PDA

View Full Version : QUEENS FIGHT NIGHT



Wheelie
30-03-2005, 22:30
PERSBERICHT

QUEENS FIGHT NIGHT
Zaterdag 30 april 2005


Onder deze noemer wordt door het bekende Eindhovense Al-Fid Gym Promotions op koninginnedag een groots internationaal vechtsportgala georganiseerd met deelnemers van naam en faam. Dit gala kan zich meten met de gala’s die in de Amsterdam Arena en in Rotterdam Ahoy worden gehouden. In totaal zullen er 11 prof –partijen plaats vinden in onderstaande disciplines.

Thaiboksen
Allereerst brengt deze discipline Ali Günyar en Yücel Fidan in de ring. Beiden hebben diverse malen een wereldtitel weten te behalen. Ze staan niet alleen in Nederland en Turkije bekend als grootheden in de vechtsport, maar ook in Thailand, de bakermat van deze discipline. Ali neemt het op tegen de bekende Belg Jan van Denderen, bekend van zijn deelname aan de Superleague, een serie vechtsportprogramma's die door Eurosport wordt uitgezonden.

In deze tak komen ook aanstormende Eindhovense talenten aan bod. De meest bekenden onder hen zijn de A-boksers Ruben Narain, Petro Sedarous en Harrie Lodewijks.

Het thaiboksen brengt ook nog een interessante damespartij. Vice Nederlands kampioene Chajmaa Bellekhal neemt het op tegen de moeilijk te verslane Maria Verhijen.

K-1
K-1 is de ietwat commerciëlere, Japanse variant van het thaiboksen. Hierin is het lijf-aan-lijf gevecht, het clinchen, van minder belang. K-1 is in Japan bij de vechtsporten wat de Champions-league in Europa bij het voetballen is. Voor televisie-uitzendingen van deze sport blijven de Japanners thuis. Enige jaren geleden stond de Nederlander Lloyd van Dams in de finale van deze competitie. Al-Fid Gym promotions weet deze coryfee in Eindhoven in de ring te brengen.

MMA (Mixed Martial Arts)
MMA probeert de verschillende vechtsporten te combineren. Men vecht zonder bokshandschoenen en grondgevechten zijn ook mogelijk. In deze discipline kennen we in Nederland ook een grootheid, NL. Melvin Manhoef neemt het op tegen de Tsjechische grond vechter Ladislav Zak. Ook deze komt in Eindhoven in de ring.

Boksen
Op dit gala vindt ook een traditionele bokspartij plaats. Hierin komt Hans Janssen in de ring. De vechtsportkwaliteiten van deze Eindhovenaar.behoeven geen nader betoog. Een mooie kans om hem nog eens te zien boksen.

De organisatie is dus in handen van Al-Fid Gym promotions, welke gelieerd is aan de bekende Eindhovense sportschool Al-Fid Gym, én staat onder auspiciën van de internationale bond WFCA (World Full Contact Association). Ringrechters van deze bond waren te zien in de uitzendingen van de Superleague op Eurosport.

Aanvang:
16.00 uur. De zaal is vanaf 15.00 uur voor het publiek toegankelijk.

Locatie:
IJssportcentrum Anton Coolenlaan 3 Eindhoven

Entree:
De organisatie heeft de prijzen laag weten te houden. Voor dergelijke gala’s in de Randstad betaalt men het tweevoudige.
• Tribune 20,- euro voorverkoop ; 25,- euro aan de kassa
• Ringside 30,- euro voorverkoop ; 35,- euro aan de kassa
• VIP prijzen op aanvraag: 06-28773428, 06-42130699, 06-24936498

Voorverkoopadressen:
• Al-Fid gym, Turnhoutlaan 15b Eindhoven
• NIKKO SPORTS, Geldropseweg, Eindhoven, 040-2111222
• Club Eclips, Stratumsedijk 37, Eindhoven
• Film Arena Hobbemastraat 19, Eindhoven , 040-2375637
• Pak Doner, Woenselsemarkt 30/Dommelstraat 38, Eindhoven
• Alle deelnemende sportscholen

Wilt u nadere informatie over dit gala of over de vechtsport in Eindhoven in het algemeen en voor ev. verslagen, interviews of reportages dan kunt u contact opnemen met de heer Süleyman Günyar, tel.
06-28773428. Ook bent u hiervoor van harte welkom in Sportschool Al-Fid Gym Turnhoutlaan 15b Eindhoven

Hoogachtend, en met dank voor Uw aandacht,

Al-Fid Gym promotions
www.alfidgym.com

Paganstars
30-03-2005, 22:42
Dillema!!1 Of gala... dichtbij... of me gaan bezatten met vrienden :shock:

Highline
31-03-2005, 00:29
Dillema!!1 Of gala... dichtbij... of me gaan bezatten met vrienden :shock:

die keuze is toch niet zo moeilijk? zuipen met je vrienden kan altijd en ieder weekend.. een gala van dit kalabir en met een goede line upr en dicht in de buurt komt minder vaak voor. keuze is dus vrij simpel, op naar het gala jongen :thumbs:

Muay Thai Elite
31-03-2005, 00:46
Damn op die uitleg zat ook niemand te wachten :roll: (K-1 is de ietwat blabla....... :twak: )... maar wel een tof gala!!

Paganstars
31-03-2005, 10:16
wie uit de buurt van e-hoven gaan er allemaal??

HUNTER
31-03-2005, 11:35
jammer dat er 2 coole gala's op 1 dag zijn.....

Marieke en ik gaan naar Roosendaal, maar ik had hier ook wel bij willen zijn!

Paganstars
31-03-2005, 11:42
ja dit is dichterbij voor mij dan r'daal!

Biiyen
31-03-2005, 19:57
count me in! zekers weten. echt top dit!

Paganstars
31-03-2005, 20:03
ga jij naar e-town raziël??

Biiyen
31-03-2005, 20:10
ga jij naar e-town raziël??

Ja ik ga zeker naar Eindhoven.

Paganstars
31-03-2005, 20:12
Ik denk dak ook kom... maar da laat ik terzijner tijd wel weten!

Anonymous
01-04-2005, 13:55
dit is een gala om niet te missen. Zo een line up en voor deze prijs. Tot 30 april in e-town

Artiest
08-04-2005, 00:01
http://www.fighttalk.nl/images/nick/flyer.jpg

Anonymous
16-04-2005, 17:25
heey vecht die gekke ali ook:p:p:p
hahah nee grapje ali

Paganstars
27-04-2005, 21:35
Sorry guys, Ik kan niet komen... Heb net een nieuwe baan.... En uitgerekend die dag vertrek ik voor 9 daagjes naar vlieland! :( *beetje wrang.... zou het liefste allebei willen ;)*

Anonymous
28-04-2005, 11:00
PROGRAMMA QUEENS FIGHT NIGHT 30-4-2005

Rode Hoek

1 Jeffrey Ezinga vs Mohamed Nouradine C-klasse -61
Al-fid gym Clyde van Dams

2 Younes the Tornado vs Twan Arts C-klasse -71
Champions gym Calmaro gym

3 Cliff Brinkmans vs Marlon Kersout C-klasse -74
Demirci gym van Dams

4 Nylish Jagroeb vs Sergio Menig C-klasse -64
Al-fid gym Clyde van Dams

5 Dennis Stolzenbach vs Mo Boubhari C-klasse -86
Geeraets gym Clyde van Dams

6 Serdar Ata vs Rinnie van Gelder C-klasse -66
Al-fid gym Fujiyama gym

7 Soumia vs Priscilla Vergouwen B-klasse -55
Gym International Team Dekkers


8 Salah el Allaoui vs Darryl Masidjan B-klasse -63
Champions gym van Dams

9 Rutger Theunisse vs Brahim B-klasse -73
Al-fid gym Bushido's


15 min

10 Ruben Narain vs Ait Naceur A-klasse -66
Al-fid gym Team Ait Naceur

11 Kim vd Stam vs Maria Verhijen A-klasse -61
Team Germaine Jego gym

12 Omer Tekin vs Nieky Holzken A-klasse -72
Pro Sitan Calmaro gym

13 Loyd van Dams vs Achmed Jattari A-klasse
van Dams Bushido's


14 Yucel Fidan vs Nadir Lareche A-klasse -75
Al-fid gym La Sala

Pauze Pauze

15 Harrie Lodewijks vs Karim el Osrouti A-klasse -63.5
Al-fid gym Kamakura

16 Najim vs Tsjech Boksen -76
v Halderen Tsjechie

17 Murat Direkci vs Melvin Roozenblad A-klasse -72
Universal gym Vos gym


18 Melvin Manhoef vs Ladislav Zak MMA
Mike's gym Tjsechie

19 Ali Gunyar vs Jamal Danache A-klasse -73
Al-fid gym Libanon