PDA

View Full Version : seminair



Anonymous
29-03-2005, 21:37
Hallo daar allemaal!
Hartstikke bedankt voor het komen naar de seminair.
Iwan de Groot had het helemaal super geregeled, groot beeld scherm, goede geluid i9nstalatie voor het E' Guapo liedje. Broodjes, drinken etc. etc. Helemnaal super!
Ik moet over een dag nou weer naar Japan, ik ben gisteren avond terug in LA gekomen.
Dus ik houd het kort.
Als ik in Japan zit en ik heb tijd dan reageer ik nog wel een keer!

Doei!

Groetejes,
Bas

RisingSun
29-03-2005, 21:39
Vet dat bas heeft gepost , thanx voor je bericht :thumbs:

mama
29-03-2005, 21:40
hee Bas
leuk dat je een reactie geeft
Welkom op MF ;)

ik baalde dat ik niet op het seminar kon komen. Dus ik hoop dat je nog een keer tijd kunt vrij maken om het over te doen..........

*ahhhhhhhh ;)*

Emilio
29-03-2005, 21:55
Bas, ik was niet op je seminar maar ik moet wel even zeggen dat ik grote bewondering heb voor je! Goede trainingsvideos en leuk commentaar bij Pride! :) Keep up the good work!

Gulo gulo
29-03-2005, 21:57
Helaas kon ik ook niet aanwezig zijn, maar wil je bedanken voor alle mooie vechtsportmomenten die je ons hebt gegeven.

Leon
29-03-2005, 22:28
Ik was er wel bij, alleen niet bij De Groot maar bij Martijn De Jong. Super!!! :thumbs:

Ronald
29-03-2005, 22:33
Het was echt gaaf en heel zeker voor herhaling vatbaar. Wanneer je de volgende keer weer in Nederland bent gewoon nog eens doen wat mij betreft. Bedankt :thumbs: .

Highline
29-03-2005, 23:14
Bas, ik was niet op je seminar maar ik moet wel even zeggen dat ik grote bewondering heb voor je! Goede trainingsvideos en leuk commentaar bij Pride! :) Keep up the good work!

ik sluit me hier helemaal bij aan!

TheSkindo
29-03-2005, 23:32
Tuurlijk weer een guest....Zie jouw het niet beter doen he??

Ton
29-03-2005, 23:48
Cool Bas dat je hier ff reageerd !
Succes met alles wat je nog gaat doen :thumbs:
En uiteraard succes met de jetlag ;) :D

Iwan
30-03-2005, 00:01
Hahaha, wat leuk dat ie hier heeft gepost.
En aan alle deelnemers, bedankt voor jullie super reakties, helemaal te gek.
Iedereen was laaiend enthousiast.

Bas is the man!

Dennis
30-03-2005, 00:08
Bas,

nogmaals bedankt was top :thumbs: :thumbs: :thumbs:
Zeker een paar goede technieken en kleine details meegenomen en vandaag al uitgeprobeerd in de dojo

@Iwan, Geef je op voor 17 April om een seminar zonder stress vooraf mee te maken

Zwaan
30-03-2005, 01:21
Ja het was echt super (was in Deventer). Zou dit heel graag nog eens over willen doen.

Silat
30-03-2005, 01:23
Bas,

Ik sprak Francien in Nijkerk vandaag nog en die had het maar over je ogen, ik zeg ja die man wordt El Guapo genoemd he :wink:

Alles was vet wat je deed. Ik vond het wel apart dat ik je voor het eerst zoveel NL hoorde praten.

mossad
30-03-2005, 01:36
Ik kon helaas niet en dat bevalt me niks. Ik hoop dat je dit nog een keer doet Bas, dan ben ik er zeker bij. Erg leuk dat je hier hebt gepost. Veel plezier in Japan!

bras
30-03-2005, 01:41
ik vond het super phat!!

en de volgende keer ben ik er zeker weer bij!!

m.g
30-03-2005, 02:29
Lache dat je hier een postje neerzet... Was zeker leuk en erg leerzaam ,was erbij in deventer... Have fun in Japan :thumbs:

Mickey
30-03-2005, 08:48
Bas Rutten op het forum? :D
Hahah Zwaar cool!

Iwan.. I owe you one! ;)

Iwan
30-03-2005, 09:06
Bas Rutten op het forum? :D
Hahah Zwaar cool!

Iwan.. I owe you one! ;)

Hahaha, cool he?

Boem Boem
30-03-2005, 09:43
Dag Bas,

harstikke gaaf dat je even gepost hebt op dit megaforum; het was echt een dag om nooit te vergeten;mooie technieken en een goede sfeer. Echt Top.
wat helemaal te gek was, is dat we bas een lift hebben gegeven naar Arnhem toe!! Was een gezellige rit; natuurlijk veel gepraat met Bas!! :lol:

Nogmaals bedankt voor het seminar: Iwan, Sportschool de Groot en Bas heel erg bedankt! :thumbs: :thumbs:

Veel succes in japan!

Osu

Chris

Iwan
30-03-2005, 09:53
Jouw reactie vergeet ik nooit meer man. Prachtig hoe je uit je dak ging toen Bas met jullie mee zou rijden.
Alleen daarvoor zou ik alles opnieuw doen hahaha!

Leuk dat je er zo van genoten hebt!

Tsuki
30-03-2005, 10:54
Jouw reactie vergeet ik nooit meer man. Prachtig hoe je uit je dak ging toen Bas met jullie mee zou rijden.
Alleen daarvoor zou ik alles opnieuw doen hahaha!

Leuk dat je er zo van genoten hebt!

idd ik dacht eerst dat je de boel in de zeik zat te nemen zo enthousiast was je maar wel super man .

Bas nog bedankt , het was geweldig jammer dat het zo kort was ;-)

johanonfire
30-03-2005, 12:20
Bas bedankt voor de vette training was echt super relaxed.
volgende keer ben ik er zeker weer bij :twisted:

MrMiyagi
30-03-2005, 12:32
Vet dat je ff gepost hebt Bas, het was idd perfect geregeld door Iwan & Co, een superdag, als je weer een lift nodig hebt zeg je het maar, I'm your man! hahah

Thanks en tot laterssssssssss

Boem Boem
30-03-2005, 12:34
Jouw reactie vergeet ik nooit meer man. Prachtig hoe je uit je dak ging toen Bas met jullie mee zou rijden.
Alleen daarvoor zou ik alles opnieuw doen hahaha!

Leuk dat je er zo van genoten hebt!

Dag Iwan,

Thanks!! Heb een superweekend gehad dankzij dit seminar!!
Klasse werk wat je hebt verzet allemaal..... :thumbs: :thumbs:

Osu

Chris

Boem Boem
30-03-2005, 12:36
Jouw reactie vergeet ik nooit meer man. Prachtig hoe je uit je dak ging toen Bas met jullie mee zou rijden.
Alleen daarvoor zou ik alles opnieuw doen hahaha!

Leuk dat je er zo van genoten hebt!

idd ik dacht eerst dat je de boel in de zeik zat te nemen zo enthousiast was je maar wel super man .

Bas nog bedankt , het was geweldig jammer dat het zo kort was ;-)

Nee Tsuki: dit was echt gemeend!! was behoorlijk enthousiast geloof ik......want hoe vaak maak je het mee dat je bv een Bas Rutten in je auto hebt zitten??? precies......

Groeten,

Chris

Mickey
30-03-2005, 13:20
Jouw reactie vergeet ik nooit meer man. Prachtig hoe je uit je dak ging toen Bas met jullie mee zou rijden.
Alleen daarvoor zou ik alles opnieuw doen hahaha!

Leuk dat je er zo van genoten hebt!

idd ik dacht eerst dat je de boel in de zeik zat te nemen zo enthousiast was je maar wel super man .

Bas nog bedankt , het was geweldig jammer dat het zo kort was ;-)

Nee Tsuki: dit was echt gemeend!! was behoorlijk enthousiast geloof ik......want hoe vaak maak je het mee dat je bv een Bas Rutten in je auto hebt zitten??? precies......

Groeten,

Chris

Een echte fan! :D

Jay Hoov
30-03-2005, 13:20
Bas rulezzzzz....!!!!!

Silat
30-03-2005, 14:26
Jouw reactie vergeet ik nooit meer man. Prachtig hoe je uit je dak ging toen Bas met jullie mee zou rijden.
Alleen daarvoor zou ik alles opnieuw doen hahaha!

Leuk dat je er zo van genoten hebt!

idd ik dacht eerst dat je de boel in de zeik zat te nemen zo enthousiast was je maar wel super man .

Bas nog bedankt , het was geweldig jammer dat het zo kort was ;-)

Nee Tsuki: dit was echt gemeend!! was behoorlijk enthousiast geloof ik......want hoe vaak maak je het mee dat je bv een Bas Rutten in je auto hebt zitten??? precies......

Groeten,

Chris

Een echte fan! :D

Damn lucky bastard dacht ik!! en echt een geweldige reactie ja :thumbs:
je stond te springen en te juichen als een klein kind.
:lol: terecht!

Ik denk dat dit zeer uniek was voor ons Nederlandertjes om nog een les te krijgen van deze legende.

Tsuki
30-03-2005, 14:31
Jouw reactie vergeet ik nooit meer man. Prachtig hoe je uit je dak ging toen Bas met jullie mee zou rijden.
Alleen daarvoor zou ik alles opnieuw doen hahaha!

Leuk dat je er zo van genoten hebt!

idd ik dacht eerst dat je de boel in de zeik zat te nemen zo enthousiast was je maar wel super man .

Bas nog bedankt , het was geweldig jammer dat het zo kort was ;-)

Nee Tsuki: dit was echt gemeend!! was behoorlijk enthousiast geloof ik......want hoe vaak maak je het mee dat je bv een Bas Rutten in je auto hebt zitten??? precies......

Groeten,

Chris


eerlijk gezegd was ik best een beetje jaloers hoor ;-)

cactusdre
30-03-2005, 14:57
Ik hoop dat Bas weet dat er veel Nederlanders zijn die hem enorm respecteren en bewonderen. Hopelijk komt hij vaker naar Nederland.
Bas is the Man!

appelsap
30-03-2005, 15:06
Ik hoop dat Bas weet dat er veel Nederlanders zijn die hem enorm respecteren en bewonderen. Bas is the Man!


Niet alleen nederlanders Bas............................De Braziliaanse maat van me heeft het er nog steeds over dat hij met je op de grond, op het Leidsdeplein is beland :thumbs: :thumbs: :thumbs:

phranq
30-03-2005, 15:39
Super dat Bas een post achterlaat op MF..:)

Waar ik eigenlijk nog steeds heel nieuwsgierig naar ben is waarom Stephen Quadros z'n stek bij Pride is kwijtgeraakt.....Quadros vond ik toch wel 100X beter dan die host die er nu bij is...

Weet iemand het?

The Satan
30-03-2005, 15:58
helemaal te gek dat bas heeft gepost!!!
En t seminar was super vet!!! Bedankt bas en iwan!
Echt voor herhaling vatbaar!!!!
:twisted: :twisted:

ROIDRAGE
30-03-2005, 19:17
ik heb in Deventer niet meegedaan maar wel mijn ogen uit gekeken.
Was super vet.
Bas is zwaar cool :thumbs:
next time ben ik er zeker :D

Kim
30-03-2005, 20:57
Ja man super relaxed! Boem boem ging helemaal uit zijn dak en Iwan en ik stonden echt te genieten hiervan hahaha!

Bas je bent echt een lekker stuk! (niet tegen Iwan vertellen he?)

X

Jetli
30-03-2005, 23:45
hey bas ik vond het een leuk en geslaagd gala alleen vond ik het jammer dat jullie voor de mensen die van ver kwamen geen eten hadden ( alleen maar AA multine) dat was wel jammer en het Mega grote scherm was ook net zo groot, het was gewoon een diaprojector. maar daar wil ik nu ff niet over zeuren :D :D de technieken die je deed die waren gewoon goed en ik heb er wel leuke dingen van geleerd, die ik wel kan toepassen :D

Ronny
31-03-2005, 00:18
fijn dat JET LI ook nog wat geleerd heeft!

Deuce
31-03-2005, 00:19
hey bas ik vond het een leuk en geslaagd gala alleen vond ik het jammer dat jullie voor de mensen die van ver kwamen geen eten hadden ( alleen maar AA multine) dat was wel jammer en het Mega grote scherm was ook net zo groot, het was gewoon een diaprojector. maar daar wil ik nu ff niet over zeuren :D :D de technieken die je deed die waren gewoon goed en ik heb er wel leuke dingen van geleerd, die ik wel kan toepassen :D

Heb je nooit geleerd om je boterhammetje de smeren.....

Vroeger kregen de leerlingen bij mij op school die van ver kwamen ook geen extra eten hoor.....

TheSkindo
31-03-2005, 00:36
Mega grote scherm was ook net zo groot

Err....als wat??Het was een Beamer btw..... :twak: :twak:

Iwan
31-03-2005, 09:12
hey bas ik vond het een leuk en geslaagd gala alleen vond ik het jammer dat jullie voor de mensen die van ver kwamen geen eten hadden ( alleen maar AA multine) dat was wel jammer en het Mega grote scherm was ook net zo groot, het was gewoon een diaprojector. maar daar wil ik nu ff niet over zeuren :D :D de technieken die je deed die waren gewoon goed en ik heb er wel leuke dingen van geleerd, die ik wel kan toepassen :D

Heb je nooit geleerd om je boterhammetje de smeren.....

Vroeger kregen de leerlingen bij mij op school die van ver kwamen ook geen extra eten hoor.....

Dankjewel Deuce, is erg frustrerend als je op superkorte termijn iets groots probeert op te zetten, en mensen nog lopen te mopperen.
En als ik vroeger naar een seminar ging nam ik idd eten en drinken mee.

Paganstars
31-03-2005, 10:22
Ik vind dat Bas eik ook maar lid moet worden van het forum!! Al zou het maar gewoon om de naam zijn :P

milan
31-03-2005, 11:10
bas,

bedankt voor het seminar. weer mooie technieken gehad.
succes met je schouder!!

Anonymous
31-03-2005, 15:27
hey bas ik vond het een leuk en geslaagd gala alleen vond ik het jammer dat jullie voor de mensen die van ver kwamen geen eten hadden ( alleen maar AA multine) dat was wel jammer en het Mega grote scherm was ook net zo groot, het was gewoon een diaprojector. maar daar wil ik nu ff niet over zeuren :D :D de technieken die je deed die waren gewoon goed en ik heb er wel leuke dingen van geleerd, die ik wel kan toepassen :D

Heb je nooit geleerd om je boterhammetje de smeren.....

Vroeger kregen de leerlingen bij mij op school die van ver kwamen ook geen extra eten hoor.....

Dankjewel Deuce, is erg frustrerend als je op superkorte termijn iets groots probeert op te zetten, en mensen nog lopen te mopperen.
En als ik vroeger naar een seminar ging nam ik idd eten en drinken mee.

Ik klaag er absoluut niet over maa rik mag dat toch wel zeggen want hier in het forum staat dat er eten aanwezig was en ik zeg gewoon dat dat niet zo is. dat is alles. De seminar zelf was top
:D

Deuce
31-03-2005, 16:15
Als je Rutten heet met je achternaam en je komt van ver (LA)...ja dan krijg je een broodje..

Iwan
31-03-2005, 16:24
Als je Rutten heet met je achternaam en je komt van ver (LA)...ja dan krijg je een broodje..

Hahaha, LOL @ Deuce!

Tsuki
31-03-2005, 16:48
Als je Rutten heet met je achternaam en je komt van ver (LA)...ja dan krijg je een broodje..

precies ze zijn de rotste niet daar in Bergen op Zoom :wink:

Bolder
31-03-2005, 19:44
Volgende keer ik ook mee in plaats van alleen achter het geluid te staan ( hangen , shit damm wat was het gezellig in ut krabbegat ) :wink: :wink:

Kim
31-03-2005, 21:02
Jammer dat er altijd van die zeikerds tussen zitten. Wij doen hartstikke ons best om binnen vier weken iets op poten te zetten en dan zijn er mensen die lopen te mauwen over een boterhammetje. We zijn verdomme geen restaurant hoor smeer je eigen boterham.

en ik heb nog nooit een gymzaal van een school gezien met een kantine :twak:

Boem Boem
01-04-2005, 10:58
Jammer dat er altijd van die zeikerds tussen zitten. Wij doen hartstikke ons best om binnen vier weken iets op poten te zetten en dan zijn er mensen die lopen te mauwen over een boterhammetje. We zijn verdomme geen restaurant hoor smeer je eigen boterham.

en ik heb nog nooit een gymzaal van een school gezien met een kantine :twak:

he Kim, maak je niet druk om die stomzinnige reactie; jullie mogen trots zijn op wat je neer hebt gezet!! daar moet je waarde aan hechten; en als die kneus eten wou had hij het idd zelf moeten fiksen!!

Respect voor Sportschool de Groot!!

Osu

Chris

Iwan
01-04-2005, 11:03
Thx man!
We kunnen de energie inderdaad beter steken in de mensen die het wel waarderen.
Je hebt helemaal gelijk!

MrMiyagi
01-04-2005, 11:18
hey bas ik vond het een leuk en geslaagd gala alleen vond ik het jammer dat jullie voor de mensen die van ver kwamen geen eten hadden ( alleen maar AA multine) dat was wel jammer en het Mega grote scherm was ook net zo groot, het was gewoon een diaprojector. maar daar wil ik nu ff niet over zeuren :D :D de technieken die je deed die waren gewoon goed en ik heb er wel leuke dingen van geleerd, die ik wel kan toepassen :D

:shock: wat een jankerd

Boem Boem
01-04-2005, 12:48
hey bas ik vond het een leuk en geslaagd gala alleen vond ik het jammer dat jullie voor de mensen die van ver kwamen geen eten hadden ( alleen maar AA multine) dat was wel jammer en het Mega grote scherm was ook net zo groot, het was gewoon een diaprojector. maar daar wil ik nu ff niet over zeuren :D :D de technieken die je deed die waren gewoon goed en ik heb er wel leuke dingen van geleerd, die ik wel kan toepassen :D

:shock: wat een jankerd :thumbs:

Mr M =100%correct!!

Osu

Chris

shyne
01-04-2005, 18:01
Laat je niet vanwege 1 'negatieve' reaktie van de wijs brengen.
Jullie hebben zoveel positieve reakties gekregen, iig die van mij! :thumbs:

Misschien is het wel een idee om de volgende keer een catering te doen.

Iwan
01-04-2005, 20:31
Laat je niet vanwege 1 'negatieve' reaktie van de wijs brengen.
Jullie hebben zoveel positieve reakties gekregen, iig die van mij! :thumbs:

Misschien is het wel een idee om de volgende keer een catering te doen.

Kijk, daar kan ik wat mee, opbouwende kritiek!
Goed idee man!

Bolder
02-04-2005, 10:25
Mischien de volgende keer voor zo'n gast een route beschrijving geven voor naar de mac donalds in de stad :wink:

Gulo gulo
02-04-2005, 13:49
Jammer dat er negatief gereageerd wordt, laten we er maar vanuit gaan dat hij het niet zo bedoeld. Achteraf moet je misschien blij zijn dat er om zulke kleine dingen gezeken wordt, dat betekent dat de rest allemaal prima geregeld en verlopen is.

Ik kon er zelf niet bij zijn maar als ik het zo lees word ik nog enthousiast.

Iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt bedankt :thumbs:

Justinian
02-04-2005, 15:15
Het was een topseminar; erg gezellig en veel geleerd :thumbs: Volgende keer ben ik weer van de partij!

Anonymous
02-04-2005, 19:17
Ben er niet geweest, maar ik vind het een schande dat Bas Rutten geen mickey mouse petje op had. ;)