PDA

View Full Version : TUF Epp 11 *spoilers*



Mickey
29-03-2005, 14:22
Zo! Net ff gekeken..
Wat vonden we ervan?

Ik vond het echt een super partij Diego Vs Kosheck..
en ik ben blij dat blondybear dr uit ligt!

Hoop alleen dat Forrest gewoon mag vechten!
Soutworth vind ik maar een eikel, hoewel hij
volgens mij wel echt een hekel aan Sam heeft.. ;)

Verwacht trouwens ook veel van Mike Swick.

Aaronk
29-03-2005, 14:24
hoe ging de partij tussen koshek en diego

Deuce
29-03-2005, 14:30
Toffe aflevering indeed.....

Kosheck had meer takedowns, Diego probeerde wat subs maar kwam er niet echt uit...staand was het af en toe wat hakken geblazen van beide kanten.

Echte Koshek deed niks op de grond....diego sloeg m bont en blauw vanuit sidemount, backmount, mount en guard......

Dus winnaar op damage...sanchez

migyur
29-03-2005, 14:59
Vond deze aflevering niet echt al te super...gewoon middelmaat.

Maar over de wedstrijd,beide heren mogen nog werken aan hun staandgevecht. Diego vooral aan zijn voetwerk aangezien hij constant op zijn hele voet staat inplaats van zijn bal.
En Josh...volgens mij moet hij iets aan zijn "staande conditie" doen omdat dit totaal anders is dan "rollende conditie" :D .
Op het eind was hij er helemaal doorheen en nam daardoor ook de kansen voor GnP niet aan.

Hoewel Josh,Cotoure niet mag, vind ik wel dat Josh beter af was met Cotoure als coach/trainer..

makavelli
29-03-2005, 17:42
Ik vond het een vette aflevering. Het mooiste gevecht tot nu toe! Veel submission attempts van Diego en staand gaf hij goede knieen en stoten. Op het laatst was Josh echt zwaar gesloopt!
Denk dat Diego dik gaat winnen van Kenny :twisted:

m.g
29-03-2005, 18:00
Vond het zeker een goeie aflevering weer, maar Josh echt nog wat meer staand werk moet doen dat leek naturlijk nergens op... En die knieƫn van Diego kwamen dus lekker op het voorhoofd van Josh, damn die had een dik voorhoofdje :x ... Verder hoop ik dat Forrest mag vechten vind hem echt lachen, en vecht lekker agressief .... :maskills:

Wheelie
29-03-2005, 19:51
Is Leben nog steeds je held Mickey ? :maskills:

Emilio
29-03-2005, 21:22
Zeer brute aflevering en idd het beste gevecht tot nu toe. Goed voor die arrogante kwast dat hij eruit ligt. Die diego is wel heel verrassend goed zeg!

En t was toch aflevering 10? :shock:

Biiyen
29-03-2005, 23:43
coole episode met een top wedstrijd! zowel Josh en Diego hebben er een mooie pot van gemaakt. Uitslag was terecht.... imo zelfs gewoon 3-0 maar ja. Diego all the way iig, kenny gaat dat geweld niet weerstaan.

Nog mooier nieuws is dat Forrest gewoon gaat vechten! Forrest gaat het halen! Forrest vs Sam = Murder.... eentje om naar uit te zien dus.

Silat
30-03-2005, 00:12
vette aflevering :maskills: echt een mooi voorbeeld van een worstelaar vs een BJJ-er.

Mickey
30-03-2005, 07:59
Is Leben nog steeds je held Mickey ? :maskills:

Nu nog meer!
Zwaar klasse zoals hij deze loss wel wist te verwerken.. :D
Zoals Couture al zei: Hij is het meest gegroeid in dat huis..

en ik had ook geen problemen met deze loss..
Zoals ie zelf al zei: He beat me fair and square.. In my book I own him a beer.

Lijkt mij klasse..

Anonymous
30-03-2005, 09:52
@T mickey

Je avatar is trouwens verouderd :P



Maare misschien een polletje over diego vs kenny??

Wheelie
30-03-2005, 09:54
@T mickey

Je avatar is trouwens verouderd :P



Maare misschien een polletje over diego vs kenny??

Diego wint !

Mickey
30-03-2005, 09:59
Ik ga ook voor Diego!

Anonymous
30-03-2005, 10:00
Ik vond diego`s staand erg tegenvallen.
En aangezien kenny`s sterke kant bjj is, en hopelijk voor hem goede escapes heeft. En staand betere techniek heeft.
Zie ik hem staand nog winnen op punten, dat zou iniedergeval mijn gameplan zijn...

Jeroen
30-03-2005, 10:26
Diego zei :

"My standup is pretty good and they don't know that"

of iets in die geest...
Die twee maakten er echt een drama van staand. Josh had een paar keer die nek kunnen pakken, maar deed er niks mee. Het enige wat hij goed kan, is z'n tegenstander naar de grond werken en controleren. Worstelen dus. Hij had mazzel dat ie op kracht uit Diego z'n submissions kon trekken, anders was Ć*e de Sjaak geweest. Diego deed z'n ding op de grond en won terecht.

Jay Hoov
30-03-2005, 10:28
Wederom een goeie.....Ik kan niet wachten tot volgende week...Ik hoop dat Forrest gaat knokken...Zou zonde zijn als ie moet stoppen...Maar ja, Bobby kan ook knokken......Afwachten dus!!!

Ralph
30-03-2005, 10:49
Ik vond het staande gevecht wel tegenvallen. Diego luisterde wel goed naar zijn hoek en Josh helemaal niet. Josh had die benen van Diego helemaal murw moeten trappen, want Diego liep wel erg plat op zijn voeten. En Diego had al veel eerder moeten beginnen met knieƫn, want Josh liet zich elke keer weer gewillig clinchen en wist echt niet hoe hij die knieƫn moest verdedigen (of zou dat koppen met zijn voorhoofd zijn verdediging zijn?). Josh' takedowns waren weer vet, maar verder deed hij ook niets. Ik snap niet dat hij niet als een gek ging GnP'en, desnoods vanuit de guard (al had hij ook een paar keer sidecontrol zonder ook maar 1 stoot te geven).
Ik ben erg benieuwd naar de volgende aflevering. Als ik het goed heb begrepen krijgen we dan 2 gevechten? Dat is echt top. En nu maar hopen dat Forrest het gaat redden.....

Wheelie
30-03-2005, 10:50
Volgende week worden beide partijen gevochten in LHW