PDA

View Full Version : Valentijn heeft niks waar hij zich voor hoeft te schamen....



Anonymous
31-03-2005, 20:51
Zag net HERO's volledig en die partij van Valentijn is stomme pech. Hij begon uitstekend met goede inside low-kicks. Goede combinaties en toen ze op de grond kwamen was hij de eerste die een enkelklem aanzette......... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar........eigenwi js Overeem had weer eens schoenen aan en voor onze BJJ-ers is dat een genot om tegen te vechten want dat is een enkel klem almost at will.... En dat gebeurde dan ook. Valentijn is nog steeds een topper in mijn ogen. Hij was niet zo afgetraind als vroeger, maar de kracht explosies waren er wel. Dus ipv Valentijn te dissen kunnen we hem ook allemaal een hart onder de riem steken want hoe hij verloor was stomme pech. En dat zeg ik een eerst anti-valentijn fan...ben nog steeds geen fan hahaha maar moet wel eerlijk zijn dat hij gewoon goed bezig was.... ;-)

Jay Hoov
31-03-2005, 21:21
:?

Shytown
31-03-2005, 23:20
Welcome aboard @ The Valentijn Overeem Bandwagon mate :thumbs:

Anonymous
01-04-2005, 14:37
Eh meneer guest heeft best wel gelijk..ik heb het net ook gezien en was inderdaad stomme pech....leer dan ook te vechten zonder die stomme schoenen, dan kan je er teminste nog uitkomen .... zucht

ulysse
01-04-2005, 14:55
Eh meneer guest heeft best wel gelijk..ik heb het net ook gezien en was inderdaad stomme pech....leer dan ook te vechten zonder die stomme schoenen, dan kan je er teminste nog uitkomen .... zucht hij heeft last van hamertenen.... daar schaamt hij zich een beetje voor :wink: vandaar de schoentjes.......

The Bulldog
01-04-2005, 16:49
Zag net HERO's volledig en die partij van Valentijn is stomme pech. Hij begon uitstekend met goede inside low-kicks. Goede combinaties en toen ze op de grond kwamen was hij de eerste die een enkelklem aanzette......... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar........eigenwi js Overeem had weer eens schoenen aan en voor onze BJJ-ers is dat een genot om tegen te vechten want dat is een enkel klem almost at will.... En dat gebeurde dan ook. Valentijn is nog steeds een topper in mijn ogen. Hij was niet zo afgetraind als vroeger, maar de kracht explosies waren er wel. Dus ipv Valentijn te dissen kunnen we hem ook allemaal een hart onder de riem steken want hoe hij verloor was stomme pech. En dat zeg ik een eerst anti-valentijn fan...ben nog steeds geen fan hahaha maar moet wel eerlijk zijn dat hij gewoon goed bezig was.... ;-)


off topic..

eindelijk eens een gast die positief iets te melden heeft..

ben het ook met hem eens trouwens..

cactusdre
01-04-2005, 17:11
Ik hoop alleen dat hij die "domme pech" wel snel kan ombuigen naar een paar mooie overwinningen. Ik zag Valentijn altijd als een toekomstige Pride topper maar op de één of andere manier komt het er niet uit.

Shytown
01-04-2005, 17:57
Valentijn had bij Carbin moeten blijven, wat een beest was het toen zeg....

Anonymous
02-04-2005, 04:49
hij traint weer bij carbin...

Anonymous
02-04-2005, 07:49
Valetijn gewoon koppie omhoog en iedereen vind dat je weer goed bezig bent. En om de rest van de wereld de mond te snoeren moet je je verlies partijen meenemen als ervaring en niet je koppie laten hangen. Een verlies werkt psychisch mee, maar probeer het om te zetten in iets positiefs. Jij durft in de ring te staan en degenen die commentaar leveren niet. De beste stuurman staan aan wal ;-) Proof them wrong !

Wheelie
02-04-2005, 11:11
Ik vond ook dat Valentijn erg goed aan de partij begon

Ralph
03-04-2005, 17:56
Zeker! Lekker agressief en z'n staande skills leken er erg op vooruit gegaan. En met die sub had hij gewoon pech. Voor hetzelfde geld had hij die klem eerder zitten.... dat is gewoon een risico dat hij nam. Maar de spirit lijkt weer terug en dat is goed om te zien!