PDA

View Full Version : Ilonka Elmont en boksen.



cactusdre
29-03-2005, 16:32
Ik was niet echt onder de indruk van de bokskwaliteiten van Ilonka. Begrijp me niet verkeerd want ik vind haar een topper op kickboks gebied. Ik denk echter dat het voor haar verstandig is een echte bokstrainer te nemen. Lucien carbin is voor muay thai de man maar ik denk dat ze meer kan leren van een bokser. Als ik kijk naar de top van het damesboksen denk ik nog niet dat ze daar thuishoort hoe zeer ik het haar ook gun. Wat is jullie mening?

phranq
29-03-2005, 16:33
Ik heb het niet gezien, jij wel dan?

cactusdre
29-03-2005, 16:37
Ik heb het niet gezien, jij wel dan?

Ik heb niet de hele partij gezien maar wel een uitgebreide training op AT5 en de volgende dag beelden van de partij.

bras
29-03-2005, 16:47
ze was heel wild inderdaad, een beetje gierig voor de knock out!

maar linda bleef goed rondjes lopen om der heen,
maar ilonka bleef maar naar voren komen, maar met slordige stoten!
er moet nog veel gebeuren voordat ilonka een goeie bokser genoemd kan worden! maar net wat je zegt, op kick/thai boks gebied is het een topper!

micha
29-03-2005, 16:49
Ilonka is een toppertje :wink:

bras
29-03-2005, 17:17
er staat ook een stukje in het parool!
zal kijken of ik het even kan scannen!

Jay Hoov
29-03-2005, 17:23
Ze moet lekker gaan thai-boxen.......

Laat het boksen aan de boksers over!!!!!

Anders krijgen we het K1-syndroom....Dat zelfs sumo-worstelaars gaan kickboxen.......Doe normaal!!!!!!

bras
29-03-2005, 18:17
http://img93.exs.cx/img93/6352/ilonka9cf.jpg

lil´kickboxer
29-03-2005, 18:54
Hey Bras, in welke krant stond dat en op welke dag? Ik zou dat stukje graag willen opvragen.

Nickuraba
29-03-2005, 19:41
je stond ook in de gelderlander, maarjah das vast niet nieuw voor je


heeft niemand die foto van ilonka na de douchebeurt, in haar rode outfit? me wanna seee!

MB667
29-03-2005, 19:57
Ik w8 met smart op een thai boks partij tussen die 2. Lijkt me een erg goede match.

Maroclove
29-03-2005, 20:53
Hey Bras, in welke krant stond dat en op welke dag? Ik zou dat stukje graag willen opvragen.

In het Algemeen Dagblad van vandaag is een halve pagina inclusief foto te zien! :wink:

yas
30-03-2005, 12:13
jammer dat er niet iets staat als: nieuw talent: linda ooms..!

maar ja, negatieve kijk = sensatie :evil:

ben overigens wel nieuwsgierig hoe ilonka het zal doen in mma, volgens mij echt wel een killer..!

bras
30-03-2005, 12:18
Hey Bras, in welke krant stond dat en op welke dag? Ik zou dat stukje graag willen opvragen.

In het Algemeen Dagblad van vandaag is een halve pagina inclusief foto te zien! :wink:

alleen die van mij kwam uit het parool!
pm je adres anders even, stuur ik je het artikel per post!
of wil je de hele krant, kan ook geregeld worden!
let me know!

lil´kickboxer
30-03-2005, 13:44
Hey Bras, in welke krant stond dat en op welke dag? Ik zou dat stukje graag willen opvragen.

In het Algemeen Dagblad van vandaag is een halve pagina inclusief foto te zien! :wink:

alleen die van mij kwam uit het parool!
pm je adres anders even, stuur ik je het artikel per post!
of wil je de hele krant, kan ook geregeld worden!
let me know!

Het artikel in het AD heb ik al gezien. :wink: Over negatieve kijk = sensatie...ik heb vele positieve reacties gehad en ik weet zelf hoe ik het heb gedaan! :wink: Bras check je pm! O ja zijn er misschien nog mensen die andere artikels over deze partij hebben (die misschien zijn verschenen in de lokale Rotterdamse kranten)?

yas
30-03-2005, 16:19
Het artikel in het AD heb ik al gezien. :wink: Over negatieve kijk = sensatie...ik heb vele positieve reacties gehad en ik weet zelf hoe ik het heb gedaan! :wink: Bras check je pm! O ja zijn er misschien nog mensen die andere artikels over deze partij hebben (die misschien zijn verschenen in de lokale Rotterdamse kranten)?

yeah..i know! maar zou leuk zijn als er een keer landelijke media aandacht aan iets of iemand wordt gegeven dat het niet met zo'n zwarte kijk hoeft. in dit geval wordt ilonka nogal naar beneden gehaald, terwijl dat niet hoeft.

als ze nu een mindere prestatie heeft geleverd, dan kan de tegenpartij worden belicht..is toch juist interessant om te lezen wie die griet is die ilonka het moeilijk heeft gemaakt ;-)

Anonymous
30-03-2005, 19:30
heeft niemand die foto van ilonka na de douchebeurt, in haar rode outfit? me wanna seee!

of tijdens... :wink: