PDA

View Full Version : Man magazine Igor Jushko top manager?



Anonymous
29-03-2005, 22:54
Nou lees ik op man magazine een artiekel of manager Igor Jushko, met als tietel: top manager???

Nou lekkere manager: eerst laat hij die Ignashov 10 tot 12 keer per jaar vechten en vernietigd deze "top" manager het beste thaibox talent ooit. Dan krijgt hij ( "top" manager of K-1 hiele likker) een cadautje van k-1 in Mike Bernardo en die wordt ook maar even nog een paar keer voor de leeuwen gegooid? Waardoor die nu waarschijnlijk nooit meer vecht met een zware nek blessure zit.
Waar komt die naam "top" nu vandaan?
Zou deze verzonnen zijn door de andere grootheid in vechtsportland de GWK'r ? Eigenlijk lijken ze wel een beetje op elkaar als je de "top" manager Igor naast de GWK'r zet heb je het meest succesvolle duo in kabauterland ooit! Zij heersen in het grote kabauterland en hebben nog steeds niks meegekregen over de groote mensenwereld.
In andere landen schreeuwen zij met hun kabauterstemmetjes wij zijn K-1 en K-1 dit en dat , maar op de GWK'r magazine schrijft hij dan een enorm artiekel over K-1 corruptie (hoe dubbel is dat). Hetzelfde geld voor "top" manager Igor die graagt konte likt voor een plaatsje bij de K-1 maar indien samen met de GWK'r enorme roddel verhalen publiceert over de K-1. Niet dat de K-1 zo vlekkeloos is maar wat een dubbel gezwam. Geen wonder dat met deze hersenloze of hele kleine kabauterbreintjes de sport niet wordt gepromoot en niet de vechters maar uiteindelijk de kabauterhoofdjes in beeld moeten en ik ik ik.
Het vlammetje is bijna uit en dan is het weer gewoon alleen maar weer kabauterlandje en niks anders meer!

Een 10 voor onkunde en hypocriet zijn, het woordje top is hier wel op zijn plaats: Igor en GWK'r staan samen op 1.

Jochem
29-03-2005, 22:58
10-12 x is niet zoveel imo. Plus die manager wil denk ik maar wal te graag dat iggie een beetje harder/serieuzer traint enzo. En als je je manager je carriere laat verkloten ben je wel errug stom bezig. of dronken in iggies geval. :twak:

niet dat het nou een topmanager is... maar denk dat de enige die iggies carriere verkloot iggie zelf is.

Anonymous
29-03-2005, 23:14
Iedere vechter heeft problemen, vrouwen drank drugs ziek blessures etc, een goeie manager ziet dat aankomen. Een goeie trainer ook kijk maar naar Lucien die Yvel de deur wees, terwijl Yvel het meeste geld binnen bracht .Geen excusses voor zovaak vechten, dat kan in de top niet ongestraft blijven. Iggy is uitgeblust, die Thai en daarna die andere partij was gewoon een nachtmerrie en de laatste tegen Breggy zwaar geblesseerd (geen timing meer), hij is opgebrand of aan ut opbranden (hij zou gewoon eens een half jaar of 8 maanden in een proffesionele kliniek moeten gaan zitten). En als hij al zoveel alcohol drinkt waarom geen proffesionele hulp? 10 x 12 keer is niet zoveel????????????????? Probeer jij even op en naar te vligen van amsterdam naar japan naar New Zealand dan Australia dan weer Nederland en probeer dat maar eens zonder vechten!!!
Dit getuigd niet van magement maar doe maar een dotje

Anonymous
30-03-2005, 12:10
Top thais vechten allemaal 10 of meer partijen per jaar me dunkt, dus zo overdreven is het niet, ik zie piele ook dit jaar nog wel tien partijen draaien als hij zo door gaat.
Ben het wel met je eens dat ignashov is misschien inderdaad wel verkerd gebracht, maar wat Jochem al zegt, dat kan je nooit alleen de manager/trainer verwijten.
btw kabouter schrijf je met ou :D

Dat klopt maar die hebben geen zwaargewichten die thais! En die vechten veelal in eigen land en vliegen niet 10 of 20 keer op en neer.
Das appels met peren vergelijken. Ik heb het over zwaargewichten en heel veel vliegen, tijdsverschil, tegenstanders van wereldformaat. Bedankt voor de spelling zal eraan denken. En die dingen verwijt ik wel een manager, die moet zijn vechter zo goed mogelijk begeleiden en ook voor zichzelf beschermen. Als dat niet meer gaat moet je op zoek na een nieuwe vechter , die wel wil luisteren!

Anonymous
30-03-2005, 12:11
Top thais vechten allemaal 10 of meer partijen per jaar me dunkt, dus zo overdreven is het niet, ik zie piele ook dit jaar nog wel tien partijen draaien als hij zo door gaat.
Ben het wel met je eens dat ignashov is misschien inderdaad wel verkerd gebracht, maar wat Jochem al zegt, dat kan je nooit alleen de manager/trainer verwijten.
btw kabouter schrijf je met ou :D

verkeerd is met twee e's

Jochem
30-03-2005, 12:25
Ik wil ook niet zeggen dat het allemaal Iggy`s schuld is, maar het licht wel een stuk genuanceerder dan het allemaal op de manager afschuiven.

En de kip met de gouden eieren aan de kant schuiven vanwege problemen is voor een trainer wel goed, maar dom voor een manager IMO (omdat een trainer moet denken aan de rest van zijn team, en een manager alleen aan het belang van diegene die hij vertegenwoordigt)

Anonymous
30-03-2005, 12:37
Zaken doen is wat anders als 5 ronde beuken of 3 rondes beuken.
Thailand is ongeloofijk wat vechters aan gaat, dus das eerder een uitzondering, maar veel van die toppers hoor je ook niks meer van. Dan trekken ze gewoon weer een neiw blik open. Als ze niet meer inetrresant zijn om op te gokken wordt het oud vuil.

Een manger heeft hetzelfde probleem als een vechter gaat lopen klote werkt het aanstekelijk dus betreft zeker niet alleen de trainer. Het stuk gaat ook over hypocriet en de GWK'r. Vindt het gewoon belachelijk om zo'n stuk te schrijven en het woordt "top" ????????? En een stuk verder staat corruptie over diezelfde K-1??????? Een goeie manager doet heel wat meer, zoals huisvesting, sparringpartners regelen, eten, vervoer (zeker in het begin als de vechters nog niet zoveel verdienen). En zorgen dat de vechter gefocust blijft en niet zoals Iggy aan de alcohol zit wat iedereen weet? Dan doe je daar toch wat aan?

Jochem
30-03-2005, 12:44
IMO is een manager verantwoordelijk om zoveel mogelijk knaken voor de vechter te verdienen. Training e.d. de trainer/vechter. En nee, een manager is geen psycholoog en al helemaal niet verantwoordelijk om een vechter van de drank af te helpen en te focussen. Natuurlijk zal hij dit liever ook willen, de manager verdient toch een percentage, en is niet alleen gebaat bij topprestaties. Maar ik denk niet dat de vechter in kwestie luistert naar kritiek over zijn gedrag. Ik bedoel, ik neem aan dat de trainer en ook zijn manager al zijn persoonlijke contacten dit regelmatig tegen hem zeggen.

Sjaak
30-03-2005, 13:21
Iedere vechter heeft problemen, vrouwen drank drugs ziek blessures etc,

:shock:

Aaronk
30-03-2005, 15:25
Iedere vechter heeft problemen, vrouwen drank drugs ziek blessures etc,

:shock:

als provechter, moet ik wtf manager gelijk geven....

Jochem
30-03-2005, 22:44
Iedere vechter heeft problemen, vrouwen drank drugs ziek blessures etc,

:shock:

als provechter, moet ik wtf manager gelijk geven....

streep uit die zin van WTFmanager "provechter" maar weg, en maar er "man" van. iedereen heeft gezeik, als je toevallig een provechter bent, des te meer reden om de discipline op te brengen ervanaf te blijven (of in mate ;))
in mijn opinie is dat precies wat "the best"" van "the rest" onderscheid.
100% dedication aan je sport, dan kan je de beste worden. als je afgeleid wordt door "onzin" haal je de top gewoon NIET. Daarvoor is de concurrentie gewoon te goed.

Anonymous
31-03-2005, 01:01
IMO is een manager verantwoordelijk om zoveel mogelijk knaken voor de vechter te verdienen. Training e.d. de trainer/vechter. En nee, een manager is geen psycholoog en al helemaal niet verantwoordelijk om een vechter van de drank af te helpen en te focussen. Natuurlijk zal hij dit liever ook willen, de manager verdient toch een percentage, en is niet alleen gebaat bij topprestaties. Maar ik denk niet dat de vechter in kwestie luistert naar kritiek over zijn gedrag. Ik bedoel, ik neem aan dat de trainer en ook zijn manager al zijn persoonlijke contacten dit regelmatig tegen hem zeggen.

Een psycholoog is het eerste wat je moet zijn bij vechters en trainers en promotors, dan komt er babysitten bij. De manager moet zoveel mogelijk knaken verdienen (correct) op wat voor manier dan ook. Het gaat er niet om wat er tegen een vechter gezegd wordt door wie dan ook, het gaat erover hoe hij presteerd onder bepaalde omstandigheden en hoe je dat als manager kunt verbeteren. VB niet asl een zoutzak met gebogen schouders naar een ring lopen maar bv zolas Genki Sudo of Heath Herring met een hele hoop show!

Anonymous
31-03-2005, 01:14
Iedere vechter heeft problemen, vrouwen drank drugs ziek blessures etc,

:shock:

als provechter, moet ik wtf manager gelijk geven....

streep uit die zin van WTFmanager "provechter" maar weg, en maar er "man" van. iedereen heeft gezeik, als je toevallig een provechter bent, des te meer reden om de discipline op te brengen ervanaf te blijven (of in mate ;))
in mijn opinie is dat precies wat "the best"" van "the rest" onderscheid.
100% dedication aan je sport, dan kan je de beste worden. als je afgeleid wordt door "onzin" haal je de top gewoon NIET. Daarvoor is de concurrentie gewoon te goed.

Maar een "man" die een 9 tot 5 job heeft en gezeik heeft wordt niet zun kop eraf geslagen als hij niet oplet. Of gaat na twee keer gezeik zijn salaris met 80% omlaag!

Anonymous
31-03-2005, 01:35
Een psycholoog is het eerste wat je moet zijn bij vechters en trainers en promotors, dan komt er babysitten bij. De manager moet zoveel mogelijk knaken verdienen (correct) op wat voor manier dan ook. Het gaat er niet om wat er tegen een vechter gezegd wordt door wie dan ook, het gaat erover hoe hij presteerd onder bepaalde omstandigheden en hoe je dat als manager kunt verbeteren. VB niet asl een zoutzak met gebogen schouders naar een ring lopen maar bv zolas Genki Sudo of Heath Herring met een hele hoop show!

wat ben jij een ongelofelijke sukkel zeg!

--- Mickey ---

Meneer Winters,

Ik meende te hebben begrepen dat u het posten op internet fora voor gezien hield?

--- / Mickey ---
[/quote]

Anonymous
31-03-2005, 10:28
ik denk dat het moeilijk te pijlen is wat een topmanager maakt.

is het degene die ervoor zorgt dat zijn vechters een hoop vechten? is het degene die zijn vechters niet veel laat vechten, maar wel een hoop geld laat verdienen. of is het degene die zijn vechters alleen maar gebruikt om zijn eigen macht en goodwill te kweken bij een organisatie zodat hij daarna nog meer vechters erin kan zetten. er zijn zoveel redenen wat een manager goed of slecht kan maken. hangt helemaal af wat de beweeg redenen zijn van zon manager.

je kan bevoorbeeld zeggen over ramon dekker. dat zijn manager het slecht heeft gedaan om ramon een mma gevecht te laat vechten omdat de kans dat ramon zou winnen erg klein zou zijn. je kan zeggen dat het een goede manager is omdat hij wel zorgt dat ramon een bak met geld daarvoor binnen haalt, zodat hij zelf als manager ook een percentage ervan krijgt.

als we bevoorbeeld kijken naar stefan leko sportief gezien dan. dan vind ik wie de manager ook mag zijn van GG. dat dat echt slecht gedaan is. ik zou dat persoonlijk nooit hebben gedaan , omdat het imago van leko zeker naar beneden is gegaan door die 3 waardeloze partijen. en de overwinningskans was al klein. maar dat is heel makkelijk praten, omdat ik zelf niet weet hoe zoiets tot stand is gekomen. en het zal zakleijk gezien een aardige cent voor leko hebben opgelevered. maar hoe nu verder? is de waarde niet erg gedaald nu van leko doordat hij vocht in pride? stel hij gaat weer vechten voor k1. dan lijkt het me dat k1 echt geen hoofdprijs voor leko zal betalen.

dus als we dan iggy nemen. is een manager verantwoordelijk voor wat iggy in zijn vrije tijd doet? het lijkt me dat een trainer meer verantwoordlijk is voor de prestaties van een vechter dan een manager.

iggy vecht 12 keer in een jaar. goed. maar is iggy zelf niet volwassen genoeg om te zeggen ik wil niet of de trainer zegt van nee het is teveel?
dit zijn dingen lijkt mij dat dat in de handen van de trainer, vechter ligt. de manager geeft alleen maar aan van ik heb een aanbod voor een gevecht. wil je vechter ja of nee? als iggy of zijn trainer dan ja zegt. waarom maakt dat de manager van iggy tot een slecht iemand? het lijkt me stug dat de manager met een geweer voor iggy staat en zegt je moet vechten!

dus tja als je het voor elkaar kan krijgen om iggy 12 keerin een jaar te laten vechten tegen een goed bedrag en iggy en zijn trainer gaan ermee akkoord. dan is als ik het zo bekijk de manager goed bezig. maar goed nogmaals ik heb verder geen bal ervaring als het gaat om het managen van een vechter , ik heb wel ervaring met het managen opzich in een bedrijf omdat mijn werk is.

Dragon Tail
31-03-2005, 10:51
IMO is een manager verantwoordelijk om zoveel mogelijk knaken voor de vechter te verdienen. Training e.d. de trainer/vechter. En nee, een manager is geen psycholoog en al helemaal niet verantwoordelijk om een vechter van de drank af te helpen en te focussen. Natuurlijk zal hij dit liever ook willen, de manager verdient toch een percentage, en is niet alleen gebaat bij topprestaties. Maar ik denk niet dat de vechter in kwestie luistert naar kritiek over zijn gedrag. Ik bedoel, ik neem aan dat de trainer en ook zijn manager al zijn persoonlijke contacten dit regelmatig tegen hem zeggen.

Een psycholoog is het eerste wat je moet zijn bij vechters en trainers en promotors, dan komt er babysitten bij. De manager moet zoveel mogelijk knaken verdienen (correct) op wat voor manier dan ook. Het gaat er niet om wat er tegen een vechter gezegd wordt door wie dan ook, het gaat erover hoe hij presteerd onder bepaalde omstandigheden en hoe je dat als manager kunt verbeteren. VB niet asl een zoutzak met gebogen schouders naar een ring lopen maar bv zolas Genki Sudo of Heath Herring met een hele hoop show!


wat ben jij een ongelofelijke sukkel zeg!

--- Mickey ---

Meneer Winters,

Ik meende te hebben begrepen dat u het posten op internet fora voor gezien hield?

--- / Mickey ---


Ik sta weer versteld! :shock:

Wie is de guest 'wtfmanager' die blijkbaar een persoonlijke kruistocht voert tegen een niet nader te noemen persoon die zich reeds enige tijd geleden heeft onttrokken van de vechtsportfora ? Daar heeft toch hier niemand om gevraagd? Ouwe koeien..... Het zou beter zijn als wtfmanager zich bij de essentie van de topic kon houden.
Ook ben ik benieuwd wat de achtergrond van wtfmanager is om hier zo gefrustreerd over uit te wijden. Is hij zelf een 'echte' manager die wellicht concurrentie angst heeft?

De reactie van de 'niet nader te noemen persoon' is ook erg ongelukkig.
En Mickey zou ook beter moeten weten. Was niet nodig.

NB: Ik heb geen persoonlijke relatie met een of meerdere bovengenoemde personen of enig zakelijk belang in dezen, maar op een of andere wijze kreeg ik onbedwingbare kriebels om te reageren. :evil:

Mickey
31-03-2005, 13:28
Ah! Ik dacht dat het wel evidend was dat WTFmanager Bas Boon
was. Ik denk trouwens dat het voor de harde kern hier ook
wel duidelijk was.

Bas Boon en Jeroen Winters = Water en Vuur zo af en toe lijkt het.

En aangezien ik vind dat als je reageert op dergelijke wijze je dat onder je eigen naam dient te doen heb ik het er even bij gezet.

Iwan
31-03-2005, 13:37
Voor de harde kern was dat idd overduidelijk Michel! :wink:

Anonymous
31-03-2005, 13:48
lollll

Iwan
31-03-2005, 14:03
Voor de harde kern was dat idd overduidelijk Michel! :wink:

Ik bedoel dus niet dat jij het bent Mickey, want dan zou ik geen idd hebben gezegd maar... eeehhh..laat maar!

Het was duidelijk dat het Bas Boon was iig.

Dragon Tail
31-03-2005, 15:40
Ah! Ik dacht dat het wel evidend was dat WTFmanager Bas Boon
was. Ik denk trouwens dat het voor de harde kern hier ook
wel duidelijk was.

Bas Boon en Jeroen Winters = Water en Vuur zo af en toe lijkt het.

En aangezien ik vind dat als je reageert op dergelijke wijze je dat onder je eigen naam dient te doen heb ik het er even bij gezet.

Oh. Ik ben duidelijk geen ingewijde in dezen. Sorry :D
Ik moet hier op MF toch wat vaker een bezoekje brengen. Ik zou trouwens ook niet weten wat ik anders op internet moet doen :lol:
De link van dit forum heb ik ook ergens op een t-shirt zien staan. Wel zo makkelijk. Volgens mij was het een blauwe. :wink:

Mickey
31-03-2005, 15:46
Ah! Ik dacht dat het wel evidend was dat WTFmanager Bas Boon
was. Ik denk trouwens dat het voor de harde kern hier ook
wel duidelijk was.

Bas Boon en Jeroen Winters = Water en Vuur zo af en toe lijkt het.

En aangezien ik vind dat als je reageert op dergelijke wijze je dat onder je eigen naam dient te doen heb ik het er even bij gezet.

Oh. Ik ben duidelijk geen ingewijde in dezen. Sorry :D
Ik moet hier op MF toch wat vaker een bezoekje brengen. Ik zou trouwens ook niet weten wat ik anders op internet moet doen :lol:
De link van dit forum heb ik ook ergens op een t-shirt zien staan. Wel zo makkelijk. Volgens mij was het een blauwe. :wink:

Hahaha! Vet shirt was dat he?
Je gebruikt het zeker als poetsdoek voor je bolide ;)

Wat betreft de Vete hierboven..
Dit is deel 257 van deze Saga..

Het hoort er een beetje bij op dit forum..

Paganstars
31-03-2005, 15:52
Maar af en toe zo flauw!! En niet te vergeten langdradig *zucht*

Mickey
31-03-2005, 15:54
hey je kunt zeggen wat je wil..
Maar tegenwoordig Quote Bas tenminste wel..

Die lappen text van voorheen..
Damn! vooral in de politiek discussies was dat wel
eens ERG lastig te begrijpen.

:thumbs: Bas.. ;)

Paganstars
31-03-2005, 16:11
ja dat wel ja... maar nog steeds veel te lange verhalen!! ksnap het meestal toch al niet!

Dragon Tail
31-03-2005, 16:18
Ah! Ik dacht dat het wel evidend was dat WTFmanager Bas Boon
was. Ik denk trouwens dat het voor de harde kern hier ook
wel duidelijk was.

Bas Boon en Jeroen Winters = Water en Vuur zo af en toe lijkt het.

En aangezien ik vind dat als je reageert op dergelijke wijze je dat onder je eigen naam dient te doen heb ik het er even bij gezet.

Oh. Ik ben duidelijk geen ingewijde in dezen. Sorry :D
Ik moet hier op MF toch wat vaker een bezoekje brengen. Ik zou trouwens ook niet weten wat ik anders op internet moet doen :lol:
De link van dit forum heb ik ook ergens op een t-shirt zien staan. Wel zo makkelijk. Volgens mij was het een blauwe. :wink:

Hahaha! Vet shirt was dat he?
Je gebruikt het zeker als poetsdoek voor je bolide ;)

Wat betreft de Vete hierboven..
Dit is deel 257 van deze Saga..

Het hoort er een beetje bij op dit forum..

O, een saga zoals een Lord of the Rings?
Of zijn het meer sequels, zoals die van Steven Sequel...euh Seagal?! :lol: Op den duur langdradig dus?

Deuce
31-03-2005, 16:20
Uiteindelijk is er maar een topmanager en dat ben ik...

Ik bereid alles zo goed voor....dat ik met 3 vechters een dag te vroeg op schiphol stond :D....om half 6 in de ochtend 8)

Mickey
31-03-2005, 16:27
Ah! Ik dacht dat het wel evidend was dat WTFmanager Bas Boon
was. Ik denk trouwens dat het voor de harde kern hier ook
wel duidelijk was.

Bas Boon en Jeroen Winters = Water en Vuur zo af en toe lijkt het.

En aangezien ik vind dat als je reageert op dergelijke wijze je dat onder je eigen naam dient te doen heb ik het er even bij gezet.

Oh. Ik ben duidelijk geen ingewijde in dezen. Sorry :D
Ik moet hier op MF toch wat vaker een bezoekje brengen. Ik zou trouwens ook niet weten wat ik anders op internet moet doen :lol:
De link van dit forum heb ik ook ergens op een t-shirt zien staan. Wel zo makkelijk. Volgens mij was het een blauwe. :wink:

Hahaha! Vet shirt was dat he?
Je gebruikt het zeker als poetsdoek voor je bolide ;)

Wat betreft de Vete hierboven..
Dit is deel 257 van deze Saga..

Het hoort er een beetje bij op dit forum..

O, een saga zoals een Lord of the Rings?
Of zijn het meer sequels, zoals die van Steven Sequel...euh Seagal?! :lol: Op den duur langdradig dus?

Zoiets.. maar dan zonder de homo erotische Hobbits..

Mickey
31-03-2005, 16:27
Uiteindelijk is er maar een topmanager en dat ben ik...

Ik bereid alles zo goed voor....dat ik met 3 vechters een dag te vroeg op schiphol stond :D....om half 6 in de ochtend 8)

Hehehe Lekker..
En toen?

Deuce
31-03-2005, 16:33
Toen keek ik eerst heel wijs op mn papieren, maar was eigenlijk aan het denken hoe gaan we dit oplossen...

Dus:

Jongens...........we zijn een dag te vroeg :D

De jongens: :shock:......................... :evil: .............. :twak: ....... :maskills:

Toen heb ik maar bijgedokt voor nieuwe tickets.....ben de beroerdste niet.... :thumbs:

Anonymous
31-03-2005, 17:28
O, een saga zoals een Lord of the Rings?
Of zijn het meer sequels, zoals die van Steven Sequel...euh Seagal?! :lol: Op den duur langdradig dus?

Zoiets.. maar dan zonder de homo erotische Hobbits..


Ow, jij krijgt dus een homo erotisch gevoel bij het zien van de Hobbits? :shock:
Dat had ik niet achter je gezocht...of toch wel :lol:

Paganstars
31-03-2005, 17:32
tjaaaa..... en wie is guest??

Shytown
31-03-2005, 17:59
je kan bevoorbeeld zeggen over ramon dekker. dat zijn manager het slecht heeft gedaan om ramon een mma gevecht te laat vechten omdat de kans dat ramon zou winnen erg klein zou zijn. je kan zeggen dat het een goede manager is omdat hij wel zorgt dat ramon een bak met geld daarvoor binnen haalt, zodat hij zelf als manager ook een percentage ervan krijgt.

als we bevoorbeeld kijken naar stefan leko sportief gezien dan. dan vind ik wie de manager ook mag zijn van GG. dat dat echt slecht gedaan is. ik zou dat persoonlijk nooit hebben gedaan , omdat het imago van leko zeker naar beneden is gegaan door die 3 waardeloze partijen. en de overwinningskans was al klein. maar dat is heel makkelijk praten, omdat ik zelf niet weet hoe zoiets tot stand is gekomen. en het zal zakleijk gezien een aardige cent voor leko hebben opgelevered. maar hoe nu verder? is de waarde niet erg gedaald nu van leko doordat hij vocht in pride? stel hij gaat weer vechten voor k1. dan lijkt het me dat k1 echt geen hoofdprijs voor leko zal betalen.


Volgens mij heeft Silva4Life ook nog niet door dat het Bas Boon is die hierboven post hahahaha...ik ben beneiuwd naar je reactie Bas 8)

Ik weet niet of je steeds vanaf dezelfde computer Mixfight bezoekt, anders is het misschien handig om een accountje aan te maken die telkens inlogt als je MF bezoekt zodat je wat herkenbaarder bent. NIet om te slijmen, maar die achtergrondfoto's van Hero's en Sem vind ik top om te zien, net zoals de achtergrond info over Heath bijvoorbeeld. Met een accountje ben je als bron wat herkenbaarder

Anonymous
31-03-2005, 18:01
Wat een schijnheilig gedrag weer Mickey. Ten eerste, wie zegt dat die ene post van Jeroen was? ten tweede waarom wordt de post van jeroen verwijderd terwijl je die van Bas Boon laat staan? Dat jij en stijve krijgt bij het horen van Bas Boon is algemeen bekend maar misschien doe je er goed aan iets consequenter te zijn in je beleid. Als je die post van die guest hebt verwijderd ( die jij voor Jeroen aan hield )omdat die beledigende teksten bevat dan had je die van Bas Boon ook weg moeten halen. Aangezien dat niet is gebeurt lijkt het mij niet anders dan ass lick poging tkv iemand die toch al niet al te populair is hier.

Shytown
31-03-2005, 18:13
Rocket ook weer in da house. Ik ga (helaas) niet over beleid, maar zoals ik hierboven al aangaf voegen de posts en foto's van de heer Boon zeker waarde toe (en nee, ik krijg er géén stijve van) en neem ik zijn kruistocht tegen de heer Winters voor lief
Ik snap dat je het min of meer opneemt voor de heer Winters, maar die is helaas niet zo populair bij de meeste leden hier en voegt geen waarde toe aan het forum. Dat is echter geen vrijbrief om zijn posts te verwijderen/ aan te passen (als hij ook daadwerkelijk post) en neem aan dat als hij op een "normale" manier reageerd zijn post vast zal blijven staan.
Echter, dan krijg je een discussie tussen Winters en Boon welke een vertaalslag is van onderhuidse irritaties, en dat gaat ten koste van de kwaliteit van het topic. Ik vind het namelijk wel leuk om te lezen over het managen achter de schermen.

P.S.: Is je ban opgeheven Rocket?Indien ja, goede zaak :thumbs:

sportfan
31-03-2005, 18:21
Wat een schijnheilig gedrag weer Mickey. Ten eerste, wie zegt dat die ene post van Jeroen was? ten tweede waarom wordt de post van jeroen verwijderd terwijl je die van Bas Boon laat staan? Dat jij en stijve krijgt bij het horen van Bas Boon is algemeen bekend maar misschien doe je er goed aan iets consequenter te zijn in je beleid. Als je die post van die guest hebt verwijderd ( die jij voor Jeroen aan hield )omdat die beledigende teksten bevat dan had je die van Bas Boon ook weg moeten halen. Aangezien dat niet is gebeurt lijkt het mij niet anders dan ass lick poging tkv iemand die toch al niet al te populair is hier.

Goed punt... zo dacht ik er ook over. Overigens ging ik er wel direct vanuit dat het om dhr. Bas Boon ging.

Overigens heb ik wel eens contact gehad met dhr. Winters en als ik dan de reacties lees van de meepraters op dit forum dan vind ik wel dat hij 'gedemoniseerd' word op dit forum (en dan vooral door zijn aartsvijand/speelmaatje Bas Boon; misschien stiekum geliefden?).

Ik heb ook wel eens een minder leuke ervaring gehad met dhr. Winters maar dat kwam vooral door zijn directheid eigenlijk. Naderhand is dat netjes uitgepraat.

Eigenlijk vind ik het jammer dat een moderator zich op deze manier in een discussie mengt en als je dan toch posts verwijderd haal die toch wel beledigende posts van wtfmanager ook weg.

Anonymous
31-03-2005, 18:21
Rocket ook weer in da house. Ik ga (helaas) niet over beleid, maar zoals ik hierboven al aangaf voegen de posts en foto's van de heer Boon zeker waarde toe (en nee, ik krijg er géén stijve van) en neem ik zijn kruistocht tegen de heer Winters voor lief
Ik snap dat je het min of meer opneemt voor de heer Winters, maar die is helaas niet zo populair bij de meeste leden hier en voegt geen waarde toe aan het forum. Dat is echter geen vrijbrief om zijn posts te verwijderen/ aan te passen (als hij ook daadwerkelijk post) en neem aan dat als hij op een "normale" manier reageerd zijn post vast zal blijven staan.
Echter, dan krijg je een discussie tussen Winters en Boon welke een vertaalslag is van onderhuidse irritaties, en dat gaat ten koste van de kwaliteit van het topic. Ik vind het namelijk wel leuk om te lezen over het managen achter de schermen.

P.S.: Is je ban opgeheven Rocket?Indien ja, goede zaak :thumbs:


Nee is niet opgeheven. Ik ben nu op een andere pc. Maar als ik het goed begrijp mag je zolang je zo nu en dan een foto plaatst mensen beledigen hier?

Shytown
31-03-2005, 18:30
Jammer dat je nog steeds bent verbannen!

Nee, maar zoals Mickey al aangaf is dit niet de eerste topic met een "discussie" tussen Boon en Winters (en waarschijnlijk ook niet de laatste). Ik neem aan dat als Winters hier wat post zonder scheldwoorden e.d. het gewoon blijft staan (beledigen schijnt te mogen)

Ik geef enkel aan dat de inhoudelijke posts (voor mij) meer waarde toevoegen en dat ik zijn opmerkingen over Winters voor lief neem. Na wat opmerkigen e.d. zit ik niet echt op Winters te wachten (en ik zal niet de enigste zijn) maar hij moet wel (op een normale) wijze zijn mening verkondigen hier, en dan is het aan het "management" van Mixfight om dat te laten staan.

Justinian
31-03-2005, 19:16
Wat een schijnheilig gedrag weer Mickey. Ten eerste, wie zegt dat die ene post van Jeroen was? ten tweede waarom wordt de post van jeroen verwijderd terwijl je die van Bas Boon laat staan?
Zonder echt inhoudelijk op de rest van je post in te gaan, heb ik wel een korte reactie op bovenstaande.
1. Dat Winters de betreffende post heeft gemaakt is voor de mods/admins duidelijk aangezien zijn ip-adres bij ons bekend is.
2. Er is geen post/tekst van Winters verwijderd.

Jochem
31-03-2005, 19:27
yap yap yap blah blah blah same bullshit again. ontopic plz, vond het een interressante discussie. gelul en gezeik, who cares als al dan niet het verwijderd wordt, voor gezeik zijn andere folders.

Mickey
01-04-2005, 00:06
Goed.. Hij stond op Slow Chat,
maar ik verplaats hem toch even terug naar MMA omdat
ik toch even wil dat mensen deze topic nog even kunnen lezen..

Rocket, grappig geprobeerd, maar als je ook maar enigzins
de topic had gelezen, dan had je kunnen concluderen dat
ik geen post verwijderd heb.

Jeroen zn woorden: "Wat ben je toch een sukkel"
Heb ik gewoon laten staan. Ik heb alleen zijn naam
er bij gezet omdat ik vind dat als je dergelijke krachttaal
uitslaat, je dat onder je eigen naam moet doen.

Verder weet jij even goed als ik dat wij middels ip adressen donders
goed weten wie, wat, waar post..

Zo weten wij dat hij hier ook postte onder Klaas Bruinsma
en dat jij hier postte onder Alhoudi, (of mensen die je kent) waarmee je MMF yousendits op FT hebt geplaatst. Met als gevolg dat ze voor onze members eerder "dood" waren. Jij weet het.. Ik weet het..

Dus mij van schijnheiligheid betichten lijkt me wat sterk.. ;)
Maar goed.. Boeieh.. Schijnbaar kom je hier graag.. 8)
Terrecht overigens :maskills:

The Bulldog
01-04-2005, 00:28
:shock:

Anonymous
01-04-2005, 05:33
ik denk dat het moeilijk te pijlen is wat een topmanager maakt.

is het degene die ervoor zorgt dat zijn vechters een hoop vechten? is het degene die zijn vechters niet veel laat vechten, maar wel een hoop geld laat verdienen. of is het degene die zijn vechters alleen maar gebruikt om zijn eigen macht en goodwill te kweken bij een organisatie zodat hij daarna nog meer vechters erin kan zetten. er zijn zoveel redenen wat een manager goed of slecht kan maken. hangt helemaal af wat de beweeg redenen zijn van zon manager.

je kan bevoorbeeld zeggen over ramon dekker. dat zijn manager het slecht heeft gedaan om ramon een mma gevecht te laat vechten omdat de kans dat ramon zou winnen erg klein zou zijn. je kan zeggen dat het een goede manager is omdat hij wel zorgt dat ramon een bak met geld daarvoor binnen haalt, zodat hij zelf als manager ook een percentage ervan krijgt.

als we bevoorbeeld kijken naar stefan leko sportief gezien dan. dan vind ik wie de manager ook mag zijn van GG. dat dat echt slecht gedaan is. ik zou dat persoonlijk nooit hebben gedaan , omdat het imago van leko zeker naar beneden is gegaan door die 3 waardeloze partijen. en de overwinningskans was al klein. maar dat is heel makkelijk praten, omdat ik zelf niet weet hoe zoiets tot stand is gekomen. en het zal zakleijk gezien een aardige cent voor leko hebben opgelevered. maar hoe nu verder? is de waarde niet erg gedaald nu van leko doordat hij vocht in pride? stel hij gaat weer vechten voor k1. dan lijkt het me dat k1 echt geen hoofdprijs voor leko zal betalen.

dus als we dan iggy nemen. is een manager verantwoordelijk voor wat iggy in zijn vrije tijd doet? het lijkt me dat een trainer meer verantwoordlijk is voor de prestaties van een vechter dan een manager.

iggy vecht 12 keer in een jaar. goed. maar is iggy zelf niet volwassen genoeg om te zeggen ik wil niet of de trainer zegt van nee het is teveel?
dit zijn dingen lijkt mij dat dat in de handen van de trainer, vechter ligt. de manager geeft alleen maar aan van ik heb een aanbod voor een gevecht. wil je vechter ja of nee? als iggy of zijn trainer dan ja zegt. waarom maakt dat de manager van iggy tot een slecht iemand? het lijkt me stug dat de manager met een geweer voor iggy staat en zegt je moet vechten!

dus tja als je het voor elkaar kan krijgen om iggy 12 keerin een jaar te laten vechten tegen een goed bedrag en iggy en zijn trainer gaan ermee akkoord. dan is als ik het zo bekijk de manager goed bezig. maar goed nogmaals ik heb verder geen bal ervaring als het gaat om het managen van een vechter , ik heb wel ervaring met het managen opzich in een bedrijf omdat mijn werk is.

