PDA

View Full Version : GEIL VERHAAL ?



Wheelie
31-03-2005, 13:48
:shock:

http://home.planet.nl/~janwink/verhalen/teef.htm

Wheelie
31-03-2005, 13:54
http://home.planet.nl/~janwink/verhalen/DuitseHerders.htm

BEST ZIEK :lol:

Deuce
31-03-2005, 13:54
Sick...

micha
31-03-2005, 13:58
wat een gek

Paganstars
31-03-2005, 13:59
wtf??!!! Whahahahahahahaaa echt vage shit!

Wheelie
31-03-2005, 14:25
Rene pakte zijn pik vast en smeerde hem door de hondensperma. "Lekkere hondehoer van me! En nou zuigen tot ik je hele kop onder spuit'


Rene ging op z'n knieën zitten en Margot spuugde een klodder speeksel op z'n anus en smeerde het speeksel over z'n reet. Ze trok z'n billen uit elkaar en stak enkele vingers in z'n reet. Voorzichtig duwde ze door totdat haar halve hand in z'n kontgat verdwenen was. 'Je hele hand erin, tot aan je elleboog' schreeuwde Rene. 'Ze duwde door totdat haar hand er tot voorbij haar pols in zijn anus zat'.


'Met dit grietje kan ik nog heel wat perverse dingen uithalen' dacht Rene. 'Morgen neem ik haar mee naar mijn broer, die heeft een varkensfokkerij....Wat zou ik er allemaal niet voor over hebben om haar door een zwijn geneukt te zien worden...'

:lol:

Paganstars
31-03-2005, 14:27
goddamn wheelie... hoe verzin je die ev0l shit!

Mickey
31-03-2005, 14:38
LMFAO! Geweldig!
Alles in 1 grote mail naar al je zakelijke contacten mailen!

Anonymous
31-03-2005, 14:41
whahaha, net zo ziek dit..
Zal maar niet vragen hoe je dit gevonden hebt

Wheelie
31-03-2005, 14:53
Zal maar niet vragen hoe je dit gevonden hebt

gevonden ? ik heb deze verhalen ingestuurd :lol:

Paganstars
31-03-2005, 14:58
@ mickey.... hahahaha gegarandeerd dat je gesacked wordt :P

Arjan
31-03-2005, 15:51
thats sick, ik heb er 1tje gelezen en haha, wijf laat zich palen door hondjes... sick shit!

Tsuki
31-03-2005, 15:56
Rene pakte zijn pik vast en smeerde hem door de hondensperma. "Lekkere hondehoer van me! En nou zuigen tot ik je hele kop onder spuit'


Rene ging op z'n knieën zitten en Margot spuugde een klodder speeksel op z'n anus en smeerde het speeksel over z'n reet. Ze trok z'n billen uit elkaar en stak enkele vingers in z'n reet. Voorzichtig duwde ze door totdat haar halve hand in z'n kontgat verdwenen was. 'Je hele hand erin, tot aan je elleboog' schreeuwde Rene. 'Ze duwde door totdat haar hand er tot voorbij haar pols in zijn anus zat'.


'Met dit grietje kan ik nog heel wat perverse dingen uithalen' dacht Rene. 'Morgen neem ik haar mee naar mijn broer, die heeft een varkensfokkerij....Wat zou ik er allemaal niet voor over hebben om haar door een zwijn geneukt te zien worden...'

:lol:


geweldig die ga ik vanavond is ff op mijn gemak lezen LMFAO

MrMiyagi
31-03-2005, 16:25
ik werk bij planet, zal wel ff zorgen dat ze geblocked wordt, ziek wijf :wink:

Paganstars
31-03-2005, 16:45
echt dit is echt te ziekelijk grappig voor woorden!!

Hollandpride
31-03-2005, 19:23
:?

Silat
31-03-2005, 23:56
Hahahahah SUPER!!

Anonymous
01-04-2005, 12:37
Tering. Degene die zo iets verzint tikt echt niet!

Biiyen
01-04-2005, 15:18
Geachte heer Moszkowicz

Afgelopen zaterdag hoorde ik hard gebonk op mijn voordeur. Met de ogen nog half dicht zag ik dat er toch echt “Sat 9.30� op de wekker stond. Het gebonk op mijn deur werd er niet minder om, met veel tegenzin begon de wandeling naar de voordeur. “weet je wel hoe vroeg het is?� klonk het bits naar het openen van de deur. “Sorry papa…� ik kijk verdwaasd naar de bonker en zag een meisje, veel ouder als 18 was ze niet, bloedjegeil maar daar koop je niets voor als ze haar verhaal vervolgt met “ik geloof dat u mijn vader bent�. Op dat moment vergetend dat ik zo’n 18 jaar geleden nog maagd was liet ik haar binnen. Ze ging zitten op mijn sofa en vertelde me hoe ongelooflijk blij en gelukkig ze nu was.

Ze keek me zo aan dat ik het niet over mijn hart kon krijgen om haar met een welgemeende sorry en troostknuffel de straat op te zetten. In een vlaag van verstandsverbijstering dacht ik dat het geen kwaad kon om haar papa te spelen. Ik had nog nooit een dochter gehad, mijn eigen lekkere rijpe dochter. Eerlijk toegegeven dat mijn brein vol vuilspuiterij zat toen ik tegen haar zei “Ik wist wel dat ik een dochter had! Ik heb het altijd geweten� met tranen in mijn ogen keek ik haar dolgelukkig aan en legde mijn hoofd in haar schoot, rook haar jonge tienerkut en wist ik dat ik goud in handen had.

Ik nam haar in de volgende week overal mee naar toe om de vaderdochter relatie te verstevigen, de sauna was overigens gewoon briljant gevonden. Ze vertelde me haar geheimen en vrouwelijke gevoelens, ik denk dat ze me zag als haar nieuwe maatje, het maatje dat ze nooit had gehad. Haar vriendinnetjes schenen haar te benijden omdat haar pa toch wel een hele toffe gast was! Waar mag je als tienerdochter met je vriendinnen nu alcohol drinken, jointjes roken en kussen gevechten houden? En die ranzige dvd’tjes? Die lagen slechts zeer toevallig in haar logeerkamer! Lol dat ze hadden, die geile sletten! Sinds mijn vaderschap was ik niet meer zo blij geweest, als een klein kind zat ik te masturberen op de live pc beelden, mijn harddrive maakte overuren. Met mijn broek op de knieën dankte ik de heer voor dit goddelijke moment. Welke ‘papa’ heeft er nu een stel aangeschoten bloedgeile tieners in zijn huis?

Ja, ik had haar niet mogen neuken, ze waren dronken en/of knock-out maar omdat ze er nu eenmaal toch waren dacht ik dat het geen kwaad kon om eventjes aan hun kutjes te ruiken. Van het een kwam het ander, u heeft de beelden zelf gezien en moet toegeven dat het niet onder dwang was. Natuurlijk ben ik geschrokken dat het lieve meisje bijkwam en hysterisch riep “papa, stop daarmee�. Ik ben zelf ook hevig getraumatiseerd door de hele gebeurtenis en wil het liefst deze hele gebeurtenis vergeten en verder gaan met mijn leven.

ps:Denkt u dat het mogelijk is om de videobeelden terug te krijgen?

Met vriendelijke groet Raziël

ICON
01-04-2005, 15:33
haha dat verhaal met die honden is echt te ziek

MadEd
01-04-2005, 16:15
Margot neukte met haar arm de stront uit Rene's reet terwijl ze zijn pik tot ver achter in haar keel nam

:shock:

Paganstars
01-04-2005, 18:58
Hey raz... hoe verzin je het man damn :shock:

Wheelie
21-04-2005, 15:15
TTT :maskills: