PDA

View Full Version : RINGS OP 3 APRIL WEER IN DE VECHTSEBANEN



SmG
29-03-2005, 12:54
Op zondag 3 april is RINGS weer aan de beurt met een groot vechtsportgala in De Vechtsebanen in Utrecht.

Het evenement heeft de illustere naam ‘Armed and Dangerous!’ meegekregen en telt 15 partijen. De promotors van het gala, Dick Vrij, Hans Nijman en Milco Lambrecht hebben met zorg de partijen samengesteld.

Eén van de hoofdpartijen op het gala is het gevecht tussen Amir Zeyada en Rayen Simson. Op papier maakt Amir géén kans. Als je de ervaring van de vechters tegen elkaar afweegt schiet de meter ruim door in het voordeel van Simson. Maar Amir Zeyada is aan een indrukwekkende opmars bezig. Ook Gago Drago moest onlangs alle zeilen bijzetten om
na 5 ronden de overwinning binnen te halen. Zeyada weet dat een overwinning op Simson hem direct schaart bij de top.Zeyada zal ook weten dat als het op punten aankomt Simson wellicht het voordeel heeft. Het forceren van een vroegtijdige KO is dan ook het doel. Eén ding is zeker. Spannend wordt het zeker!

Sander Thonhauser moet het opnemen tegen één van de sterkste vechters uit het Golden Glory-team, Murad Chunkaev. Iedereen die een beetje verstand heeft van het MMA weet dat Sander een hele zware avond tegemoet gaat. Chunkaev is zeer kompleet en ongelooflijk sterk. De ’30-secondenregel’ is zeker in het voordeel van Thonhauser, want het grootste gevaar van Chunkaev ligt verscholen in het grondgevecht. Volgens kenner en manager Bas Boon wordt dit gevecht een ongekende beukpartij!

Maar er staan meer spetterende partijen op het programma. Menno Dijkstra is altijd spektakel. Zijn aanvallende vechtstijl is een lust voor
het oog en de laatste tijd lijkt hij niet meer af te stoppen. Voor tegenstander Hesdy van Assen dus een mooie mogelijkheid om een sprong te maken naar de top. In dezelfde gewichtsklasse wordt het gevecht tussen Peter Hoes en Benito Caupain afgewerkt. Beiden zijn
absolute smaakmakers en niemand verwacht dat deze partij over 5 ronden zal gaan. Is dat wel het geval, dan zou Hoes wel eens aan het langste eind kunnen trekken.

Een wedstrijd die geen volle ronde zal duren is het gevecht tussen Peter Mulder en Rob van Esdonk. Allebei zoeken ze direct na de eerste bel de KO op. Het is de vraag wie van de twee de hardste kin heeft en misschien wel wie de eerste rake klap uitdeelt. Het is de vraag of de geroutineerde Van Esdonk de veel jongere en fysiek ijzersterke Mulder van zich af kan houden.

Ook staan er 2 titelgevechten op het programma. De RINGS-titel -80kg wordt verdedigt door Robby Nelson. Dennis de Rus is zijn tegenstander.
Hoewel Dennis de Rus een uitstekende grondvechter is zal de ’30 secondenregel’ er voor zorgen dat het een staande gevecht wordt. Twee A-klasse Muay Thai Kickboksers met kleine handschoentjes. Dat wordt een keihard gevecht.

Het titelgevecht tussen Dennis Scholte (volgens velen de beste vechter van Taem Schrijber tot 90kg) en Stefan Klever kan ook niet over de volledige wedstrijdduur gaan. De lange vechter uit het team van Bob Schrijber ziet er uit als een student natuurkunde, maar is een wolf in schaapskleren. Scholte heeft bijna 20 partijen achter zijn naam staan en bij vele van die wedstrijden spatte het bloed alle kanten op. Scholte is keihard, maar liet zich verleden keer bij RINGS verrassen door Ashley Peiter, de vechter van Oscar van der Veen die overigens ook in actie komt (tegen Nordin Bensellam). Stefan Klever is één van de gezichten bij RINGS en vocht verleden jaar een hele goede wedstrijd tegen Siyar Bahadurzada. De RINGS-regels zijn op zijn lijf geschreven en Klever verloor nog nooit in dit systeem.

Marc Duncan maakt zijn debuut bij RINGS. Tegenstander is Jan Overduin. Een vechter die gepokt en gemazeld is in het RINGS-systeem. Zal Marc Duncan in het grondgevecht aan 30-seconden genoeg hebben? Daar ligt zijn specialiteit, al wordt verteld dat hij ook in het staande gevecht enorm uit de voeten kan.