Daar moet ik natuurlijk op reageren

Het hangt ervan af wat voor positie je komt.
Kijk het is nooit de bedoeling geweest om Stefan MMA te laten vechten toen hij op schandelijke wijze uit de K-1 werdt gehaald vocht hij een Kickboxwedstrijd op bombaye maar die promotor ging er met he geld vandoor en dat heeft het managment toen zelf betaald. Toen kreeg de manager de aanbieding van Pride , hij kon 15 x meer verdienen in 3 wedstrijden bij Pride dan de K-1. Als Stefan zegt ja en er zijn geen alternatiefen heb je niet veel keus. Ik denk niet dat zijn waarde daardoor is gezakt, Stefan is een werker een trainings beest een conditie ijzervreten. Crop Cop is een explosieve counter vechter kun je niet vergelijken. Zet ze op kickboxregeles tegen elkaar en Stefan wint 9 van de 10 gevechten. MMA is niet voor hem weggelegd en hij heeft een berg geld gekregen om dat te ervaren of hij geschikt was of niet.

Ramon dekkers heeft een super aanbieding gehad voor 2 gevechten een super match op K-1 max (dus die komt nog) maar daarvoor wou de K-1 wel een partij op mma regels tegen Sudo daarvoor. Das gewoon een keus en ik denk zelfs dat als Ramon een goeie training had gehad vooraf, de uitkomst in zijn eerst MMA partij anders was geweest. Hij deed het zeker niet slecht!

Als manager kan ik ook vertellen dat je zeker 24 uur bezig moet zijn als je een top team begeleid. Dat psygoloog ben ik wel っめえ mee eens, en ook problemen met huisvesting, belasting, vriendinnen en vrouwen is dagelijkse kost!

Anonymous
01-04-2005, 05:47
Rocket ook weer in da house. Ik ga (helaas) niet over beleid, maar zoals ik hierboven al aangaf voegen de posts en foto's van de heer Boon zeker waarde toe (en nee, ik krijg er géén stijve van) en neem ik zijn kruistocht tegen de heer Winters voor lief
Ik snap dat je het min of meer opneemt voor de heer Winters, maar die is helaas niet zo populair bij de meeste leden hier en voegt geen waarde toe aan het forum. Dat is echter geen vrijbrief om zijn posts te verwijderen/ aan te passen (als hij ook daadwerkelijk post) en neem aan dat als hij op een "normale" manier reageerd zijn post vast zal blijven staan.
Echter, dan krijg je een discussie tussen Winters en Boon welke een vertaalslag is van onderhuidse irritaties, en dat gaat ten koste van de kwaliteit van het topic. Ik vind het namelijk wel leuk om te lezen over het managen achter de schermen.

P.S.: Is je ban opgeheven Rocket?Indien ja, goede zaak :thumbs:


Nee is niet opgeheven. Ik ben nu op een andere pc. Maar als ik het goed begrijp mag je zolang je zo nu en dan een foto plaatst mensen beledigen hier?

Wie is er dan beledigd? Je kunt een GWKr toch niet als real beschouwen?Jullie hebben het over beledigen, deze GWKr heeft een eigen magazine (niert een forum waar je (vindt ik) gewoon moet kunnen zeggen wat je vindt (al is het grof) Op zijn magazine spuwt de GWKr maandelijks zijn gal tegen iedereen die niet GWK minded is. Hij is FSPU, manager,editor,trainer,coach,journalist en proffesioneel gefrustreerd, klein en lelijk dat is mijn persoonlijke mening en zal hem dat ook in zijn gezicht zeggen. En hij mag ook schrijven wat hij van mij vindt: mooi knap, intelligent, onweerstaanbaar voor vrouwen, leuk, grappig, geweldig, lief, spontaan, super manager, producer en nog heel veeel meer liefe dingen.

Deuce
01-04-2005, 06:14
Maar volgens mij lig je er wel wakker van bas anders zit je niet om kwart over 5 in de ochtend dit te schrijve :wink:

Anonymous
01-04-2005, 06:25
Maar volgens mij lig je er wel wakker van bas anders zit je niet om kwart over 5 in de ochtend dit te schrijve :wink:

Het is hier half een smiddags deuce、 ik zit in Japan ben net terug uit Hong Kong

ええうえええ

Deuce
01-04-2005, 06:28
Ow in dat geval...........ga ik weer verder aan mn project wat ik voor vanmiddag moet inleveren...nachtje doortrekken :wink:

Wat doe je nu in Japan dan?

Anonymous
01-04-2005, 06:29
Ow in dat geval...........ga ik weer verder aan mn project wat ik voor vanmiddag moet inleveren...nachtje doortrekken :wink:

Wat doe je nu in Japan dan?

werku Deuce

Managment, tv deals, Pride, K-1 en veel vrouwen

Deuce
01-04-2005, 06:38
Je mag ze hebben.................die bamibakkers :thumbs:

En tja...om even ontopic te gaan.......sommige mensen haten bas, vinden hem een lul, slechte manager etc Ik ga me er verder ook niet in lopen bemoeien want het intereseert me echt geen hol....

Maar die slechte manager zit wel in Japan bi PRIDE en K-1 Beetje rond te hangen......dat is 90% van de tijdbesteding van de mensen die hier komen.....

Dat is dus een slechte manager...die het nog helemaal niet zo slecht heeft :wink:

Hammerkick
01-04-2005, 08:11
Ik weet niet in hoe verre,iedereen hier Bas kent,maar ik kan Bas al 17 jaar.Al 17 jaar lang ben ik klant bij hem en koop ik alle kickboks en mma videobanden die ze uitbrengen.Altijd als ik 'm tegenkomt,is hij nog precies dezelfde gozer,als 17 jaar geleden.
Dat ben jij voor mij echt een supergozer !!
Groeten Dirk.

Anonymous
01-04-2005, 08:32
---Ronald---

Robbie, je bent hier gebanned. Jouw posts zullen hier dus verwijderd worden. Bij alle volgende posts zal dat zonder verdere aankondiging gebeuren.

Mochten andere members dus plotselings posts of reacties daarop missen, dan weten jullie bij deze waar die gebleven zijn.

---/Ronald---

Dragon Tail
01-04-2005, 12:22
tjaaaa..... en wie is guest??

Man, dat was ik dus. Dat was toch obvious?
Was ff vergeten in te loggen. Zucht...

sportfan
01-04-2005, 12:27
---Ronald---

Robbie, je bent hier gebanned. Jouw posts zullen hier dus verwijderd worden. Bij alle volgende posts zal dat zonder verdere aankondiging gebeuren.

Mochten andere members dus plotselings posts of reacties daarop missen, dan weten jullie bij deze waar die gebleven zijn.

---/Ronald---

Goed zo! Iedereen die het niet eens is moet wegwezen! Zo hou je een forum lekker schoon.

Anonymous
01-04-2005, 12:29
uhmmm...stomme vraag misschien ...

maar wat is een GWKr????

Sjaak
01-04-2005, 12:38
haha die WBK krijgt nu een koekkie van eigen deeg, wat hier gebeurd heeft hij me al diverse malen in het verleden gefilikt op Fighttalk en toen was het geen probleem. Maar nu zit hij aan de verkleerde kant, prima toch zo, opzouten ! En ja ik kan bevestigen dat de WBK zomaar pure onzin schrijft in zijn muurkrantje, nou hij gaat er maar lekker mee door ............. boeie :o

Haha maar ik moet wel eerlijk blijven en ik moet Robbie dus gelijk geven er wordt nu mijn inziens met 2 maten gemeten maar in dit geval heb ik er geen problemen mee :thumbs:

Wie zaait zal oogsten en dat is wat de WBK nu doet.

Snap trouwens niet dat Robbie is gebanned (nog steeds) want hebben we nou nog niks geleerd van het verleden. Ja de admins bepalen het beleid maar je moet ook wel is je hand over je hart kunnen strijken als er felle kritiek op je afkomt en in het geval van Robbie vond ik het persoonlijk wel meevallen.

Kom op jongens, die ban heeft lang genoeg geduurd, hef hem op en laat de discussie weer (gecontroleerd) ontbranden zonder scheldwoorden.

sportfan
01-04-2005, 12:49
Ben je gek Sjaak? Rocket is veel te kritisch. Dat kunnen we toch niet hebben? Helemaal niet richting 'ons' idool? Nee hoor gewoon bannen die Rocket.

Sjaak
01-04-2005, 12:52
Ben je gek Sjaak? Rocket is veel te kritisch. Dat kunnen we toch niet hebben? Helemaal niet richting 'ons' idool?

Hoezo heeft Rocket wat gezegd over Silvie Meis :wink:

mama
01-04-2005, 12:55
---------mama------------


ONTOPIC !!!!!!!!!!!!!!
anders gaat er een slot op


---------/mama------------

Sjaak
01-04-2005, 12:57
Slecht geslapen of zo en dreigen zal best wel werken :roll:

Ooit wel is gehoord van iets vriendelijk vragen, is een kleine moeite hoor :thumbs:

Ronald
01-04-2005, 13:08
Goed zo! Iedereen die het niet eens is moet wegwezen! Zo hou je een forum lekker schoon.
Paar puntjes voor de duidelijkheid:

1. Robbie was al gebanned. Heeft dus niets met deze topic te maken en ook niets met of hij het ergens al dan niet mee eens is.
2. Nog maar een keer: uit Winters' post is niets verwijderd. Er is slechts bijgezet dat het een post is die van Winters afkomstig is.
3. Dan kunnen we nu weer terug on-topic (alsjeblieft Sjaak :wink: )

Sjaak
01-04-2005, 13:14
Goed zo! Iedereen die het niet eens is moet wegwezen! Zo hou je een forum lekker schoon.
Paar puntjes voor de duidelijkheid:

1. Robbie was al gebanned. Heeft dus niets met deze topic te maken en ook niets met of hij het ergens al dan niet mee eens is.
2. Nog maar een keer: uit Winters' post is niets verwijderd. Er is slechts bijgezet dat het een post is die van Winters afkomstig is.
3. Dan kunnen we nu weer terug on-topic (alsjeblieft Sjaak :wink: )

Haha natuurlijk Ronald :thumbs:

Blijf het jammer vinden dat Robbie is gebanned en dat was effe het laatste off-topic, nu weer terug on topic voor mij persoonlijk. Sorry dat ik effe van het spoor raakte :wink:

Anonymous
02-04-2005, 02:24
uhmmm...stomme vraag misschien ...

maar wat is een GWKr????


Gefrustreerde Wannabe kabouter

sportfan
02-04-2005, 19:50
uhmmm...stomme vraag misschien ...

maar wat is een GWKr????


Gefrustreerde Wannabe kabouter

Dat is inderdaad niet beledigend hoor. Ben benieuwd of een van de mods er nu weer zo'n rode waarschuwing bij zet... guess?

}|^-_-^|{
02-04-2005, 20:16
inderdaad, waarschuwing voor de GGD

Leonardo
02-04-2005, 20:35
uhmmm...stomme vraag misschien ...

maar wat is een GWKr????


Gefrustreerde Wannabe kabouter

Dat is inderdaad niet beledigend hoor. Ben benieuwd of een van de mods er nu weer zo'n rode waarschuwing bij zet... guess?

huh :?

Sjaak
02-04-2005, 20:37
uhmmm...stomme vraag misschien ...

maar wat is een GWKr????


Gefrustreerde Wannabe kabouter

Dat is inderdaad niet beledigend hoor. Ben benieuwd of een van de mods er nu weer zo'n rode waarschuwing bij zet... guess?

Dit is geen belediging hoor Sportfan maar een ingeburgerd begrip in de vechtsportwereld :thumbs:

Als jij iemand met die naam associeerd dan is dat "jou" eigen keus :wink:

sportfan
02-04-2005, 22:29
Dit is geen belediging hoor Sportfan maar een ingeburgerd begrip in de vechtsportwereld :thumbs:

Als jij iemand met die naam associeerd dan is dat "jou" eigen keus :wink:

Ahh!!! Weer wat geleerd. Dank u mensen.

Sjaak
03-04-2005, 09:16
Dit is geen belediging hoor Sportfan maar een ingeburgerd begrip in de vechtsportwereld :thumbs:

Als jij iemand met die naam associeerd dan is dat "jou" eigen keus :wink:

Ahh!!! Weer wat geleerd. Dank u mensen.

:wink: