PDA

View Full Version : Contender week 5 *spoiler*



Biiyen
30-03-2005, 00:47
Wat een hoogstaande kwaliteit wedstrijden elke week :shock: echt niet te geloven wat een talenten.

Manfredo = karakter 100%. Echt een hele boeiende partij die hij nipt terecht won.

Virus
30-03-2005, 02:28
Raziƫl is zeer correct!

Miguel was imo ook iets te zeker van het feit dat ie over Peter heen zou lopen...

Net als bij Rocky...

Eerst vet achterkomen en daarna alsnog met recht z`n winst pakken... 8)

m.g
30-03-2005, 02:48
Ja was zeker een vette aflevering weer.... Hij won zeker maar nipt, die gozer heeft wel heart respect.... :maskills:

Wheelie
30-03-2005, 10:31
Top serie

Jochem
30-03-2005, 12:18
ik vond die opmerking van 1 van de contenders van west vet.
"Oh my god, we let a Lion back in"

hehe, manfredo was mijn favoriet, ik baalde echt dat ie eruit was, en nu dit, kicke!

jaap
30-03-2005, 17:54
Weer een goede aflevering. Jammer dat ze niet de hele partijen laten zien.
Beetje moeilijk te zeggen nu of Manfredo verdiend gewonnen heeft.

xXRichardXx
30-03-2005, 22:29
Ik vond t een beetje raar dat het weer een unanieme beslissing was. Wat meer verdeeldheid zou toch logisch zijn? Zoveel beter vond in Peter niet namelijk. Op de site van NBC hebben ze een poll of de uitslag terecht unaniem was, geeft dus ook al aan dat het niet iedereen helemaal lekker zit. En wat betreft dat Peter terug is, hij heeft al een keer verloren, dus verdient t niet om weer hier te zijn. Maar als ik had moeten kiezen tussen Babyface, Reid en Manfredo had ik ook de laatste gekozen.

jaap
30-03-2005, 22:34
Ik had Babyface wel graag terug willen zien, ik vond dat hij het wel gezellig maakte. :D Hij had ook veel talent.

Arjan
30-03-2005, 23:29
ik vond die opmerking van 1 van de contenders van west vet.
"Oh my god, we let a Lion back in"

hehe, manfredo was mijn favoriet, ik baalde echt dat ie eruit was, en nu dit, kicke!

ja dat vond ik ook een mooie zin, leek wel of die vriendin in zn hoek hem ff holp want die 1e ronde ging nie goed!

Wheelie
30-03-2005, 23:42
Ik had Babyface wel graag terug willen zien, ik vond dat hij het wel gezellig maakte. :D Hij had ook veel talent.

babyface was cool