Zondag 3 april weten we het.

Naast bovengenoemde wedstrijden staan er nog meer klappers van wedstrijden op het programma. De Illusionary Rockaz komen weer met een nieuwe show en in de zaal zijn er maar liefst 6 (!) grootbeeldschermen, waarvan 1 met de reusachtige afmeting van 7,5 x 10 meter.

Het gala in De Vechtsebanen begint zondag 3 april om 17.00 uur. Zaal open: 15.00 uur!

Kaarten a €. 35,- bij de bekende voorverkoopadressen!

Wheelie
29-03-2005, 14:01
RINGS IS ALTIJD TOP :thumbs:

mama
29-03-2005, 14:12
yep idd. we zijn er dan ook zeker weer bij

wie komen er nog meer van Mf.... kunnen we weer gezellig afspreken bij de broodjes bal..........
;)

bryan
29-03-2005, 14:13
Op papier maakt Rayen géén kans

what ever :lol:

kan nog lachen worden.....

ICON
29-03-2005, 14:48
Op papier maakt Rayen géén kans

what ever :lol:

kan nog lachen worden.....

ja zo te lezen een typ fout

micha
29-03-2005, 14:53
ziet er goed uit

Tsuki
29-03-2005, 15:32
ik hoorde dat er nog maar weinig kaarten verkocht waren ............... wie kan dit bevestigen of ontkrachten ?

Wix
29-03-2005, 15:39
Ik ben er :thumbs: Zou wel jammer zijn als het rustig is...

HUNTER
29-03-2005, 15:40
Ook Mama en ik zullen weer aanwezig zijn voor een fotoverslag

Anonymous
29-03-2005, 15:43
Als het goed is zijn Mr.Miyagi en ik er ook...

Tsuki
29-03-2005, 15:44
dat zijn er in ieder geval al 5 ................

Wix
29-03-2005, 15:46
+ nog 5 die ik ken....dus het schiet op :D

Tsuki
29-03-2005, 15:57
loopt storm dus ................ maar even serieus kan iemand iets over de kaartverkoop zeggen ?

Maupie
29-03-2005, 19:23
ik kom ook. Utreg is altijd top vind ik.

Peete komt volgens mij ook altijd

SmG
29-03-2005, 19:28
Op papier maakt Rayen géén kans

what ever :lol:

kan nog lachen worden.....

Oh sorry foutje, dat moet zijn. op papier maakt amir geen kans

SmG
29-03-2005, 19:31
loopt storm dus ................ maar even serieus kan iemand iets over de kaartverkoop zeggen ?

heb je ooit in Utrecht in een lege zaal gezeten? en heb je de line up al goed bekeken? En om inhoudelijk antwoord te geven op je vraag, bestel via www.rings.nl want op=op, en aan de deur is duurder

SmG
29-03-2005, 19:55
Op papier maakt Rayen géén kans

Dat stukje verbaasde mij ook al. Zal idd wel een typfout zijn. Dat hoop ik tenminste.

is inderdaad een typfout :oops:

M.Hersisia
29-03-2005, 20:19
ik ben er ook weer!!!! :lol:

SmG
31-03-2005, 17:12
ik ben er ook weer!!!! :lol:

jij bent ook overal :wink:

Peete
31-03-2005, 17:21
ik kom ook. Utreg is altijd top vind ik.

Peete komt volgens mij ook altijd

Ik ben er inderdaad altijd, al vanaf de tijd dat hans nijman tegen die kruger vocht, wat trouwens wel een super partij was waar die zwitser zijn haar tijdens het gevecht liet afknippen omdat hans hem daaraan vast hield.

Super sfeer, en meer dan geweldige broodjes bal!

ulysse
31-03-2005, 17:36
ik kom ook. Utreg is altijd top vind ik.

Peete komt volgens mij ook altijd

Ik ben er inderdaad altijd, al vanaf de tijd dat hans nijman tegen die kruger vocht, wat trouwens wel een super partij was waar die zwitser zijn haar tijdens het gevecht liet afknippen omdat hans hem daaraan vast hield.

Super sfeer, en meer dan geweldige broodjes bal! uiteindelijk ging die kruger neer,op een spatzuivere mawashi geri.....

M.Hersisia
31-03-2005, 17:40
ik ben er ook weer!!!! :lol:

jij bent ook overal :wink:


HAhahaha, dat krijg je ervan als er bijna op elk gala teamgenoten van me moeten vechten. Dan ben ik erbij inderdaad... :wink:

Jan
01-04-2005, 13:57
ik kom ook. Utreg is altijd top vind ik.

Peete komt volgens mij ook altijd

Ik ben er inderdaad altijd, al vanaf de tijd dat hans nijman tegen die kruger vocht, wat trouwens wel een super partij was waar die zwitser zijn haar tijdens het gevecht liet afknippen omdat hans hem daaraan vast hield.

Super sfeer, en meer dan geweldige broodjes bal!

En effe mij aanmkoedigen zeker :lol:

Peete
01-04-2005, 15:49
ik kom ook. Utreg is altijd top vind ik.

Peete komt volgens mij ook altijd

Ik ben er inderdaad altijd, al vanaf de tijd dat hans nijman tegen die kruger vocht, wat trouwens wel een super partij was waar die zwitser zijn haar tijdens het gevecht liet afknippen omdat hans hem daaraan vast hield.

Super sfeer, en meer dan geweldige broodjes bal!

En effe mij aanmkoedigen zeker :lol:


Uiteraard ik ga weer voor je schreeuwen!! Ik ga er vanuit dat jij weer ouderwets gaat knallen kerel, als je wint dan krijg je een broodje bal van me :wink: Als me dat geen winst bonus is dan weet ik het ook niet meer :lol:

HUNTER
01-04-2005, 15:51
hahahaha Peete is in n gulle bui hoor ;)

Highline
01-04-2005, 18:02
mijn maat jan siersema zal hie rook een b partij vechten tegen tarik slimani! zet hem op jan :thumbs:

Wix
01-04-2005, 19:08
Tarik Slimani is toch A-klasse?

Highline
01-04-2005, 23:15
Tarik Slimani is toch A-klasse?

hij moet tegen die tarik teh hammer van pancration geloof ik...

Wix
01-04-2005, 23:32
Tarik Slimani is toch A-klasse?

hij moet tegen die tarik teh hammer van pancration geloof ik...

Aha, je hebt 't over Charkoui

Anonymous
01-04-2005, 23:51
ik heb gehoort dat meno dijkstra niet tegen hoesijn van mousidgym wel vechten dat is wel schijterg van die meno hoesijn die allmeer dan een jaar niet heeft gevochten en toch wielen ze niet tegen hem vechten en dat noemen zich nederlans kampionen,je kan zien dat voor deze vechetrs partijen worden uit gezocht.

phranq
01-04-2005, 23:59
ik heb gehoort dat meno dijkstra niet tegen hoesijn van mousidgym wel vechten dat is wel schijterg van die meno hoesijn die allmeer dan een jaar niet heeft gevochten en toch wielen ze niet tegen hem vechten en dat noemen zich nederlans kampionen,je kan zien dat voor deze vechetrs partijen worden uit gezocht.

En nu ff in het Nederlands zodat iedereen begrijpt wat je zegt, of heb je een Zweeds toetsenbord?

Immortal
02-04-2005, 00:03
ik heb gehoort dat meno dijkstra niet tegen hoesijn van mousidgym wel vechten dat is wel schijterg van die meno hoesijn die allmeer dan een jaar niet heeft gevochten en toch wielen ze niet tegen hem vechten en dat noemen zich nederlans kampionen,je kan zien dat voor deze vechetrs partijen worden uit gezocht.

Waar heb je het in godsnaam over ? Menno Dijkstra vecht tegen Hesdy van Assen. Je gaat me toch niet vertellen dat deze partij niet doorgaat ?
En dijkstra is nog nooit iemand uit de weggegaan. En zou als ik me niet vergis eigenlijk op dit gala tegen drago vechten. Dus dat die niet tegen een Hoessein ( nog nooit avn gehoord trouwens maar goed ) zou willen si klinkkare onzin. Schrijf wat nuttigs of schrijf niks !!!!!!

Later

M.Hersisia
02-04-2005, 00:31
ik heb gehoort dat meno dijkstra niet tegen hoesijn van mousidgym wel vechten dat is wel schijterg van die meno hoesijn die allmeer dan een jaar niet heeft gevochten en toch wielen ze niet tegen hem vechten en dat noemen zich nederlans kampionen,je kan zien dat voor deze vechetrs partijen worden uit gezocht.

En nu ff in het Nederlands zodat iedereen begrijpt wat je zegt, of heb je een Zweeds toetsenbord?


Is nergens voor nodig die opmerkingen of vind je van wel?
Beetje respect vind ik niet verkeerd...
:wink:

Anonymous
02-04-2005, 00:32
Menno Dijkstra vecht zondag aanstaande gewoon tegen Hesdy van Assen zoals gepland staat. Zowel Menno als Hesdy zijn in topvorm. Gaat dus een leuke partij worden. Het verhaal over Huseyn slaat helemaal nergens op. Dat is helmaal niet aan de orde. Onruststoker!

phranq
02-04-2005, 08:44
ik heb gehoort dat meno dijkstra niet tegen hoesijn van mousidgym wel vechten dat is wel schijterg van die meno hoesijn die allmeer dan een jaar niet heeft gevochten en toch wielen ze niet tegen hem vechten en dat noemen zich nederlans kampionen,je kan zien dat voor deze vechetrs partijen worden uit gezocht.

En nu ff in het Nederlands zodat iedereen begrijpt wat je zegt, of heb je een Zweeds toetsenbord?


Is nergens voor nodig die opmerkingen of vind je van wel?
Beetje respect vind ik niet verkeerd...
:wink:

Misschien heb je gelijk maar ik kon het niet laten, maar vind het ongefundeerde geklaag nogal ergelijk....

Zal me proberen in te houden volgende x....;)

M.Hersisia
02-04-2005, 11:06
ik heb gehoort dat meno dijkstra niet tegen hoesijn van mousidgym wel vechten dat is wel schijterg van die meno hoesijn die allmeer dan een jaar niet heeft gevochten en toch wielen ze niet tegen hem vechten en dat noemen zich nederlans kampionen,je kan zien dat voor deze vechetrs partijen worden uit gezocht.

En nu ff in het Nederlands zodat iedereen begrijpt wat je zegt, of heb je een Zweeds toetsenbord?


Is nergens voor nodig die opmerkingen of vind je van wel?
Beetje respect vind ik niet verkeerd...
:wink:

Misschien heb je gelijk maar ik kon het niet laten, maar vind het ongefundeerde geklaag nogal ergelijk....

Zal me proberen in te houden volgende x....;)


:lol: :wink:
Maar inderdaad onzin wat hij verteld, dat Menno schijterig zou zijn.. Ik denk dat hij de verkeerde voor zich heeft :wink:

Anonymous
02-04-2005, 12:22
Hoes vs Caupain, Dijkstra vs Van Assen, Thonhouser vs Murad, Amir vs Simson....Ik heb er nu al zin an :) :) :) [/quote]

Maupie
02-04-2005, 14:16
Hoes vs Caupain, Dijkstra vs Van Assen, Thonhouser vs Murad, Amir vs Simson....Ik heb er nu al zin an :) :) :) [/quote]

laten we forumbroeder Ferry Suitela even niet vergeten :thumbs:

Justinian
02-04-2005, 15:14
Roy Dijkshoorn van Angelo gym mag ook aantreden. Hoop dat hij weer zo'n zware ko scoort als in Enschede, succes :thumbs:

Aaronk
02-04-2005, 15:23
Roy Dijkshoorn van Angelo gym mag ook aantreden. Hoop dat hij weer zo'n zware ko scoort als in Enschede, succes :thumbs:

Waarom wens je een ander letsel toe?

PigDog
02-04-2005, 15:42
Roy Dijkshoorn van Angelo gym mag ook aantreden. Hoop dat hij weer zo'n zware ko scoort als in Enschede, succes :thumbs:

Waarom wens je een ander letsel toe?

Of probeer jij altijd een KO te vermijden?

jojo
02-04-2005, 17:51
ik gah ook heeeeeeeeen :wink: :thumbs:

Fr3ddy
02-04-2005, 18:04
En aan wie heb je dat te danken? :P

Anonymous
03-04-2005, 12:33
Ik ben er ook vandaag :D
Mijn mannetje moet vechten :P
Zet m op!!! :thumbs:
xsies ddh(L)er

jojo
03-04-2005, 12:35
En aan wie heb je dat te danken? :P

jah hoor poepyhoofd aan jou thnxxx :thumbs:

angry
03-04-2005, 17:16
Zijn er al wat uitslagen wacht op de uitslag van Dennis RUS ben benieuwd.

Justinian
03-04-2005, 17:21
Zijn er al wat uitslagen wacht op de uitslag van Dennis RUS ben benieuwd.
Rings begint altijd om 17.00u ;)

angry
03-04-2005, 17:33
Zijn er al wat uitslagen wacht op de uitslag van Dennis RUS ben benieuwd.
Rings begint altijd om 17.00u ;)

Dacht ik al maar je kan er maar optijd bij zijn :lol: