PDA

View Full Version : Staring vs Superpiele *Spoiler*



m.g
29-03-2005, 02:10
Staring gewonnen op punten... Na een vette partij... :maskills: En behoud dus zijn Nederlandse titel..Hij heeft zijn favorietenrol dus waar gemaakt...

Kom net thuis van het gala in Elst was een leuk gala, deze partij maakte de avond helemaal compleet....

Tijgertje
29-03-2005, 04:01
Ik vond het ook een leuk en geslaagd gala!!
Helaas heeft Henry de partij niet gewonnen maar het was zeker een hele mooie en harde partij!!

lil´kickboxer
29-03-2005, 07:50
Ray heeft duidelijk meer punten gescoord maar Henry maakte het Ray wel moeilijk. Ray gefeliciteerd! Maar ik denk dat Henry wel zijn visite kaartje heeft afgegeven en er moet zeker rekening worden gehouden met deze vechter!

robholland
29-03-2005, 16:03
ja harde partij, ik heb nog meer respect gekregen voor HEnry.
Jammer dat er weer in het publiek en ook buiten gevochten werd :twak:

blazin.arr0w::::
29-03-2005, 16:17
Jammer dat er weer in het publiek en ook buiten gevochten werd :twak:

Idd jammer!

Ook jammer dat ik het niet gezien heb. Twee leuke vechters om te zien vind ik.

micha
29-03-2005, 16:58
feli

Ray Staring
29-03-2005, 17:18
Bedankt, en hou die Piele maar in de gaten! Hij moet naar mijn mening nog wat slimmer gaan vechten, maar hij gaat zeker een boel mensen het leven zuur maken in de -76kg (en hoger). Je hebt echt een bak lucht nodig om hem van je af te blijven stompen.

Arjan
29-03-2005, 17:20
gefeliciteerd!

jcsport
29-03-2005, 17:40
Ray en Henry hebben zeker een superpartij neergezet, Hiermee heeft Henry (aan de mensen die nog twijfelden)laten zien dat we in NL een TOPPER erbij hebben. Zn naam doet het ook goed in het publiek;PIELE PIELE PIELE dat bekt wel lekker.
Verder was het ook een leuk gala met goede partijen.
Kan me niet veel uitslagen herinneren (sorry) maar de jongens van Ubeda Gym deden het goed, Karapet(B) ko in ronde 2 won tevens 1 van de 2 stijlprijzen,Mesut (B) Liet zijn tegenstander een paar keer op een goede rechtse directe lopen waardoor die na 1keer 8 tellen moest opgeven door een hevig bloedende neus.
En Soltani(N) won zijn partij op punten door goed te luisteren naar zijn hoek.
Groetjes Chaca

Highline
29-03-2005, 19:39
Bedankt, en hou die Piele maar in de gaten! Hij moet naar mijn mening nog wat slimmer gaan vechten, maar hij gaat zeker een boel mensen het leven zuur maken in de -76kg (en hoger). Je hebt echt een bak lucht nodig om hem van je af te blijven stompen.

gefeliciteerd ray :thumbs:

Nickuraba
29-03-2005, 19:46
Ray en Henry hebben zeker een superpartij neergezet, Hiermee heeft Henry (aan de mensen die nog twijfelden)laten zien dat we in NL een TOPPER erbij hebben. Zn naam doet het ook goed in het publiek;PIELE PIELE PIELE dat bekt wel lekker.
Verder was het ook een leuk gala met goede partijen.
Kan me niet veel uitslagen herinneren (sorry) maar de jongens van Ubeda Gym deden het goed, Karapet(B) ko in ronde 2 won tevens 1 van de 2 stijlprijzen,Mesut (B) Liet zijn tegenstander een paar keer op een goede rechtse directe lopen waardoor die na 1keer 8 tellen moest opgeven door een hevig bloedende neus.
En Soltani(N) won zijn partij op punten door goed te luisteren naar zijn hoek.
Groetjes Chaca

die karapet zit bij mien op school geloof ik, k herkende zijn keum iig van een poster! wel grappig! schijnt inderdaad prima knokker te zijn

Hollandpride
29-03-2005, 19:49
Gefeliciteerd Ray :thumbs:

Edwin
29-03-2005, 23:43
Vette hoofdpartij!!! no doubt... :maskills:

Shytown
30-03-2005, 01:48
Op Fighttalk staat dat er 2 bekende vechtsporters op dit gala met elkaar op de vuist zijn gegaan. Iemand enig idee wie dit zijn/aanleiding e.d.?
Of is het een gerucht?

Anonymous
30-03-2005, 10:27
Van de buren geleend:

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=6293

Jay Hoov
30-03-2005, 11:51
Van de buren geleend:

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=6293

pittig!!!!

Mickey
30-03-2005, 13:27
:shock: Aalright..
Tis weer es raak!


Treurig!

m.g
30-03-2005, 14:03
Inderdaad was een smet op een leuke avond.... jammer dus...

bryan
30-03-2005, 14:20
maar dus...wie was nou de tweede partij ...kan uit het verhaal opmaken dat albert kraus wel of niet geslagen heeft maar om wie gaat het nou ?

marster
30-03-2005, 22:39
Op Fighttalk staat dat er 2 bekende vechtsporters op dit gala met elkaar op de vuist zijn gegaan. Iemand enig idee wie dit zijn/aanleiding e.d.?
Of is het een gerucht?

Ik heb het gezien voor 1 deel, Het Was Dennis Kraweel(Weet niet precies hoe je het schrijf).
Heb geen klappen gezien maar wel veel schelden en geduw en getrek.
Dennis had het over 80,000 euro wat niet uitbetaald was en dat hij beflikkert was. om 1 sportschool.
Die andere man (was wel 1 lange man met een bril) zei niks en bleef rustig. Veel mensen er om heen Vader van Piele en moeder later Piele ook, Ook helemaal kwaad.
Piele werd door zijn moeder weggestuurd(dat was wel leuk om te zien, net zoals je vroeger als je wat stouts heb gedaan naar bed gestuurd werd. Maar moest wel want paar uur later moets hij vechten)
Heb wel 1 klapgeluid gehoord meer 1 platte hand geluid op 1 gezicht.
Albert was er ook bij en probeerde Dennis tegen te houden samen met 1 vrouw(donker lang haar) zal wel Dennis ze vriendin te zijn, toen zij over de rooie ging werd Dennis rustig.
En het mooie is dat beide partijen samen (wel met begeleiding) weg liepen naar hun auto's.

Dit is wat ik gezien en gehoord heb.