PDA

View Full Version : Weg naar Peking nog heel lang.



Robbie
30-03-2005, 00:02
http://es1.tecnavia.com/newsmem/wumn/20050329/UNAC_SPU-SPU23_050329_1_225116.PDF.0/img/Image_0.jpg

Weg naar Peking nog heel lang.
UTRECHT{Utrechts Nieuwsblad}
Over drie jaar wil ze schitteren op de Olympische Spelen in Peking. Afgelopen paasweekeinde bewees ze haar suprematie bij de vrouwen en haar talent om zich voor die felbegeerde Spelen te kwalificeren. Maar de weg voor Kristel van Ekelenburg is nog heel lang. Utrecht goes multiculti. In de afgelopen dagen worstelden zeshonderd deelnemers bij het internationale paastoernooi op de Vechtse Banen in Utrecht in vijf leeftijdscategorieën voor de eerste plek

Lees meer op www.dehalter.com pagina Nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marc
30-03-2005, 00:24
het was een goed toernooi, Rob , ik heb genoten

Robbie
30-03-2005, 00:27
het was een goed toernooi, Rob , ik heb genoten

Hehe weet ik veel dat jij ook op dit forum zit !!!!!

Effe zeggen Marc voortaan :lol: :lol:

Maupie
30-03-2005, 00:42
mooi stukkie , thanks robbie :thumbs:

NESCIO
30-03-2005, 08:43
tis jammer dat worstelen hier in nederland niet zo populair is als bijvoorbeeld kickboksen....

chief108
31-03-2005, 12:10
tis jammer dat worstelen hier in nederland niet zo populair is als bijvoorbeeld kickboksen....
echt balen...

één van mijn zoons heeft wat stukkies op tv gezien is vond het geweldig!!!

pech is dat ik in het noorden des lands woon en zover ik heb kunnen zien de dichtsbijzijnde worstelclub in Deventer zit....

denk dat me jochie maar moet gaan judoën....
daar heb ik keus uit een stuk of 4 clubs binnen 10 minuten rijden...

maf land...

in Amerika heeft elke high school zijn eigen worstelteam en hier is gewoon bijna niets... :twak:

Chief108

Deuce
31-03-2005, 12:12
In Amerika zijn ze er ook nog steeds niet achter gekomen dat er nog nooit een Worstelaar NK judokampioen is geworden en er wel degelijk judoka's NK worstelkampioenen zijn... :wink:

Anonymous
31-03-2005, 12:26
tja is wat voor te zeggen, maar toch vind ik de worstelaars gevaarlijker/spectaculairder om naar te kijken in b.v pride/u.f.c.

NESCIO
31-03-2005, 12:27
dat was ik.

NESCIO
31-03-2005, 12:30
dat zegt trouwens ook iets over het niveau van onze nationale worstelcompetitie. in verglijking met nadere landen zoals b.v amerika.[/quote]

chief108
31-03-2005, 12:46
worstelaars doen het ook heel goed in MMA gevechten...

alleen dat al zou een belletje moeten doen rinkelen toch???

Chief108

Robbie
31-03-2005, 16:20
tis jammer dat worstelen hier in nederland niet zo populair is als bijvoorbeeld kickboksen....
echt balen...

één van mijn zoons heeft wat stukkies op tv gezien is vond het geweldig!!!

pech is dat ik in het noorden des lands woon en zover ik heb kunnen zien de dichtsbijzijnde worstelclub in Deventer zit....

denk dat me jochie maar moet gaan judoën....
daar heb ik keus uit een stuk of 4 clubs binnen 10 minuten rijden...

maf land...

in Amerika heeft elke high school zijn eigen worstelteam en hier is gewoon bijna niets... :twak:

Chief108

Ze zijn bezig met een club in friesland!

mail even naar [email protected] dan probeer ik je info te geven!!!

Robbie
31-03-2005, 16:25
In Amerika zijn ze er ook nog steeds niet achter gekomen dat er nog nooit een Worstelaar NK judokampioen is geworden en er wel degelijk judoka's NK worstelkampioenen zijn... :wink:

Noem namen en als je een beetje opgelet had verleden jaar probeerde 5 top judocas uittekomen op de spelen in athene voor het vrouwen worstelteam. Ze werden zowaar nog net niet dwars door de mat gegooit!!!! Missie totaal mislukt zij dachten waarschijnlijk net als jou deuce :lol:

Het zijn gewoon 2 totaal verschillende sporten !!!!!

chief108
31-03-2005, 16:46
Ze zijn bezig met een club in friesland!

mail even naar [email protected] dan probeer ik je info te geven!!!
done...

thnx,

Chief108