PDA

View Full Version : 15-Jarig meisje vermoord na weigeren kus



cactusdre
31-03-2005, 10:32
Een 15-jarig meisje uit Atlantic City, in de Amerikaanse staat New Jersey, heeft haar weigering om een 21-jarige man een kus te geven met de dood moeten bekopen.


Elisa Hernandez was dinsdagavond laat nog even gaan buurten bij vriendinnen. Korte tijd later arriveerde daar ook Alfred Bishop, een kennis van de vriendinnen. In de loop van het gesprek dat toen ontstond vroeg Bishop Hernandez hem een kus te geven. Zij lachte hem uit, waarna de man een pistool trok, dat tegen haar hoofd zette en eiste dat zij hem een kus zou geven. Hernandez weigerde, tot tweemaal toe het pistool van zich afduwend. Vervolgens haalde Bishop de trekker over. Het meisje was op slag dood.

Bishop ging er na zijn daad vandoor, maar kon woensdagavond door de politie worden ingerekend in het huis van zijn tante in Washington. Hij zal in staat van beschuldiging worden gesteld wegens moord.



Toch geweldig dat iederen in de U.S.A. zo maar een pistool kan kopen.

Tuigenke
31-03-2005, 10:35
dit is echt asociaal :cry: :twak: :twak:

micha
31-03-2005, 10:38
:shock:

Paganstars
31-03-2005, 10:39
:shock: damn!!!

Arjan
31-03-2005, 11:19
zo jong :shock: omfg wat ziek!

micha
31-03-2005, 11:28
menace to society :cry:

Jay Hoov
31-03-2005, 11:33
hee Balkenende....Lekker U.S.A blijven steunen!!!

MrMiyagi
31-03-2005, 11:53
sick f*ck :?

max mulder shihan
31-03-2005, 12:46
Toch geweldig dat iederen in de U.S.A. zo maar een pistool kan kopen.[/quote]

Denk je werkelijk dat het wat uitmaakt of je nu makelijk, of met een boel moeite een vuurwapen kan kopen . De meeste vuurwapens die gebruikt worden door misdadigers zijn illigaal verkregen dat geldt voor de usa maar ook voor europa , en er zullen echt geen criminelen zijn die als er strengere wetgeving komt hun rotzooi gaan inleveren, in Nederland hebben we al een paar van die inleveracties gehad , uit komst weinig tot niets , Het probleem word alleen maar groter nu er landen als tsjechie tot de eu zijn toegetreden , tsjechie is een van de grootste wapen fabiserende landen in europa, en de illigale markt is binnen enkele jaren afgeladen met allerlei wapentuig , wat dan hoogstwaarschijlijk ook nog voor relatief weinig geld te koop is . Dus maak de borst maar nat, straks lopen er jochies van 14 jaar met een vuurwapen rond, omdat het zo stoer staat en je dan de ''man '' bent [denken ze] Opvoeding en hardere aanpak daar ontbreekt het de laatste 10 tallen jaren aan , en zolang dat niet verandert blijven we met dit zeer gevaarlijke en maatschappelijk absolut ongewenste probleem zitten.

Paganstars
31-03-2005, 12:50
Ben het volkomen eens met max!!!

cactusdre
31-03-2005, 12:57
Toch geweldig dat iederen in de U.S.A. zo maar een pistool kan kopen.

Denk je werkelijk dat het wat uitmaakt of je nu makelijk, of met een boel moeite een vuurwapen kan kopen . De meeste vuurwapens die gebruikt worden door misdadigers zijn illigaal verkregen dat geldt voor de usa maar ook voor europa , en er zullen echt geen criminelen zijn die als er strengere wetgeving komt hun rotzooi gaan inleveren, in Nederland hebben we al een paar van die inleveracties gehad , uit komst weinig tot niets , Het probleem word alleen maar groter nu er landen als tsjechie tot de eu zijn toegetreden , tsjechie is een van de grootste wapen fabiserende landen in europa, en de illigale markt is binnen enkele jaren afgeladen met allerlei wapentuig , wat dan hoogstwaarschijlijk ook nog voor relatief weinig geld te koop is . Dus maak de borst maar nat, straks lopen er jochies van 14 jaar met een vuurwapen rond, omdat het zo stoer staat en je dan de ''man '' bent [denken ze] Opvoeding en hardere aanpak daar ontbreekt het de laatste 10 tallen jaren aan , en zolang dat niet verandert blijven we met dit zeer gevaarlijke en maatschappelijk absolut ongewenste probleem zitten.[/quote]

Ik ben het niet met je stelling eens. Er gebeuren veel meer schietincidenten met jonge kinderen in de U.S.A. dan hier. Vaak gaat het om ongelukken of idioten (dus geen criminelen) die niet beseffen wat het voor gevolgen heeft. De jongens die hier met pistolen lopen zijn al crimineel want je kan in nederland alleen via de criminele weg makkelijk aan een pistool komen. In de U.S.A kan je gewoon in de supermarkt je shit halen.
Enne ik maak mijn borst niet nat maar trek dan liever een kogelvrij vest aan. :wink:

Paganstars
31-03-2005, 13:10
daar ben ik het niet met je eens dre... in bepaalde staten is het makkelijk om een wapen te kopen in een gunshop... maar om aan een wapen te komen moet je bewijs van goed gedrag hebben en minimale leeftijd van 21.... wil je een handvuurwapen zoals bijv een colt of een magnum .44 dan duurt het minimaal 3 dagen voor je het wapen in bezit hebt... Een assaultrifle zoals de kalashnikov of de steyr aug moet je ontheffing hebben van de lokale autoriteiten! Maar een rifle zoals de winchester of een boltrifle kan je over het algemeen meteen meenemen.

cactusdre
31-03-2005, 13:29
daar ben ik het niet met je eens dre... in bepaalde staten is het makkelijk om een wapen te kopen in een gunshop... maar om aan een wapen te komen moet je bewijs van goed gedrag hebben en minimale leeftijd van 21.... wil je een handvuurwapen zoals bijv een colt of een magnum .44 dan duurt het minimaal 3 dagen voor je het wapen in bezit hebt... Een assaultrifle zoals de kalashnikov of de steyr aug moet je ontheffing hebben van de lokale autoriteiten! Maar een rifle zoals de winchester of een boltrifle kan je over het algemeen meteen meenemen.

Ik begrijp je niet. Je bent het niet met me eens maar je geeft zelf al aan hoe makkelijk je aan een wapen kan komen. Ik vertel eerder al dat de meeste incidenten gebeuren door "niet-criminelen" die natuurlijk altijd een bewijs van goed gedrag krijgen. :?

Paganstars
31-03-2005, 13:34
Ik geef niet aan dat het makkelijk is om aan een wapen te komen... het is zelfs moeilijk... want je wordt echt getoetst etc... de testen die je daar krijgt verschillen niet veel van de nederlandse testen!.... en wat betreft foolshots... tja.... in Amerika is het niet verplicht zoals in nederland om een ammunitiekluis te hebben voor je ammunitie... en een aparte wapenkluis.

cactusdre
31-03-2005, 13:48
Ik geef niet aan dat het makkelijk is om aan een wapen te komen... het is zelfs moeilijk... want je wordt echt getoetst etc... de testen die je daar krijgt verschillen niet veel van de nederlandse testen!.... en wat betreft foolshots... tja.... in Amerika is het niet verplicht zoals in nederland om een ammunitiekluis te hebben voor je ammunitie... en een aparte wapenkluis.

Als je kijkt naar het aantal moorden gepleegd door mensen die voorheen niets op hun kerfstok hadden. Spreken de cijfers dit tegen. Blijkbaar zijn die tests niet goed genoeg. Ik zal een voorbeeld geven. Iedereen heeft wel eens iets meegemaakt waardoor hij helemaal de pan uit flipt. Zo erg dat je de gedachten krijgt: "Als ik die persoon zie schiet ik hem voor zijn kop!" Als er dan een wapen binnen handbereik ligt is de daad snel gedaan. In Nederland heb je wat meer tijd om na te denken voor je impulsief gaat reageren.

Paganstars
31-03-2005, 13:51
ja daar moet ik je volkomen gelijk ingeven... maar ik vind dat de cijfers in amerika niet representatief zijn... ze weerspiegelen een moment opname maar naar mijn weten is er nooit een langdurig onderzoek geweest naar dit soort ongelukken... maar wat betreft een impuls... ja daar heb je gelijk in!

Jay Hoov
31-03-2005, 13:53
Dreee is meer dan correct!!!

Muay Thai Elite
31-03-2005, 13:55
OBEY!

cactusdre
31-03-2005, 14:38
ja daar moet ik je volkomen gelijk ingeven... maar ik vind dat de cijfers in amerika niet representatief zijn... ze weerspiegelen een moment opname maar naar mijn weten is er nooit een langdurig onderzoek geweest naar dit soort ongelukken... maar wat betreft een impuls... ja daar heb je gelijk in!

Zomaar ff van het net geplukt: Bron USA today.

By no stretch does Lambeth, or any other area in Britain, remotely approach what most Americans would consider murderously crime-ridden. Less than 1% of crime in this country is committed with a gun. And in all of Britain in 1999-2000, there were only 62 firearm-related murders. By comparison, in the USA, 7,950 homicides were committed with guns in 1999. (The U.S. population is about 4 1/2 times Britain's.)

En een momentopname?

De USA staat al vanaf 1800 op nummer één met meeste doden door vuurwapens en volgens mij zijn ze daar nog trots op ook.

I rest my case.........

Mickey
31-03-2005, 14:40
Toch geweldig dat iederen in de U.S.A. zo maar een pistool kan kopen.

Denk je werkelijk dat het wat uitmaakt of je nu makelijk, of met een boel moeite een vuurwapen kan kopen . De meeste vuurwapens die gebruikt worden door misdadigers zijn illigaal verkregen dat geldt voor de usa maar ook voor europa , en er zullen echt geen criminelen zijn die als er strengere wetgeving komt hun rotzooi gaan inleveren, in Nederland hebben we al een paar van die inleveracties gehad , uit komst weinig tot niets , Het probleem word alleen maar groter nu er landen als tsjechie tot de eu zijn toegetreden , tsjechie is een van de grootste wapen fabiserende landen in europa, en de illigale markt is binnen enkele jaren afgeladen met allerlei wapentuig , wat dan hoogstwaarschijlijk ook nog voor relatief weinig geld te koop is . Dus maak de borst maar nat, straks lopen er jochies van 14 jaar met een vuurwapen rond, omdat het zo stoer staat en je dan de ''man '' bent [denken ze] Opvoeding en hardere aanpak daar ontbreekt het de laatste 10 tallen jaren aan , en zolang dat niet verandert blijven we met dit zeer gevaarlijke en maatschappelijk absolut ongewenste probleem zitten.

Cactus Dre = correct.
En al kregen ze geen wapens.. dan doen ze het wel met accuzuur oid..
Sommige gasten kunnen niet al te best tegen rejection geloof ik

max mulder shihan
31-03-2005, 14:40
Dre, je kunt er lang en breed over praten maar het feit ligt er dat er in Nederland steeds meer wapens op de markt komen die niet direct in handen van keiharde criminelen terecht komen ,maar door jonge gasten gekocht worden die denken dat het ''cool is om met een vuurwapen rond te lopen. Om terug te komen op de usa sinds 9-11 zijn ze bezig aan een inhaalslag op het gebied van de wapenwet ,dat het traag gaat is een feit, maar zelfs als men een super stenge wapenwet zou gaan hanteren zijn er al zoveel legale en illigale wapens op de amerikaanse markt dat het onmogelijk is om dit probleem in deze eeuw nog op te lossen, Ben het overigens wel met je eens dat er in bepaalde staten het wel erg makkelijk is om aan een wapen te komen. trouwens de quote die jij boven mijn eeste post weghaalde was er een van jou zelf :wink:

Leon
31-03-2005, 14:48
ja daar moet ik je volkomen gelijk ingeven... maar ik vind dat de cijfers in amerika niet representatief zijn... ze weerspiegelen een moment opname maar naar mijn weten is er nooit een langdurig onderzoek geweest naar dit soort ongelukken... maar wat betreft een impuls... ja daar heb je gelijk in!

Zomaar ff van het net geplukt: Bron USA today.

By no stretch does Lambeth, or any other area in Britain, remotely approach what most Americans would consider murderously crime-ridden. Less than 1% of crime in this country is committed with a gun. And in all of Britain in 1999-2000, there were only 62 firearm-related murders. By comparison, in the USA, 7,950 homicides were committed with guns in 1999. (The U.S. population is about 4 1/2 times Britain's.)

En een momentopname?

De USA staat al vanaf 1800 op nummer één met meeste doden door vuurwapens en volgens mij zijn ze daar nog trots op ook.

I rest my case.........

Juist om dit soort dingen vind ik het heel eng dat USA zo machtig is :twak:

straks laten ze Unicef wapens uitdelen ter zelfverdediging :twak:

Mickey
31-03-2005, 14:51
Dre, je kunt er lang en breed over praten maar het feit ligt er dat er in Nederland steeds meer wapens op de markt komen die niet direct in handen van keiharde criminelen terecht komen ,maar door jonge gasten gekocht worden die denken dat het ''cool is om met een vuurwapen rond te lopen. Om terug te komen op de usa sinds 9-11 zijn ze bezig aan een inhaalslag op het gebied van de wapenwet ,dat het traag gaat is een feit, maar zelfs als men een super stenge wapenwet zou gaan hanteren zijn er al zoveel legale en illigale wapens op de amerikaanse markt dat het onmogelijk is om dit probleem in deze eeuw nog op te lossen, Ben het overigens wel met je eens dat er in bepaalde staten het wel erg makkelijk is om aan een wapen te komen. trouwens de quote die jij boven mijn eeste post weghaalde was er een van jou zelf :wink:

Max is correct.
Een vuurwapen regelen is niet zo heel moeilijk.
Sterker nog.. je kunt zo een .22 op de markt in Antwerpen aanschaffen.

Paganstars
31-03-2005, 14:55
pfff... dre je hebt gelijk... daar had ik eerlijk gezegd niet meer aan gedacht! Maar desalniettemin -> Why can't we just get along??!! :(

cactusdre
31-03-2005, 15:13
Dre, je kunt er lang en breed over praten maar het feit ligt er dat er in Nederland steeds meer wapens op de markt komen die niet direct in handen van keiharde criminelen terecht komen ,maar door jonge gasten gekocht worden die denken dat het ''cool is om met een vuurwapen rond te lopen. Om terug te komen op de usa sinds 9-11 zijn ze bezig aan een inhaalslag op het gebied van de wapenwet ,dat het traag gaat is een feit, maar zelfs als men een super stenge wapenwet zou gaan hanteren zijn er al zoveel legale en illigale wapens op de amerikaanse markt dat het onmogelijk is om dit probleem in deze eeuw nog op te lossen, Ben het overigens wel met je eens dat er in bepaalde staten het wel erg makkelijk is om aan een wapen te komen. trouwens de quote die jij boven mijn eeste post weghaalde was er een van jou zelf :wink:

Dat weet ik Max. Maar omdat je mij niet via de button qoute komt er bij mijn volgende quote te staan als of jij dit had gequote. Volgt iedereen het nog? :wink: We zullen wel zien hoe het met ons kikkerlandje gaat verlopen. Maar één ding is zeker we halen die Amerikanen nooit in.

cactusdre
31-03-2005, 15:15
pfff... dre je hebt gelijk... daar had ik eerlijk gezegd niet meer aan gedacht! Maar desalniettemin -> Why can't we just get along??!! :(

I can get along with everybody. :wink: Behalve met Balkenende denk ik.

Jay Hoov
31-03-2005, 15:18
pfff... dre je hebt gelijk... daar had ik eerlijk gezegd niet meer aan gedacht! Maar desalniettemin -> Why can't we just get along??!! :(

I can get along with everybody. :wink: Behalve met Balkenende denk ik.

En met een bepaald volk Dree...niet liegen he!!!

Anonymous
31-03-2005, 15:42
pfff... dre je hebt gelijk... daar had ik eerlijk gezegd niet meer aan gedacht! Maar desalniettemin -> Why can't we just get along??!! :(

I can get along with everybody. :wink: Behalve met Balkenende denk ik.

En met een bepaald volk Dree...niet liegen he!!!

Ja, volk wat niet deugt. :wink:

Paganstars
31-03-2005, 15:43
Zoals??

The Satan
31-03-2005, 15:51
wat een klootzak je schiet toch niet zomaar iemand neer!!!!
en als hij wou zoenen had hij gewoon naar de hoeren moeten gaan!!! :twisted: :twisted:

cactusdre
31-03-2005, 15:55
Zoals??

Eh. Tokkies.

Paganstars
31-03-2005, 16:12
Maaruh ik trek me terug uit deze discussie want ik heb toch niet echt iets nuttigs (meer) te melden!

Jay Hoov
31-03-2005, 16:16
Zoals??

Eh. Tokkies.

Lekker hoor!!!

Shytown
31-03-2005, 17:16
Hmmzz dat allemaal om het weigeren van een kus? Dan is het maar goed dat Aaronk geen pistool heeft

Paganstars
31-03-2005, 17:18
whahaha.... cru shytown... maar goed!!

xXRichardXx
31-03-2005, 17:21
Amerikanen denken zich veiliger te voelen als ze een wapen op zak/thuis hebben. Of je er nu makkelijk aan komt of niet, het zit gewoon tussen de oren van de Amerikanen. En mijn insziens zijn Amerikanen gewoon gek.

Joris
31-03-2005, 18:07
dit is echt asociaal :cry: :twak: :twak:


ahahahahahaahahhahaha ja zo kun je het ook noemen

mossad
31-03-2005, 23:00
pfff... dre je hebt gelijk... daar had ik eerlijk gezegd niet meer aan gedacht! Maar desalniettemin -> Why can't we just get along??!! :(

I can get along with everybody. :wink: Behalve met Balkenende denk ik.

Wat heeft Balkenende je allemaal aangedaan?

Leon
31-03-2005, 23:14
pfff... dre je hebt gelijk... daar had ik eerlijk gezegd niet meer aan gedacht! Maar desalniettemin -> Why can't we just get along??!! :(

I can get along with everybody. :wink: Behalve met Balkenende denk ik.

Wat heeft Balkenende je allemaal aangedaan?

Balkenende heeft iedereen wat aangedaan, ik hoop op herverkiezingen!
En dan weg met die stijve plank, doe maar iemand aan de macht die geen
gedragscursussen nodig heeft :twak:

}|^-_-^|{
31-03-2005, 23:21
ja leuk, krijgen we glitterboy wouter bos. geen verstand van zaken maar wel een lekker kontje :twak:

TommySoprano
31-03-2005, 23:31
Het wordt hoe langer hoe gekker.......... :twak:

Leon
01-04-2005, 09:22
Lol @ Leon, die wapenbezit/gebruik hier aanvalt terwijl hij in een andere topic laat zien dat hij er plaatjes van verzameld, voor tijdens de masturbatie :D .

Ik vind (hoewel ik tegen vrije wapenverkoop ben) dat Max wel gelijk heeft. Als hij geen pistool had gehad had hij haar misschien doodgestoken of weet ik het, dit soort debielen vinden altijd wel een manier.

Maare over die cijfers van Amerika? Ik weet wel dat er heel veel doden vallen, maar het hoogste cijfer? Ik vraag het me af, ik vermoed dat bijv. in Colombia misschien wel 10 keer meer doden per jaar vallen door wapenbezit etc.

Tuurlijk ben ik tegen wapenbezit/gebruik. Anders had ik nou al een dozijn
aan kogels door mij sodemieter gehad, wat ik wil zeggen is dat alleen ik
een pistool mag hebben :lol:

jojo
01-04-2005, 17:47
:shock:

robocop
03-04-2005, 21:06
Het zal je dochter of zus (je) maar wezen, als je de kans krijgt dan maak je zo'n mafkees toch af.

Anonymous
04-04-2005, 10:19
En Bush lult dat hij geschrokken is van de agressie in Nederland?

xXRichardXx
04-04-2005, 10:23
Ik wilde het net zeggen, toch niet te geloven die kerel he :twak: