PDA

View Full Version : wat genki naderhand zei na afloop van de partij tegen ramon.



Anonymous
27-03-2005, 10:15
eerst verteld genki over ramon dekker hoe graag hij tegen hem wilde vechten en dankbaar was dat hij tegen hem vocht. daarna zegt ie tegen het publiek van jongens en meisjes doe goed jullie best dan kunnen jullie net zon held worden als ik!

jammer dat ik geen microfoon bij me had want dan had ik meteen even aan genki willen zeggen dat hij de partij aan had moeten nemen op k1 regels en niet op mma regels. de zwakkeling! echt al me respect verloren voor die gast. wat een zak.

buiten dat. wat ik hier las was dat ramon dekker het gevecht met genki zou vechten op 75 kilo. maar no way dat ramon 75 kilo woog, meer tegen de 80 kilo.

over heroes evenement zelf. het was zwaar niet uitverkocht. maar toch best leuk om te zien. al was het alleen voor de partij van caol uno vs jocham. wat zonder meer beste partij van dit jaar was. wat een ongelooflijke wedstrijd. ik las op de japanse forums dat jocham na de wedstrijd had overgegeven. dat hij er helemaal doorheen zat.

en nog 1 ding. Heath maakte echt een vreselijke beweging. ik hoop echt dat het helemaal goedkomt met hem. en dat niet zijn carriere over is. want het zag er echt lelijk uit. ook vroeg ik me af waarom heath geen knieen gebruikte toen hij side mountained zat.

dit was het zon beetje op naar volgend weekend . pride bushido!!!

tijd voor de zondag om verder te relaxen.

micha
27-03-2005, 10:31
Silva4live heeft een mooi leven

Arjan
27-03-2005, 10:40
ja jaloers dat je dr bij was .. maar ik vind genki geen zak ;P
ook nu niet..

Guru
27-03-2005, 12:28
jammer dat ik geen microfoon bij me had want dan had ik meteen even aan genki willen zeggen dat hij de partij aan had moeten nemen op k1 regels en niet op mma regels. de zwakkeling! echt al me respect verloren voor die gast. wat een zak.

Zwakkeling?
Omdat tie van Ramon op MMA regels heeft gewonnen?
Misschien had Ramon niet op MMA regels de partij moeten aannemen, daar weleens over nagedacht?

Wix
27-03-2005, 12:35
Goede post post Silva, die extra info is altijd leuk om te lezen!

PigDog
27-03-2005, 12:39
jammer dat ik geen microfoon bij me had want dan had ik meteen even aan genki willen zeggen dat hij de partij aan had moeten nemen op k1 regels en niet op mma regels. de zwakkeling! echt al me respect verloren voor die gast. wat een zak.

Zwakkeling?
Omdat tie van Ramon op MMA regels heeft gewonnen?
Misschien had Ramon niet op MMA regels de partij moeten aannemen, daar weleens over nagedacht?

Ach, niks is veranderlijker als de mens....

Guru
27-03-2005, 12:49
Valt mij altijd zo op, als een nederlander verliest, dat er excuses komen waarom die nederlander heeft verloren.
En omdat de nederlander heeft verloren, is zogenaamd de tegenstander een zak en een persoon waarvoor wij geen respect meer moeten hebben.
Verloren is verloren toch?
Voor Ramon alle respect dat tie een MMA partij gevochten hebt.

Guru
27-03-2005, 12:53
Ach, niks is veranderlijker als de mens....

Klopt helemaal PigDog!
Alleen heeft deze reply van jou, helemaal niets te maken, met mijn argumenten t.o.v. Silva4Life's post.

Anonymous
27-03-2005, 13:52
heeft niks met excuses te maken. ik maak absoluut geen excuus dat ramon heeft verloren. en true dom van hem dat hij de partij aannam sportief gezien dan, niet zakelijk gesproken.

maar als een genki daarna gaat zeggen wat een held dat ie is terwijl hij ramon heeft verslagen op een enkel klem onder mma regels en dat dat hem tot een held maakt. dacht het niet. hij was een held geweest
als hij ramon had verslagen op k1 regels. maar niet op mma regels.

Hammerkick
27-03-2005, 15:15
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/Lugs%20Bunny/im00009595.jpg

Anonymous
27-03-2005, 15:15
maar als een genki daarna gaat zeggen wat een held dat ie is terwijl hij ramon heeft verslagen op een enkel klem onder mma regels en dat dat hem tot een held maakt. dacht het niet. hij was een held geweest
als hij ramon had verslagen op k1 regels. maar niet op mma regels.

in japan is hij een nu eenmaal een held en hij vecht ook zonder problemen op k-1 regels, ook tegen ramon 'hij was ooit kampioen' dekkers dekkers moet gewoon les blijven geven en talenten opbouwen

Hammerkick
27-03-2005, 15:16
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/Lugs%20Bunny/im00009603.jpg

p diddy
27-03-2005, 16:46
jammer voor ramon maar k1 hoeft genki niet te komen en dat weet hij maar al te goed!!!

casca grossa
27-03-2005, 17:11
jammer voor ramon maar k1 hoeft genki niet te komen en dat weet hij maar al te goed!!!

volgens mij heeft genki ook tegen albert gevochten, dus zo zeker ben ik hier niet van.

casca grossa
27-03-2005, 17:12
Valt mij altijd zo op, als een nederlander verliest, dat er excuses komen waarom die nederlander heeft verloren.
En omdat de nederlander heeft verloren, is zogenaamd de tegenstander een zak en een persoon waarvoor wij geen respect meer moeten hebben.
Verloren is verloren toch?
Voor Ramon alle respect dat tie een MMA partij gevochten hebt.

Guru= correct!

Jeru
27-03-2005, 17:14
jammer voor ramon maar k1 hoeft genki niet te komen en dat weet hij maar al te goed!!!

volgens mij heeft genki ook tegen albert gevochten, dus zo zeker ben ik hier niet van.

Klopt hij heeft tegen Albert Kraus gevochten en tegen Masato. Beide partijen op punten verloren.

micha
27-03-2005, 20:01
maar als een genki daarna gaat zeggen wat een held dat ie is terwijl hij ramon heeft verslagen op een enkel klem onder mma regels en dat dat hem tot een held maakt. dacht het niet. hij was een held geweest
als hij ramon had verslagen op k1 regels. maar niet op mma regels.

in japan is hij een nu eenmaal een held en hij vecht ook zonder problemen op k-1 regels, ook tegen ramon 'hij was ooit kampioen' dekkers dekkers moet gewoon les blijven geven en talenten opbouwen

respect Ja :twisted: :twisted: :twisted: :evil:

Silat
28-03-2005, 03:03
Helemaal te gek die wedstrijd van Uno! Wat een kunstenaartje is dat zeg.

hij had alleen niet naar de tijd moeten kijken.

Anonymous
28-03-2005, 08:24
genki vocht niet tegen albert kraus. hij danse. krijg zelfs 2 keer een vermaning omdat ie ergens in de hoek op de touwen sprong en daarna ronddraaide. geef toe als circus artiest is genki super. als vechter middelmatig. en tegen masato had genki geen schijn van kans.

BP
28-03-2005, 11:08
jammer voor ramon maar k1 hoeft genki niet te komen en dat weet hij maar al te goed!!!

idd, op k1 regels maakt Ramon hem af.

TheSkindo
28-03-2005, 11:33
Dan had tie deze partij maar niet aan moeten nemen en lekker moeten gaan thaiboksen. Jezus wat word ik hier moe van. MMA is GEEN thaiboksen. Het feit dat Sudo in de K1 heeft gevochten is leuk maar het zegt niet over zijn kwaliteiten als MMAvechter. Ramon is gewoon (kwa vechten niet kwa geld) stom geweest, zeker als hij dacht te kunnen winnen. Genki zit in een winning streak, en vocht bovendien voor een thuispubliek. Hij is een vrij goede staande vechter en een meester grappler. Ramon heeft nog nooit MMA gedaan, vecht gelijk tegen een A-classer, heeft ook al een paar jaar niets in de ring gedaan en zit onder de blessures. Hij kan bovendien vrijwel niet grapplen. WTF! Wat verwacht je nou?? Als je dit gewoon ziet als een MMA partij heeft Genki goed en slim gevochten. Ramon had, als hij een carriere op wil bouwen, gwoon wat lager moeten beginnen. lekker op 2h2h tegen een paar sub-toppers ofzo. Alle respect aan Ramon, wat het is een van de beste thaiboksers die we ooit hebben gehad, maar ik vind dat Genki het hier behoorlijk te veduren krijgt. Als het iemand was geweest die niet Ramon Dekkers had geheten was deze topic er waarschijnlijk niet eens geweest.....

Anonymous
28-03-2005, 12:27
Skindo = correct!

harry
28-03-2005, 13:54
in japan is hij een nu eenmaal een held en hij vecht ook zonder problemen op k-1 regels, ook tegen ramon 'hij was ooit kampioen' dekkers dekkers moet gewoon les blijven geven en talenten opbouwen

Gelukkig heeft Dekkers ons advies niet nodig...

Hoop dat tie nog lang doorblijft gaan in datgene waar hij het meest plezier aan beleefd, en volgens mij is dat op dit moment nog steeds gewoon: knokken :thumbs: Geweldig :thumbs:

Fr3ddy
28-03-2005, 18:21
Joh.. Dekkers is een topper en als hij nu een paar centen kan pakken die hij in zijn topdagen niet kon pakken dan gun ik die hem!

Wat zou jij doen?

Anonymous
28-03-2005, 20:22
Zo slecht heeft ramon het helemaal niet gedaan? Genki had het de eerste minuut flink benauwd toen ramon zijn nek vast had. Daarna probeerde ze alle twee elkaars voet eraf te draaien, Ramon kwam uit die enkel klem en gaf hem in een soort mount een paar flinke poeiers op de grond. Het is aan zijn slechte enkel te danken dat hij na drie minuten weer in die enkel klem zat. Maar met een week voorbereiding en 4 dagen op de grond trainen heeft hij het helemaal niet slecht gedaan. Het was zeer spannend en muisstil in de zaal in die eerste minuten. Ramon had niks te veliezen en dat liet ie merken ook. Hij vecht binnenkort een thaiboxwedstrijd bij de K-1 max en dat is ook de reden dat het managment die partij tegen Sudo heeft geaccepteerd (alleen als hij ook een thaiboxwedstrijd kreeg)

Octavius
28-03-2005, 21:14
Maar hoe zit het met Ramon zijn enkel. De orthopeed had hem gezegd dat het zeer slecht zou zijn als hij zou doorgaan toch? Volgens mij was hij onder behandeling bij Dr. Martens/Declerq in Antwerpen.

PigDog
28-03-2005, 23:02
Ik ben blij dat er nog mensen zijn zoals Freddy en Harry. Die snappen het tenminste echt.
Wie had ooit verwacht dat hij zou winnen? Hij wou gewoon graag weer vechten en een hoop geld verdienen (een schijntje voor wat hij voor zijn sportprestaties zou moeten gehad hebben...). Laat zo'n man nou toch gewoon. Het is zo typisch Nederlands om iemand op zijn allerlaatste prestatie af te rekenen.

En stop met die "hij was ooit kampioen" bullshit.

De "guest" die zulke dingen zegt, moet maar lekker guest blijven. Misschien heeft hij het beter gedaan in zijn leven.....

Highline
29-03-2005, 00:19
Ik ben blij dat er nog mensen zijn zoals Freddy en Harry. Die snappen het tenminste echt.
Wie had ooit verwacht dat hij zou winnen? Hij wou gewoon graag weer vechten en een hoop geld verdienen (een schijntje voor wat hij voor zijn sportprestaties zou moeten gehad hebben...). Laat zo'n man nou toch gewoon. Het is zo typisch Nederlands om iemand op zijn allerlaatste prestatie af te rekenen.

En stop met die "hij was ooit kampioen" bullshit.

De "guest" die zulke dingen zegt, moet maar lekker guest blijven. Misschien heeft hij het beter gedaan in zijn leven.....

amen! ps hij is nu weer in nl he, zie je woensdag weer op de sportschool!

Jay Hoov
29-03-2005, 13:32
Pigdog is goed bezig...... :thumbs:

Marquito's Way
29-03-2005, 13:43
ramon heeft het in mijn oge echt wel goed gedaan, rekening houdend dat je tegen genki sudo , een grondmeester bezig bent...sudo leek me toch enigzins moeite te hebben met hem... plus dat ie nog wat oorvijgen van ramon gekregen heeft ook. ramon heeft nu zen centjes van deze partij en heeft weer gedaan waar hij van hield, knokken...dus waarom zou het dom geweest zijn van em. niet alles draait om winnen tog? laat m gewoon genieten van wat hij graag doet

micha
29-03-2005, 14:02
ramon heeft het gewoon goed gedaan klaar

a.s.c.
29-03-2005, 14:11
heeft niks met excuses te maken. ik maak absoluut geen excuus dat ramon heeft verloren. en true dom van hem dat hij de partij aannam sportief gezien dan, niet zakelijk gesproken.

maar als een genki daarna gaat zeggen wat een held dat ie is terwijl hij ramon heeft verslagen op een enkel klem onder mma regels en dat dat hem tot een held maakt. dacht het niet. hij was een held geweest
als hij ramon had verslagen op k1 regels. maar niet op mma regels.

Ramon mocht zijn thaibox kwaliteiten toch gebruiken? genki heeft deze toch gewoon weten te omzeilen? als je op deze manier gaat redeneren kan je net M.M.A. afschaffen! het was toch zo dat men stijlen kon testen in een gevecht waarbij STAAND evenals grondvechten toegestaan is. Ramon is en blijft een legende staand en Genki op de grond. Dit werd getest onder mma regels waarom is genki dan ineens een zak als hij zijn specialiteit inzet? het mag toch, dat is M.M.A.! en natuurlijk ben je een held als je van Ramon weet te winnen in een mma spelletje dat betekent dat je een van de beste staand vechters ter wereld kan verslaan in een man tegen man gevecht op gelijkwaardige regels of Ramon nou wel of niet getraind is op de grond, Sudo is ook verre van het niveau van Ramon staand. Ik vind het echt de grootste onzin dat Sudo voor zwakkeling uitgemaakt wordt :evil: en Ramon is gewoon slim dat hij het geld pakt als hij op tijd aftikt is er niks aan de hand en zijn naam als thai boxer is niet beschadigd in mijn ogen..

a.s.c.
29-03-2005, 15:04
je noemt cro cop toch ook geen zwakkeling als hij niet met coleman naar de grond gaat om coleman vervolgens K.O. te slaan?