chech Rep.); great fight !

13. MTN 69: Abdul Bahaj (Bodyperfection) wint op punten van Jeroen Grotenboer (MT Amersfoort)

14. Mixfight amateur 72kg: Yacub Eroglu (Cool gym) wins by submission tap out r1 0:47 by armbar vs Ronny vd Veen (Mike's gym)

15. MTN 56 dames: Conny Bennink (Thaikibo) wint op punten vs Jessica Thomassen (Shizentai)

16. MTN 87: mario Stuyvesant (Team ReLex) wint op punten van Daniel Koelewijn (Waltman)

17. MTC 74: Hussein el Gulabi (Bully's gym) draw vs Ali Cenik (Siam gym)

18. MTN 74: Duli Chen ( MT Amersfoort) majority draw vs Daniel "Bami" van Corlaer (Cool gym)

19. MTN 76: Lionel Graves (MT Amersfoort) wint op tko (arm uit kom) r2 vs Rifat taspinar (Team ReLex)

20. Mixfight Pro 85: Cees van Dijk (Budoacademie Physical) wint op rsc r1 1:05 after g&p vs Rene van Roon (All-In sports)

21. MTC 74: Ruud Benjamin (Metamorfose King Petch) wint op punten van Manus Wolters (SC IJsselmuiden)

22. K1 rules 3x3: Bjorn Bregy (Mike's gym) wint med.int. r1 vs Brecht Wallis (Siam gym); drie wonden op het gezicht van Wallis bloedden zodanig dat de wedstrijd door de dokter werd gestopt.

GV-IMA

Gulo gulo
27-03-2005, 13:59
Inderdaad goed georganiseerd, geen lange onderbrekingen, prettige sfeer. Was top :thumbs:

Silat
27-03-2005, 14:00
Damn... ziet er goed uit. de helft gewonnen, de helft verloren :lol:

Ik baalde als een stekker want ik was pas 21:00 terug uit Bergen op Zoom.

RisingSun
27-03-2005, 14:10
Cees van Dijk gewonnen op ground n pound! Zekah!
Jammer Ralf verloren, volgende x beter!

Shytown
27-03-2005, 14:47
Bedankt voor de uitslagen GV!~
Gemengde resultaten voor Team Re-Lex dus...m.n. de partij van Arman wil ik eigenlijk wel (terug)zien

Justinian
27-03-2005, 14:51
Damn... ziet er goed uit. de helft gewonnen, de helft verloren :lol:

Ik baalde als een stekker want ik was pas 21:00 terug uit Bergen op Zoom.
:lol: toen vertrok ik pas uit Bergen op Zoom ;)

Thx voor de uitslagen GV :thumbs:

Anonymous
27-03-2005, 14:54
die gasten zoals ronny vd veen van mike's gym horen niet in de ring vind ik, zelfs mn kleine broertje had het beter gedaan.... en dan komt ie ook nog eens op a la badr hari met zn uitbundige gedans en zo! echt de grootste grap van de avond!!!

barneveld rulezzzzz

xXRichardXx
27-03-2005, 15:12
Relex heeft het dus redelijk gedaan, gefeliciteerd iig! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, was nogal druk op mn werk, dus kon niet weg... :evil:

Shytown
27-03-2005, 15:17
Weet iemand waarom Zak niet vocht eigenlijk?

Gulo gulo
27-03-2005, 15:28
Weet iemand waarom Zak niet vocht eigenlijk?

Misschien was er geen geschikte tegenstander voor hem nu Valentijn weggevallen was.

Anonymous
27-03-2005, 16:18
Sorry mensen, maar Roman Vanicky vind ik nog een iets betere vechter dan Zak, en als je de partij van Santiago vs Vanicky niet hebt gezien, dan heb je echt wat gemist !

Die Santiago heeft indruk op mij gemaakt, ontzettend relaxed en dan ineens die techniek, schitterend !!!
Pislik kan er van die goser wel wat op de grond bijleren, een goede leermeester daar bij Edwin van Os...

GV

Anonymous
27-03-2005, 16:20
Bedankt voor de uitslagen GV!~
Gemengde resultaten voor Team Re-Lex dus...m.n. de partij van Arman wil ik eigenlijk wel (terug)zien

Arman staat waarschijnlijk 24 april in de Jaap Edenhal, we zijn daar mee bezig ...

adhdavy
27-03-2005, 16:34
die gasten zoals ronny vd veen van mike's gym horen niet in de ring vind ik, zelfs mn kleine broertje had het beter gedaan.... en dan komt ie ook nog eens op a la badr hari met zn uitbundige gedans en zo! echt de grootste grap van de avond!!!
Registreer je even en kom gewoon ff uit voor je identiteit. Beter nog, zegt het eens bij mike recht in z'n bek.

angry
27-03-2005, 16:35
Klopt Jorge is echt een topper..
En Zak was dacht ik ziek wat ik op de school hoorde..

}|^-_-^|{
27-03-2005, 16:35
Bedankt voor de uitslagen GV!~
Gemengde resultaten voor Team Re-Lex dus...m.n. de partij van Arman wil ik eigenlijk wel (terug)zien

Arman staat waarschijnlijk 24 april in de Jaap Edenhal, we zijn daar mee bezig ...

het staat toch al vast dat hij tegen dave vecht dan?

payap
27-03-2005, 16:43
Klasse cees van Dijk weer gewonnen! :thumbs:

Jammer Ralf volgende x beter.

Anonymous
27-03-2005, 17:16
Bedankt voor de uitslagen GV!~
Gemengde resultaten voor Team Re-Lex dus...m.n. de partij van Arman wil ik eigenlijk wel (terug)zien

Arman staat waarschijnlijk 24 april in de Jaap Edenhal, we zijn daar mee bezig ...


over welke arman hebben jullie het dan?

Anonymous
27-03-2005, 17:27
die gasten zoals ronny vd veen van mike's gym horen niet in de ring vind ik, zelfs mn kleine broertje had het beter gedaan.... en dan komt ie ook nog eens op a la badr hari met zn uitbundige gedans en zo! echt de grootste grap van de avond!!!
Registreer je even en kom gewoon ff uit voor je identiteit. Beter nog, zegt het eens bij mike recht in z'n bek.

ja idd! kijken we dan wel ff of je nog zo een grote bek hebt

A.F.
27-03-2005, 17:29
zijn er geen fotos gemaakt ofzo???

Shytown
27-03-2005, 20:49
Bedankt voor de uitslagen GV!~
Gemengde resultaten voor Team Re-Lex dus...m.n. de partij van Arman wil ik eigenlijk wel (terug)zien

Arman staat waarschijnlijk 24 april in de Jaap Edenhal, we zijn daar mee bezig ...


over welke arman hebben jullie het dan?

Ze verwijzen naar mijn post, dus ik denk Arman Soufi van Team Re-Lex

Anonymous
27-03-2005, 21:15
Natuurlijk Arman Soufi, wie anders ??? Daar gaat het toch over ?


GV

Anonymous
27-03-2005, 21:19
die gasten zoals ronny vd veen van mike's gym horen niet in de ring vind ik, zelfs mn kleine broertje had het beter gedaan.... en dan komt ie ook nog eens op a la badr hari met zn uitbundige gedans en zo! echt de grootste grap van de avond!!!

barneveld rulezzzzz

Volgens mij stond Ronny voor het eerst in de ring.
Sommige komen rustig op en anderen doen dat met een heleboel toestanden. Iedereen doet waar hij/zij zich goed bij voelt.

En het feit dat hij verloor, dat is toch geen schande ? In z'n 1e partij ?

Ik ken natuurlijk de kwaliteiten van je kleine broertje niet, maar je moet niet te snel oordelen over een vechter die in de ring gaat staan, zeker bij een mixfight; da's echt geen kattepis, vriend !

GV

Anonymous
27-03-2005, 21:22
zijn er geen fotos gemaakt ofzo???

Ik heb zeker 3 fotografen gespot, waaronder de bekende Triker ...
1 dame, van Kickbox.nl, vermoed ik en nog een jongen waarvan ik dacht dat hij bij Team ReLex hoorde, maar dat weet ik niet zeker.

Justinian
27-03-2005, 21:39
die gasten zoals ronny vd veen van mike's gym horen niet in de ring vind ik, zelfs mn kleine broertje had het beter gedaan.... en dan komt ie ook nog eens op a la badr hari met zn uitbundige gedans en zo! echt de grootste grap van de avond!!!

barneveld rulezzzzz

Volgens mij stond Ronny voor het eerst in de ring.
Sommige komen rustig op en anderen doen dat met een heleboel toestanden. Iedereen doet waar hij/zij zich goed bij voelt.

En het feit dat hij verloor, dat is toch geen schande ? In z'n 1e partij ?

Ik ken natuurlijk de kwaliteiten van je kleine broertje niet, maar je moet niet te snel oordelen over een vechter die in de ring gaat staan, zeker bij een mixfight; da's echt geen kattepis, vriend !

GV
GV = correct!

A.F.
27-03-2005, 23:44
zijn er geen fotos gemaakt ofzo???

Ik heb zeker 3 fotografen gespot, waaronder de bekende Triker ...
1 dame, van Kickbox.nl, vermoed ik en nog een jongen waarvan ik dacht dat hij bij Team ReLex hoorde, maar dat weet ik niet zeker.

waar zijn de fotos dan?????? :roll: :wink: :roll: :wink:

Anonymous
27-03-2005, 23:56
zijn er geen fotos gemaakt ofzo???

Ik heb zeker 3 fotografen gespot, waaronder de bekende Triker ...
1 dame, van Kickbox.nl, vermoed ik en nog een jongen waarvan ik dacht dat hij bij Team ReLex hoorde, maar dat weet ik niet zeker.

waar zijn de fotos dan?????? :roll: :wink: :roll: :wink:

Er zijn divere mogelijkheden:
1. nog op het rolletje in de analoge camera, nog niet ontwikkeld
2. wel ontwikkeld, maar nog niet gescand
3. wel gescand, maar nog niet geplaatst op het web
4. Nog in de digitale camera, maar nog niet op de pc
5. wel in de pc maar nog niet op het web
6. omdat sommige fotografen aan bladen leveren, publiceren zij die niet op het web
7. vul maar aan ... 8)

Silat
28-03-2005, 00:24
Wacht maar op de foto's van Thomas :thumbs:

Thomas-Fotografie
28-03-2005, 01:31
Morgen staan hier schitterende foto's op!

Ik zal er een paar showen en de rest kan men downloaden.... nog even geduld!

Groet Thomas

Anonymous
28-03-2005, 02:36
er komt tog ook een dvd uit(heb ik gehoord)? en aangezien er 3 camera's waren lijkt me dat ook logisch..

groet mo.

SmG
28-03-2005, 03:11
er komt tog ook een dvd uit(heb ik gehoord)? en aangezien er 3 camera's waren lijkt me dat ook logisch..

groet mo.

klopt, de dvd kun je als het goed is bestellen via www.coolgym.nl

A.F.
28-03-2005, 15:43
Wacht maar op de foto's van Thomas :thumbs:

*wacht* :wink:

}|^-_-^|{
28-03-2005, 17:14
waiting...

Thomas-Fotografie
28-03-2005, 18:27
4 camera's jongens! Jullie vergaten dr eentje.....plus een fotocamera haha dus eigenlijk 5

Dragon Tail
17-04-2005, 01:08
er komt tog ook een dvd uit(heb ik gehoord)? en aangezien er 3 camera's waren lijkt me dat ook logisch..

groet mo.

Al binnen 2 weken na het gala ontving ik de DUBBEL (!) dvd voor 17 euro incl.

De uitvoering is ontzettend top vergeleken bij andere dvd's van gala's.

Hoesje met aan de voorkant Bregy en Wallis in de flyer verwerkt. Op de achterzijde echte actiefoto's van het gala, dus geen gedateerde foto's.

De 2 DVD's zijn beplakt met een label die qua kleur en vorm matchen met het thema van de flyer.
Het DVD menu is ook uitstekend; je kunt gewoon skippen van partij naar partij. Helaas geen bloopers als extraatje..hahaha
(Ik kreeg ooit een dvd van een ander gala zonder label en het menu werkte niet geweldig en als je skipte van de ene partij naar de andere dan kwam je op een willekeurige moment in de partij terecht. Beetje amateuristisch, terwijl zoiets echt niet zo moeilijk is.)

Uitstekend product van BJFILM uit Spakenburg.
Ik had al eerder een DVD van hen gekocht en die was ook top. Met backstage beelden, etc. Ze doen het heel leuk en professioneel.

Trouwens de dvd van Barneveld is te bestellen via www.coolgym.nl





D