PDA

View Full Version : K-1 CANARIAS. 2 April (4 holland fighters)



AL3X1S
01-04-2005, 03:35
I have been busy

this saturday there is a tournament in Canary Islands
my island Tenerife, this 2 april :D

we work for have this sport high in spain and in the islands!

K-1 rules, 8 mans

4 of them are from holland (the country with more level in europe)
-Mourad, Sowa, Mutlu, Zimmerman
(maybe 5 if Rodney Faverus come)

thanx to our contacts with Gilbert Yvel and others!

ALL INFO and PHOTOS HERE: http://al3xweb.com/K1Canarias

what can you say about them??

Dennuz
01-04-2005, 07:21
Gaat lekker met Mutlu :thumbs: Top, ook voor de andere vechters..

Veel succes allemaal!

Shytown
01-04-2005, 08:21
Ik hoop niet dat Mutlu en Sowa tegen elkaar uit moeten komen, dat zal dhr. Rutz niet echt leuk vinden lijkt me

Zou top zijn als Rodney er ook heen gaat...mooie locatie trouwens 8)

Highline
01-04-2005, 09:22
I have been busy

this saturday there is a tournament in Canary Islands
my island Tenerife, this 2 april :D

we work for have this sport high in spain and in the islands!

K-1 rules, 8 mans

4 of them are from holland (the country with more level in europe)
-Mourad, Sowa, Mutlu, Zimmerman
(maybe 5 if Rodney Faverus come)

thanx to our contacts with Gilbert Yvel and others!

ALL INFO and PHOTOS HERE: http://al3xweb.com/K1Canarias

what can you say about them??

go errol zimmerman! :thumbs:

Boem Boem
01-04-2005, 09:28
Echt vet voor Mutlu en Angelo!! Succes allemaal...... :thumbs:

Osu

Chris

MrMiyagi
01-04-2005, 10:14
Echt vet voor Mutlu en Angelo!! Succes allemaal...... :thumbs:

Osu

Chris

idd, Mutlu succes :thumbs:

Anonymous
01-04-2005, 10:18
Ik hoop niet dat Mutlu en Sowa tegen elkaar uit moeten komen, dat zal dhr. Rutz niet echt leuk vinden lijkt me 8)


daar zeg je me wat. word wel een leuke re/grutchmatch in de arena dan!! :maskills:

Anonymous
01-04-2005, 11:12
Hij belde me net op...... hij klonk idd niet vrolijk

MZN
01-04-2005, 13:15
Je bent ook gewoon voor 10 euro binnen daar :p.

AL3X1S
01-04-2005, 14:29
friends
forget that Mutlu or Sowa are your friends or you are fans of them.

WHO IS REALLY THE BEST FIGHTER OF THEM?

Mutlu, Sowa, Zimmerman, Mourad?
who is really going to win?

please say me! I have to make a bet! ;)
thanx

sportfan
01-04-2005, 15:08
Lekker geregeld....staat nog geen eens een matchmaking vast en is 2 april a.s. ... zal wat worden.

Wandfc
01-04-2005, 15:38
Suc6 MUTLU en Team Angelo :thumbs: :thumbs:

Sjaak
01-04-2005, 16:35
Lekker eiland :thumbs:

Highline
01-04-2005, 17:00
hopelijk zet errol zijn winning streak voort. pas anderhalve week geleden de nederlandse titel gehaald en nu weer dit :thumbs: go team dekkers

PigDog
01-04-2005, 17:32
Lekker geregeld....staat nog geen eens een matchmaking vast en is 2 april a.s. ... zal wat worden.

Het is een 8 man's tournament (K-1 Canarias), dus het zou wat zijn als de matchmaking al vast stond........ :lol:

PigDog
01-04-2005, 17:34
O ja, ik wens alle Nederlandse vechters natuurlijk het beste daar, maar mijn hart gaat uit naar Mutlu (Natuurlijk!), Errol (Team Dekkers, waar ik train..) en Mourad omdat hij uit (mijn) Den Haag komt...

Als één van jullie het wordt, ben ik tevreden.

Ossie
01-04-2005, 18:57
Ik hoop dat Mutlu het wordt. Lijkt me gaaf als hij in de finale tegen Zowa staat en het wint natuurlijk.

sportfan
01-04-2005, 21:22
Lekker geregeld....staat nog geen eens een matchmaking vast en is 2 april a.s. ... zal wat worden.

Het is een 8 man's tournament (K-1 Canarias), dus het zou wat zijn als de matchmaking al vast stond........ :lol:

Gaan ze dezelfde dag loten dan? Ik zie nu nog geen enkele naam in het tournament staan...

Highline
01-04-2005, 22:10
O ja, ik wens alle Nederlandse vechters natuurlijk het beste daar, maar mijn hart gaat uit naar Mutlu (Natuurlijk!), Errol (Team Dekkers, waar ik train..) en Mourad omdat hij uit (mijn) Den Haag komt...

Als één van jullie het wordt, ben ik tevreden.

attilla, ga je niet lekker mee om mutlu te coachen?

PigDog
02-04-2005, 01:32
O ja, ik wens alle Nederlandse vechters natuurlijk het beste daar, maar mijn hart gaat uit naar Mutlu (Natuurlijk!), Errol (Team Dekkers, waar ik train..) en Mourad omdat hij uit (mijn) Den Haag komt...

Als één van jullie het wordt, ben ik tevreden.

attilla, ga je niet lekker mee om mutlu te coachen?

Nee, we hebben op de Vechtse Banen ook een vechter staan, dus moest het team in tweeën worden gesplitst. Aangezien ik straks voor 3 maanden naar het buitenland verdwijn, en nu nog effe thuis wil zijn, zag ik meer brood in de thuiswedstrijd.
En trouwens: Op het Rings-gala in de vechtse Banen te staan is ook voor vele vechters en coaches een droom, toch?

Justinian
02-04-2005, 14:13
Succes Mutlu :thumbs:

Anonymous
02-04-2005, 14:51
Lekker geregeld....staat nog geen eens een matchmaking vast en is 2 april a.s. ... zal wat worden.

Het is een 8 man's tournament (K-1 Canarias), dus het zou wat zijn als de matchmaking al vast stond........ :lol:

Kijk op Fighttalk.nl daar staat de matchmaking al met foto's van de weging.

AL3X1S
02-04-2005, 16:29
I NEVER SAID THAT THIS WAS AN OFFICIAL K-1!!

the pic with logos was a joke-picture made by me!!

that web was not the official


then why the hell
man-magazine made this article?????????????? :shock: :shock:
http://www.man-magazine.com/MAN2.1/?shownews=3422

say them that they have to retire it and modificate

thanx

Justinian
02-04-2005, 16:38
Lekker geregeld....staat nog geen eens een matchmaking vast en is 2 april a.s. ... zal wat worden.

Het is een 8 man's tournament (K-1 Canarias), dus het zou wat zijn als de matchmaking al vast stond........ :lol:

Kijk op Fighttalk.nl daar staat de matchmaking al met foto's van de weging.
Thx Jeroen :thumbs:

MZN
02-04-2005, 17:37
I NEVER SAID THAT THIS WAS AN OFFICIAL K-1!!

the pic with logos was a joke-picture made by me!!

that web was not the official


then why the hell
man-magazine made this article?????????????? :shock: :shock:
http://www.man-magazine.com/MAN2.1/?shownews=3422

say them that they have to retire it and modificate

thanx

Yeah, I already wondered that. Their problem though is that a lot of organisations use/abuse the k-1 name for their own good which is off course not right.

They probably mistook your site for being official and stuff. Just mail them and tell (like a grown man ;)) what your point is....

Bomba
02-04-2005, 17:45
Succes Multlu en het gehel team van Angelo

Anonymous
02-04-2005, 17:56
man magazine:

It's unbelievable how this Spanish Promoter is abusing any law one can think off!!! Without permission they abuse the brand K-1, using pictures and logos and organising a tournament that will and never has been sanctioned by K-1 Japan!!!

To all those fighters who are participating: don't let this Promoter fool ya... you will NEVER EVER get a chance to fight in a REAL and SANCTIONED k-1 tournament or event!!!

This crooked Promoter is simply a hustler and tries to make money on behalf of the K-1 organisation in Japan.

------------------------------------------------------

Waar gaat dit nu weer allemaAl over?
Alexei: what is this about?

Highline
02-04-2005, 23:39
van fighttalk

http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=4424

go errol :thumbs:

Highline
02-04-2005, 23:47
Errol Zimmerman wint als eerste zijn partij, tegen Mario uit Las Palmas, in de eerste ronde op KO ! :thumbs:

Mourad op beslissing verloren. Onterecht volgens Rocket. Zijn tegenstander was een lokale favoriet. Maar de beelden volgen.

Mutlu wint zijn partij op punten!!

Zowa gewonnen op KO in 8 sec !!!

Highline
02-04-2005, 23:49
volgens deze foto van rocket
http://fighttalk.nl/images/rocket/k1canaria/tn_k1%20085.jpg


krijgen we nu dus :

errol zimmerman vs erik
sowa vs mutlu (simon rutz zal balen)!!!

Highline
03-04-2005, 00:18
Errol wint weer op KO in de eerste ronde en moet in de finale tegen de winnaar van de partij Zowa vs Mutlu.

wow go errol go team dekkers!!

Highline
03-04-2005, 00:36
Zowa wint op KO in de derde ronde. Wat een partij, dit is zeker een rematch waard.

Finale Zimmerman vs Zowa

Anonymous
03-04-2005, 01:48
Zowa wint op KO in de derde ronde. Wat een partij, dit is zeker een rematch waard.

Finale Zimmerman vs Zowa

zowa wint de finale

Sjaak
03-04-2005, 08:15
Robbie bedankt voor de uitslagen :thumbs:

sportfan
03-04-2005, 09:47
Simon Rutz zal balen? Heeft hij het alleenrecht op wedstrijden of zo? Het is idd misschien lullig dat een partij al heeft plaatsgevonden maar hoezo balen? Geen medelijden hoor. Moment dat hij vindt dat een partij op een van zijn evenementen niet door mag gaan dan steekt hij daar ook een stokje voor hoor.

Staat in het contract van de vechters dan dat ze niet ervoor tegen elkaar uit mogen komen? Ik geef toe wanneer het in NL een single bout zou betreffen door een andere promotor vlak voor de Arena (of in ieder geval nba aankondiging) dan zou het niet netjes zijn maar dit is een tournament waar van alles zou kunnen gebeuren.

Betaalt Rutz de vechters die hij contracteert dan om vooral NIET te vechten voor het evenement uit angst voor eventueel verlies (van marktwaarde?).

Vechters en hun trainers/managers mogen gelukkig nog een beetje zelf bepalen wanneer, tegen wie en voor waar ze vechten.

En daarbij komt dat een revanch misschien wel interessanter (te promoten) is?

Nicky
03-04-2005, 10:10
man magazine:

It's unbelievable how this Spanish Promoter is abusing any law one can think off!!! Without permission they abuse the brand K-1, using pictures and logos and organising a tournament that will and never has been sanctioned by K-1 Japan!!!

To all those fighters who are participating: don't let this Promoter fool ya... you will NEVER EVER get a chance to fight in a REAL and SANCTIONED k-1 tournament or event!!!

This crooked Promoter is simply a hustler and tries to make money on behalf of the K-1 organisation in Japan.

------------------------------------------------------

Waar gaat dit nu weer allemaAl over?
Alexei: what is this about?

x2

Wandfc
03-04-2005, 10:29
[quote="Highline"]Zowa wint op KO in de derde ronde. Wat een partij, dit is zeker een rematch waard.

Vertel meer over deze partij.

Justinian
03-04-2005, 10:45
Simon Rutz zal balen? Heeft hij het alleenrecht op wedstrijden of zo? Het is idd misschien lullig dat een partij al heeft plaatsgevonden maar hoezo balen? Geen medelijden hoor. Moment dat hij vindt dat een partij op een van zijn evenementen niet door mag gaan dan steekt hij daar ook een stokje voor hoor.

Staat in het contract van de vechters dan dat ze niet ervoor tegen elkaar uit mogen komen? Ik geef toe wanneer het in NL een single bout zou betreffen door een andere promotor vlak voor de Arena (of in ieder geval nba aankondiging) dan zou het niet netjes zijn maar dit is een tournament waar van alles zou kunnen gebeuren.

Betaalt Rutz de vechters die hij contracteert dan om vooral NIET te vechten voor het evenement uit angst voor eventueel verlies (van marktwaarde?).

Vechters en hun trainers/managers mogen gelukkig nog een beetje zelf bepalen wanneer, tegen wie en voor waar ze vechten.
Neemt niet weg dat Rutz er van kan balen lijkt mij...

En daarbij komt dat een revanch misschien wel interessanter (te promoten) is?
Dat denk ik ook.

Highline
03-04-2005, 10:45
[quote=Highline]Zowa wint op KO in de derde ronde. Wat een partij, dit is zeker een rematch waard.

Vertel meer over deze partij.

daarvoor moet je op fighttalk zijn ;) de uitslagen had ik van hun gekopieerd

Dragon Tail
03-04-2005, 11:20
man magazine:

It's unbelievable how this Spanish Promoter is abusing any law one can think off!!! Without permission they abuse the brand K-1, using pictures and logos and organising a tournament that will and never has been sanctioned by K-1 Japan!!!

To all those fighters who are participating: don't let this Promoter fool ya... you will NEVER EVER get a chance to fight in a REAL and SANCTIONED k-1 tournament or event!!!

This crooked Promoter is simply a hustler and tries to make money on behalf of the K-1 organisation in Japan.

------------------------------------------------------

Waar gaat dit nu weer allemaAl over?
Alexei: what is this about?

x2

Volgens mij een 1 april grap:


* for M@n-Magazin3 *

"That photo above was a joke-picture made by me
This is an unofficial web made by supporters of K-1, we have not the idea of abuse with K-1 logos
(that are used by everyone in all the K-1 and MMA webs and forums including yours)

This K-1 Canarias has not anything about K-1 WGP Japan
and we are only fans, not promoters or organizators,
the real promoters didnt use any official logo
so, retire your unfortunate article. thanx

I did consider your online magazine a good and serious one,
so, check your news before public them.

thanx for the publicity anyway! ;) lol

http://www.al3xweb.com/K1Canarias/

http://img208.exs.cx/img208/9792/k1canarias7ak.jpg

sportfan
03-04-2005, 11:23
Neemt niet weg dat Rutz er van kan balen lijkt mij...

Dat is waar ja... :)

Deuce
03-04-2005, 15:05
Uhm tja....om eerlijk te zijn....op zakelijk gebied gezien had ik die vent zn nek ook wel kunnen omdraaien als ie met mijn posters,ontwerp en naam geld gaat lopen vangen....

Dus ik snap de reactie van man magazine zeker....

Puur zakelijk probleem lijkt me....